abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120693752
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef CindieY het volgende:
Goat goan _O-
Good goan ;)
  zondag 23 december 2012 @ 22:31:15 #277
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_120693753
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Die Will.I.Am klinkt ook wel nerveus. Raar voor iemand die met Obama borrelt.
Hij het tuurlijk wel d'n echte Veenstra oan de lijn!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_120693756
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:31 schreef minthy het volgende:
"good goan" _O- _O-
Of dat :')
  zondag 23 december 2012 @ 22:31:18 #279
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120693759
Das dan het leukste! :D
pi_120693764
toevallig :+ maar wel leuk *O*
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
  zondag 23 december 2012 @ 22:31:21 #281
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120693765
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef Oerbeer het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_120693768
Gaaf!
pi_120693769
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
Een gesigneerde [ afbeelding ]
Al kreeg ik er geld bíj, dan zou ik hem nog niet willen! Wat een lelijkheid.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zondag 23 december 2012 @ 22:31:24 #284
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120693772
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb het geluid al een tijdje uitstaan, vind het chanant om aan te horen :')
Chanant?
Make love, not war ☮
  zondag 23 december 2012 @ 22:31:25 #285
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_120693775
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
Michiel wist wel even niet wat hij moest zeg'n :P
Kutdagoduck. Met je UI!
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  zondag 23 december 2012 @ 22:31:25 #286
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_120693776
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Die Will.I.Am klinkt ook wel nerveus. Raar voor iemand die met Obama borrelt.
Z'n verbinding is gewoon extreem brak, hakkel-de-hakkel!
pi_120693777
Kut nummerrrrrrrr :r
pi_120693779
Good goan was dan wel weer briljant
A mind with a heart of it's own
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:31:27 #289
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120693780
Die dansende kerstboom _O- _O-
  zondag 23 december 2012 @ 22:31:32 #290
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_120693787
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef Oerbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Komt Sinterklaas?
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  zondag 23 december 2012 @ 22:31:34 #291
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120693789
quote:
8s.gif Op zondag 23 december 2012 22:31 schreef Oerbeer het volgende:
IMGUR werkt niet.
Heeft er moeite mee ja.
  zondag 23 december 2012 @ 22:31:36 #292
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120693791
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:31 schreef Moody het volgende:

[..]

Ik heb het niet over geld. Die rapperts zijn net zo goed als hun producers zijn.
Ik heb het gewoon over vertaling :P
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  zondag 23 december 2012 @ 22:31:36 #293
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120693792
*O* It's Britney Bitch!
  zondag 23 december 2012 @ 22:31:36 #294
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120693794
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:31 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Alleen maar renders nooit producten :')
Ja hallo, was de eerste afbeelding :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120693799
Die kerstboom _O- _O- _O-
Nee
pi_120693804
*O* gaan we weer !! *O* top nr.. *O*
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
pi_120693809
KUT ANTHEM :'(
pi_120693812
Good goan
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:31:52 #299
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120693813
*O* *O* *O* *O* *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 22:31:53 #300
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_120693814
Lekker nummertje
Smile like you mean it
www.wefut.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')