Delftsche courantquote:Op zondag 23 december 2012 21:52 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is eeh uit de Delftse krant![]()
![]()
![]()
zie jij 't ?quote:Op zondag 23 december 2012 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er staat ook nog een heel verhaal bij, hoor ik.
Dan gooit-ie niet heel snel, toch?quote:Op zondag 23 december 2012 21:55 schreef Jian het volgende:
27 jaar heeft ie gegooid zegt ie, wat een verspilling van tijd
Dat is zijn tegenstander die zo te zien van Clint Eastwood hieldquote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik het goed zie, was er wel één toeschouwer
Dat is niet wat hij in eerste instantie zei.quote:
Een plakboek met zijn grootste successen. Het zit nog in het cellofaan.quote:Op zondag 23 december 2012 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma heeft het in een boek zitten. Ik had nooit verwacht dat zij een boek zouden hebben.
Dan krijgen die beter te vreten dan de baas zelf.quote:Op zondag 23 december 2012 21:59 schreef pullup het volgende:
Opa heeft een van zijn vissen vermoord en als voer voor de anderen gebruikt
Dat vraagt tenminste nog iéts van het atletisch vermogen van de beoefenaar. Dat pijltjesgooien kan iedereen die dronken is en/of overgewicht heeft.quote:Op zondag 23 december 2012 22:14 schreef Jian het volgende:
Eigenlijk vind ik wcpot-werpen nog meer een sport dan pijltjesgooien
Maar helaas zonder de broodnodige intelligentie om het de juiste edge te geven.quote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Het Ricky Gervais-gehalte is weer vrij hoog
Het is ook meer om te huilen dan om te lachen.quote:Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar helaas zonder de broodnodige intelligentie om het de juiste edge te geven.
quote:Op zondag 23 december 2012 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Raymond Stompé en Co van Barneveld.
Morguh Jacq,quote:Op maandag 24 december 2012 08:32 schreef jacqhassel het volgende:
Goedemorgen fok![]()
![]()
![]()
Sommigen zijn niet serieus te nemen.![]()
![]()
![]()
![]()
Bij het terug lezen van twee topics op fok![]()
![]()
![]()
Je hebt het voorbeeld het afgelopen jaar gezien, dus doe je best en geniet.quote:Op maandag 24 december 2012 09:16 schreef pullup het volgende:
Ik heb vrij vandaag(nou ja alleen vanochtend een kleine bespreking om plannen te maken voor volgend jaar ) Ik ga een lui opaatje nadoen de rest van de dag en wat DVD's uit de kast trekken.
Eerste Kerstdag niet naar alle waarschijnlijkheid, dat is een besloten dag in Huize Oop, alleen voor familie.quote:Op maandag 24 december 2012 09:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaat ie z'n kerstdiner ook streamen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |