haha sorry maar ik pass.. had je maar dichterbij moeten wonenquote:Op zondag 23 december 2012 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
ik maak je wel wakker. mijn wekker gaat toch elke ochtend.
jouwes?quote:Op zondag 23 december 2012 19:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Tetten.
Oh hai, dat is even geleden!
bangerik.quote:Op zondag 23 december 2012 19:01 schreef Evie het volgende:
[..]
haha sorry maar ik pass.. had je maar dichterbij moeten wonen
eerst zien dan geloven.quote:Op zondag 23 december 2012 19:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mwehe, daar valt niet zoveel eer aan te behalen.
quote:
ohai.quote:Op zondag 23 december 2012 23:41 schreef oshiro het volgende:
Hallo. Eens kijken of ik het langer uithou dan 3 posts
Bonsoirquote:
Zal ik er nog een vierde bij doen?quote:
Ik zou zeggen .. Ga voor een hele straatquote:Op maandag 24 december 2012 02:23 schreef oshiro het volgende:
[..]
Zal ik er nog een vierde bij doen?
Misschien wel, misschien wel...quote:Op maandag 24 december 2012 09:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen .. Ga voor een hele straat
En goedemorgen allemaal
Moet je eens naar de supermarkt gaan, dan lul je wel andersquote:
Of het centrum van je stadquote:Op maandag 24 december 2012 11:56 schreef oshiro het volgende:
[..]
Moet je eens naar de supermarkt gaan, dan lul je wel anders
ik kon net nauwelijks thuis komenquote:
Ik heb nog een bos prikkeldraadquote:
Ja, t hele dorp zat net vast. Ga zo ff naar de supermarkt, heb je nog voorkeur voor iets?quote:
Stel je niet aan man, dat heb ik altijd als het mooi weer is. Dan stan alle wegen naar scheveningen helemaal vol en vast.quote:
Hier elke donderdag avond en zaterdag, maar nu is het maandagquote:Op maandag 24 december 2012 14:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, dat heb ik altijd als het mooi weer is. Dan stan alle wegen naar scheveningen helemaal vol en vast.
Kerst avond gek, dat is iets heel anders dan een "maandag"quote:Op maandag 24 december 2012 15:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier elke donderdag avond en zaterdag, maar nu is het maandag
Zit jij trouwens nog steeds in de computer onderdelen handel?quote:Op maandag 24 december 2012 15:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kerst avond gek, dat is iets heel anders dan een "maandag"
Ja, kan je korting krijgen? Neequote:Op maandag 24 december 2012 15:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit jij trouwens nog steeds in de computer onderdelen handel?
quote:Op maandag 24 december 2012 15:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit jij trouwens nog steeds in de computer onderdelen handel?
Serieus!quote:
Oh god en wat is er zo speciaal, verassend aan dan?quote:Op maandag 24 december 2012 15:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Serieus!
Wist ik helemaal niet!
Met computers werken is toevallig een hobby van mequote:Op maandag 24 december 2012 15:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god en wat is er zo speciaal, verassend aan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |