leugens!quote:Op zondag 23 december 2012 19:32 schreef GGMM het volgende:
Waterkneus award
user die alleen naar zijn eigen cluppie kijkt
1. DJ_Day-V 23
2. tompsv18 13
3. Caland 11
Laten we een herstemming doen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:37 schreef Doublepain het volgende:
Godverdomme, ik wilde die open deuren award, 422 doet het niet zo vaak als ik dat doe
Klopt geen reet van maargoed.quote:Op zondag 23 december 2012 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En ondertussen gewoon een laf stijfje hebben.
Jij zegt weer mooi waar het op staat.quote:Op zondag 23 december 2012 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En ondertussen gewoon een laf stijfje hebben.
Ik zie 'm alweer aankomen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:40 schreef GGMM het volgende:
En de 2e en tevens laatste stemronde: VBL / VBL Awards 2012! Stemronde #2: Laatste stemronde!
Ja die Blatter had ik verzonnenquote:Op zondag 23 december 2012 19:43 schreef DonRaja het volgende:
Hey de Blatter-Award is veranderd in de Boskamp-Award
Proficiat winnaars!
quote:Op zondag 23 december 2012 19:43 schreef DonRaja het volgende:
Hey de Blatter-Award is veranderd in de Boskamp-Award
Proficiat winnaars!
quote:Op zondag 23 december 2012 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
Oh en GGMM, na de 2e ronde reik ik de Boeler of the Year Award uit, remember?
Sven Kokkelmeijer, maar weet niet wat het met OP's en TT's te maken heeft.quote:Op zondag 23 december 2012 19:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Kokkelmeijer? Waar komt die naam vandaan dan?
Mijn spelers topics zijn inderdaad prachtig, goeie mensen hier.
Dat weet niemand, maar de award op zich was gewoon leukquote:Op zondag 23 december 2012 20:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sven Kokkelmeijer, maar weet niet wat het met OP's en TT's te maken heeft.
De Kokkelmeijer-award had volgens mij van origine een andere invulling toch. Iets van pedante user oid. Volgens mij had ik die toen verzonnen n.a.v. Derksen z'n mening over Kokkelmeijer.quote:Op zondag 23 december 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet niemand, maar de award op zich was gewoon leuk
quote:Op zondag 23 december 2012 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Kokkelmeijer-award had volgens mij van origine een andere invulling toch. Iets van pedante user oid. Volgens mij had ik die toen verzonnen n.a.v. Derksen z'n mening over Kokkelmeijer.
Was volgens mij echt zo, dus waarom zou ik uit valse bescheidenheid net doen of ik 't niet was.quote:
Welke had ik dan vorig jaar bedacht over pedant? Wilfred Genee-award ofzo? Nja, boeiend. Johannes, ik heb je ook genomineerd voor de Gini-award.quote:Op zondag 23 december 2012 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mezelf en atleti.
Gefeliciteerd alle winnaars
Ik tel mezelf eigenlijk tweede bij de Gijp award, maar tweede of derde, wat maakt het uit, ik neem mijn hoedje af voor Littlerabbit, die heeft het verdiend.
Over de Kokkelmeijer award, die heb ik toen bedacht samen met nog een stuk of 30 awards. Inderdaad, Kokkelmeijer is een pedant mannetje dus eigenlijk paste daar meer wat negatiefs bij, maar ik had eigenlijk al zoveel negatieve awards bedacht, dat ik Kokkelmeijer toch maar wat positiefs gaf. De gedachte er achter is dat hij best een serieuze journalist is, en daarom altijd goed voorbereid is voor zijn interviews.
Ik had wel liever, dat je dat had gedaan.quote:Op zondag 23 december 2012 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was volgens mij echt zo, dus waarom zou ik uit valse bescheidenheid net doen of ik 't niet was.
Ik weet het niet ouwe reus, heb het voor je proberen op te zoeken in het topic van vorig jaar, maar kan niks over 'pedant' vinden...quote:Op zondag 23 december 2012 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke had ik dan vorig jaar bedacht over pedant? Wilfred Genee-award ofzo? Nja, boeiend. Johannes, ik heb je ook genomineerd voor de Gini-award.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Vrouw van Martin van Geel-awardDe user die zich ongewenst met alles bemoeit.
Als ik me zou interesseren voor wat jou belieft lag er nu een kreunende neger van 120 kilo met z'n behaarde billen over je neus te rijden.quote:Op zondag 23 december 2012 21:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had wel liever, dat je dat had gedaan.
Oh dan past het wel, ik ben altijd serieus en goed ingevoerd.quote:Op zondag 23 december 2012 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mezelf en atleti.
Gefeliciteerd alle winnaars
Ik tel mezelf eigenlijk tweede bij de Gijp award, maar tweede of derde, wat maakt het uit, ik neem mijn hoedje af voor Littlerabbit, die heeft het verdiend.
Over de Kokkelmeijer award, die heb ik toen bedacht samen met nog een stuk of 30 awards. Inderdaad, Kokkelmeijer is een pedant mannetje dus eigenlijk paste daar meer wat negatiefs bij, maar ik had eigenlijk al zoveel negatieve awards bedacht, dat ik Kokkelmeijer toch maar wat positiefs gaf. De gedachte er achter is dat hij best een serieuze journalist is, en daarom altijd goed voorbereid is voor zijn interviews.
Of een speciaal fok premium account! Dat wil toch iedereenquote:Op zondag 23 december 2012 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijgen de winnaars ook speciale avatars etc?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |