abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120684379
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Maar dat werkt wel twee kanten op. Want ik heb nu dus een date waarvan ik al een week niks gehoord heb, terwijl ik mijn interesse (naar mijn idee) echt wel duidelijk heb gemaakt. Dan vind ik dus dat hij aan de beurt is en blijf ik stil. Maar als hij nou vindt dat hij teveel moet jagen gaat er ergens iets mis. :P

Maar vervelend, die onduidelijkheid! Ik vind daten maar stom, heb ik besloten. :')
Terwijl die interesse juist evenredig aan elkaar moet zijn, anders klopt het in beginsel al niet. Dan vindt de één de ander dus duidelijk minder leuk dan andersom het geval is.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 23 december 2012 @ 19:58:21 #277
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120684434
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Maar dat werkt wel twee kanten op. Want ik heb nu dus een date waarvan ik al een week niks gehoord heb, terwijl ik mijn interesse (naar mijn idee) echt wel duidelijk heb gemaakt. Dan vind ik dus dat hij aan de beurt is en blijf ik stil. Maar als hij nou vindt dat hij teveel moet jagen gaat er ergens iets mis. :P

Maar vervelend, die onduidelijkheid! Ik vind daten maar stom, heb ik besloten. :')
Tsja... Als je er samen niet uit kan komen wat betreft contact houden (beiden stil blijven omdat je vindt dat de ander aan de beurt is), dan is er waarschijnlijk toch wel iets mis in de basis. Zoiets moet niet te geforceerd lopen, lijkt me.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_120684446
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:57 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Terwijl die interesse juist evenredig aan elkaar moet zijn, anders klopt het in beginsel al niet. Dan vindt de één de ander dus duidelijk minder leuk dan andersom het geval is.
Mja, dat was eerst ook zo. Dacht ik.
Nouja, dan maar niet he. Ik kom vast wel weer iemand anders tegen. :)
pi_120684484
En over dat jagen, laatste bericht was in beide gevallen van mijn kant. Dan ligt het balletje dus bij de ander.
pi_120684488
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 19:58 schreef Yuki het volgende:

[..]

Tsja... Als je er samen niet uit kan komen wat betreft contact houden (beiden stil blijven omdat je vindt dat de ander aan de beurt is), dan is er waarschijnlijk toch wel iets mis in de basis. Zoiets moet niet te geforceerd lopen, lijkt me.
Klopt. Ik ben gewoon druk geweest deze week, maar heb het idee dat ik (te) veel moeite moet doen. Dus wacht nu dan even af, hoeveel interesse er echt is. Ben er op deze manier idd klaar mee, het is te moeilijk zo.
pi_120684507
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:57 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Jammer, maar dat gebeurd wel vaker ;)
  zondag 23 december 2012 @ 20:00:51 #282
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120684541
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 19:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
En over dat jagen, laatste bericht was in beide gevallen van mijn kant. Dan ligt het balletje dus bij de ander.
Mee eens :Y Tuurlijk gebeurt het wel eens dat jij degene bent die 2 of 3 keer achter elkaar initiatief neemt om contact te zoeken, maar als dat steeds zo is en er komt ook geen reactie van de andere kant... Dan zou ik ook m'n mond houden tot er eens een reactie komt. Het blijft geen feest; je moet wel allebei een beetje moeite doen.
pi_120684555
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:59 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Jammer, maar dat gebeurd wel vaker ;)
Jij hebt tenminste een kerst-introducé :7
pi_120684650
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 20:00 schreef Yuki het volgende:

[..]

Mee eens :Y Tuurlijk gebeurt het wel eens dat jij degene bent die 2 of 3 keer achter elkaar initiatief neemt om contact te zoeken, maar als dat steeds zo is en er komt ook geen reactie van de andere kant... Dan zou ik ook m'n mond houden tot er eens een reactie komt. Het blijft geen feest; je moet wel allebei een beetje moeite doen.
Ja maar dat vind ik dus lastig. Want als ik dat initatief neem is het contact er meestal wel, dan reageert hij wel en stelt hij vragen terug. Maar die eerste stap mis ik de laatste tijd van zijn kant. En die hoort er wel ook bij, in mijn optiek.
pi_120684742
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:02 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ja maar dat vind ik dus lastig. Want als ik dat initatief neem is het contact er meestal wel, dan reageert hij wel en stelt hij vragen terug. Maar die eerste stap mis ik de laatste tijd van zijn kant. En die hoort er wel ook bij, in mijn optiek.
Ik zou dan als 'test' niks meer terugsturen.... als ik dan niks meer hoor dan is het ook gelijk duidelijk. :Y)
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  zondag 23 december 2012 @ 20:05:09 #286
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120684763
quote:

[..]

Dat zeg ik toch ook, of druk ik me zo onhandig uit? :@

Het kan wel eens gebeuren dat er van 1 van beide kanten meer initiatief komt, maar op den duur moet dat wel weer rechttrekken. Als hij zelden of nooit initiatief toont, dan zit het er denk ik toch niet in...
pi_120684780
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:04 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ik zou dan als 'test' niks meer terugsturen.... als ik dan niks meer hoor dan is het ook gelijk duidelijk. :Y)
Op zijn vraag bedoel je? Want dat doe ik dus wel, maar dan alleen als het gesprek al afgerond is.
pi_120684800
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 20:05 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook, of druk ik me zo onhandig uit? :@

Het kan wel eens gebeuren dat er van 1 van beide kanten meer initiatief komt, maar op den duur moet dat wel weer rechttrekken. Als hij zelden of nooit initiatief toont, dan zit het er denk ik toch niet in...
Ooh, dat bedoel je. Check, dan vinden we hetzelfde volgens mij.
  zondag 23 december 2012 @ 20:06:19 #289
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120684828
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:05 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ooh, dat bedoel je. Check, dan vinden we hetzelfde volgens mij.
^O^
pi_120684842
quote:

[..]

Zo heb ik weleens een tijdje gedate met iemand die echt nul komma nul initiatief nam tot afspreken. Als ik iets voorstelde was ze enthousiast, maar het moest keer op keer van mij uitkomen. Dus dat was ik zat en ik liet het een keer bewust aan haar over. Zelf niks geopperd qua eventuele volgende date. Nooit meer wat van gehoord ook. :7

Nu ja, dat was dus next. Kun je niks mee.
pi_120684844
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:05 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Op zijn vraag bedoel je? Want dat doe ik dus wel, maar dan alleen als het gesprek al afgerond is.
Naja, als ik al 2 of 3 achter elkaar het initiatief heb moeten nemen voor contact, dan zou ik op een gegeven moment niks meer terugsturen. Ook al reageert de tegenpartij binnen 2 minuten iedere keer ofzo :P
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_120684859
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:01 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Jij hebt tenminste een kerst-introducé :7
:Y Lucky me...want daar was het mij alleen maar om te doen :P
pi_120684920
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:06 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Naja, als ik al 2 of 3 achter elkaar het initiatief heb moeten nemen voor contact, dan zou ik op een gegeven moment niks meer terugsturen. Ook al reageert de tegenpartij binnen 2 minuten iedere keer ofzo :P
Ja precies. Maar als ik hem dan zie en ernaar vraag zegt hij wel dat hij wil kijken waar dit heen gaat. En dan neemt hij ook steeds wijn mee enzo.
Maar via de whatsapp komt het heel anders over. Dus dan weet ik het toch niet meer. :')
pi_120684939
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:06 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

:Y Lucky me...want daar was het mij alleen maar om te doen :P
Welnee gekke meid. Ben blij dat het zo goed gaat. ;)
pi_120685028
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:06 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

En dat ook. Is misschien ook een kwestie van trots en er niet als een jengelende schoothond achteraan willen lopen.
pi_120685262
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:08 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Welnee gekke meid. Ben blij dat het zo goed gaat. ;)
Weet ik :*
Maar nogmaals, vind het doodeng. Wat dat betreft was het een stuk makkelijker om kerst zoals gewoonlijk gewoon met familie te vieren. Dat hele voor het eerst introduceren en maar hopen dat mijn vader zijn domme grapjes en mijn moeder haar pogingen om de psycholoog uit te hangen achterwege laten -O-
pi_120685403
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:13 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Weet ik :*
Maar nogmaals, vind het doodeng. Wat dat betreft was het een stuk makkelijker om kerst zoals gewoonlijk gewoon met familie te vieren. Dat hele voor het eerst introduceren en maar hopen dat mijn vader zijn domme grapjes en mijn moeder haar pogingen om de psycholoog uit te hangen achterwege laten -O-
Mwah, als jij - en hij - van het ergste uitgaan kan het alleen maar meevallen toch? 8-)
Ben je ook al voorgesteld aan zijn familie?
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 20:19:14 #298
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_120685601
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:06 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Zo heb ik weleens een tijdje gedate met iemand die echt nul komma nul initiatief nam tot afspreken. Als ik iets voorstelde was ze enthousiast, maar het moest keer op keer van mij uitkomen. Dus dat was ik zat en ik liet het een keer bewust aan haar over. Zelf niks geopperd qua eventuele volgende date. Nooit meer wat van gehoord ook. :7

Nu ja, dat was dus next. Kun je niks mee.
Goed punt, het moet idd wel van twee kanten afkomen. Heb er ook een hekel aan als ik telkens het voortouw moet nemen om een date of afspraakje te kunnen regelen terwijl de ander dat net zo goed kan. Ik vind het leuk dingen te regelen, maar een keer verrast worden is ook leuk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120685652
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Goed punt, het moet idd wel van twee kanten afkomen. Heb er ook een hekel aan als ik telkens het voortouw moet nemen om een date of afspraakje te kunnen regelen terwijl de ander dat net zo goed kan. Ik vind het leuk dingen te regelen, maar een keer verrast worden is ook leuk.
Het mooie is dat ik haar nu nog dagelijks op haar facebook zie janken over dat ze nog single is. No surprise there. :7
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 20:21:11 #300
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_120685702
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:20 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het mooie is dat ik haar nu nog dagelijks op haar facebook zie janken over dat ze nog single is. No surprise there. :7
Nekschot en next :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')