Hoe zat het met die date van jou die dat sterfgeval had? Geen contact meer?quote:
Dat is nogal een apart geval. Relatiemateriaal is het niet iig, maar ik heb nog wel contact met d'r. Ze is aan het afkicken van de medicijnen die ze eerst kreeg en nu heeft ze een vrij zware periode. Komt nog bij dat ze gevoelig is voor het hiernamaals laten we zeggen, en dat ze dingen ervaart die wij niet kunnen zien of horen.quote:Op zondag 23 december 2012 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe zat het met die date van jou die dat sterfgeval had? Geen contact meer?
Zo had ik er vorige week nog eentje. Stuurt mij een oneliner. Ik reageer luchtig, eindig met een vraag. Ultrakort antwoord van drie woorden terug, geen wedervraag verder. Ik probeer het nog eens met een reactie en weer een vraag. Krijg ik alleen ''nope...'' terug, that's it. Gelijk maar gedelete, wat moet je ermee als je alles woord voor woord eruit moet trekken?quote:Op zondag 23 december 2012 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
Af en toe heb ik op PaiQ nog wel eens iemand die van die 1-zins-antwoorden geeft. Terwijl ik dan zelf best wel een flinke tekst heb neergezet wat uitnodigt om er dieper op in te gaan
Ik heb zijn broer een keer ontmoet, maar daar heeft hij geen goede band mee. Met zijn moeder heeft hij helemaal geen contact en zijn vader zal ik nog wel eens ontmoeten, maar ook daar de nodige problemen. Zoals ik al zei, hele andere achtergrond en opvoeding gehad. En ik heb hem goed voorbereid...maar ook hij vind het eng omdat hij een gezinssituatie zoals de onze niet kent.quote:Op zondag 23 december 2012 20:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mwah, als jij - en hij - van het ergste uitgaan kan het alleen maar meevallen toch?![]()
Ben je ook al voorgesteld aan zijn familie?
Pff ja ik heb een leuk origineel en lang antwoord teruggestuurd naar iemand, en ook een korte kutreactiequote:Op zondag 23 december 2012 20:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zo had ik er vorige week nog eentje. Stuurt mij een oneliner. Ik reageer luchtig, eindig met een vraag. Ultrakort antwoord van drie woorden terug, geen wedervraag verder. Ik probeer het nog eens met een reactie en weer een vraag. Krijg ik alleen ''nope...'' terug, that's it. Gelijk maar gedelete, wat moet je ermee als je alles woord voor woord eruit moet trekken?
Precies. Ben dan open en 'voer' de ander wat meer zodat er een leuk gesprek ontstaat. Ik zag hier net de opmerking voorbij komen dat vrouwen soms nog veel onzekerder zijn, en ik krijg nu wel meer het idee dat dat het geval is.quote:Op zondag 23 december 2012 20:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zo had ik er vorige week nog eentje. Stuurt mij een oneliner. Ik reageer luchtig, eindig met een vraag. Ultrakort antwoord van drie woorden terug, geen wedervraag verder. Ik probeer het nog eens met een reactie en weer een vraag. Krijg ik alleen ''nope...'' terug, that's it. Gelijk maar gedelete, wat moet je ermee als je alles woord voor woord eruit moet trekken?
Wat voor instelling bedoel je nu?quote:Op zondag 23 december 2012 20:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. Ben dan open en 'voer' de ander wat meer zodat er een leuk gesprek ontstaat. Ik zag hier net de opmerking voorbij komen dat vrouwen soms nog veel onzekerder zijn, en ik krijg nu wel meer het idee dat dat het geval is.
Met zo'n instelling blijf je dan single, vind je het gek.
Maak me gekquote:Op zondag 23 december 2012 20:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Godver, mijn bad is aan het vollopen!
Ja dat zijn toppertjes inderdaadquote:Op zondag 23 december 2012 20:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat ze geen wedervragen stellen, zich niet echt openstellen voor een gesprek, etc. Een terughoudende instelling als je het zo wilt noemen.quote:Op zondag 23 december 2012 20:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat voor instelling bedoel je nu?
Al blijf ik dan meestal stug volhouden omdat ik die foto's wil zienquote:Op zondag 23 december 2012 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mjaaaaa, soms weet je al na 1 kort berichtje dat het hem niet gaat worden
Dat vind ik wel kut ja, dat je die foto's niet gelijk kan zien..quote:Op zondag 23 december 2012 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al blijf ik dan meestal stug volhouden omdat ik die foto's wil zien
Ah okay, duidelijk.quote:Op zondag 23 december 2012 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ze geen wedervragen stellen, zich niet echt openstellen voor een gesprek, etc. Een terughoudende instelling als je het zo wilt noemen.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat wanneer ik geen interesse had in diegene dat de meest makkelijke manier is om het contact te beeindigen (wanneer je dus alleen nog maar chat). Uit beleefdheid geef je nog wel een antwoord, maar je stelt geen wedervraag omdat het je eigenlijk ook niet interesseert.quote:Op zondag 23 december 2012 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ze geen wedervragen stellen, zich niet echt openstellen voor een gesprek, etc. Een terughoudende instelling als je het zo wilt noemen.
Dat kost credits toch?quote:Op zondag 23 december 2012 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zet iedereen standaard op offline cheat na het afronden van een gesprek.
Jup maar ik heb er een keer voor een kwartje duizend ofzo gekocht. Kost echt niks.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jup maar ik heb er een keer voor een kwartje duizend ofzo gekocht. Kost echt niks.
Standaard zinnetje...sorry, maar ik ben al met iemand anders in gesprek. Werkte bij mij altijd prima...of gewoon negeren als het er teveel zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 20:41 schreef Yuki het volgende:
Wat doen jullie als je een bericht krijgt van iemand waar je nieuwsgierig bent, maar weet dat als je online gaat om het te lezen en beantwoorden er ook anderen tegen je gaan praten waar je op dát moment even geen zin in hebt?
Kreeg vanavond een oneliner, bekeken en geaccepteerd omdat hij er best ok uitzag... Maar zodra ik online was kreeg ik meteen 3 berichten van anderen. Niet dat ik hen niet leuk vind, maar ik hoef er gewoon niet altijd tegen te praten. Maar ja, om dat nou letterlijk te zeggen...
Ik ben eens geblokt door een meid die me niet knap genoeg vond. En zij was... laten we zeggen dat de Trollenkoning in de Efteling meer succes zou hebben met het vinden van een partner.quote:Op zondag 23 december 2012 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel kut ja, dat je die foto's niet gelijk kan zien..
Kan je nog zo leuk zijn, met een kop die niet mijn smaak is gaat 't 'm niet worden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |