Hoe zat het met die date van jou die dat sterfgeval had? Geen contact meer?quote:
Dat is nogal een apart geval. Relatiemateriaal is het niet iig, maar ik heb nog wel contact met d'r. Ze is aan het afkicken van de medicijnen die ze eerst kreeg en nu heeft ze een vrij zware periode. Komt nog bij dat ze gevoelig is voor het hiernamaals laten we zeggen, en dat ze dingen ervaart die wij niet kunnen zien of horen.quote:Op zondag 23 december 2012 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe zat het met die date van jou die dat sterfgeval had? Geen contact meer?
Zo had ik er vorige week nog eentje. Stuurt mij een oneliner. Ik reageer luchtig, eindig met een vraag. Ultrakort antwoord van drie woorden terug, geen wedervraag verder. Ik probeer het nog eens met een reactie en weer een vraag. Krijg ik alleen ''nope...'' terug, that's it. Gelijk maar gedelete, wat moet je ermee als je alles woord voor woord eruit moet trekken?quote:Op zondag 23 december 2012 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
Af en toe heb ik op PaiQ nog wel eens iemand die van die 1-zins-antwoorden geeft. Terwijl ik dan zelf best wel een flinke tekst heb neergezet wat uitnodigt om er dieper op in te gaan
Ik heb zijn broer een keer ontmoet, maar daar heeft hij geen goede band mee. Met zijn moeder heeft hij helemaal geen contact en zijn vader zal ik nog wel eens ontmoeten, maar ook daar de nodige problemen. Zoals ik al zei, hele andere achtergrond en opvoeding gehad. En ik heb hem goed voorbereid...maar ook hij vind het eng omdat hij een gezinssituatie zoals de onze niet kent.quote:Op zondag 23 december 2012 20:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mwah, als jij - en hij - van het ergste uitgaan kan het alleen maar meevallen toch?![]()
Ben je ook al voorgesteld aan zijn familie?
Pff ja ik heb een leuk origineel en lang antwoord teruggestuurd naar iemand, en ook een korte kutreactiequote:Op zondag 23 december 2012 20:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zo had ik er vorige week nog eentje. Stuurt mij een oneliner. Ik reageer luchtig, eindig met een vraag. Ultrakort antwoord van drie woorden terug, geen wedervraag verder. Ik probeer het nog eens met een reactie en weer een vraag. Krijg ik alleen ''nope...'' terug, that's it. Gelijk maar gedelete, wat moet je ermee als je alles woord voor woord eruit moet trekken?
Precies. Ben dan open en 'voer' de ander wat meer zodat er een leuk gesprek ontstaat. Ik zag hier net de opmerking voorbij komen dat vrouwen soms nog veel onzekerder zijn, en ik krijg nu wel meer het idee dat dat het geval is.quote:Op zondag 23 december 2012 20:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zo had ik er vorige week nog eentje. Stuurt mij een oneliner. Ik reageer luchtig, eindig met een vraag. Ultrakort antwoord van drie woorden terug, geen wedervraag verder. Ik probeer het nog eens met een reactie en weer een vraag. Krijg ik alleen ''nope...'' terug, that's it. Gelijk maar gedelete, wat moet je ermee als je alles woord voor woord eruit moet trekken?
Wat voor instelling bedoel je nu?quote:Op zondag 23 december 2012 20:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. Ben dan open en 'voer' de ander wat meer zodat er een leuk gesprek ontstaat. Ik zag hier net de opmerking voorbij komen dat vrouwen soms nog veel onzekerder zijn, en ik krijg nu wel meer het idee dat dat het geval is.
Met zo'n instelling blijf je dan single, vind je het gek.
Maak me gekquote:Op zondag 23 december 2012 20:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Godver, mijn bad is aan het vollopen!
Ja dat zijn toppertjes inderdaadquote:Op zondag 23 december 2012 20:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat ze geen wedervragen stellen, zich niet echt openstellen voor een gesprek, etc. Een terughoudende instelling als je het zo wilt noemen.quote:Op zondag 23 december 2012 20:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat voor instelling bedoel je nu?
Al blijf ik dan meestal stug volhouden omdat ik die foto's wil zienquote:Op zondag 23 december 2012 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mjaaaaa, soms weet je al na 1 kort berichtje dat het hem niet gaat worden
Dat vind ik wel kut ja, dat je die foto's niet gelijk kan zien..quote:Op zondag 23 december 2012 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al blijf ik dan meestal stug volhouden omdat ik die foto's wil zien
Ah okay, duidelijk.quote:Op zondag 23 december 2012 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ze geen wedervragen stellen, zich niet echt openstellen voor een gesprek, etc. Een terughoudende instelling als je het zo wilt noemen.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat wanneer ik geen interesse had in diegene dat de meest makkelijke manier is om het contact te beeindigen (wanneer je dus alleen nog maar chat). Uit beleefdheid geef je nog wel een antwoord, maar je stelt geen wedervraag omdat het je eigenlijk ook niet interesseert.quote:Op zondag 23 december 2012 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ze geen wedervragen stellen, zich niet echt openstellen voor een gesprek, etc. Een terughoudende instelling als je het zo wilt noemen.
Dat kost credits toch?quote:Op zondag 23 december 2012 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zet iedereen standaard op offline cheat na het afronden van een gesprek.
Jup maar ik heb er een keer voor een kwartje duizend ofzo gekocht. Kost echt niks.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jup maar ik heb er een keer voor een kwartje duizend ofzo gekocht. Kost echt niks.
Standaard zinnetje...sorry, maar ik ben al met iemand anders in gesprek. Werkte bij mij altijd prima...of gewoon negeren als het er teveel zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 20:41 schreef Yuki het volgende:
Wat doen jullie als je een bericht krijgt van iemand waar je nieuwsgierig bent, maar weet dat als je online gaat om het te lezen en beantwoorden er ook anderen tegen je gaan praten waar je op dát moment even geen zin in hebt?
Kreeg vanavond een oneliner, bekeken en geaccepteerd omdat hij er best ok uitzag... Maar zodra ik online was kreeg ik meteen 3 berichten van anderen. Niet dat ik hen niet leuk vind, maar ik hoef er gewoon niet altijd tegen te praten. Maar ja, om dat nou letterlijk te zeggen...
Ik ben eens geblokt door een meid die me niet knap genoeg vond. En zij was... laten we zeggen dat de Trollenkoning in de Efteling meer succes zou hebben met het vinden van een partner.quote:Op zondag 23 december 2012 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel kut ja, dat je die foto's niet gelijk kan zien..
Kan je nog zo leuk zijn, met een kop die niet mijn smaak is gaat 't 'm niet worden hoor
quote:Op zondag 23 december 2012 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben eens geblokt door een meid die me niet knap genoeg vond. En zij was... laten we zeggen dat de Trollenkoning in de Efteling meer succes zou hebben met het vinden van een partner.
Hmm, die zal ik eens onthouden.quote:Op zondag 23 december 2012 20:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk bekennen dat wanneer ik geen interesse had in diegene dat de meest makkelijke manier is om het contact te beeindigen (wanneer je dus alleen nog maar chat). Uit beleefdheid geef je nog wel een antwoord, maar je stelt geen wedervraag omdat het je eigenlijk ook niet interesseert.
Niet netjes, geef ik toe, maar op sommige sites (zoals badoo) waar tig mannen tegen je aan beginnen te lullen was dat vaak de makkelijkste manier. Maar als het even kon liet ik ze gewoon weten dat ik geen interesse had.
Lolquote:Op zondag 23 december 2012 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben eens geblokt door een meid die me niet knap genoeg vond. En zij was... laten we zeggen dat de Trollenkoning in de Efteling meer succes zou hebben met het vinden van een partner.
Allicht en iedereen is daar vrij in. Maar om het even direct te zeggen: een varkenskop en een bek vol scheve tanden maakte op mij wel indruk... alleen niet het soort indruk dat ik had verwacht.quote:Op zondag 23 december 2012 20:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ach ja, zij kan ook bepaalde verwachtingen hebben aan uiterlijk
Ja dat soort dames heb ik ook wel eens gehad... Op zoek naar mr perfect terwijl ze er zelf niet uit zienquote:Op zondag 23 december 2012 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook niet. Goed, het oog wil ook wat maar aan de andere kant hoeft het ook geen fotomodel te zijn. En er moet wat vlees op de botten zitten. Niet zo dun dat ik bang ben d'r te breken als ik d'r knuffel, en niet zo veel dat ik eerst moet gaan zoeken. Met volslank heb ik geen enkel probleem, al vullen heel veel meiden dat snel in, en als je dan de foto's ziet denk je ook: wees gewoon eerlijk.quote:Op zondag 23 december 2012 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol
Nouja, ernorm kritisch kwa uiterlijk ben ik niet dus dat scheelt wel
Bizar eigenlijk. Ook wel eens een meid gehad die echt erg knap was, maar heel erg streng gelovig was opgevoed. Needless to say dat hem dat ook niet geworden isquote:Op zondag 23 december 2012 20:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dat soort dames heb ik ook wel eens gehad... Op zoek naar mr perfect terwijl ze er zelf niet uit zien
Maar die termen zijn ook zo fucking onduidelijkquote:Op zondag 23 december 2012 20:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook niet. Goed, het oog wil ook wat maar aan de andere kant hoeft het ook geen fotomodel te zijn. En er moet wat vlees op de botten zitten. Niet zo dun dat ik bang ben d'r te breken als ik d'r knuffel, en niet zo veel dat ik eerst moet gaan zoeken. Met volslank heb ik geen enkel probleem, al vullen heel veel meiden dat snel in, en als je dan de foto's ziet denk je ook: wees gewoon eerlijk.
Ja die komen idd ook voorbij... Zoooooo irritantquote:Op zondag 23 december 2012 20:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk. Ook wel eens een meid gehad die echt erg knap was, maar heel erg streng gelovig was opgevoed. Needless to say dat hem dat ook niet geworden is
Je wilt toch niet zeggen dat gelovige meiden niet op zoek mogen naar mr perfect?quote:Op zondag 23 december 2012 20:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk. Ook wel eens een meid gehad die echt erg knap was, maar heel erg streng gelovig was opgevoed. Needless to say dat hem dat ook niet geworden is
Preciesquote:Op zondag 23 december 2012 20:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar die termen zijn ook zo fucking onduidelijkWat is bijvoorbeeld dikker? Mollig of Volslank? Of Chubby? Vraag dat aan 3 mensen en je krijgt ws. 3 verschillende volgordes.
Idd, dik val ik ook niet op, kan daar weinig aan doen. Maar een beetje vlees op de botten heb ik weinig problemen meequote:Op zondag 23 december 2012 20:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook niet. Goed, het oog wil ook wat maar aan de andere kant hoeft het ook geen fotomodel te zijn. En er moet wat vlees op de botten zitten. Niet zo dun dat ik bang ben d'r te breken als ik d'r knuffel, en niet zo veel dat ik eerst moet gaan zoeken. Met volslank heb ik geen enkel probleem, al vullen heel veel meiden dat snel in, en als je dan de foto's ziet denk je ook: wees gewoon eerlijk.
Idd, en best een lekker ding ook. Waste of good flesh.quote:Op zondag 23 december 2012 20:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja die komen idd ook voorbij... Zoooooo irritant![]()
Hahahaha! True dat, maar die leefde echt volgens de strikte geloofsovertuiging. Evangelist dacht ik.quote:Op zondag 23 december 2012 20:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat gelovige meiden niet op zoek mogen naar mr perfect?
Klein, blond, lief en verlegen... totdat ze in de slaapkamer zijn. Dan worden ze wild, woest en geilquote:Op zondag 23 december 2012 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, dik val ik ook niet op, kan daar weinig aan doen. Maar een beetje vlees op de botten heb ik weinig problemen mee![]()
En type fotomodel val ik sowieso niet echt op meestal. Meer type buurmeisje enzo. Klein, blond, lief etc.
Niet echt ervaring meequote:Op zondag 23 december 2012 20:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klein, blond, lief en verlegen... totdat ze in de slaapkamer zijn. Dan worden ze wild, woest en geil
quote:Op zondag 23 december 2012 20:55 schreef Faxie het volgende:
Ik zou ook wel willen daten met dames uit dit topic hoor
quote:Op zondag 23 december 2012 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Idd, en best een lekker ding ook. Waste of good flesh.
[..]
Hahahaha! True dat, maar die leefde echt volgens de strikte geloofsovertuiging. Evangelist dacht ik.
quote:Op zondag 23 december 2012 20:54 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik val niet op van die meisje-meisjes... mag wel wat alternatiever zijn, qua kleding ook.
>60 is een no-go voor mij(naja, max een uitloop naar 65 als het echt niet anders kan)
Max 1.70, postuur slank.quote:Op zondag 23 december 2012 20:56 schreef Fascination het volgende:
[..]. Is toch helemaal afhankelijk van haar lengte en lichaamsbouw?
Geen seks, 2x op zondag kerk, 1 keer in de week bijbelstudie etcquote:Op zondag 23 december 2012 20:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ja maar ja maar, wat is dat dan? Leven volgens de strikte geloofsovertuiging?
Je bent zelf erg klein of zo?quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 20:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ja maar ja maar, wat is dat dan? Leven volgens de strikte geloofsovertuiging?
Geen sex voor het huwelijk, en de rest klopt ook.quote:Op zondag 23 december 2012 20:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen seks, 2x op zondag kerk, 1 keer in de week bijbelstudie etc
*Sluit zich hierbij aan*quote:Op zondag 23 december 2012 20:55 schreef Faxie het volgende:
Dat is voor mij de reden dat ik even ben gekapt met datingsites. Ik kán het juist niet houden bij een paar zinnen, en als er dan ook nog eens hele kuddes tegelijk tegen je aan beginnen te kleppen kan je de rest van je leven grondig goodbye kissen.quote:Op zondag 23 december 2012 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
Af en toe heb ik op PaiQ nog wel eens iemand die van die 1-zins-antwoorden geeft. Terwijl ik dan zelf best wel een flinke tekst heb neergezet wat uitnodigt om er dieper op in te gaan
Asian dating iets voor jou? Vaak genoeg reclame van op fokquote:Op zondag 23 december 2012 20:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Yup, Aziatische genen... ben zelf 1.77.
quote:Op zondag 23 december 2012 20:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht en iedereen is daar vrij in. Maar om het even direct te zeggen: een varkenskop en een bek vol scheve tanden maakte op mij wel indruk... alleen niet het soort indruk dat ik had verwacht.
Even postuum wens ik d'r veel succes met het zoeken van haar ware.
Mja... Het zal wat moeilijk voor ze zijn, maar ook mensen die JIJ niet aantrekkelijk vindt hebben recht op iemand die zij wel aantrekkelijk vinden he?quote:Op zondag 23 december 2012 20:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dat soort dames heb ik ook wel eens gehad... Op zoek naar mr perfect terwijl ze er zelf niet uit zien
Jij komt altijd zo wanhopig over.quote:Op zondag 23 december 2012 20:55 schreef Faxie het volgende:
En als het wel seks maar pas binnen serieuze relatie, intentie van 1x per zondag kerk en om de week bijbelstudie is, mag dat dan wel?quote:Op zondag 23 december 2012 20:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen seks, 2x op zondag kerk, 1 keer in de week bijbelstudie etc
Nee ik heb een hekel aan Aziaten, ik wil alleen blank.quote:Op zondag 23 december 2012 20:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Asian dating iets voor jou? Vaak genoeg reclame van op fok
Dat vind ik leuk, krijg je tenminste een goed gesprek op gang! Al schijnen sommigen dat dus niet te begrijpen... of komt Sekhmet's theorie om de hoek kijken.quote:Op zondag 23 december 2012 20:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is voor mij de reden dat ik even ben gekapt met datingsites. Ik kán het juist niet houden bij een paar zinnen, en als er dan ook nog eens hele kuddes tegelijk tegen je aan beginnen te kleppen kan je de rest van je leven grondig goodbye kissen.
Ik heb het een paar avonden volgehouden, daarna was ik volgens velen een "kutwijf-dat-niet-reageerde". Jammer dan
Gelukkig zijn blanke dames dol op Aziatenquote:Op zondag 23 december 2012 21:00 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Nee ik heb een hekel aan Aziaten, ik wil alleen blank.
Nah, 60 kilo bij 1.70 is geen ondergewicht, hoor. Redelijk ideaal gewicht volgens mij.quote:Op zondag 23 december 2012 21:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ah, je wil een meisje met ondergewicht. Nice
Ik gun het ze ook van harte, maar ga mij dan niet vertellen dat ik er niet knap genoeg uit zie. Letterlijke tekst trouwens. Ik gun iedereen zijn of haar geluk, maar zo'n sneer vind ik dan te ver gaan.quote:Op zondag 23 december 2012 20:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Mja... Het zal wat moeilijk voor ze zijn, maar ook mensen die JIJ niet aantrekkelijk vindt hebben recht op iemand die zij wel aantrekkelijk vinden he?
Misschien zoeken ze wel een vergelijkbare varkenskop met scheve tanden, is dat mooi voor hen... En ben jij dat dus niet. Je weet niet wat mooi is voor iemand anders he
Nee hoor de beschrijving staat duidelijk in haar oproep...quote:Op zondag 23 december 2012 20:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Mja... Het zal wat moeilijk voor ze zijn, maar ook mensen die JIJ niet aantrekkelijk vindt hebben recht op iemand die zij wel aantrekkelijk vinden he?
Misschien zoeken ze wel een vergelijkbare varkenskop met scheve tanden, is dat mooi voor hen... En ben jij dat dus niet. Je weet niet wat mooi is voor iemand anders he
"> 60 is een no go" zei hij he... Dan zit je wel erg op t randje.quote:Op zondag 23 december 2012 21:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, 60 kilo bij 1.70 is geen ondergewicht, hoor. Redelijk ideaal gewicht volgens mij.
Jij hebt al een vriendin!quote:Op zondag 23 december 2012 21:00 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Nee ik heb een hekel aan Aziaten, ik wil alleen blank.
Iemand van 1.70 die 65 kilo weegt heeft volgens mij geen ondergewicht.quote:Op zondag 23 december 2012 21:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ah, je wil een meisje met ondergewicht. Nice
Tsja, da's ook wel lomp uitgedruktquote:Op zondag 23 december 2012 21:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gun het ze ook van harte, maar ga mij dan niet vertellen dat ik er niet knap genoeg uit zie. Letterlijke tekst trouwens. Ik gun iedereen zijn of haar geluk, maar zo'n sneer vind ik dan te ver gaan.
Je zei eerst nog > 60kg is een no goquote:Op zondag 23 december 2012 21:04 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Iemand van 1.70 die 65 kilo weegt heeft volgens mij geen ondergewicht.
En iemand van 1.65 die 60 kilo weegt ook niet.quote:Op zondag 23 december 2012 21:04 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Iemand van 1.70 die 65 kilo weegt heeft volgens mij geen ondergewicht.
Voor mij persoonlijk niet. Heb weinig met religiequote:Op zondag 23 december 2012 21:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En als het wel seks maar pas binnen serieuze relatie, intentie van 1x per zondag kerk en om de week bijbelstudie is, mag dat dan wel?
Tss ik zit maar wat te geinen maar jullie (jij) nemen me veels te serieusquote:Op zondag 23 december 2012 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij komt altijd zo wanhopig over.Niet erg aantrekkelijk.
Daarom, maar goed, ik hoop dat ze iemand vind die ze wel knap genoeg vindquote:
Nee hoorquote:
Allebei een gezond BMI. En dan wel afgetraind uiteraardquote:Op zondag 23 december 2012 21:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je zei eerst nog > 60kg is een no go
5 kilo maakt wel heel veel uit bij een meid van die lengte.
En dit ja.quote:Op zondag 23 december 2012 21:04 schreef Fascination het volgende:
Wel een beetje sneu om zo rigide te zijn wat betreft lengte/gewicht vind ik.
Tuurlijk, joh.quote:Op zondag 23 december 2012 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tss ik zit maar wat te geinen maar jullie (jij) nemen me veels te serieus
Je mag ze hebben.quote:Op zondag 23 december 2012 21:06 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Allebei een gezond BMI. En dan wel afgetraind uiteraardVind sporten/voeding zelf erg belangrijk... zou niet een partner kunnen hebben die daar niet zo mee bezig is.
Preciesquote:Op zondag 23 december 2012 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, maar goed, ik hoop dat ze iemand vind die ze wel knap genoeg vind
Allen hebben recht op geluk in hun leven nietwaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Fair enough.quote:Op zondag 23 december 2012 21:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk niet. Heb weinig met religie
Herstel. Mijn vraag wordt genegeerd door jou.quote:Op zondag 23 december 2012 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, maar goed, ik hoop dat ze iemand vind die ze wel knap genoeg vind
Allen hebben recht op geluk in hun leven nietwaar?
[..]
Nee hoor
En?quote:Op zondag 23 december 2012 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk, joh.Post je penis maar weer in KPD anders.
Ja ik ben erg oppervlakkig qua uiterlijk. Sorry.quote:Op zondag 23 december 2012 21:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dit ja.
Algemeen kijken naar postuur lijkt me heel normaal en redelijk, maar kijken naar cm's en kilo's...
quote:Op zondag 23 december 2012 20:55 schreef Faxie het volgende:
quote:
Spreken jullie die desbetreffende dames dan ook wel aan? Of is het passief wachten tot zij jullie op een date vragen?quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
PreciesNog veel beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daten?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik heb tot nu toe alleen nog maar blanke vrouwen gehad iddquote:Op zondag 23 december 2012 21:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gelukkig zijn blanke dames dol op Aziaten
Ah, gemist. Maar hetzelfde als Spezz zegtquote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Herstel. Mijnvraag wordt genegeerd door jou.
Mijne was meer een grapjequote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Spreken jullie die desbetreffende dames dan ook wel aan? Of is het passief wachten tot zij jullie op een date vragen?
Nouquote:
Woww, keihard.quote:
Volgens mij vluchten de dames weg wanneer je een flinke tekst neerzet. Althans, dat gevoel heb ik..quote:Op zondag 23 december 2012 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
Hoe raad je het zo?quote:
Joh, FOK! is een datingsite pur sang. Ik heb mijn leukste dates via FOK! gehad. Als er echt iemand tussen zou zitten zou ik het er gewoon op wagen. Nooit geschoten is altijd misquote:
Maar hoe streng dan? Doe je ook echt niet aan sex voor het huwelijk?quote:Op zondag 23 december 2012 21:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo?![]()
Maar ja dus. En merk dat zoiets de zaken wel ingewikkeld maakt. Wat mede is waarom datingsites mij niet zo liggen. Op de reguliere datingsites hikken mensen daar meestal nogal tegenaan, en de gelovige datingsites zijn afschuwelijk.
Precies. Anders begint het gemekker weer dat vrouwen niet duidelijk zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 21:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja, duidelijkheid is ook wat waard, toch?
Dit. Heb ook wel dates gehad via fok. En idem tot nu toe.quote:Op zondag 23 december 2012 21:13 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Joh, FOK! is een datingsite pur sang. Ik heb mijn leukste dates via FOK! gehad. Als er echt iemand tussen zou zitten zou ik het er gewoon op wagen. Nooit geschoten is altijd mis![]()
En dan heb ik het niet perse over binnen dit topic, maar op heel FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |