ik denk de uitslag van morgen inclusief veilingitems tot dan toe.quote:Op zondag 23 december 2012 20:42 schreef Bombvis het volgende:
De uitslag van morgen of de echte definitieve uitslag, dus als alle items van de veiling zijn meegenomen etc?
Morgenavond.quote:Op zondag 23 december 2012 20:42 schreef Bombvis het volgende:
De uitslag van morgen of de echte definitieve uitslag, dus als alle items van de veiling zijn meegenomen etc?
quote:Op zondag 23 december 2012 20:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
I
[..]
ik denk de uitslag van morgen inclusief veilingitems tot dan toe.
In dat geval: ¤12.137.671quote:
Dat is bijna een verdubbeling van wa thet nu is hea?!quote:
Gebeurde vorig jaar ook, al lijkt mij nog een extra 6 miljoen wel errug veel ja!quote:Op zondag 23 december 2012 20:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat is bijna een verdubbeling van wa thet nu is hea?!
De uitslag van morgenquote:Op zondag 23 december 2012 20:42 schreef Bombvis het volgende:
Vorig jaar ging het van uh.. 3.6 (bijna) naar ruim 8.6. Dus om heel eerlijk te zijn, vind ik het niet eens een hele gekke gedachte hoorquote:Op zondag 23 december 2012 20:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat is bijna een verdubbeling van wa thet nu is hea?!
Logische beredenering. Toch lijkt het me stug dat het nu echt weer diezelfde lijn gaat volgen.quote:Op zondag 23 december 2012 20:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vorig jaar ging het van uh.. 3.6 (bijna) naar ruim 8.6. Dus om heel eerlijk te zijn, vind ik het niet eens een hele gedachte hoor
Jep, de eerste paar dagen, eigenlijk tot op heden, is er sprake van min of meer verdubbeling (iets minder dan dat, zeg x1,7) t.o.v. vorig jaar. Als er dan vorig jaar op de laatste dag 5 miljoen binnenkwam, komt er morgen toch zeker wel minstens 6, maximaal 8 of 9 miljoen binnen.quote:Op zondag 23 december 2012 20:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vorig jaar ging het van uh.. 3.6 (bijna) naar ruim 8.6. Dus om heel eerlijk te zijn, vind ik het niet eens een hele gedachte hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |