abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120682585
Ik was 30 toen ik mijn eerste echte relatie kreeg. Terwijl ik er volgens mij best goed uit zie en (tenminste volgens mijn grote vrienden/kennissen kring) leuk in de omgang ben. Maar je eigen gemoedstoestand is gewoon wel heel belangrijk voor het 'open staan' voor een relatie. Een uitspraak waar ik altijd erg tegenin ging, want naar mijn idee stond ik er voor open, ik wou het toch gewoon ook graag. Maar moest gewoon eerst wat dingen met mijzelf oplossen.

En Dyna, volgens mij heb je ook al ontzettend veel gedaan en ben je heel goed op weg. Volgens mij is alleen je zelfwaardering/zelfverzekerdheid iets waar je (denk ik) nog meer aan kan werken. Uitstraling is uiteindelijk altijd doorslag gevend.
pi_120682733
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:24 schreef Spezza19 het volgende:
Zo hey... gaat het hier nog over date verhalen of wat? :P
Dit gaat over ervaringen met datingsites...en in dit geval wordt er even ingegaan op iemand met slechte ervaringen, die zitten er nou ook eenmaal tussen ;)
  zondag 23 december 2012 @ 19:28:38 #253
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120682749
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:25 schreef Sekhmet het volgende:
Ik was 30 toen ik mijn eerste echte relatie kreeg. Terwijl ik er volgens mij best goed uit zie en (tenminste volgens mijn grote vrienden/kennissen kring) leuk in de omgang ben. Maar je eigen gemoedstoestand is gewoon wel heel belangrijk voor het 'open staan' voor een relatie. Een uitspraak waar ik altijd erg tegenin ging, want naar mijn idee stond ik er voor open, ik wou het toch gewoon ook graag. Maar moest gewoon eerst wat dingen met mijzelf oplossen.

En Dyna, volgens mij heb je ook al ontzettend veel gedaan en ben je heel goed op weg. Volgens mij is alleen je zelfwaardering/zelfverzekerdheid iets waar je (denk ik) nog meer aan kan werken. Uitstraling is uiteindelijk altijd doorslag gevend.
Pcies... gemoedstoestand is heel belangrijk. Liefde komt pas als je er klaar voor bent.

Mensen merken (onbewust) dat je niet lekker in je vel zit. Als je goed in je vel zit dan straal je dat uit, ben je opener tegen mensen en voor je het weet staat de vrouw van je dromen opeens in je woonkamer.
pi_120682779
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:20 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Fijn dat je hier open over wilde zijn en dit wilde delen.
Alleen ik snap het echt niet hoe daten nou moeilijk kan zijn voor een jonge aantrekkelijke vrouw. Als ik naar je fotoboek kijk, dan zie ik alleen al aan je voeten dat je niet fugly bent. Als een aantrekkelijke vrouw zoals jij dan op een datingsite gaat staan, dan heb je toch de mannen voor het uitkiezen?
Dat moet je aan de mannen vragen. ;) De mannen waar ik tot nu toe mee wil daten zijn of blijven niet geinteresseerd. De mannen die dat wel nog zijn, voel ik weer niks voor. Die combi dat het van 2 kanten goed zit is moeilijk te vinden.
Daarnaast krijg ik jeuk van dating sites dus daar zit ik niet op.

quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 19:21 schreef dawg het volgende:

[..]

onderschat niet hoe onzeker vrouwen kunnen zijn. misschien nog wel erger dan jij.
En dat.
  zondag 23 december 2012 @ 19:33:18 #255
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120683000
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:29 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dat moet je aan de mannen vragen. ;) De mannen waar ik tot nu toe mee wil daten zijn of blijven niet geinteresseerd. De mannen die dat wel nog zijn, voel ik weer niks voor. Die combi dat het van 2 kanten goed zit is moeilijk te vinden.
Daarnaast krijg ik jeuk van dating sites dus daar zit ik niet op.

[..]

En dat.
No offense, maar... Wat doe je dan hier? :@
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_120683035
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 19:33 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik vroeg het mezelf af toen ik dit typte. :') Ik weet echt niet meer hoe dit topic in mijn AT is gekomen...
pi_120683078
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 19:33 schreef Yuki het volgende:

[..]

ik zit ook niet op datingsites.

wel op fok.
  zondag 23 december 2012 @ 19:35:54 #258
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120683141
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 19:34 schreef dawg het volgende:

[..]

ik zit ook niet op datingsites.
Wat doe je hier dan? :{w
pi_120683221
quote:
12s.gif Op zondag 23 december 2012 19:35 schreef Yuki het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan? :{w
aapjes kijken. :P
pi_120683236
Iedereen mag toch gewoon meeposten? Daarvoor hoef je niet single of op datingsites te zitten lijkt mij. Grote lijn blijft ervaringen met datingsites, maar daar kan je toch ook je zegje over doen als je er niet op zit?

Of begrijp ik het dan verkeerd :?
  zondag 23 december 2012 @ 19:39:41 #261
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120683355
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:37 schreef Sekhmet het volgende:
Iedereen mag toch gewoon meeposten? Daarvoor hoef je niet single of op datingsites te zitten lijkt mij. Grote lijn blijft ervaringen met datingsites, maar daar kan je toch ook je zegje over doen als je er niet op zit?

Ik was niet heel serieus... Zeker niet tegen dawg :+
Vroeg me bij Bambi gewoon af wat haar in dit topic trekt, als ze niets heeft met datingsites.
pi_120683365
quote:

nee joh. het was niet serieus. :P
pi_120683371
quote:

Ten strengste verboden. Kom zeg, het is hier geen zoete inval. :{w
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_120683392
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 19:39 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik was niet heel serieus... Zeker niet tegen dawg :+
Vroeg me bij Bambi gewoon af wat haar in dit topic trekt, als ze niets heeft met datingsites.
wij hebben immers ook via internet gedate, heh. :+
  zondag 23 december 2012 @ 19:40:57 #265
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120683436
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 19:40 schreef dawg het volgende:

[..]

wij hebben immers ook via internet gedate, heh. :+
Zo zou je het kunnen noemen :D
pi_120683549
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 19:40 schreef Yuki het volgende:

[..]

Zo zou je het kunnen noemen :D
uhu. fok is eigenlijk ook gewoon een verkapte datingsite. :Y)
pi_120683614
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 19:39 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ten strengste verboden. Kom zeg, het is hier geen zoete inval. :{w
Sorry :@

Kom maar op met de internetdate verhalen dan! Hebben wij (die niet op datingsites staan iig nog wat te lezen)...of is dat ook verboden?

Nog sappige nieuwtjes/verhalen?
  zondag 23 december 2012 @ 19:44:13 #268
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_120683628
Dyna is een leuke vent met onvermoed gevatte humor, dus het komt wel goed. :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_120683706
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:44 schreef Andromache het volgende:
Dyna is een leuke vent met onvermoed gevatte humor, dus het komt wel goed. :)
Vind ik ook!
Ik heb mij op dates wel eens in slechter gezelschap mogen verkeren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 23 december 2012 @ 19:51:29 #270
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120684051
quote:
12s.gif Op zondag 23 december 2012 19:43 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Kom maar op met de internetdate verhalen dan! Hebben wij (die niet op datingsites staan iig nog wat te lezen)...of is dat ook verboden?

Ik ga in het nieuwe jaar nog iets drinken met een dame waar ik een paar weken geleden heb gedate. Alleen vind ze me niet leuk genoeg, maar er is wel gezoend. Daarna wilde ze niet meer afspreken, stuurde ik haar nog een berichtje dat ik het een hele gezellige avond vond en een blabla verhaal. Daarna kreeg ik weer een bericht dat ze me zo bijzonder vond en dat we dan nog maar eens iets moesten gaan drinken maar dan vriendschappelijk.

Vaag verhaal maar zo zijn jullie vrouwen ook!
  zondag 23 december 2012 @ 19:53:07 #271
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120684144
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:51 schreef peleetje het volgende:

[..]

Ik ga in het nieuwe jaar nog iets drinken met een dame waar ik een paar weken geleden heb gedate. Alleen vind ze me niet leuk genoeg, maar er is wel gezoend. Daarna wilde ze niet meer afspreken, stuurde ik haar nog een berichtje dat ik het een hele gezellige avond vond en een blabla verhaal. Daarna kreeg ik weer een bericht dat ze me zo bijzonder vond en dat we dan nog maar eens iets moesten gaan drinken maar dan vriendschappelijk.

Klinkt als een dame die niet helemaal weet wat ze wil...

Maar hey, als ze wel gezellig is, waarom niet? :)
pi_120684152
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:51 schreef peleetje het volgende:

[..]

Mannen hebben er anders ook een handje van hoor! ;)

Zij is nu iig duidelijk over dat ze vrienden wil zijn en verder niet. Als jullie nu toch weer zoenen, dan is ze vaag bezig.
pi_120684178
quote:
12s.gif Op zondag 23 december 2012 19:43 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Nou...ik zou ergens deze week een date hebben met de in dezelfde plaats als mijn ex woonachtige dame. Een volle avond mee zitten ouwehoeren, erg mee gelachen ook, dat leek wel te klikken. Daarna heb ik haar niet echt uitgebreid meer gesproken, dus dacht dat haar interesse weg was. Tot ze ineens weer enthousiaste appjes begon te sturen. Ik beantwoord ze, alles leuk en aardig. Maar nu ineens weer een behoorlijke radiostilte.

Dan zou ik nog een date hebben met iemand die ik al wat langer ken en van wie ik niks meer hoor. Tsja. Dan houdt het voor mij snel op, ik blijf er niet achteraan jagen natuurlijk. Het is graag of niet.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_120684286
quote:
15s.gif Op zondag 23 december 2012 19:53 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nou...ik zou ergens deze week een date hebben met de in dezelfde plaats als mijn ex woonachtige dame. Een volle avond mee zitten ouwehoeren, erg mee gelachen ook, dat leek wel te klikken. Daarna heb ik haar niet echt uitgebreid meer gesproken, dus dacht dat haar interesse weg was. Tot ze ineens weer enthousiaste appjes begon te sturen. Ik beantwoord ze, alles leuk en aardig. Maar nu ineens weer een behoorlijke radiostilte.

Dan zou ik nog een date hebben met iemand die ik al wat langer ken en van wie ik niks meer hoor. Tsja. Dan houdt het voor mij snel op, ik blijf er niet achteraan jagen natuurlijk. Het is graag of niet.
Maar dat werkt wel twee kanten op. Want ik heb nu dus een date waarvan ik al een week niks gehoord heb, terwijl ik mijn interesse (naar mijn idee) echt wel duidelijk heb gemaakt. Dan vind ik dus dat hij aan de beurt is en blijf ik stil. Maar als hij nou vindt dat hij teveel moet jagen gaat er ergens iets mis. :P

Maar vervelend, die onduidelijkheid! Ik vind daten maar stom, heb ik besloten. :')
  zondag 23 december 2012 @ 19:56:40 #275
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120684350
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 19:53 schreef Yuki het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 19:53 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat vind ik ook...
Drankje of koffieetje en een wandelingetje gaat er zeker ook komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')