Tja, er zal vast vaker over geklaagd zijn, maar ik kan er serieus niet tegen. Voorbeeld:
Mijn broer eet elke avond een zak van die magnetron popcorn. Dan gaat hij onderuit gezakt op de bank zitten, maakt de zak open, gooit er wat extra zout over (met het grote gat) en begint hij met eten. Ik zal het even beschrijven; Hij graaft door de zak heen alsof hij de popcorn van onderin de zak wil hebben, vervolgens haalt hij een enorme hand popcorn uit de zak, propt die in 1 keer in zijn mond, waarbij de helft over de bank heen valt en kauwt hij het geheel met half openstaande mond op, terwijl hij al weer in de zak aan het graaien is.
Dit tot de zak leeg is, daarna pakt hij een glas cola welke hij compleet in 1 keer achterover slaat en begint hij zijn vingers uitgebreid af te likken. Als hij na 10 minuten daar mee klaar is, veegt hij zijn hand af aan de bank (en hij denkt dat het niet opvalt).
Mijn pa is net zo. Vlees word zo'n beetje met bot en al naar binnen gegooid en overal moet zout over. Boeren terwijl er mensen bij zitten vinden ze heel normaal. Dan zeggen ze "Ligt aan de cola/bier" en scheten is "Kan ik niets aan doen".
Nu vinden ze mij mager, maar het is ook niet zo vreemd dat als dit het beeld om mij heen is ik moeite heb mijn 1 maaltijd per dag op te eten. Tering ranzig die mensen.
Klacht: Familie met tekort aan manieren.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson