Hij het tuurlijk wel d'n echte Veenstra oan de lijn!quote:Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Die Will.I.Am klinkt ook wel nerveus. Raar voor iemand die met Obama borrelt.
Al kreeg ik er geld bíj, dan zou ik hem nog niet willen! Wat een lelijkheid.quote:
Chanant?quote:Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb het geluid al een tijdje uitstaan, vind het chanant om aan te horen
Kutdagoduck. Met je UI!quote:Op zondag 23 december 2012 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
Michiel wist wel even niet wat hij moest zeg'n
Z'n verbinding is gewoon extreem brak, hakkel-de-hakkel!quote:Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Die Will.I.Am klinkt ook wel nerveus. Raar voor iemand die met Obama borrelt.
Ik heb het gewoon over vertalingquote:Op zondag 23 december 2012 22:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik heb het niet over geld. Die rapperts zijn net zo goed als hun producers zijn.
Ja hallo, was de eerste afbeeldingquote:Op zondag 23 december 2012 22:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Alleen maar renders nooit producten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |