SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
check, zometeen staat hij weer opquote:
Van mijn postcode veranderen alleen de letters, dus valt erg mee. Naar pa is het iets verder, maar echt niet veel en naar het werk zal het ook echt niet veel uit maken. Ik woon wel wat verder van het stadion en de stad af, maar nog steeds lopend haalbaar. Wel woon ik dan dichter bij een ander groot winkelcentrum en dat vind ik wel prettiger, want daar kom ik ook wel graagquote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zul je blij zijn met een vriezer, beter kunnen koken, en inslaanVerander je erg qua afstand, Bos? Of enigzins in de buurt waar je nu zit?
Oke, klinkt goedquote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van mijn postcode veranderen alleen de letters, dus valt erg mee. Naar pa is het iets verder, maar echt niet veel en naar het werk zal het ook echt niet veel uit maken. Ik woon wel wat verder van het stadion en de stad af, maar nog steeds lopend haalbaar. Wel woon ik dan dichter bij een ander groot winkelcentrum en dat vind ik wel prettiger, want daar kom ik ook wel graag
Ja en van die vriezer is ook een mooie meevaller. Lekker wat vlamtosti´s maken en die zakjes van de Iglo en natuurlijk lasagne, cannelloni. friet en snacksquote:Op maandag 24 december 2012 00:30 schreef oh-oh het volgende:
Echt fijn Bos, dalijk een plekkie voor jezelf echt!
Dat is ook wel zo jaquote:Op maandag 24 december 2012 00:45 schreef oh-oh het volgende:
Als ie weggaat kun je altijd nog voor een tweedehandsje kijken toch?
Ik heb een flat toegewezen waar ik alleen kom te wonen ja (kleine kans dat er ooit iemand bijkomt, de ruimte is er wel voor). Maar ik blijf wel gewoon onder begeleiding en dus de AWBZ vallenquote:
ah k. die kans is wss idd niet heel groot hequote:Op maandag 24 december 2012 01:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een flat toegewezen waar ik alleen kom te wonen ja (kleine kans dat er ooit iemand bijkomt, de ruimte is er wel voor). Maar ik blijf wel gewoon onder begeleiding en dus de AWBZ vallen.
He lekker Bos, zo je eigen plekje! Eigen keuken en vriezer! Heerlijkquote:Op maandag 24 december 2012 01:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo ja. De ruimte is er iig voor.
Wat heerlijk solo, Bos. En lekker op alle tijden kunnen kokenquote:Op maandag 24 december 2012 01:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een flat toegewezen waar ik alleen kom te wonen ja (kleine kans dat er ooit iemand bijkomt, de ruimte is er wel voor). Maar ik blijf wel gewoon onder begeleiding en dus de AWBZ vallen.
Wtfquote:Op maandag 24 december 2012 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Mn collega in de hoofdstad schakelt de telefoon door naar mij omdat ze nog fucking kerstkadootjes moet gaan kopen, echt, dat is wel heel erg lame
Ik heb een lijst me ook van die NU dingenquote:Op maandag 24 december 2012 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Even opzoeken tot hoe laat de Kwantum open is vandaag.
Ik wil die kastjes met die mandjes van hunnie.
En ik wil ze NU
Tot 5 denk ik!quote:Op maandag 24 december 2012 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Even opzoeken tot hoe laat de Kwantum open is vandaag.
Ik wil die kastjes met die mandjes van hunnie.
En ik wil ze NU
Ik doe het maar nietquote:Op maandag 24 december 2012 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een lijst me ook van die NU dingenIk heb in geen eeuwen gewinkeld, op de Action na, ik twijfel nog even of ik de drukte in ga straks.
Ik geloof dat ik m'n zegeningen tel dat het gister rustig was en vandaag niet voor een extra spulletje dit of dat bij de supermarkt ga. Alhoewel, anders net een kwartier voor sluitingstijd misschienquote:Op maandag 24 december 2012 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Hier was er vanmorgen al een run op de supermarkt om 8 uur.
Mensen zijn echt gewoon compleet gek hoor
Werk?quote:
Oh shut itquote:
Zondags mogen ze geen vuurwerk uitgevenquote:Op maandag 24 december 2012 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh shut it![]()
Je weet het niet, je hebt ook mensen die 4 uur in de rij voor vuurwerk staan rond dat weekend
quote:Op maandag 24 december 2012 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh shut it![]()
Je weet het niet, je hebt ook mensen die 4 uur in de rij voor vuurwerk staan rond dat weekend
Oat morn boppe!quote:
Ik luv de Ikea, ik ben nu in de zomer sinds een jaar of 2 weer geweest. Die cafetaria, die prijzen, de spullen, en vooral het in elkaar zettenquote:Op maandag 24 december 2012 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik dus echt echt echt niet.
Maar ik haat Ikea dan ook heel erg. Gelukkig heb ik een Ikeaverslaafde die er echt liefst elke dag naartoe zou gaan, dus ik delegeer
Ik weet wat ik hebben wil dus ik wil gewoon hup naar dat magazijn en dat pakken en naar huis.quote:Op maandag 24 december 2012 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik luv de Ikea, ik ben nu in de zomer sinds een jaar of 2 weer geweest. Die cafetaria, die prijzen, de spullen, en vooral het in elkaar zettenIk ben echt een bouwvakker in m'n vorig leven geweest
Alleen dat afhaalmagazijn is vervelend als je al uren hebt gewinkeld.
Dat is jammer, is het in de winkel dan ook altijd een hysterie, die parkeerplaatsen zijn toch van diverse winkels neem ik aan? Anders ga je op de fiets!quote:Op maandag 24 december 2012 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Alleen het beeld van de files die ik altijd zie bij de parkeerplaats van de Action hier zorgen al dat ik geen enkele drang heb om vrijwillig die winkel in te gaan![]()
Vriendin van me zei dat ze alleen maar gaat als dr gehandicapte kennis mee gaat, vanwege het parkeren dan![]()
Nee alleen van de Actionquote:Op maandag 24 december 2012 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is jammer, is het in de winkel dan ook altijd een hysterie, die parkeerplaatsen zijn toch van diverse winkels neem ik aan? Anders ga je op de fiets!
Wait
Kak zegquote:
quote:
Nou de Aldi is gewoon stom boodschappen, Action heeft genoeg leuke fröbelspullen! Maar je moet er idd van houden.quote:Op maandag 24 december 2012 12:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik zie het probleem niet. Ik vind een keer per week tussen de stinkende tokkies in de Aldi al meer dan genoeg pauperwinkel
Nee, zoals die leuke patches om te strijken!quote:Op maandag 24 december 2012 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zat ongebruikte fröbelzooi.
Na twee dagen met Thessa heb ik besloten dat ik het allemaal de deur uit ga meppen.
Kolere, wat een rotzooi maakte dat kind
quote:Op maandag 24 december 2012 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooooo, ik heb net een of ander wijf van een gevangenis gezegd dat het wel wat fucking vriendelijker mocht allemaal en dat ik er ook helemaal niks aan kon doen dat ze ons buiten haar tijd terug zat te bellen. Zeik ambtenaren allemaal ook altijd
![]()
Nou echt, NOOIT meer dat ik dat ding een schaar in dr handen geef.quote:Op maandag 24 december 2012 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, zoals die leuke patches om te strijken!
En kinderen en knutselen is idd heerlijk
Ja, samen met de schoenen gekregen!quote:Op maandag 24 december 2012 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Jij hebt al kerstkadoos gekregen?
Ik heb al 10 jaar of zo een silliconenbakvorm , een rechte, en ik heb een ronde en een hart.
Ik gebruik alleen de rechte, het is wel veel fijner!
Alrighty! Zal er op letten.quote:Op maandag 24 december 2012 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Fijn, je moet wel minder heet bakken, de buitenkant gaat sneller dan de binnenkant
Fixed.quote:
Bohquote:
Alletwee tegelijk ook, gewoon scheur dr in alquote:
Sinds wanneer heb je ze ook alweer, juli? Ik zou een mailtje richting de klantenservice gooien.quote:Op maandag 24 december 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alletwee tegelijk ook, gewoon scheur dr in al
Arme jijquote:Op maandag 24 december 2012 17:08 schreef oh-oh het volgende:
We zitten hier gewoon nog steeds.
Absoluut dieptepunt, we hebben nog nooit zo lang moeten doorwerken op kerstavond
Welkom thuis!quote:
Wat een ellende, wat kut!quote:Op maandag 24 december 2012 17:08 schreef oh-oh het volgende:
We zitten hier gewoon nog steeds.
Absoluut dieptepunt, we hebben nog nooit zo lang moeten doorwerken op kerstavond
Oehquote:Op maandag 24 december 2012 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig krijgen we een mooi kerstpakket waaruit de heren hun waardering laten blijken![]()
Ja niks he, dat was een cynische opmerking, hence the smileyquote:
Dat weet ikquote:Op maandag 24 december 2012 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja niks he, dat was een cynische opmerking, hence the smiley
Booh.quote:Op maandag 24 december 2012 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Timur![]()
Ja normaal mogen we om 15.00 of zo wel los.
Gelukkig krijgen we een mooi kerstpakket waaruit de heren hun waardering laten blijken![]()
Ik heb mn plannen voor vanavond gecancelled, ik heb echt een ontieglijk kuthumeur inmiddels
quote:Op maandag 24 december 2012 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wacht, geen enkel kerstpakket? Ik dacht een shitpakket met shit vulling
Nope, maar dat ligt vooral aan mezelf. Uiteindelijk opgeteld niet heel veel uur daar gestaan en ook niet gek gedaan dichtbij het glas. Mijn dag was het meest poppodium Atak en bandjes kijken. (19.00 tot 0.00) En de Plopquiz met De Grote Bril en Johnny de Mol en Miss Montreal.quote:Op maandag 24 december 2012 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduschk, is er nog iemand die je heeft kunnen spotten?
Tjuuusquote:
Het was tofquote:Op maandag 24 december 2012 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Heeeeeeeeee.
Was het heel leuk?
Ilse is zo awesome he![]()
Ik ging uiteindelijk pas om half 3 naar bed
Als ik het nummer van De Griek had dan belde ik of hij ff snel rondje Karwei kan doenquote:Op maandag 24 december 2012 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben er echt zo klaar mee, ik ga zo denk ik zo mn bed in![]()
Ik zit met mn jas aan te wachten tot het half is.
Nu maar hopen dat Blof en Kytekotsman uit beeld blijven!quote:Op maandag 24 december 2012 18:47 schreef oh-oh het volgende:
GATVERDAMME EN DAN BEN JE THUIS EN ZET JE EINDELIJK SR OP , KRIJG JE CARO VOOR JE KIEZEN![]()
Gaat het niet?
Voel je je rot, Bos?quote:Op maandag 24 december 2012 19:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik had vandaag bijna een topic hier geopend met [GEZ]70kg levenslust![]()
Helemaal nix daar? Vorig jaar toch nog wel?quote:Op maandag 24 december 2012 18:46 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha dat ie maar oppleurt, ik heb echt nergens meer zin in
Nu iets beter, maar eerder vandaag was het weer behoorlijk depri e,d.quote:
Het is sowieso niet niks, een verhuizing en alles. Doe rustig aan hè?quote:Op maandag 24 december 2012 19:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu iets beter, maar eerder vandaag was het weer behoorlijk depri e,d.Maar goed proberen het te laten bezinken en je realiseren dat je er je wel weer over heen gaat zetten.
quote:Op maandag 24 december 2012 19:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu iets beter, maar eerder vandaag was het weer behoorlijk depri e,d.Maar goed proberen het te laten bezinken en je realiseren dat je er je wel weer over heen gaat zetten.
Dank je.quote:Op maandag 24 december 2012 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Strega en Pagan, bedankt voor jullie mooie (inspirerende) kaart
Ja, jullie ook. leuk is je kaart met de poezels!quote:Op maandag 24 december 2012 23:03 schreef indaha het volgende:
Oh-oh wat een baaldag had je, ik hoop dat morgen beter is
![]()
Bos ook voor jou hoop ik dat je je morgen wat beter voelt![]()
Pisces, niet ziek worden met kerst![]()
Muis weer terug van vakantie![]()
Wat is Ravi toch een schatje en fijn dat het zo goed gaat tussen hem en Tashi
Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen
Geinig om te wetenquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
Vaam is een beetje twijfelachtig, maar ramsj zeker weten wel. Vaam is een andere schrijfwijze van vadem. Dat is een ouderwetse lengtemaat. Ramsj komt het Jiddisch, wordt vaak gebruikt bij uitverkoop van boeken.
Ik ben precies 1 vaam lang.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
Vaam is een beetje twijfelachtig, maar ramsj zeker weten wel. Vaam is een andere schrijfwijze van vadem. Dat is een ouderwetse lengtemaat. Ramsj komt het Jiddisch, wordt vaak gebruikt bij uitverkoop van boeken.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
Heel veel boekenwinkels hebben een Ramsj afdeling, nooit gezien?
Ja, leuke cadeaus gekregenquote:
Jaquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, leuke cadeaus gekregenJij ook?
Leuk!quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
JaEen Mini Cooper miniatuur, Donald Duck albums, morning glories, ijsfonteinen, een notitieboekje en postcrossing zegels.
Jij?
Mooie cadeausquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk!Wat zijn morning glories?
Hier make-up, agenda, body shop giftset, een boek en een Baileys giftpack (fles en 2 mokken). Vorige week had ik al schoenen en een tulbandvorm gekregen. En geld, daarmee wil ik een nieuwe portemonnee en schoudertas kopen. En volgens mij vergeet ik nog wat dingen, maar ik zit uit te buiken, er komt weinig zinnigs meer uit
NIet echt, al kun je dat FHF pakket van vorige week best wel tot kerstcadeau rekenenquote:
Idd tofquote:Op woensdag 26 december 2012 00:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
NIet echt, al kun je dat FHF pakket van vorige week best wel tot kerstcadeau rekenen
quote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:26 schreef oh-oh het volgende:
Wij hadden echt een heerlijke dag! Broertje kwam me ophalen, naar mn ouders, we hadden niks van kado´s afgesproken, maar ik had wel voor iedereen echt iets leuks ( Zwab, mn pa was keiblij met dat boek, echt
), mn broertje had voor iedereen een half staatslot gekocht
Kregen we van mn pa alletwee echt debiel veel geld
Mn broertjes beste vrienden kwamen nog langs met hun gruwelijk leuke baby, ik kon niet stoppen met hem zoenen
![]()
Ow en mn ouders hebben een hondje te logeren, die had dikke pret met de mijnessen, en mn tante en dr vriend kwamen langs, daar kregen mn broertje en ik ook nog es gruwelijk veel geld van, ik hoef voorlopig niet te pinnen
![]()
En we hebben simpel maar lekker chinees gehaald, en mn moeder en ik hebben een mega berg bapaos gemaakt voor mn broertje,we hadden niet eens tijd meer om ook lemper te maken![]()
Ow ja en van mn tante kreeg ik ook nog thee uit Thailand, en kaarsen, en lekkere snackjes, en een hele zak gezichtsmaskers, wel 50 geloof ik, niet gelogen![]()
Om half 11 bracht mn broertje me thuis, en heb ik hem nog ingemaakt met een potje skip bo
Goed hè!quote:
Das die Ajaxpelert toch? Dat boek gaf ik gisteren aan mn vader kado, die was er heel blij meequote:Op woensdag 26 december 2012 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goed hè!
Ik heb het e-book van Andy van der Meyde binnen. Lekker lezen ook hier!
Ja die. Wat grappig dat je die cadeau gaf.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das die Ajaxpelert toch? Dat boek gaf ik gisteren aan mn vader kado, die was er heel blij mee
Hij heeft ook bij PSV gezeten hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 13:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das die Ajaxpelert toch? Dat boek gaf ik gisteren aan mn vader kado, die was er heel blij mee
PSVquote:Op woensdag 26 december 2012 13:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij heeft ook bij PSV gezeten hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, als het zo doorgaat komen volgend seizoen Ajax-supporters jullie stad weer onveilig maken, dus bereid je er maar vast op voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 december 2012 14:40 schreef oh-oh het volgende:
WTF is dat dan?
Ow Bos, voetbal boeit me echt geen flikker en van MVV heb ik nooit last dus ik ga me dr totaal niet druk om maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 december 2012 14:42 schreef Miniem het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op woensdag 26 december 2012 14:36 schreef Miniem het volgende:
Ik heb net lekker gekookt
Mjammie, cilinderkopjes in een sausje van mengsmeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op woensdag 26 december 2012 16:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mjammie, cilinderkopjes in een sausje van mengsmering
quote:
Zij regelen de verhuizing. Ik zal zelf ook wat samen met pa verhuizen. Mijn hondenbeeldjes vertrouw ik hun niet toe.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Regelen zij alles voor je of moet je dat zelf doen?
Het spijt mij. Wat zal ik vertellenquote:Op donderdag 27 december 2012 09:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind je maar kort van stof lately Muis.
Zo leeg zal je leven toch niet wezen mag ik hopen?quote:Op donderdag 27 december 2012 09:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het spijt mij. Wat zal ik vertellen?
Nee, druk gehadquote:Op donderdag 27 december 2012 09:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo leeg zal je leven toch niet wezen mag ik hopen?
Ik zeg niets!quote:Op donderdag 27 december 2012 09:05 schreef oh-oh het volgende:
Ja de keizer eet nu zelfs uit zichzelf 3 porties per dag ineens.
Ik lag vannacht nog met een slapend keizertje op mijn borst in bed te genieten en te denken dat ik dit vorig jaar nooit had durven dromen dat ie het zo goed zou doen nu![]()
Maar ik durf het nog steeds niet hardop te zeggen of zo eigenlijk, dus, mondje dicht he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ouders.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan het nooit vieren want mn moeder is dan ook jarig altijd
quote:Op donderdag 27 december 2012 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan het nooit vieren want mn moeder is dan ook jarig altijd
quote:
Gewoon doen, goed begin van de week einde van het jaarquote:Op donderdag 27 december 2012 09:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik twijfel of ik zometeen wel of niet een discussie aan ga met leuke baas over hun hufterige hoerengedrag van maandag...
Lekker lange stukken rijden, muziekje aan en gaan met die banaanquote:Op donderdag 27 december 2012 10:06 schreef Barbaaf het volgende:
Drukke dag voor de boeg, spullen van m'n neefje ophalen in Oost-Drenthe en naar Haarlem brengen, waaronder een treinbaan die nog van m'n vader en van mij is geweest. Neefje's pa gaat verhuizen en is niet van plan die spullen nog langer op te slaan
. Zes uur autorijden voor de boeg
Ik heb er geen ruimte voor om er wat mee te doen, ik ga wel afspreken dat als hij 'm wil verkopen ik het recht van eertse koop heb. Het is zo'n oude metalen Marklin-baan.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Mag je de treinbaan niet terug?
Ga je het samen met je neef doen?
Wel gezellig toch!
Veel plezier!
quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb er geen ruimte voor om er wat mee te doen, ik ga wel afspreken dat als hij 'm wil verkopen ik het recht van eertse koop heb. Het is zo'n oude metalen Marklin-baan.
Smokey earl grey theequote:
Ik vind het meh.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
Winkelen bij Zara, is dat nog wat? Ik ben er nog niet geweest. Maar de site spreekt me niet aan, maar van verhalen lees ik altijd dat het zo leuk is.
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad!
Ik had van de week wel earl grey met lavendel, die was erg lekker
Dat gevoel heb ik ook bij de kleding op de site.quote:
Ik vind het tofquote:Op donderdag 27 december 2012 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
Winkelen bij Zara, is dat nog wat? Ik ben er nog niet geweest. Maar de site spreekt me niet aan, maar van verhalen lees ik altijd dat het zo leuk is.
Ik was ook sceptisch edoch blij verrastquote:Op donderdag 27 december 2012 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik heb echt een hekel aan lavendel
![]()
Die smokey is echt mn nieuwe favo thee.
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik was ook sceptisch edoch blij verrast
Waar haal je die smokey? SL?
Het is imho hit or miss, en dan veel vaker miss. En om nou ieder kledingstuk te proberen tot je de hit vindt, daar vind ik het niet leuk genoeg voor.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook bij de kleding op de site.
Omgquote:Op donderdag 27 december 2012 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe dalijk wel wat op de post anders!
I know, I am pretty motherfucking amazing!quote:
Wat zonde! Dan bewaar ik de mijnes extra goedquote:Op donderdag 27 december 2012 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Die winkel is helaas dicht, waar ze de kaarten in die zakjes doen
ik bedoelde dat ik geen ruimte heb de baan op te zettenN vier vierkante meterquote:Op donderdag 27 december 2012 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]Serieus, desnoods zet je m ooit es bij mij neer of zo, als je m al tot Delft kan krijgen komt ie wel een keer naar hier. Ik heb wel bergruimte zat. Je zal wellicht oooooooit later als je groot bent wel groter gaan wonen toch?
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ik geen ruimte heb de baan op te zettenN vier vierkante meter. Die drie dozen kan ik wel kwijt
Goede opening om er wat van te zeggen inderdaad. Hoe reageerde hijquote:Op donderdag 27 december 2012 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe, vraagt ie net aan me waarom iedereen zo een pesthumeur heeft eigenlijk.
Nou, hij weet het nu
True. Maar sorry was wel netjes geweest. Achja.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:56 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja hij zei geen sorry. Maar nu doen we wel weer normaal tegen elkaar.
Hij kan t niet echt nog goedmaken of zo he
Hooguit samen met de griek maar zelfs daar ben ik nog niet over uitquote:Op donderdag 27 december 2012 11:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
True. Maar sorry was wel netjes geweest. Achja.
Ga je iets leuks doen met O&N?
Goeie ouwe Maerklin m-rails baanquote:Op donderdag 27 december 2012 10:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb er geen ruimte voor om er wat mee te doen, ik ga wel afspreken dat als hij 'm wil verkopen ik het recht van eertse koop heb. Het is zo'n oude metalen Marklin-baan.
gratis kerstboom, tadaa!quote:Op donderdag 27 december 2012 11:56 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja hij zei geen sorry. Maar nu doen we wel weer normaal tegen elkaar.
Hij kan t niet echt nog goedmaken of zo he
quote:
HIJ ZIET EEN BEETJE GEELquote:Op donderdag 27 december 2012 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
HOE GAAT MET MET DE NAPSTER DUDE?
hihi, jij krijgt daar straks iets heel anders met een volle zegelkaart vrees ikquote:Op donderdag 27 december 2012 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik durf niet meer naar die Indo traiteur te gaan, die dude doet altijd zoveel extra's bij wat ik neem...
Vandaag wilde ik twee lemper, ik zag al dat ie een hele grote zak volsmeet, had ie 4 maiskoeken erbij gedaan ( voor de honden, die hadden ook al gebakken kip van hem gehad in de zaak, en veel) en een groooooote bak sambal, en 3 stukken spekkoek, de idioot
Godskolere wat klinkt dat viesquote:Op donderdag 27 december 2012 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
Gisteren bier op met Lapsang Souchong er in, was lekker![]()
Ik denk, smaakt vast licht naar rook, neuh, gitzwart bier dat naar gerookte bacon en rookworst smaakte
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hihi, jij krijgt daar straks iets heel anders met een volle zegelkaart vrees ik
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:52 schreef Strega het volgende:
Ik hoop dat leuke baas je dan iig van een leuke eindejaars gratificatie voorziet Oh-Oh?
Nou het is een leuke stempel!quote:Op donderdag 27 december 2012 16:52 schreef oh-oh het volgende:
Die kraaien, dat is een stempel die ik bij Vistaprint gratisch heb laten maken van een foto die ik zelf maakte
![]()
Kaart lag alweer een hele poos klaar voor de gelegenheid!
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:57 schreef oh-oh het volgende:
I don't envy you!
Sjon scheet net van gekkigheid ( het regende hard ) in de broekspijp van zn supermanpak![]()
Kon ik stront gaan schrapen en dalijk gaat ie dus bloot door de regen, dat zal wat geven
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil hem wel, maar kunnen is een ander verhaal
Ook nog in z'n Supermans pakquote:Op donderdag 27 december 2012 16:57 schreef oh-oh het volgende:
I don't envy you!
Sjon scheet net van gekkigheid ( het regende hard ) in de broekspijp van zn supermanpak![]()
Kon ik stront gaan schrapen en dalijk gaat ie dus bloot door de regen, dat zal wat geven
OEH OEHquote:Op donderdag 27 december 2012 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Maar als ik dalijk thuiskom staat mijn kastje er
LaPLacequote:Op donderdag 27 december 2012 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb vanmiddag een soort sachertorte op bij de La Place, godskolere wat lekker
Ik had er wel 3 kunnen schuivenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Kon je em makkelijk naar binnen schuiven?
Komt die dan solo, Bos? Of bedoel je een V&D ook?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
LaPLace![]()
![]()
Ik hoor van allerlei kanten, dat er eentje hier in G-twon komt, naast de recent geopende Mac , dat zou wel wat zijn. Pa en ik gaan regelmatig Laplacen in Eindje
Bellybuster! Zo hoort dat.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had er wel 3 kunnen schuiven
Het zijn ook van die vreselijk luchte puntjes, je tapt zo doorquote:Op donderdag 27 december 2012 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bellybuster! Zo hoort dat.
Net nog meegaan naar The Hobbit af moeten zeggen. Bekenden hadden een kaartje over, maar ik moest me dan haasten en het darts laten schieten. Beetje jammer is het wel!
Vanavond is mooi programma op tv aan dartmatches. Zelf heb ik volgende week vrijdagavond de 1e ronde van het darttoernooi. Dan moet ik me plaatsen voor de zaterdag. Vanmiddag nog wedstrijd gegooid tegen m'n dartvriend. 3-1 onderuit in sets, er lukte bij mij weinig. Werk aan de winkel! De komende week veel uren aan het bord staan.quote:
Nee, wel ontluisterdquote:
Zou dat nodig zijn? Ik dacht dat luizen juist in bevolkte gebieden voorkomen...quote:
Mwah, ben wel wat gewend, ik heb een aardige dosis antropologie gehad bij m'n studie. Als je de Yanomami kent vallen Drenten wel meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |