abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120685767

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieklik
Relatieplanet
Singlesplace
Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nieuw jaar, nieuwe kansen! Er gaat een kookmeet komen, dat is zeker! Aanmelden voor de FBgroep kan nog altijd via Perzephone of Eefje. Daar worden de pannen voor de meet gesmeed ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

De Daters

rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpgfok_kers.jpgfok_usericon1.gif

Poll: Wat vind jij de beste/leukste datingsite
FOK! (FoBo)
Paiq
Relatieplanet
Alternatief daten
Badoo
E-matching
Lexa
Pepper
OKcupid
Parship
Yellowdate
Alternatief daten
Next lover
Friendscout24
Overige
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_120685848
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nekschot en next :Y
Hoe zat het met die date van jou die dat sterfgeval had? Geen contact meer?
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 20:24:25 #3
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_120685875
Af en toe heb ik op PaiQ nog wel eens iemand die van die 1-zins-antwoorden geeft. Terwijl ik dan zelf best wel een flinke tekst heb neergezet wat uitnodigt om er dieper op in te gaan :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 20:26:29 #4
Brabo Bastard
pi_120685989
quote:
5s.gif Op zondag 23 december 2012 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hoe zat het met die date van jou die dat sterfgeval had? Geen contact meer?
Dat is nogal een apart geval. Relatiemateriaal is het niet iig, maar ik heb nog wel contact met d'r. Ze is aan het afkicken van de medicijnen die ze eerst kreeg en nu heeft ze een vrij zware periode. Komt nog bij dat ze gevoelig is voor het hiernamaals laten we zeggen, en dat ze dingen ervaart die wij niet kunnen zien of horen.

Ik trek ze wel aan heb ik het idee :')

Maar aardig is ze wel :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120686088
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
Af en toe heb ik op PaiQ nog wel eens iemand die van die 1-zins-antwoorden geeft. Terwijl ik dan zelf best wel een flinke tekst heb neergezet wat uitnodigt om er dieper op in te gaan :P
Zo had ik er vorige week nog eentje. Stuurt mij een oneliner. Ik reageer luchtig, eindig met een vraag. Ultrakort antwoord van drie woorden terug, geen wedervraag verder. Ik probeer het nog eens met een reactie en weer een vraag. Krijg ik alleen ''nope...'' terug, that's it. Gelijk maar gedelete, wat moet je ermee als je alles woord voor woord eruit moet trekken?
pi_120686133
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:15 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Mwah, als jij - en hij - van het ergste uitgaan kan het alleen maar meevallen toch? 8-)
Ben je ook al voorgesteld aan zijn familie?
Ik heb zijn broer een keer ontmoet, maar daar heeft hij geen goede band mee. Met zijn moeder heeft hij helemaal geen contact en zijn vader zal ik nog wel eens ontmoeten, maar ook daar de nodige problemen. Zoals ik al zei, hele andere achtergrond en opvoeding gehad. En ik heb hem goed voorbereid...maar ook hij vind het eng omdat hij een gezinssituatie zoals de onze niet kent.

Gelukkig heb ik hele lieve ouders en zullen ze hem met open armen ontvangen...al is het maar omdat ik eindelijk een keer iemand aan ze voorstel :')
pi_120686160
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:27 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Zo had ik er vorige week nog eentje. Stuurt mij een oneliner. Ik reageer luchtig, eindig met een vraag. Ultrakort antwoord van drie woorden terug, geen wedervraag verder. Ik probeer het nog eens met een reactie en weer een vraag. Krijg ik alleen ''nope...'' terug, that's it. Gelijk maar gedelete, wat moet je ermee als je alles woord voor woord eruit moet trekken?
Pff ja ik heb een leuk origineel en lang antwoord teruggestuurd naar iemand, en ook een korte kutreactie :')
pi_120686221
Godver, mijn bad is aan het vollopen! :o
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 20:31:32 #9
Brabo Bastard
pi_120686319
quote:

[..]

Precies. Ben dan open en 'voer' de ander wat meer zodat er een leuk gesprek ontstaat. Ik zag hier net de opmerking voorbij komen dat vrouwen soms nog veel onzekerder zijn, en ik krijg nu wel meer het idee dat dat het geval is.

Met zo'n instelling blijf je dan single, vind je het gek.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120686457
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Precies. Ben dan open en 'voer' de ander wat meer zodat er een leuk gesprek ontstaat. Ik zag hier net de opmerking voorbij komen dat vrouwen soms nog veel onzekerder zijn, en ik krijg nu wel meer het idee dat dat het geval is.

Met zo'n instelling blijf je dan single, vind je het gek.
Wat voor instelling bedoel je nu?
pi_120686481
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Godver, mijn bad is aan het vollopen! :o
Maak me gek :9~
pi_120686551
quote:

[..]

Ja dat zijn toppertjes inderdaad :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_120686581
Mjaaaaa, soms weet je al na 1 kort berichtje dat het hem niet gaat worden :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 20:37:33 #14
Brabo Bastard
pi_120686686
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:34 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Wat voor instelling bedoel je nu?
Dat ze geen wedervragen stellen, zich niet echt openstellen voor een gesprek, etc. Een terughoudende instelling als je het zo wilt noemen.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 20:39:09 #15
Brabo Bastard
pi_120686786
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mjaaaaa, soms weet je al na 1 kort berichtje dat het hem niet gaat worden :D
Al blijf ik dan meestal stug volhouden omdat ik die foto's wil zien :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120686878
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Al blijf ik dan meestal stug volhouden omdat ik die foto's wil zien :')
Dat vind ik wel kut ja, dat je die foto's niet gelijk kan zien..

Kan je nog zo leuk zijn, met een kop die niet mijn smaak is gaat 't 'm niet worden hoor ;(
pi_120686879
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat ze geen wedervragen stellen, zich niet echt openstellen voor een gesprek, etc. Een terughoudende instelling als je het zo wilt noemen.
Ah okay, duidelijk.
  zondag 23 december 2012 @ 20:41:07 #18
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120686899
Wat doen jullie als je een bericht krijgt van iemand waar je nieuwsgierig bent, maar weet dat als je online gaat om het te lezen en beantwoorden er ook anderen tegen je gaan praten waar je op dát moment even geen zin in hebt?

Kreeg vanavond een oneliner, bekeken en geaccepteerd omdat hij er best ok uitzag... Maar zodra ik online was kreeg ik meteen 3 berichten van anderen. Niet dat ik hen niet leuk vind, maar ik hoef er gewoon niet altijd tegen te praten. Maar ja, om dat nou letterlijk te zeggen... :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_120686922
Ik zet iedereen standaard op offline cheat na het afronden van een gesprek.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_120686934
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik moet wel eerlijk bekennen dat wanneer ik geen interesse had in diegene dat de meest makkelijke manier is om het contact te beeindigen (wanneer je dus alleen nog maar chat). Uit beleefdheid geef je nog wel een antwoord, maar je stelt geen wedervraag omdat het je eigenlijk ook niet interesseert.
Niet netjes, geef ik toe, maar op sommige sites (zoals badoo) waar tig mannen tegen je aan beginnen te lullen was dat vaak de makkelijkste manier. Maar als het even kon liet ik ze gewoon weten dat ik geen interesse had.
  zondag 23 december 2012 @ 20:42:13 #21
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120686960
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zet iedereen standaard op offline cheat na het afronden van een gesprek.
Dat kost credits toch?
pi_120687008
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 20:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat kost credits toch?
Jup maar ik heb er een keer voor een kwartje duizend ofzo gekocht. Kost echt niks.
  zondag 23 december 2012 @ 20:43:13 #23
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120687034
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jup maar ik heb er een keer voor een kwartje duizend ofzo gekocht. Kost echt niks.
:D
pi_120687036
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 20:41 schreef Yuki het volgende:
Wat doen jullie als je een bericht krijgt van iemand waar je nieuwsgierig bent, maar weet dat als je online gaat om het te lezen en beantwoorden er ook anderen tegen je gaan praten waar je op dát moment even geen zin in hebt?

Kreeg vanavond een oneliner, bekeken en geaccepteerd omdat hij er best ok uitzag... Maar zodra ik online was kreeg ik meteen 3 berichten van anderen. Niet dat ik hen niet leuk vind, maar ik hoef er gewoon niet altijd tegen te praten. Maar ja, om dat nou letterlijk te zeggen... :')
Standaard zinnetje...sorry, maar ik ben al met iemand anders in gesprek. Werkte bij mij altijd prima...of gewoon negeren als het er teveel zijn.

(ligt eraan welke site natuurlijk, om die reden vond ik paiq dus niks...ook als je later de vraag krijgt "ik zag dat je online bent geweest, waarom antwoord je niet?")
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 20:44:40 #25
Brabo Bastard
pi_120687144
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat vind ik wel kut ja, dat je die foto's niet gelijk kan zien..

Kan je nog zo leuk zijn, met een kop die niet mijn smaak is gaat 't 'm niet worden hoor ;(
Ik ben eens geblokt door een meid die me niet knap genoeg vond. En zij was... laten we zeggen dat de Trollenkoning in de Efteling meer succes zou hebben met het vinden van een partner.
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')