Dat nog niet eens, maar ben wel echt benieuwd wat voor mongolentaaltje dit isquote:
Officieel is het onmin, je bent zelf onmin dom faalhaas.quote:Op zondag 23 december 2012 19:41 schreef Baghdaddy het volgende:
Omin is het faalhaas.
Jij bent omin dom.
quote:Op zondag 23 december 2012 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Officieel is het onmin, je bent zelf onmin dom faahaas.
Die link doet het geeneensquote:Op zondag 23 december 2012 19:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
Voor elke boerenlul die niet weet wat gangster is: http://www.goeievraag.nl/(...)er-kaulo-omin.299936
Faahaas. Deze man.quote:Op zondag 23 december 2012 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Officieel is het onmin, je bent zelf onmin dom faahaas.
Oké en wat betekent het woord 'onmin' dan? (definitie van) enzoquote:Op zondag 23 december 2012 19:45 schreef VeX- het volgende:
Het woord 'onmin' is Nederlands en dat zou elk beschaafd mens moeten kennen.
Het woord 'omin' is straattaal en dat zou elke baas moeten kennen.
http://www.encyclo.nl/begrip/onminquote:Op zondag 23 december 2012 19:47 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Oké en wat betekent het woord 'onmin' dan? (definitie van) enzo
quote:Op zondag 23 december 2012 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Officieel is het onmin, je bent zelf onmin dom faalhaas.
Welk eigen taaltje? Nederlands? Nee dat is het niet. Maar ik vind veel dialecten ook klinken als mongolentaaltje. Straattaal kan daar enigszins mee vergeleken worden. Maar wat is jouw punt precies?quote:Op zondag 23 december 2012 19:43 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Dat nog niet eens, maar ben wel echt benieuwd wat voor mongolentaaltje dit isJe gaat me toch niet wijsmaken dat dit ons eigen taaltje is
ZIEK chill ZIEK hard ZIEK snel, echt omgquote:Op zondag 23 december 2012 19:51 schreef Fascination het volgende:
Of "kapot". Dat is kapot lelijk.
Oh, oké.
Ik ben gewoon benieuwd waar dit 'skeere' (nog zo'n woord) woord vandaan komtquote:Op zondag 23 december 2012 19:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Welk eigen taaltje? Nederlands? Nee dat is het niet. Maar ik vind veel dialecten ook klinken als mongolentaaltje. Straattaal kan daar enigszins mee vergeleken worden. Maar wat is jouw punt precies?
quote:Op zondag 23 december 2012 19:51 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ZIEK chill ZIEK hard ZIEK snel, echt omg
Straattaal denk ik. En als jij schijnt te denken dat je bepaalde alternatieve woorden moet gebruiken om erbij te horen, dan doe je toch echt iets fouts in je leven.quote:Op zondag 23 december 2012 19:40 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
welke taal is het eigenlijk? Moet je dit woord nu echt gebruiken om er tegenwoordig bij te horen?
En dan met name van de betekenis 'heel veel' wat men weer heeft verbasterd naar 'heel erg'.quote:omeni
1) vragend.telw. hoeveel. Omeni sma de? Hoeveel mensen zijn er?
2) telw. hoeveel. Mi no sabi omeni sma o kon. Ik weet niet hoeveel mensen er zullen komen.
omeni langa bw. hoe lang.
Yu sabi omeni langa mi e sidon wakti dya, ma zuster no e kari mi. Weet je hoe lang ik hier zit te wachten, maar de zuster roept me niet.
Gebruik: omeni langa is sterker in graad dan olanga.
omeni langa kba bw. allang. A: Den birti fu yu e prei poku tranga. B: Brada, omeni langa kba. A: Je buren hebben hun muziek luid aan. B: Man, dit is allang zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |