abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120685767

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieklik
Relatieplanet
Singlesplace
Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nieuw jaar, nieuwe kansen! Er gaat een kookmeet komen, dat is zeker! Aanmelden voor de FBgroep kan nog altijd via Perzephone of Eefje. Daar worden de pannen voor de meet gesmeed ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

De Daters

rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpgfok_kers.jpgfok_usericon1.gif

Poll: Wat vind jij de beste/leukste datingsite
FOK! (FoBo)
Paiq
Relatieplanet
Alternatief daten
Badoo
E-matching
Lexa
Pepper
OKcupid
Parship
Yellowdate
Alternatief daten
Next lover
Friendscout24
Overige
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_120685848
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nekschot en next :Y
Hoe zat het met die date van jou die dat sterfgeval had? Geen contact meer?
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 20:24:25 #3
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_120685875
Af en toe heb ik op PaiQ nog wel eens iemand die van die 1-zins-antwoorden geeft. Terwijl ik dan zelf best wel een flinke tekst heb neergezet wat uitnodigt om er dieper op in te gaan :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 20:26:29 #4
Brabo Bastard
pi_120685989
quote:
5s.gif Op zondag 23 december 2012 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hoe zat het met die date van jou die dat sterfgeval had? Geen contact meer?
Dat is nogal een apart geval. Relatiemateriaal is het niet iig, maar ik heb nog wel contact met d'r. Ze is aan het afkicken van de medicijnen die ze eerst kreeg en nu heeft ze een vrij zware periode. Komt nog bij dat ze gevoelig is voor het hiernamaals laten we zeggen, en dat ze dingen ervaart die wij niet kunnen zien of horen.

Ik trek ze wel aan heb ik het idee :')

Maar aardig is ze wel :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120686088
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
Af en toe heb ik op PaiQ nog wel eens iemand die van die 1-zins-antwoorden geeft. Terwijl ik dan zelf best wel een flinke tekst heb neergezet wat uitnodigt om er dieper op in te gaan :P
Zo had ik er vorige week nog eentje. Stuurt mij een oneliner. Ik reageer luchtig, eindig met een vraag. Ultrakort antwoord van drie woorden terug, geen wedervraag verder. Ik probeer het nog eens met een reactie en weer een vraag. Krijg ik alleen ''nope...'' terug, that's it. Gelijk maar gedelete, wat moet je ermee als je alles woord voor woord eruit moet trekken?
pi_120686133
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:15 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Mwah, als jij - en hij - van het ergste uitgaan kan het alleen maar meevallen toch? 8-)
Ben je ook al voorgesteld aan zijn familie?
Ik heb zijn broer een keer ontmoet, maar daar heeft hij geen goede band mee. Met zijn moeder heeft hij helemaal geen contact en zijn vader zal ik nog wel eens ontmoeten, maar ook daar de nodige problemen. Zoals ik al zei, hele andere achtergrond en opvoeding gehad. En ik heb hem goed voorbereid...maar ook hij vind het eng omdat hij een gezinssituatie zoals de onze niet kent.

Gelukkig heb ik hele lieve ouders en zullen ze hem met open armen ontvangen...al is het maar omdat ik eindelijk een keer iemand aan ze voorstel :')
pi_120686160
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:27 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Zo had ik er vorige week nog eentje. Stuurt mij een oneliner. Ik reageer luchtig, eindig met een vraag. Ultrakort antwoord van drie woorden terug, geen wedervraag verder. Ik probeer het nog eens met een reactie en weer een vraag. Krijg ik alleen ''nope...'' terug, that's it. Gelijk maar gedelete, wat moet je ermee als je alles woord voor woord eruit moet trekken?
Pff ja ik heb een leuk origineel en lang antwoord teruggestuurd naar iemand, en ook een korte kutreactie :')
pi_120686221
Godver, mijn bad is aan het vollopen! :o
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 20:31:32 #9
Brabo Bastard
pi_120686319
quote:

[..]

Precies. Ben dan open en 'voer' de ander wat meer zodat er een leuk gesprek ontstaat. Ik zag hier net de opmerking voorbij komen dat vrouwen soms nog veel onzekerder zijn, en ik krijg nu wel meer het idee dat dat het geval is.

Met zo'n instelling blijf je dan single, vind je het gek.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120686457
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Precies. Ben dan open en 'voer' de ander wat meer zodat er een leuk gesprek ontstaat. Ik zag hier net de opmerking voorbij komen dat vrouwen soms nog veel onzekerder zijn, en ik krijg nu wel meer het idee dat dat het geval is.

Met zo'n instelling blijf je dan single, vind je het gek.
Wat voor instelling bedoel je nu?
pi_120686481
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Godver, mijn bad is aan het vollopen! :o
Maak me gek :9~
pi_120686551
quote:

[..]

Ja dat zijn toppertjes inderdaad :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_120686581
Mjaaaaa, soms weet je al na 1 kort berichtje dat het hem niet gaat worden :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 20:37:33 #14
Brabo Bastard
pi_120686686
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:34 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Wat voor instelling bedoel je nu?
Dat ze geen wedervragen stellen, zich niet echt openstellen voor een gesprek, etc. Een terughoudende instelling als je het zo wilt noemen.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 20:39:09 #15
Brabo Bastard
pi_120686786
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mjaaaaa, soms weet je al na 1 kort berichtje dat het hem niet gaat worden :D
Al blijf ik dan meestal stug volhouden omdat ik die foto's wil zien :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120686878
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Al blijf ik dan meestal stug volhouden omdat ik die foto's wil zien :')
Dat vind ik wel kut ja, dat je die foto's niet gelijk kan zien..

Kan je nog zo leuk zijn, met een kop die niet mijn smaak is gaat 't 'm niet worden hoor ;(
pi_120686879
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat ze geen wedervragen stellen, zich niet echt openstellen voor een gesprek, etc. Een terughoudende instelling als je het zo wilt noemen.
Ah okay, duidelijk.
  zondag 23 december 2012 @ 20:41:07 #18
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120686899
Wat doen jullie als je een bericht krijgt van iemand waar je nieuwsgierig bent, maar weet dat als je online gaat om het te lezen en beantwoorden er ook anderen tegen je gaan praten waar je op dát moment even geen zin in hebt?

Kreeg vanavond een oneliner, bekeken en geaccepteerd omdat hij er best ok uitzag... Maar zodra ik online was kreeg ik meteen 3 berichten van anderen. Niet dat ik hen niet leuk vind, maar ik hoef er gewoon niet altijd tegen te praten. Maar ja, om dat nou letterlijk te zeggen... :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_120686922
Ik zet iedereen standaard op offline cheat na het afronden van een gesprek.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_120686934
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik moet wel eerlijk bekennen dat wanneer ik geen interesse had in diegene dat de meest makkelijke manier is om het contact te beeindigen (wanneer je dus alleen nog maar chat). Uit beleefdheid geef je nog wel een antwoord, maar je stelt geen wedervraag omdat het je eigenlijk ook niet interesseert.
Niet netjes, geef ik toe, maar op sommige sites (zoals badoo) waar tig mannen tegen je aan beginnen te lullen was dat vaak de makkelijkste manier. Maar als het even kon liet ik ze gewoon weten dat ik geen interesse had.
  zondag 23 december 2012 @ 20:42:13 #21
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120686960
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zet iedereen standaard op offline cheat na het afronden van een gesprek.
Dat kost credits toch?
pi_120687008
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 20:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat kost credits toch?
Jup maar ik heb er een keer voor een kwartje duizend ofzo gekocht. Kost echt niks.
  zondag 23 december 2012 @ 20:43:13 #23
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120687034
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jup maar ik heb er een keer voor een kwartje duizend ofzo gekocht. Kost echt niks.
:D
pi_120687036
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 20:41 schreef Yuki het volgende:
Wat doen jullie als je een bericht krijgt van iemand waar je nieuwsgierig bent, maar weet dat als je online gaat om het te lezen en beantwoorden er ook anderen tegen je gaan praten waar je op dát moment even geen zin in hebt?

Kreeg vanavond een oneliner, bekeken en geaccepteerd omdat hij er best ok uitzag... Maar zodra ik online was kreeg ik meteen 3 berichten van anderen. Niet dat ik hen niet leuk vind, maar ik hoef er gewoon niet altijd tegen te praten. Maar ja, om dat nou letterlijk te zeggen... :')
Standaard zinnetje...sorry, maar ik ben al met iemand anders in gesprek. Werkte bij mij altijd prima...of gewoon negeren als het er teveel zijn.

(ligt eraan welke site natuurlijk, om die reden vond ik paiq dus niks...ook als je later de vraag krijgt "ik zag dat je online bent geweest, waarom antwoord je niet?")
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 20:44:40 #25
Brabo Bastard
pi_120687144
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat vind ik wel kut ja, dat je die foto's niet gelijk kan zien..

Kan je nog zo leuk zijn, met een kop die niet mijn smaak is gaat 't 'm niet worden hoor ;(
Ik ben eens geblokt door een meid die me niet knap genoeg vond. En zij was... laten we zeggen dat de Trollenkoning in de Efteling meer succes zou hebben met het vinden van een partner.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 23 december 2012 @ 20:45:13 #26
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120687178
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik ben eens geblokt door een meid die me niet knap genoeg vond. En zij was... laten we zeggen dat de Trollenkoning in de Efteling meer succes zou hebben met het vinden van een partner.
_O-

Ach ja, zij kan ook bepaalde verwachtingen hebben aan uiterlijk :D
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 20:45:40 #27
Brabo Bastard
pi_120687203
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:41 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik moet wel eerlijk bekennen dat wanneer ik geen interesse had in diegene dat de meest makkelijke manier is om het contact te beeindigen (wanneer je dus alleen nog maar chat). Uit beleefdheid geef je nog wel een antwoord, maar je stelt geen wedervraag omdat het je eigenlijk ook niet interesseert.
Niet netjes, geef ik toe, maar op sommige sites (zoals badoo) waar tig mannen tegen je aan beginnen te lullen was dat vaak de makkelijkste manier. Maar als het even kon liet ik ze gewoon weten dat ik geen interesse had.
Hmm, die zal ik eens onthouden.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120687247
quote:

[..]

Lol :D

Nouja, ernorm kritisch kwa uiterlijk ben ik niet dus dat scheelt wel :)
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 20:47:09 #29
Brabo Bastard
pi_120687294
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 20:45 schreef Yuki het volgende:

[..]

_O-

Ach ja, zij kan ook bepaalde verwachtingen hebben aan uiterlijk :D
Allicht en iedereen is daar vrij in. Maar om het even direct te zeggen: een varkenskop en een bek vol scheve tanden maakte op mij wel indruk... alleen niet het soort indruk dat ik had verwacht.

Even postuum wens ik d'r veel succes met het zoeken van haar ware.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120687350
quote:

[..]

Ja dat soort dames heb ik ook wel eens gehad... Op zoek naar mr perfect terwijl ze er zelf niet uit zien :')
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 20:49:16 #31
Brabo Bastard
pi_120687399
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:46 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lol :D

Nouja, ernorm kritisch kwa uiterlijk ben ik niet dus dat scheelt wel :)
Ik ook niet. Goed, het oog wil ook wat maar aan de andere kant hoeft het ook geen fotomodel te zijn. En er moet wat vlees op de botten zitten. Niet zo dun dat ik bang ben d'r te breken als ik d'r knuffel, en niet zo veel dat ik eerst moet gaan zoeken. Met volslank heb ik geen enkel probleem, al vullen heel veel meiden dat snel in, en als je dan de foto's ziet denk je ook: wees gewoon eerlijk.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 20:51:46 #32
Brabo Bastard
pi_120687475
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 20:48 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ja dat soort dames heb ik ook wel eens gehad... Op zoek naar mr perfect terwijl ze er zelf niet uit zien :')
Bizar eigenlijk. Ook wel eens een meid gehad die echt erg knap was, maar heel erg streng gelovig was opgevoed. Needless to say dat hem dat ook niet geworden is :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120687518
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik ook niet. Goed, het oog wil ook wat maar aan de andere kant hoeft het ook geen fotomodel te zijn. En er moet wat vlees op de botten zitten. Niet zo dun dat ik bang ben d'r te breken als ik d'r knuffel, en niet zo veel dat ik eerst moet gaan zoeken. Met volslank heb ik geen enkel probleem, al vullen heel veel meiden dat snel in, en als je dan de foto's ziet denk je ook: wees gewoon eerlijk.
Maar die termen zijn ook zo fucking onduidelijk :D Wat is bijvoorbeeld dikker? Mollig of Volslank? Of Chubby? Vraag dat aan 3 mensen en je krijgt ws. 3 verschillende volgordes.
pi_120687542
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Bizar eigenlijk. Ook wel eens een meid gehad die echt erg knap was, maar heel erg streng gelovig was opgevoed. Needless to say dat hem dat ook niet geworden is :')
Ja die komen idd ook voorbij... Zoooooo irritant :X :D
pi_120687570
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Je wilt toch niet zeggen dat gelovige meiden niet op zoek mogen naar mr perfect? :P
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 20:53:25 #36
Brabo Bastard
pi_120687592
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar die termen zijn ook zo fucking onduidelijk :D Wat is bijvoorbeeld dikker? Mollig of Volslank? Of Chubby? Vraag dat aan 3 mensen en je krijgt ws. 3 verschillende volgordes.
Precies :D

Al is voor mij de volgorde dan: Volslank, Chubby, Mollig, Dik. En eventuele overtreffende trappen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120687598
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Idd, dik val ik ook niet op, kan daar weinig aan doen. Maar een beetje vlees op de botten heb ik weinig problemen mee :Y

En type fotomodel val ik sowieso niet echt op meestal. Meer type buurmeisje enzo. Klein, blond, lief etc. :@
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 20:54:32 #38
Brabo Bastard
pi_120687658
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 20:52 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ja die komen idd ook voorbij... Zoooooo irritant :X :D
Idd, en best een lekker ding ook. Waste of good flesh.

quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:53 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Je wilt toch niet zeggen dat gelovige meiden niet op zoek mogen naar mr perfect? :P
Hahahaha! True dat, maar die leefde echt volgens de strikte geloofsovertuiging. Evangelist dacht ik.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120687662
Ik val niet op van die meisje-meisjes... mag wel wat alternatiever zijn, qua kleding ook.

>60 is een no-go voor mij :P (naja, max een uitloop naar 65 als het echt niet anders kan)
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 20:55:24 #40
Brabo Bastard
pi_120687699
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Idd, dik val ik ook niet op, kan daar weinig aan doen. Maar een beetje vlees op de botten heb ik weinig problemen mee :Y

En type fotomodel val ik sowieso niet echt op meestal. Meer type buurmeisje enzo. Klein, blond, lief etc. :@
Klein, blond, lief en verlegen... totdat ze in de slaapkamer zijn. Dan worden ze wild, woest en geil :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120687705
Ik zou ook wel willen daten met dames uit dit topic hoor :@
pi_120687723
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:55 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Klein, blond, lief en verlegen... totdat ze in de slaapkamer zijn. Dan worden ze wild, woest en geil :D
Niet echt ervaring mee ;(
pi_120687728
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:55 schreef Faxie het volgende:
pi_120687742
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Idd, en best een lekker ding ook. Waste of good flesh.

[..]

Hahahaha! True dat, maar die leefde echt volgens de strikte geloofsovertuiging. Evangelist dacht ik.
_O-

Ja maar ja maar, wat is dat dan? Leven volgens de strikte geloofsovertuiging?
pi_120687770
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:54 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik val niet op van die meisje-meisjes... mag wel wat alternatiever zijn, qua kleding ook.

>60 is een no-go voor mij :P (naja, max een uitloop naar 65 als het echt niet anders kan)
:'). Is toch helemaal afhankelijk van haar lengte en lichaamsbouw?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_120687790
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:56 schreef Fascination het volgende:

[..]

:'). Is toch helemaal afhankelijk van haar lengte en lichaamsbouw?
Max 1.70, postuur slank.
pi_120687794
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:56 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

_O-

Geen seks, 2x op zondag kerk, 1 keer in de week bijbelstudie etc
pi_120687827
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:56 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Max 1.70, postuur slank.
Je bent zelf erg klein of zo?
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 20:58:18 #49
Brabo Bastard
pi_120687858
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:56 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

_O-

quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 20:56 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Geen sex voor het huwelijk, en de rest klopt ook.

En:
quote:
*Sluit zich hierbij aan*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120687861
quote:
Dat is voor mij de reden dat ik even ben gekapt met datingsites. Ik kán het juist niet houden bij een paar zinnen, en als er dan ook nog eens hele kuddes tegelijk tegen je aan beginnen te kleppen kan je de rest van je leven grondig goodbye kissen.
Ik heb het een paar avonden volgehouden, daarna was ik volgens velen een "kutwijf-dat-niet-reageerde". Jammer dan :7
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120687887
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je bent zelf erg klein of zo?
Yup, Aziatische genen... ben zelf 1.77.
pi_120687938
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:58 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Yup, Aziatische genen... ben zelf 1.77.
Asian dating iets voor jou? Vaak genoeg reclame van op fok :D
  zondag 23 december 2012 @ 20:59:48 #53
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120687942
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:47 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Allicht en iedereen is daar vrij in. Maar om het even direct te zeggen: een varkenskop en een bek vol scheve tanden maakte op mij wel indruk... alleen niet het soort indruk dat ik had verwacht.

Even postuum wens ik d'r veel succes met het zoeken van haar ware.
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 20:48 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mja... Het zal wat moeilijk voor ze zijn, maar ook mensen die JIJ niet aantrekkelijk vindt hebben recht op iemand die zij wel aantrekkelijk vinden he?

Misschien zoeken ze wel een vergelijkbare varkenskop met scheve tanden, is dat mooi voor hen... En ben jij dat dus niet. Je weet niet wat mooi is voor iemand anders he :)
pi_120687949
quote:
Jij komt altijd zo wanhopig over. :') Niet erg aantrekkelijk.
pi_120687954
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 20:56 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

En als het wel seks maar pas binnen serieuze relatie, intentie van 1x per zondag kerk en om de week bijbelstudie is, mag dat dan wel? ;)
pi_120687993
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 20:59 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Asian dating iets voor jou? Vaak genoeg reclame van op fok :D
Nee ik heb een hekel aan Aziaten, ik wil alleen blank.
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:00:54 #57
Brabo Bastard
pi_120688001
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 20:58 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat is voor mij de reden dat ik even ben gekapt met datingsites. Ik kán het juist niet houden bij een paar zinnen, en als er dan ook nog eens hele kuddes tegelijk tegen je aan beginnen te kleppen kan je de rest van je leven grondig goodbye kissen.
Ik heb het een paar avonden volgehouden, daarna was ik volgens velen een "kutwijf-dat-niet-reageerde". Jammer dan :7
Dat vind ik leuk, krijg je tenminste een goed gesprek op gang! Al schijnen sommigen dat dus niet te begrijpen... of komt Sekhmet's theorie om de hoek kijken.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 23 december 2012 @ 21:01:18 #58
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120688028
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:56 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Max 1.70, postuur slank.
Ah, je wil een meisje met ondergewicht. Nice :7
pi_120688035
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 21:00 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Gelukkig zijn blanke dames dol op Aziaten :Y
pi_120688080
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 21:01 schreef Yuki het volgende:

[..]

Nah, 60 kilo bij 1.70 is geen ondergewicht, hoor. Redelijk ideaal gewicht volgens mij.
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:02:40 #61
Brabo Bastard
pi_120688106
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 20:59 schreef Yuki het volgende:

[..]

[..]

Mja... Het zal wat moeilijk voor ze zijn, maar ook mensen die JIJ niet aantrekkelijk vindt hebben recht op iemand die zij wel aantrekkelijk vinden he?

Misschien zoeken ze wel een vergelijkbare varkenskop met scheve tanden, is dat mooi voor hen... En ben jij dat dus niet. Je weet niet wat mooi is voor iemand anders he :)
Ik gun het ze ook van harte, maar ga mij dan niet vertellen dat ik er niet knap genoeg uit zie. Letterlijke tekst trouwens. Ik gun iedereen zijn of haar geluk, maar zo'n sneer vind ik dan te ver gaan.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120688111
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 20:59 schreef Yuki het volgende:

[..]

[..]

Nee hoor de beschrijving staat duidelijk in haar oproep... ;)

En ze hebben er best recht op om te zoeken maar ze moeten niet hard gaan roepen dat iemand er niet uit ziet terwijl ze zelf eens in de spiegel moeten kijken. :D
  zondag 23 december 2012 @ 21:03:29 #63
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120688166
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:02 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nah, 60 kilo bij 1.70 is geen ondergewicht, hoor. Redelijk ideaal gewicht volgens mij.
"> 60 is een no go" zei hij he... Dan zit je wel erg op t randje.
  zondag 23 december 2012 @ 21:03:45 #64
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120688187
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 21:00 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Jij hebt al een vriendin!
pi_120688240
Wel een beetje sneu om zo rigide te zijn wat betreft lengte/gewicht vind ik.
pi_120688241
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 21:01 schreef Yuki het volgende:

[..]

Iemand van 1.70 die 65 kilo weegt heeft volgens mij geen ondergewicht.
  zondag 23 december 2012 @ 21:04:53 #67
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120688246
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik gun het ze ook van harte, maar ga mij dan niet vertellen dat ik er niet knap genoeg uit zie. Letterlijke tekst trouwens. Ik gun iedereen zijn of haar geluk, maar zo'n sneer vind ik dan te ver gaan.
Tsja, da's ook wel lomp uitgedrukt :')
pi_120688259
Ik heb liever wat vlees op de botten bij een dame :Y
  zondag 23 december 2012 @ 21:05:30 #69
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120688276
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:04 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Je zei eerst nog > 60kg is een no go :')
5 kilo maakt wel heel veel uit bij een meid van die lengte.
pi_120688281
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:04 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

En iemand van 1.65 die 60 kilo weegt ook niet.
pi_120688302
Ik word genegeerd. ;(
pi_120688341
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:00 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

En als het wel seks maar pas binnen serieuze relatie, intentie van 1x per zondag kerk en om de week bijbelstudie is, mag dat dan wel? ;)
Voor mij persoonlijk niet. Heb weinig met religie
pi_120688345
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:59 schreef Fascination het volgende:

[..]

Jij komt altijd zo wanhopig over. :') Niet erg aantrekkelijk.
Tss ik zit maar wat te geinen maar jullie (jij) nemen me veels te serieus :')
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:06:55 #74
Brabo Bastard
pi_120688352
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 21:04 schreef Yuki het volgende:

[..]

Tsja, da's ook wel lomp uitgedrukt :')
Daarom, maar goed, ik hoop dat ze iemand vind die ze wel knap genoeg vind :)

Allen hebben recht op geluk in hun leven nietwaar?

quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik word genegeerd. ;(
Nee hoor :*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120688353
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik word genegeerd. ;(
:*
pi_120688354
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 21:05 schreef Yuki het volgende:

[..]

Je zei eerst nog > 60kg is een no go :')
5 kilo maakt wel heel veel uit bij een meid van die lengte.
Allebei een gezond BMI. En dan wel afgetraind uiteraard :P Vind sporten/voeding zelf erg belangrijk... zou niet een partner kunnen hebben die daar niet zo mee bezig is.
  zondag 23 december 2012 @ 21:07:14 #77
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120688367
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:04 schreef Fascination het volgende:
Wel een beetje sneu om zo rigide te zijn wat betreft lengte/gewicht vind ik.
En dit ja.

Algemeen kijken naar postuur lijkt me heel normaal en redelijk, maar kijken naar cm's en kilo's... :N
pi_120688393
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tss ik zit maar wat te geinen maar jullie (jij) nemen me veels te serieus :')
Tuurlijk, joh. :') Post je penis maar weer in KPD anders.
pi_120688427
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:06 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Allebei een gezond BMI. En dan wel afgetraind uiteraard :P Vind sporten/voeding zelf erg belangrijk... zou niet een partner kunnen hebben die daar niet zo mee bezig is.
Je mag ze hebben.
Gezond leven prima, maar er in doorslaan :N
  zondag 23 december 2012 @ 21:08:16 #80
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120688428
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:06 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Precies :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120688451
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 21:06 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk niet. Heb weinig met religie
Fair enough. :)

quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:06 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[..]

Nee hoor :*
Herstel. Mijn vraag wordt genegeerd door jou. ;(

;)
pi_120688467
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:07 schreef Fascination het volgende:

[..]

Tuurlijk, joh. :') Post je penis maar weer in KPD anders.
En? :') Ik ben niet bepaald de enige hoor :')
pi_120688468
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 21:07 schreef Yuki het volgende:

[..]

En dit ja.

Algemeen kijken naar postuur lijkt me heel normaal en redelijk, maar kijken naar cm's en kilo's... :N
Ja ik ben erg oppervlakkig qua uiterlijk. Sorry.
pi_120688479
quote:
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 20:55 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:58 schreef El_Thijs het volgende:

*Sluit zich hierbij aan*
Spreken jullie die desbetreffende dames dan ook wel aan? Of is het passief wachten tot zij jullie op een date vragen?
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:08:59 #85
Brabo Bastard
pi_120688483
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef Yuki het volgende:

[..]

Precies :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog veel beter :Y

Daten? :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120688506
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Fair enough. :)

;)
Ben jij gelovig?
pi_120688524
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Gelukkig zijn blanke dames dol op Aziaten :Y
Ik heb tot nu toe alleen nog maar blanke vrouwen gehad idd :9
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:09:58 #88
Brabo Bastard
pi_120688526
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]

Herstel. Mijnvraag wordt genegeerd door jou. ;(

;)
Ah, gemist. Maar hetzelfde als Spezz zegt ;)

quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

[..]

[..]

Spreken jullie die desbetreffende dames dan ook wel aan? Of is het passief wachten tot zij jullie op een date vragen?
Mijne was meer een grapje ;)
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 23 december 2012 @ 21:10:02 #89
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120688534
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nog veel beter :Y

Daten? :@

Nee :*
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:10:48 #90
Brabo Bastard
pi_120688585
quote:
12s.gif Op zondag 23 december 2012 21:10 schreef Yuki het volgende:

[..]

Nou ;(
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120688650
quote:
12s.gif Op zondag 23 december 2012 21:10 schreef Yuki het volgende:

[..]

Woww, keihard.
pi_120688658
quote:
Volgens mij vluchten de dames weg wanneer je een flinke tekst neerzet. Althans, dat gevoel heb ik.. :')
pi_120688682
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 21:09 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ben jij gelovig?
Hoe raad je het zo? _O-
Maar ja dus. En merk dat zoiets de zaken wel ingewikkeld maakt. Wat mede is waarom datingsites mij niet zo liggen. Op de reguliere datingsites hikken mensen daar meestal nogal tegenaan, en de gelovige datingsites zijn afschuwelijk.
  zondag 23 december 2012 @ 21:12:52 #94
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120688703
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 21:12 schreef Fascination het volgende:

[..]

Woww, keihard.
Tsja, duidelijkheid is ook wat waard, toch? :@
pi_120688718
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:09 schreef El_Thijs het volgende:

Mijne was meer een grapje ;)
Joh, FOK! is een datingsite pur sang. Ik heb mijn leukste dates via FOK! gehad. Als er echt iemand tussen zou zitten zou ik het er gewoon op wagen. Nooit geschoten is altijd mis :Y

En dan heb ik het niet perse over binnen dit topic, maar op heel FOK!
pi_120688734
quote:

[..]

Woww, keihard.
Yuki is een harde :Y
pi_120688735
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:12 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Hoe raad je het zo? _O-
Maar ja dus. En merk dat zoiets de zaken wel ingewikkeld maakt. Wat mede is waarom datingsites mij niet zo liggen. Op de reguliere datingsites hikken mensen daar meestal nogal tegenaan, en de gelovige datingsites zijn afschuwelijk.
Maar hoe streng dan? Doe je ook echt niet aan sex voor het huwelijk?
pi_120688767
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 21:12 schreef Yuki het volgende:

[..]

Tsja, duidelijkheid is ook wat waard, toch? :@
Precies. Anders begint het gemekker weer dat vrouwen niet duidelijk zijn.
pi_120688773
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:13 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Joh, FOK! is een datingsite pur sang. Ik heb mijn leukste dates via FOK! gehad. Als er echt iemand tussen zou zitten zou ik het er gewoon op wagen. Nooit geschoten is altijd mis :Y

Dit. Heb ook wel dates gehad via fok. En idem tot nu toe.
  zondag 23 december 2012 @ 21:14:15 #100
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120688783
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 21:13 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Yuki is een harde :Y
Nou, ontzettend! :+
pi_120688802
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:13 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Maar hoe streng dan? Doe je ook echt niet aan sex voor het huwelijk?
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:00 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Zo ongeveer. Al heb ik heel geen bijbelstudie op het moment, maar dat is wel de richtlijn.
pi_120688836
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:12 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Volgens mij vluchten de dames weg wanneer je een flinke tekst neerzet. Althans, dat gevoel heb ik.. :')
Ligt eraan of het een tekst is wat je wilt lezen. Als het pakkend genoeg is dan lees ik het helemaal en krijgen ze ws een net zo uitgebreid antwoord terug. Alleen zijn veel berichten erg saai en standaard.
pi_120688842
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 21:14 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dit. Heb ook wel dates gehad via fok. En idem tot nu toe.
Dat wilde ik ook maar zeggen. De hoeveelheid dates in mijn leven is niet groot, maar er zit er toch altijd nog één via Fok tussen. Ook nog eens de meest succesvolle :P
pi_120688848
quote:

[..]

Hoe raad je het zo? _O-
Mja heb wel vriendinnen gehad die gelovig waren. Het is wel goed te doen tot een bepaalde level.
Hangt ook van de mate van gelovigheid af in de zin van, hoe actief is iemand er mee.
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:15:28 #105
Brabo Bastard
pi_120688850
quote:

[..]

Woww, keihard.
Liever dat dan dat eromheen gedraaid wordt.

quote:

[..]

Nooit echt opgemerkt eigenlijk :P

quote:

[..]

Hoe raad je het zo? _O-
An sich heb ik niets tegen gelovigen, al weet ik niet hoe ik er mee om zou moeten gaan. Daar ben ik ook heel eerlijk in. Het zou zomaar kunnen dat het ineens heel goed klikt, en dat ik dan merk dat ze gelovig is. Als een date dan het tegendeel bewijst of het gevoel juist verstevigt weet ik dat ook weer.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120688878
Zondag naar de kerk en bijbelstudie zou voor mij wel een afknapper zijn. Seks binnen een serieuze relatie heb ik geen problemen mee.
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:16:52 #107
Brabo Bastard
pi_120688933
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:15 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ligt eraan of het een tekst is wat je wilt lezen. Als het pakkend genoeg is dan lees ik het helemaal en krijgen ze ws een net zo uitgebreid antwoord terug. Alleen zijn veel berichten erg saai en standaard.
Wat zou in jouw ogen dan een goed bericht zijn? Eentje die je echt prikkelt om erop te antwoorden?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120688947
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:15 schreef An_awesome_wave het volgende:
Zondag naar de kerk en bijbelstudie zou voor mij wel een afknapper zijn. Seks binnen een serieuze relatie heb ik geen problemen mee.
Ermee wachten kan dan weer andere problemen opleveren, maar dat past volgens mij niet zo binnen dit topic :P
pi_120688978
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:15 schreef An_awesome_wave het volgende:
Waarom is dat een afknapper dan? Ik vind dat altijd net zo klinken als dat ik zou zeggen 'mensen die een vaste sportdag hebben vind ik echt een afknapper'. Maar misschien ligt dat aan mij. :D
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:18:53 #110
Brabo Bastard
pi_120689048
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:17 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Waarom is dat een afknapper dan? Ik vind dat altijd net zo klinken als dat ik zou zeggen 'mensen die een vaste sportdag hebben vind ik echt een afknapper'. Maar misschien ligt dat aan mij. :D
Zondag naar de kerk? Ik zou zelfs een keer meegaan om het eens te ervaren. En wat mensen studeren moeten ze zelf weten.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 23 december 2012 @ 21:18:54 #111
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_120689051
quote:

[..]

Dit soort dingen is inderdaad reteirritant :X :X
Overigens zorgen dit soort dingen er wel voor dat ik soms ook denk "waarom zit ik nog op Paiq" :')

Maar ik las dat FOK! de leukste dateplek is dus.... :P
  zondag 23 december 2012 @ 21:19:43 #112
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120689096
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

[..]

Zo ongeveer. Al heb ik heel geen bijbelstudie op het moment, maar dat is wel de richtlijn.
Zou voor mij niet echt werken denk ik.
Ik laat met grote regelmaat nog weleens een vloekje uit mijn keel ontsnappen.

Heb het zelfs weleens in het bijzijn van mn kleine nichtje gedaan. :@
pi_120689109
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:18 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Dit soort dingen is inderdaad reteirritant :X :X
Overigens zorgen dit soort dingen er wel voor dat ik soms ook denk "waarom zit ik nog op Paiq" :')

Maar ik las dat FOK! de leukste dateplek is dus.... :P
Vooral voor dames denk ik. Net zoals op datingsites overigens. :P
pi_120689116
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:17 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Omdat ik een zeer overtuigd Atheist ben. Mijn boekenkast hier staat vol met werk van o.a. Sam Harris en Richard Dawkins. Nee dat zou gewoon niet werken ben ik bang.
pi_120689118
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:13 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Waar zoek je ze op Fok! ? :)
pi_120689125
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 21:15 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mja heb wel vriendinnen gehad die gelovig waren. Het is wel goed te doen tot een bepaalde level.
Hangt ook van de mate van gelovigheid af in de zin van, hoe actief is iemand er mee.
Jaa sowieso, dat snap ik ook idd. Dat heb ik ook met bepaalde dingen, niet meer dan logisch.

quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:15 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

An sich heb ik niets tegen gelovigen, al weet ik niet hoe ik er mee om zou moeten gaan. Daar ben ik ook heel eerlijk in. Het zou zomaar kunnen dat het ineens heel goed klikt, en dat ik dan merk dat ze gelovig is. Als een date dan het tegendeel bewijst of het gevoel juist verstevigt weet ik dat ook weer.
Dat klinkt allemaal heel logisch en acceptabel. :Y
  zondag 23 december 2012 @ 21:20:19 #117
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120689146
quote:

[..]

Nee hoor, als je me weet te boeien schrijf ik rustig hele epistels heen en weer. Maar dan moet dat wat je schrijft wel interessant genoeg zijn.
pi_120689154
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zondag naar de kerk? Ik zou zelfs een keer meegaan om het eens te ervaren. En wat mensen studeren moeten ze zelf weten.
Als ze een leuke dominee hebben dan kan zo'n dienst best leuk zijn. Rolletjes pepermunt laten rondgaan tussen de andere jongeren :D
pi_120689160
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:00 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat vind ik leuk, krijg je tenminste een goed gesprek op gang! Al schijnen sommigen dat dus niet te begrijpen... of komt Sekhmet's theorie om de hoek kijken.
Dat klopt! Maar als je vervolgens 10-tallen van dat soort gesprekken hebt lopen, gaat de lol er wel vanaf :D
Hoe luidt die theorie? :7
Tante minthy!! O+
pi_120689174
Ik ben zelf overigens wel gedoopt, ik heb de communi gedaan, én het vormsel dus ik weet wel waar ik over lul :')
pi_120689228
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:19 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Omdat ik een zeer overtuigd Atheist ben. Mijn boekenkast hier staat vol met werk van o.a. Sam Harris en Richard Dawkins. Nee dat zou gewoon niet werken ben ik bang.
Op die manier, ok. :)

quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:19 schreef peleetje het volgende:

[..]

Zou voor mij niet echt werken denk ik.
Ik laat met grote regelmaat nog weleens een vloekje uit mijn keel ontsnappen.

Heb het zelfs weleens in het bijzijn van mn kleine nichtje gedaan. :@
Haha, daar valt echt niet elke gelovige over hoor. Maar ik neem aan dat er meer achter die uitspraak zit. ;)

quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:)
pi_120689243
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:20 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Overal :Y
  zondag 23 december 2012 @ 21:22:18 #123
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120689256
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 21:20 schreef Yuki het volgende:

[..]

Nee hoor, als je me weet te boeien schrijf ik rustig hele epistels heen en weer. Maar dan moet dat wat je schrijft wel interessant genoeg zijn.
Dat doe ik niet meer. Hele verhalen heen en weer sturen. Heb ik weleens gedaan. Wekenlang. EN dan spreek je af klikt het voor geen meter.
pi_120689261
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:20 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik ben zelf overigens wel gedoopt, ik heb de communi gedaan, én het vormsel dus ik weet wel waar ik over lul :')
Mja hier ook. Inclusief godsdienst op school ed. Kan mezelf geen atheist noemen, want zie het maar te bewijzen allemaal. Maar agnost dan maar.
  zondag 23 december 2012 @ 21:22:54 #125
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120689306
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:20 schreef An_awesome_wave het volgende:
Je kan het alleen niet spellen.

/taalnazi :7
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:22:54 #126
Brabo Bastard
pi_120689308
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:20 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat klopt! Maar als je vervolgens 10-tallen van dat soort gesprekken hebt lopen, gaat de lol er wel vanaf :D
Hoe luidt die theorie? :7
Is een goede aanvulling ;) Ik kan niet zien hoeveel gesprekken zij heeft natuurlijk.

quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:20 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dat klinkt allemaal heel logisch en acceptabel. :Y
Daarom, wilde geen kwaad bloed zetten ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120689323
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:22 schreef peleetje het volgende:

[..]

Dat doe ik niet meer. Hele verhalen heen en weer sturen. Heb ik weleens gedaan. Wekenlang. EN dan spreek je af klikt het voor geen meter.
Liefst zo snel mogelijk afspreken. Heb je nog wat te bespreken op een date.
  zondag 23 december 2012 @ 21:23:25 #128
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120689351
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:21 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Op die manier, ok. :)

[..]

Haha, daar valt echt niet elke gelovige over hoor. Maar ik neem aan dat er meer achter die uitspraak zit. ;)

[..]

:)
O, als het geen probleem is dat ik de halve kerk erbij schreeuw als ik iets laat vallen dan gaat het wel werken. :-)
pi_120689366
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:16 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Wat zou in jouw ogen dan een goed bericht zijn? Eentje die je echt prikkelt om erop te antwoorden?
Een tekst met humor, sarcasme en zelfspot is waar ik wel van hou. Maar ook een tekst waar iemand zich enigszins kwetsbaar opstelt kan heel pakkend zijn (zonder gelijk al je problemen en issues op tafel te leggen natuurlijk). maar het gaat denk ik vooral om de schrijfstijl. Goede zinnen, niet de ene na de andere vraag stellen, maar ook wat vertellen.

Heel wisselend...en moet eerlijk toegeven dat het maar zelden gebeurd.
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:23:41 #130
Brabo Bastard
pi_120689371
quote:
12s.gif Op zondag 23 december 2012 21:22 schreef Yuki het volgende:

[..]

Plaag die jongen niet zo :(
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120689386
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je gaat er maar meteen vanuit dat het niet klikt?
pi_120689393
quote:

[..]

Ook als je niets meer te bespreken hebt kan een date nog wel meevallen :P
  zondag 23 december 2012 @ 21:24:29 #133
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120689426
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:22 schreef peleetje het volgende:

[..]

Mja, da's een risico. Maar meestal merk je tijdens het mailen ofzo wel of het klikt of niet.

En zo niet, tsja. Paar uur verspild. Jammer dan. Fun while it lasted :)
pi_120689453
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:23 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Een tekst met humor, sarcasme en zelfspot is waar ik wel van hou. Maar ook een tekst waar iemand zich enigszins kwetsbaar opstelt kan heel pakkend zijn (zonder gelijk al je problemen en issues op tafel te leggen natuurlijk). maar het gaat denk ik vooral om de schrijfstijl. Goede zinnen, niet de ene na de andere vraag stellen, maar ook wat vertellen.

Overduidelijk nooit een bericht van mij ontvangen dus :P
  zondag 23 december 2012 @ 21:24:49 #135
142400 RedFever007
pi_120689455
quote:

[..]

dit inderdaad. Maar wat is snel?
quote:

[..]

Is het "done" om bijvoorbeeld op Paiq al na de eerste chatsessie over een afspraak te beginnen?
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:24:59 #136
Brabo Bastard
pi_120689469
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:23 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Mannen steken er soms veel te weinig moeite in idd. En als je het probeert dan is het ook zelden dat je een antwoord van degelijke proporties terugkrijgt. Verschilt per persoon natuurlijk, dat wel.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120689471
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vooral voor dames denk ik. Net zoals op datingsites overigens. :P
Volgens mij zitten hier ook genoeg heren die via FOK! gedate hebben...moet wel, aangezien die dames ook via FOK! daten :P
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:25:44 #138
Brabo Bastard
pi_120689508
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:24 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Is het "done" om bijvoorbeeld op Paiq al na de eerste chatsessie over een afspraak te beginnen?
Als het klikt, waarom niet? Niet geschoten is altijd mis.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120689516
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Is een goede aanvulling ;) Ik kan niet zien hoeveel gesprekken zij heeft natuurlijk.

[..]

Daarom, wilde geen kwaad bloed zetten ;)
Zo makkelijk gaat dat niet bij mij hoor. ;) Maar ben altijd benieuwd naar motivaties e.d.

quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:23 schreef peleetje het volgende:

[..]

O, als het geen probleem is dat ik de halve kerk erbij schreeuw als ik iets laat vallen dan gaat het wel werken. :-)
Ja, ik weet niet hoe anderen erin staan natuurlijk. Maar ik vind niet dat ik van iemand kan vragen om zijn taalgebruik aan te passen, alleen omdat ik ervoor kies gelovig te zijn. Natuurlijk zou het tof zijn als ze er rekening mee proberen te houden, maar een stopwoordje heet zo met een reden. Daar ga ik echt niet elke keer over zeiken hoor.
  zondag 23 december 2012 @ 21:25:54 #140
142400 RedFever007
pi_120689517
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:24 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Mannen steken er soms veel te weinig moeite in idd. En als je het probeert dan is het ook zelden dat je een antwoord van degelijke proporties terugkrijgt. Verschilt per persoon natuurlijk, dat wel.
Dat geldt niet alleen voor "ons" helaas :P
pi_120689533
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan?

Beter er op een date achterkomen, dan na weken berichten heen en weer sturen. 't Moet toch in het echt klikken he? Chatcontact is leuk voor een indicatie, meer niet.
pi_120689537
quote:
12s.gif Op zondag 23 december 2012 21:22 schreef Yuki het volgende:

[..]

I stand corrected.
pi_120689588
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:24 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

dit inderdaad. Maar wat is snel?

[..]

Tja ligt eraan hoe snel het contact verloopt. Als het een week duurt voor je een reactie krijgt...
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:27:12 #144
Brabo Bastard
pi_120689592
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:25 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Zo makkelijk gaat dat niet bij mij hoor. ;) Maar ben altijd benieuwd naar motivaties e.d.

En dat snap ik ook. Wil me soms best verdiepen in iets als het interessant lijkt. En je kan er dan ook over meepraten.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120689593
quote:

[..]

Wat voor motivaties?
pi_120689600
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:20 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Waar niet! Reageer ergens op iemand in een topic...daarna over op DM/PM. FoBo werkt ook prima.
pi_120689602
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan?

Beter er op een date achterkomen, dan na weken berichten heen en weer sturen. 't Moet toch in het echt klikken he? Chatcontact is leuk voor een indicatie, meer niet.
Ja, impliciet wel. Als het klikt, raak je namelijk niet uitgepraat.

Ik kan via chat wel redelijk goed inschatten of ik iemand irl leuk ga vinden overigens.
pi_120689609
Ik weet niet hoe "cheat-proof" Paiq is, maar ik zou bang zijn dat het stiekem een viezerik van 57 was. :')
pi_120689632
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:27 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Waar niet! Reageer ergens op iemand in een topic...daarna over op DM/PM. FoBo werkt ook prima.
Echt, he. Deze noobs. :')
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:27:53 #150
Brabo Bastard
pi_120689636
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 21:25 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Dat geldt niet alleen voor "ons" helaas :P
True, al wil ik soms wel eens een lap tekst planten met de nodige humor erin. Alleen zien sommigen het soms niet :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120689647
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 21:27 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Wat voor motivaties?
Achter uitspraken en meningen enzo. Als iemand zegt "gelovig is een no-go" ben ik benieuwd waarom dat zo zwart-wit gezegd wordt.
pi_120689658
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Als het klikt, waarom niet? Niet geschoten is altijd mis.
Dat ja. Gewoon eerlijk zijn dat je liefst in het echt wilt ontmoeten, en als je niet als een engerd overkomt verder moet dat niet zo'n probleem zijn :P
pi_120689663
quote:

Maar ik vind niet dat ik van iemand kan vragen om zijn taalgebruik aan te passen, alleen omdat ik ervoor kies gelovig te zijn. Natuurlijk zou het tof zijn als ze er rekening mee proberen te houden, maar een stopwoordje heet zo met een reden. Daar ga ik echt niet elke keer over zeiken hoor.
Mensen kijken vaak al wel op van mijn nogal halfzachte vloeken, dus ik zou niet veel aan te passen hebben :')
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:28:40 #154
Brabo Bastard
pi_120689682
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 21:27 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Wat voor motivaties?
Hoe iemand tegenover gelovigen staat in haar geval, voor- of tegenstander en waarom.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120689686
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:25 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Volgens mij zitten hier ook genoeg heren die via FOK! gedate hebben...moet wel, aangezien die dames ook via FOK! daten :P
Maar er zijn een hoop meer mannen dan vrouwen volgens mij.
pi_120689694
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan?

Ben het er wel deels mee eens. Ik spreek ook liever snel af. Gewoon omdat het ook leuker is om face to face te praten. En oh, vaak genoeg gehad dat er dan geen klik was. Zonde om daar maanden aan te verspillen.
pi_120689702
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 21:27 schreef Fascination het volgende:

[..]

Echt, he. Deze noobs. :')
Het blijven FOK!ers hè...;)
  zondag 23 december 2012 @ 21:29:02 #158
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120689704
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik weet niet hoe "cheat-proof" Paiq is, maar ik zou bang zijn dat het stiekem een viezerik van 57 was. :')
Tsja, dat risico loop je met internetdaten. Then again, aan de schrijfstijl van iemand kan je ook wel een beetje aflezen of hij echt zo jong is als hij zich voordoet. En voor je daadwerkelijk overgaat tot online contact, kan je altijd nog bellen of vragen of je kan skypen ofzo. Dan kan je aardig wat uitsluiten ;)
pi_120689708
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:28 schreef Capstan het volgende:

[..]

Mensen kijken vaak al wel op van mijn nogal halfzachte vloeken, dus ik zou niet veel aan te passen hebben :')
Potverdrolletjes?? O+
Tante minthy!! O+
pi_120689729
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hoe iemand tegenover gelovigen staat in haar geval, voor- of tegenstander en waarom.
Dat dus. :D Thijs snapt mij. O+
pi_120689746
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 21:29 schreef Yuki het volgende:

[..]

Tsja, dat risico loop je met internetdaten. Then again, aan de schrijfstijl van iemand kan je ook wel een beetje aflezen of hij echt zo jong is als hij zich voordoet. En voor je daadwerkelijk overgaat tot online contact, kan je altijd nog bellen of vragen of je kan skypen ofzo. Dan kan je aardig wat uitsluiten ;)
True. :Y
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:29:42 #162
Brabo Bastard
pi_120689748
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat ja. Gewoon eerlijk zijn dat je liefst in het echt wilt ontmoeten, en als je niet als een engerd overkomt verder moet dat niet zo'n probleem zijn :P
Precies! En als ze al laat merken je te zien zitten is het alleen maar beter. Alleen zijn die dames soms best dun gezaaid.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120689759
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:28 schreef Capstan het volgende:

[..]

_O- Ook prima toch.
pi_120689773
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

Maar er zijn een hoop meer mannen dan vrouwen volgens mij.
Dan moet je dus ook hier zorgen dat je eruit springt :Y
En er zitten hier ook velen met een relatie, dus die kan je al wegstrepen.
pi_120689788
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 21:29 schreef minthy het volgende:

[..]

Potverdrolletjes?? O+
Ik zal ze hier niet letterlijk neerzetten, anders wordt 't wel erg herkenbaar, maar de gelovige medemens zal er in ieder geval geen aanstoot aan nemen :P
pi_120689796
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:29 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dat wordt daten :P
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:31:47 #167
Brabo Bastard
pi_120689874
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:29 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

O+

quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 21:30 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik vloek soms nogal eens :@
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:32:20 #168
Brabo Bastard
pi_120689909
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:30 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dan moet je dus ook hier zorgen dat je eruit springt :Y
En er zitten hier ook velen met een relatie, dus die kan je al wegstrepen.
Sekhmet

Zo, das al 1.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120689927
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 21:21 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Overal :Y
Ja.. ik krijg soms wel leuke berichten maar uiteindelijk willen de meeste fokkers maar 1 ding en daar zit ik niet op te wachten eigenlijk :')
pi_120689936
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

O+

[..]

Ach ze gaf net aan dat ze je niet zal willen veranderen :P
pi_120689946
Ik heb ook gejokt over mijn leeftijd. Bijna iedereen heeft de leeftijd van 30 als grens aangegeven :') Daar wilde ik met mijn 31 niet buitenvallen. (max leeftijd was 25 en die gaan vaak maar tot de 30) Gelukkig had niemand daar problemen mee toen ik het bekende tijdens dates.
pi_120689960
quote:

[..]

Vaker gedaan.. zie post boven
pi_120689973
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 21:30 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

_O-
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

O+

[..]

quote:

[..]

Ja, ik weet niet hoe anderen erin staan natuurlijk. Maar ik vind niet dat ik van iemand kan vragen om zijn taalgebruik aan te passen, alleen omdat ik ervoor kies gelovig te zijn. Natuurlijk zou het tof zijn als ze er rekening mee proberen te houden, maar een stopwoordje heet zo met een reden. Daar ga ik echt niet elke keer over zeiken hoor.
;)
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:33:36 #174
Brabo Bastard
pi_120689978
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 21:32 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ach ze gaf net aan dat ze je niet zal willen veranderen :P
Dan is het goed :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120690003
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:33 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik heb ook gejokt over mijn leeftijd. Bijna iedereen heeft de leeftijd van 30 als grens aangegeven :') Daar wilde ik met mijn 31 niet buitenvallen. (max leeftijd was 25) Gelukkig had niemand daar problemen mee toen ik het bekende tijdens dates.
Het is dat ik nu niet aan datingsites doe, maar dan zou ik over een half jaartje een gelijksoortig probleem hebben :')
pi_120690009
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:32 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Ja.. ik krijg soms wel leuke berichten maar uiteindelijk willen de meeste fokkers maar 1 ding en daar zit ik niet op te wachten eigenlijk :')
Ja dat is het nadeel van fok... :')

Heeft ook gevolgen voor de serieuze mannen, omdat sommige dames meteen verwachten dat je dat ene wilt :X
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:34:11 #177
Brabo Bastard
pi_120690013
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:33 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

_O-

[..]

[..]

;)
Al gezien :P

Avondje uit? :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120690058
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:27 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, impliciet wel. Als het klikt, raak je namelijk niet uitgepraat.

Ik kan via chat wel redelijk goed inschatten of ik iemand irl leuk ga vinden overigens.
Nee niet, dat maak je d'r zelf van. En je hebt nou eenmaal een stuk meer gespreksstof als je niet al wekenlang hebt zitten chatten.
pi_120690070
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 21:34 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Heeft ook gevolgen voor de serieuze mannen, omdat sommige dames meteen verwachten dat je dat ene wilt :X
haha, das ook wel zo ja! T blijft Fok! :')
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:35:06 #180
Brabo Bastard
pi_120690074
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 21:34 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Wat? Sex? Ook gewoon eerlijk in zijn vind ik. Maar ik ben sowieso wel direct in mijn intenties, en laat ik weten waar ik naar op zoek ben.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120690089
Misschien moet ik ook maar foto's in mijn fobo gaan zetten :@
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:35:46 #182
Brabo Bastard
pi_120690114
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
*Checkt*

Ik zeg, doen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120690119
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee niet, dat maak je d'r zelf van. En je hebt nou eenmaal een stuk meer gespreksstof als je niet al wekenlang hebt zitten chatten.
Kijk, nu nuanceer je al. :)
pi_120690141
quote:
Ik zeg ook .. doen
pi_120690143
quote:
Ik zet er meestal eentje in op het moment dat ernaar gevraagd wordt. En daarna weer weg ermee :P
  zondag 23 december 2012 @ 21:36:32 #186
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120690166
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat hoeft niet hoor.
Het is niet alsof je gespreksstof "op" is, als je al veel gepraat hebt voor het daten. Als het klikt, vind je altijd wel iets om over te praten.
  zondag 23 december 2012 @ 21:36:35 #187
142400 RedFever007
pi_120690169
quote:

[..]

FOK!kers willen maar één ding inderaad!!
SPOILER
:9
pi_120690186
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:34 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Al gezien :P

Avondje uit? :@
_O-
Mijn leeftijdsbovengrens is die van mijn zus. En zij is 28. :@
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:37:09 #189
Brabo Bastard
pi_120690202
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:36 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Ik zeg ook .. doen
Want jij hebt het al gedaan O+

Ik ook trouwens, daar niet van :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120690203
quote:

[..]

Ik wilde jarenlang slechts een leuke relatie... nou dat was een succes zeg ;(
pi_120690205
quote:
17s.gif Op zondag 23 december 2012 21:36 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

SPOILER
Patatjes :')
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:37:38 #192
Brabo Bastard
pi_120690222
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:36 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

_O-
Val ik buiten met mijn 30 ;(
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120690227
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:36 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

_O-
Dank u. Ik twijfelde nog even. Nu hoeft dat niet meer :P
pi_120690234
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

*Checkt*

Ik zeg, doen.
Jij bent een vent :P
Voor jou doe ik het niet :D
pi_120690239
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik wilde jarenlang slechts een leuke relatie... nou dat was een succes zeg ;(
Haha nou ik anders ook wel .. I feel you!
  zondag 23 december 2012 @ 21:38:12 #196
142400 RedFever007
pi_120690252
quote:
Hmm ik heb ook geen foto's maar durf eigenlijk ook niet :')

Niet zozeer vanwege mijzelf alswel dat bekenden mij herkennen :D :o
  zondag 23 december 2012 @ 21:38:27 #197
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_120690260
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:33 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik heb ook gejokt over mijn leeftijd. Bijna iedereen heeft de leeftijd van 30 als grens aangegeven :') Daar wilde ik met mijn 31 niet buitenvallen. (max leeftijd was 25 en die gaan vaak maar tot de 30) Gelukkig had niemand daar problemen mee toen ik het bekende tijdens dates.
Je bent zelf 31 en je maximale leeftijd voor een vrouw is 25?
Heaven is a place on earth with you
pi_120690266
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 21:36 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat hoeft niet hoor.
Het is niet alsof je gespreksstof "op" is, als je al veel gepraat hebt voor het daten. Als het klikt, vind je altijd wel iets om over te praten.
Zo werkt het in mijn ervaring ook idd.

quote:
Iets meer zou wel leuk zijn ja. :Y
pi_120690269
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:36 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik zet er meestal eentje in op het moment dat ernaar gevraagd wordt. En daarna weer weg ermee :P
Das op zich wel een goede. Alleen wordt er nooit om gevraagd :') :( ;(
  zondag 23 december 2012 @ 21:38:32 #200
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120690270
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 21:37 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ernemmertje is een vrouw, doe je het voor haar wel? :D
pi_120690307
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Val ik buiten met mijn 30 ;(
Dat zag ik op je fobo. ;)

Sorry. ;(
pi_120690312
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 21:38 schreef Yuki het volgende:

[..]

Zie post boven jou :)
pi_120690315
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 21:38 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Je bent zelf 31 en je maximale leeftijd voor een vrouw is 25?
Yup. Nja, ze is vorige maand 26 geworden dus het kon net. :')
pi_120690318
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 21:38 schreef Yuki het volgende:

[..]

*kijkt lief* :D
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:39:26 #205
Brabo Bastard
pi_120690319
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 21:37 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

In de zin van: laat je zien! En nee, niet voor mij :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120690340
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:39 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Sorry. ;(
Ik ben 32 bijna 33.... Pfff
Hoop niet dat meer dames hier een leeftijdsgrens hebben :D
pi_120690348
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:37 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dank u. Ik twijfelde nog even. Nu hoeft dat niet meer :P
Ha, nu ben ik benieuwd, hoe oud ben jij dan?
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:40:01 #208
Brabo Bastard
pi_120690349
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:39 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Sorry. ;(
Het zijt u vergeven ;)
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 23 december 2012 @ 21:40:02 #209
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120690351
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 21:39 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Zij heeft erom gevraagd, toch? :+
pi_120690356
quote:

[..]

Vraag vraag vraag... Nu wel? :P
pi_120690362
Mijn fobo blijft fotoloos, ik ben als de dood dat mensen mij herkennen. Niet heel handig met m'n werk :')

Het maakt volgens mij ook niet uit of er nu wel of geen foto's in staan, het komt regelmatig voor dat mensen nieuwsgierig zijn en vragen naar mijn Facebook. Net zo handig en kletst een stuk handiger dan DM/PM ^O^
Tante minthy!! O+
  zondag 23 december 2012 @ 21:40:12 #212
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_120690365
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:39 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Yup. Nja, ze is vorige maand 26 geworden dus het kon net. :')
Wat :')
Waarom ben je daar zo strikt in?
Heaven is a place on earth with you
pi_120690384
quote:

[..]

Ik ben 32 bijna 33.... Pfff
Hoop niet dat meer dames hier een leeftijdsgrens hebben :D
_O- Hij is niet heeeeel hard, maar ben zelf 21 he, dan klinkt 30 meteen wel heul oud. O-)
  zondag 23 december 2012 @ 21:40:56 #214
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_120690410
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:36 schreef Capstan het volgende:

[..]

dit.
pi_120690424
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:40 schreef minthy het volgende:
Mijn fobo blijft fotoloos, ik ben als de dood dat mensen mij herkennen. Niet heel handig met m'n werk :')

Het maakt volgens mij ook niet uit of er nu wel of geen foto's in staan, het komt regelmatig voor dat mensen nieuwsgierig zijn en vragen naar mijn Facebook. Net zo handig en kletst een stuk handiger dan DM/PM ^O^
Dat heb ik nou nooit :X

:P
pi_120690430
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:35 schreef Fascination het volgende:

[..]

Kijk, nu nuanceer je al. :)
Als ik er bij voorbaat van uitga dat het niet gaat klikken, zal ik volgens mij niet een date afspreken :')

Gewoon een paar berichten of chats om een indicatie te krijgen en dan gewoon afspreken met de 'gewoon lekker ouwehoeren en we zien wel' instelling.

Of je moet het risico willen nemen dat je hoge verwachtingen de grond in geboord kunnen worden.

Maar ieder z'n ding verder.
pi_120690438
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ha, nu ben ik benieuwd, hoe oud ben jij dan?
30 schijnt een populair antwoord te zijn, en ik vrees dat ik het ook moet geven. Schrale troost: mensen schatten mij heel gemakkelijk acht of negen jaar jonger :')
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:41:38 #218
Brabo Bastard
pi_120690443
quote:

[..]

_O- Hij is niet heeeeel hard, maar ben zelf 21 he, dan klinkt 30 meteen wel heul oud. O-)
Hmm, dat was voor mij ook wel een beetje jong geweest, no offense verder :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120690450
quote:
12s.gif Op zondag 23 december 2012 21:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Sekhmet

Zo, das al 1.

Maar serieus...er zitten echt leuke foksters tussen!

En potverdrie wat gaat het hard hier...even 10 min weg en meer dan 50 posts verder.
pi_120690467
quote:

[..]

Oh ik heb ze jonger dan dat gehad :@
  zondag 23 december 2012 @ 21:41:59 #221
142400 RedFever007
pi_120690468
quote:

Ik ben als de dood dat bijvoorbeeld collega's m'n FOK!naam weten dus die houd ik lekker geheim :') Log op m'n werk dus ook nooit in :N
pi_120690493
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 21:40 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Hij is in wel meer dingen oppervlakkig en zwart-wit toch? ;)
pi_120690502
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als ik er bij voorbaat van uitga dat het niet gaat klikken, zal ik volgens mij niet een date afspreken :')

Gewoon een paar berichten of chats om een indicatie te krijgen en dan gewoon afspreken met de 'gewoon lekker ouwehoeren en we zien wel' instelling.

Of je moet het risico willen nemen dat je hoge verwachtingen de grond in geboord kunnen worden.

Maar ieder z'n ding verder.
Ik reageerde enkel op het "elkaar niets meer te vertellen"-stuk, maar goed. :')
  zondag 23 december 2012 @ 21:42:43 #224
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120690504
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:41 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Ik ben als de dood dat bijvoorbeeld collega's m'n FOK!naam weten dus die houd ik lekker geheim :') Log op m'n werk dus ook nooit in :N
Dito :D

En ik weet dat een collega van mij ook op fok zit, maar geen idee van haar nickname -O-
pi_120690508
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 21:36 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat hoeft niet hoor.
Vast wel, maar dan moet je niet met zenuwen oid zitten. En die kans is groter als je al een geromantiseerd beeld hebt.
pi_120690524
quote:

[..]

Och, de Fokdame die ik dan gedate heb was zo oud als jij bent... :P
pi_120690530
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hmm, dat was voor mij ook wel een beetje jong geweest, no offense verder :P
Snap ik. :Y Dan ben je ook heel ergens anders in je leven enzo.
pi_120690539
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 21:40 schreef Yuki het volgende:

[..]

Zij heeft erom gevraagd, toch? :+
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:40 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Vraag vraag vraag... Nu wel? :P
Ik stuur wel via PM :P
pi_120690548
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 21:43 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

[..]

-O- -O-
pi_120690551
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 21:40 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik daar hier al een keer op in gegaan.

Mijn vorige relatie liep stuk o.a. doordat mijn vriendin (die mijn leeftijd heeft) kinderen wilde. Ik wist niet zeker of ik kinderen wilde, maar ik wil die beslissing nog minimaal 5 jaar vooruit schuiven. Dat komt allemaal net wat beter uit met een vrouw die halverwege de 20 is. En jong = lekkerder. En jeugdiger, nog veel stappen enzo.
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:43:21 #231
Brabo Bastard
pi_120690552
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:41 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Maar serieus...er zitten echt leuke foksters tussen!

En potverdrie wat gaat het hard hier...even 10 min weg en meer dan 50 posts verder.
Allicht, op meets leuke dames gezien ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120690557
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:41 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

"Ik zit af en toe op een groot landelijk internetforum". Je moet mensen niet wijzer maken dan ze al zijn :7
Tante minthy!! O+
pi_120690561
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 21:43 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

[..]

Ik wacht. :D
pi_120690564
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:33 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Vaker gedaan.. zie post boven
Dan toch eerst wat meer met elkaar praten, elkaar leren kennen. En duidelijk zijn (even er vanuit gaande dat je bedoelt dat ze seksdates willen) dat jij wat anders zoekt. Ze zitten er echt tussen hoor!
pi_120690578
quote:

Ik wil jouw fb ook wel zien hoor! :@
pi_120690584
:P
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:44:13 #237
Brabo Bastard
pi_120690594
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:42 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Snap ik. :Y Dan ben je ook heel ergens anders in je leven enzo.
Dat niet alleen, ik heb 4 jaar een relatie gehad met een meisje dat 8 jaar jonger was. Dat botst soms ook wel en dan merk je dat je toch anders in het leven staat. Al speelde er ook andere dingen mee ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120690603
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:41 schreef Capstan het volgende:

[..]

30 schijnt een populair antwoord te zijn, en ik vrees dat ik het ook moet geven. Schrale troost: mensen schatten mij heel gemakkelijk acht of negen jaar jonger :')
Je bent iig goed in een mens nieuwsgierig maken. ;) Geen foto's?

quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 21:41 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Oh ik heb ze jonger dan dat gehad :@
Hahaha, dat kan natuurlijk. Maar het is niet helemaal mijn ding. Al is het toch ook afhankelijk van de persoon die erbij hoort.
pi_120690605
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:43 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

-O- -O-
Jij mag er ook wel 1 hoor :*
pi_120690636
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:42 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Hij is in wel meer dingen oppervlakkig en zwart-wit toch? ;)
Ik weet duidelijk wat ik wil qua fysiek/leeftijd ja. Alleen maar makkelijk toch? :P
pi_120690640
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:43 schreef erikkll het volgende:

[..]

Ik wil jouw fb ook wel zien hoor! :@
*checkt geboortejaar*

Ligt me een flink aantal jaren te hoog :D
Tante minthy!! O+
  zondag 23 december 2012 @ 21:45:05 #242
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120690641
God wat gaat het snel... ik kijk 5min niet en gelijk 55 reacties.
  zondag 23 december 2012 @ 21:45:16 #243
142400 RedFever007
pi_120690653
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 21:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dito :D

En ik weet dat een collega van mij ook op fok zit, maar geen idee van haar nickname -O-
Ook "leuk" als collega's FOK!kers belachelijk maken en met termen als "mongolen" "idioten" "debielen" etc gaan smijten. Meestal houd ik mij dan even rustig :') Maar dat slaat dan meestal op FP users dus dan klopt het wel weer zo'n beetje >:)
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:45:20 #244
Brabo Bastard
pi_120690656
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:43 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dan toch eerst wat meer met elkaar praten, elkaar leren kennen. En duidelijk zijn (even er vanuit gaande dat je bedoelt dat ze seksdates willen) dat jij wat anders zoekt. Ze zitten er echt tussen hoor!
Precies, ben ik het ook mee eens. Gewoon eerlijk zijn in wat je zoekt en dat al vroeg laten merken.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120690679
Het gaat zo snel dat ik niet op alles kan reageren waar ik op wil reageren, want dan is het gesprek alweer heel ergens anders. :')
pi_120690688
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:45 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Precies, ben ik het ook mee eens. Gewoon eerlijk zijn in wat je zoekt en dat al vroeg laten merken.
Ja, lekker duidelijk. Mee eens!
pi_120690693
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:45 schreef minthy het volgende:

[..]

*checkt geboortejaar*

Ligt me een flink aantal jaren te hoog :D
Oh, ik heb de discussie even niet gevolgd :P Hoe oud ben je dan? :P
edit: ah, 1976 :P okééééé :P haha
pi_120690707
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:38 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Hmm ik heb ook geen foto's maar durf eigenlijk ook niet :')

Niet zozeer vanwege mijzelf alswel dat bekenden mij herkennen :D :o
Er is ook een Facebooksite voor de daters binnen dit topic (vnl om meets te organiseren, maar dan is je foto iig niet voor elke FOK!er zichtbaar.
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:46:42 #249
Brabo Bastard
pi_120690727
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het gaat zo snel dat ik niet op alles kan reageren waar ik op wil reageren, want dan is het gesprek alweer heel ergens anders. :')
Gewoon reageren, kan jou het schelen :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120690772
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:46 schreef erikkll het volgende:

[..]

Oh, ik heb de discussie even niet gevolgd :P Hoe oud ben je dan? :P
edit: ah, 1976 :P okééééé :P haha
Dat bedoel ik :D
Tante minthy!! O+
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:47:17 #251
Brabo Bastard
pi_120690773
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:46 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Er is ook een Facebooksite voor de daters binnen dit topic (vnl om meets te organiseren, maar dan is je foto iig niet voor elke FOK!er zichtbaar.
Maar jij hebt ook leuke foto's :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120690836
quote:

[..]

dm heeft de drempel wel verlaagd ja. al was/is voor mij die drempel nooit zo hoog geweest. ~:)
  zondag 23 december 2012 @ 21:49:10 #253
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120690874
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 21:48 schreef dawg het volgende:

[..]

dm heeft de drempel wel verlaagd ja. al was/is voor mij die drempel nooit zo hoog geweest. ~:)
Tsja, FoBo of PM ook nooit echt moeite mee gehad. Dat heb ik eigenlijk nog steeds liever dan DM.
  zondag 23 december 2012 @ 21:49:21 #254
142400 RedFever007
pi_120690878
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:46 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

linkje? :P
pi_120690895
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 21:49 schreef Yuki het volgende:

[..]

Tsja, FoBo of PM ook nooit echt moeite mee gehad. Dat heb ik eigenlijk nog steeds liever dan DM.
Hoezo dan? :P ik vind DM zóóó veel handiger dan PM
  zondag 23 december 2012 @ 21:49:46 #256
142400 RedFever007
pi_120690904
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 21:43 schreef minthy het volgende:

[..]

"Ik zit af en toe op een groot landelijk internetforum". Je moet mensen niet wijzer maken dan ze al zijn :7
Hahaha. Ik zeg wel vaak FOK, maar dan verder geen specifiek subforum ofzo.

quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat niet alleen, ik heb 4 jaar een relatie gehad met een meisje dat 8 jaar jonger was. Dat botst soms ook wel en dan merk je dat je toch anders in het leven staat. Al speelde er ook andere dingen mee ;)
Ik wou net zeggen, dat ligt ook heel erg aan de persoon natuurlijk. Er zijn zat jongens/mannen die qua leeftijd prima bij mij passen maar in sommige dingen zo anders staan dat het niet gaat werken.

quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 21:44 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Jij mag er ook wel 1 hoor :*
O+

quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:44 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ik weet duidelijk wat ik wil qua fysiek/leeftijd ja. Alleen maar makkelijk toch? :P
Heel beperkend lijkt het me vooral.

quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:45 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Ook "leuk" als collega's FOK!kers belachelijk maken en met termen als "mongolen" "idioten" "debielen" etc gaan smijten. Meestal houd ik mij dan even rustig :') Maar dat slaat dan meestal op FP users dus dan klopt het wel weer zo'n beetje >:)
Mwehe. Vriendin van mij vertelde een keer dat zij op een forum om hulp vroeg met een stopcontact oid. "En dat was volgens mij echt wel een goed en serieus forum, gaan allemaal mensen reageren met dat ik een piemel in het stopcontact moet stoppen en kijken of ik dan ook dat probleem heb. En meer van zulk soort dingen." :{
Ik wist meteen over welk forum ze het had. _O-
pi_120690907
Hoe denken jullie erover eigenlijk , vaak krijg je te horen dat er veel eenzame mensen zijn de vrijgezelle die juist actief opzoek gaan deze dagen in december. Ik vind het persoonlijk maar behoorlijk stilletjes hoor juist!
pi_120690940
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:42 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik reageerde enkel op het "elkaar niets meer te vertellen"-stuk, maar goed. :')
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

Uhuh :')
pi_120690944
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:49 schreef Ernemmertje het volgende:
Hoe denken jullie erover eigenlijk , vaak krijg je te horen dat er veel eenzame mensen zijn de vrijgezelle die juist actief opzoek gaan deze dagen in december. Ik vind het persoonlijk maar behoorlijk stilletjes hoor juist!
Hoe zeg je dit nou helemaal?
  zondag 23 december 2012 @ 21:50:39 #261
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120690948
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:49 schreef erikkll het volgende:

[..]

Hoezo dan? :P ik vind DM zóóó veel handiger dan PM
DM staat altijd in de weg, en je kan er zo weinig in kwijt. Voor iets heel korts is het ideaal, maar als je meer dan 3 zinnen wil typen heb ik toch liever PM.
pi_120690956
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:49 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Zie OP...ik wil je ook wel aanmelden, maar dan moeten wij eerst vriendjes worden...kun je mij daarna weer verwijderen als het nodig is ;)
pi_120690959
quote:
12s.gif Op zondag 23 december 2012 21:49 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Jup te oud
Dat krijg ik vaak te horen, de oudjes zijn in de minderheid hier :P
Tante minthy!! O+
  zondag 23 december 2012 @ 21:50:53 #264
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_120690967
Vlugge japies hier
  zondag 23 december 2012 @ 21:51:10 #265
142400 RedFever007
pi_120690982
quote:
Que :?
pi_120690983
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Gewoon reageren, kan jou het schelen :P
Was ik mee bezig. ;)
pi_120690984
quote:
Ben wel actief op zoek, alleen zonder resultaat :')
pi_120690985
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

[..]

Uhuh :')
Ja, daar doelde ik op. Nadenken is niet echt je ding merk ik al.
pi_120690992
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 21:50 schreef Yuki het volgende:

[..]

DM staat altijd in de weg, en je kan er zo weinig in kwijt. Voor iets heel korts is het ideaal, maar als je meer dan 3 zinnen wil typen heb ik toch liever PM.
Die limiet vind ik wel kut ja :{ Ik snap het sowieso neit dat daar een limiet op zit :+
pi_120690993
quote:
Que?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zondag 23 december 2012 @ 21:51:20 #271
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120690997
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:50 schreef erikkll het volgende:

[..]

Hoe zeg je dit nou helemaal?
Ik snap 'm ook niet :@
pi_120691007
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Heel beperkend lijkt het me vooral.

[..]

Mijn smaak qua vrouwen is ook heel erg beperkt.
pi_120691008
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:50 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat krijg ik vaak te horen, de oudjes zijn in de minderheid hier :P
Ik voel me vaak al wel een oudje. Eigenlijk valt dat nog wel mee, dan :')
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:51:39 #274
Brabo Bastard
pi_120691016
quote:
Vind het wel meevallen, al gaf een van de dames op PaiQ al aan dat ze alleen thuis was met kerst :P
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:49 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Even Hungry_Joe PM-en, dan kun je in de groep erbij komen ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120691025
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 21:50 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat wel inderdaad. Die afschuwelijke 160 tekens, zucht.
pi_120691035
quote:
Ja, superrustig in dit topic idd :P
  zondag 23 december 2012 @ 21:52:18 #277
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120691060
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:51 schreef erikkll het volgende:

[..]

Die limiet vind ik wel kut ja :{ Ik snap het sowieso neit dat daar een limiet op zit :+
Waarschijnlijk omdat je ook kunt PM'en ;)
pi_120691061
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

255
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zondag 23 december 2012 @ 21:52:21 #279
142400 RedFever007
pi_120691067
quote:

[..]

FOK!twitter jeeetz
pi_120691068
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Vind het wel meevallen, al gaf een van de dames op PaiQ al aan dat ze alleen thuis was met kerst :P

[..]

Dat is de FB groep van het andere topic!
pi_120691070
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:51 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik voel me vaak al wel een oudje. Eigenlijk valt dat nog wel mee, dan :')
En het kan nog véél gekker...
Tante minthy!! O+
pi_120691081
quote:

[..]

In een SMS vind ik het kut, Twitteren doe ik om die reden niet en de DM beperking is ook kut. :P Ik denk dat ik te lang van stof ben of zo.
  zondag 23 december 2012 @ 21:52:36 #283
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120691088
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[..]

In de OP staat Perzephone of Eefje toch?
  zondag 23 december 2012 @ 21:52:59 #284
142400 RedFever007
  zondag 23 december 2012 @ 21:53:01 #285
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120691114
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:52 schreef erikkll het volgende:

[..]

Ik denk dat ik te lang van stof ben of zo.
+1 :+
pi_120691124
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 21:51 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ben wel actief op zoek, alleen zonder resultaat :')
Ik ben daar dus juist mee gestopt. Zo vermoeiend, zo weinig resultaat. Zonder actief zoeken ging het eigenlijk veel beter de laatste tijd.

quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:51 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Mijn smaak qua vrouwen is ook heel erg beperkt.
Ja, dat vind ik zonde. Je ontneemt jezelf zoveel mogelijkheden.
  zondag 23 december 2012 @ 21:53:13 #287
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120691126
quote:
11s.gif Op zondag 23 december 2012 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
wat moet ik nu doen :'(
Volg de OP ^O^
pi_120691127
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 21:52 schreef minthy het volgende:

[..]

En het kan nog véél gekker...
Je noemt maar geen namen? ;)
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:53:25 #289
Brabo Bastard
pi_120691143
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 21:52 schreef Yuki het volgende:

[..]

Klopt, fout van mij. Dacht dat het om iets anders ging.

Vergeet dit bericht :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120691146
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 21:52 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dit gaat over het 25-35 jarigen topic. OP klopt idd, maar je kan oook aangemeld worden door iemand die al in de groep zit.
pi_120691154
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:52 schreef theKiD het volgende:

[..]

255
Eh, close enough. ;)
  zondag 23 december 2012 @ 21:53:49 #292
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120691167
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Klopt, fout van mij. Dacht dat het om iets anders ging.

Vergeet dit bericht :P
Welk bericht? O-)
pi_120691196
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik ben daar dus juist mee gestopt. Zo vermoeiend, zo weinig resultaat. Zonder actief zoeken ging het eigenlijk veel beter de laatste tijd.

Niet actief zoeken levert helemaal geen resultaat :P
pi_120691206
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:53 schreef Capstan het volgende:

[..]

Je noemt maar geen namen? ;)
Neu, dat vind ik niet zo nodig :+
Tante minthy!! O+
pi_120691207
quote:
17s.gif Op zondag 23 december 2012 21:36 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

SPOILER

SPOILER
pi_120691219
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:52 schreef erikkll het volgende:

[..]

In een SMS vind ik het kut, Twitteren doe ik om die reden niet en de DM beperking is ook kut. :P Ik denk dat ik te lang van stof ben of zo.
Mja, daarom ben ik ook zo blij met Whatsapp. O+
  zondag 23 december 2012 @ 21:54:51 #297
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120691232
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Niet actief zoeken levert helemaal geen resultaat :P
Hoeft niet :)
Wie weet zit je in de kroeg en loop je ineens de liefde van je leven tegen t lijf ;)
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 21:54:58 #298
Brabo Bastard
pi_120691236
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 21:53 schreef Yuki het volgende:

[..]

Welk bericht? O-)
;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120691243
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

[..]

Ja, dat vind ik zonde. Je ontneemt jezelf zoveel mogelijkheden.
Ja maar dat is voor mij geen probleem. Ik heb geen interesse in vrouwen die buiten mijn 'eisenpakket' vallen :P De mogelijkheden die ik mijzelf ontneem zijn geen mogelijkheden.
pi_120691258
Topic bijna vol in een uurtje tijd....pffff
  zondag 23 december 2012 @ 21:55:27 #301
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120691277
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:55 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ja maar dat is voor mij geen probleem. Ik heb geen interesse in vrouwen die buiten mijn 'eisenpakket' vallen :P De mogelijkheden die ik mijzelf ontneem zijn geen mogelijkheden.
Tunnelvisie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')