Ik dacht dat je het over fuckingvet brit hadquote:Op zondag 23 december 2012 17:17 schreef alors het volgende:
Beter nummer deze van Brit, maar niet haar beste.
Wat is deze.quote:Op zondag 23 december 2012 17:17 schreef Cee het volgende:
Wijven die vooraan gaan staan en dan hun hand voor 't gezicht houden omdat ze niet gefilmd willen worden.
Eruit! Zou ik zeggen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:17 schreef Cee het volgende:
Wijven die vooraan gaan staan en dan hun hand voor 't gezicht houden omdat ze niet gefilmd willen worden.
Beter kijken dan.quote:Op zondag 23 december 2012 17:18 schreef Blester het volgende:
Ik zie nog steeds maar 2 brievenbussen hoor
Ik zie helemaal geen brievenbussen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:18 schreef Blester het volgende:
Ik zie nog steeds maar 2 brievenbussen hoor
quote:Op zondag 23 december 2012 17:19 schreef Pino112 het volgende:
Ze zijn hem nu wel erg veel aan het pluggen hoorJammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem aan van wel.quote:Op zondag 23 december 2012 17:21 schreef Blester het volgende:
Morgen horen we wat de totale opbrengst is van de mobiele telefoons?
quote:Op zondag 23 december 2012 17:21 schreef Cee het volgende:
Fok!'s reactie op het anthemFOK!'s reactie op deze spelfoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Love comes unseen; we only see it go
Fok!'s reactie op het anthempubliek staat er ook zo bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Fok!'s reactie op het anthemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
quote:Op zondag 23 december 2012 17:22 schreef Blester het volgende:
[..]
FOK!'s reactie op deze spelfoutFaal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
quote:
met dank aan the neptunesquote:
Fok!'s reactie op het anthemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 december 2012 17:22 schreef Blester het volgende:
[..]
FOK!'s reactie op deze spelfoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan alleen Toxic hebben volgens mijquote:
quote:
quote:
Das het leuke van een PINpas, daar staat een PINcode op...quote:
Misschien ben ik een cynische ouwe zeur, maar het lijkt erop dat een of andere dronken student dit heeft gedaan in een lollige bui.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 17:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien ben ik een cynische ouwe zeur, maar het lijkt erop dat een of andere dronken student dit heeft gedaan in een lollige bui.
BS was vroeger echt BOOOH.quote:
Er staat 'suc6'quote:Op zondag 23 december 2012 17:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien ben ik een cynische ouwe zeur, maar het lijkt erop dat een of andere dronken student dit heeft gedaan in een lollige bui.
Populaire naam blijkbaar.quote:Op zondag 23 december 2012 17:26 schreef alors het volgende:
Jezus heet iedereen tegenwoordig Mees?De zoveelste al die dit jaar voorbijkomt.
Bas + volume omhoogquote:
Ja precies, daarom.quote:Op zondag 23 december 2012 17:26 schreef D. het volgende:
[..]
Er staat 'suc6'
Dat doen alleen 16-22 jarigen
Vink.quote:
Oja, verdomd!quote:
Wie zit er dan ook bij ABN Amro...quote:Op zondag 23 december 2012 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
Bij ABN-Amro kost een nieuwe pas ¤7,95 ofzo
Eet smakelijk!!quote:Op zondag 23 december 2012 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
En moeders heeft het eten alweer klaar
Is meestal gratis, je betaald daar namelijk jaarlijks voor (gaat gewoon van je rente af).quote:Op zondag 23 december 2012 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
Bij ABN-Amro kost een nieuwe pas ¤7,95 ofzo
Ik, en dan gooien ze die rente weer eens omlaagquote:
Saai vooral geloof ik. Ik heb er niet veel van gezien.quote:Op zondag 23 december 2012 17:29 schreef Stefanovich het volgende:
Hoe was johnny de mol als slaapgast? Vervelend?
zei de hoerenloper.quote:Op zondag 23 december 2012 17:28 schreef vinnieboy het volgende:
Wat een gedrochten weer voor het raam
Aaahww.quote:Op zondag 23 december 2012 17:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik, en dan gooien ze die rente weer eens omlaag
Klimmerig.quote:Op zondag 23 december 2012 17:29 schreef Stefanovich het volgende:
Hij probeerde steeds mee te doen met de andere gasten.quote:Op zondag 23 december 2012 17:29 schreef Stefanovich het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2012 17:30 schreef De_Nater het volgende:
Zal ik gewoon even bellen om het toeterliedje aan te vragen?
Doen!quote:Op zondag 23 december 2012 17:30 schreef De_Nater het volgende:
Een vandalist. maakte alles kapot.quote:Op zondag 23 december 2012 17:29 schreef Stefanovich het volgende:
Heel irritant, en de media sprong erop als 'de grote held'. Fuck hun, Bauer was veel gezelliger.quote:Op zondag 23 december 2012 17:29 schreef Stefanovich het volgende:
Rente nog steeds hoger dan Rabobank en hetzelfde als INGquote:
"Mag Zombie Nation anthem zijn?"quote:Op zondag 23 december 2012 17:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga zo even bellen om een wens in te spreken...
Ik spaar nooit, dus maakt mij niks uit.quote:Op zondag 23 december 2012 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Rente nog steeds hoger dan Rabobank en hetzelfde als ING
Mijn gedachtenquote:Op zondag 23 december 2012 17:31 schreef DrMarten het volgende:
Godver zeg, dat kind is slecht opgevoed. Beetje Wham aanvragen
Wat is het toeterliedje?quote:Op zondag 23 december 2012 17:30 schreef De_Nater het volgende:
Edit: retorische vraag, ik ga het vanavond doen als de wachtrij korter is.
Jij hebt gewoon geen geld?quote:Op zondag 23 december 2012 17:31 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik spaar nooit, dus maakt mij niks uit.
quote:
quote:
Mag het toeterliedje anthem zijn?quote:
Als student kan er ook gewoon geld op je spaarrekening staan.quote:Op zondag 23 december 2012 17:33 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik ben een student. Maar vergeleken andere studenten heb ik het nog best goed.
quote:Op zondag 23 december 2012 17:33 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Mag het toeterliedje anthem zijn?
Zeker, maar dat hebben ze daar op het plein dan ook allemaal op in de nacht!quote:
Wat dan?quote:
Ja, maar daar heb ik niets aanquote:Op zondag 23 december 2012 17:33 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Zeker, maar dat hebben ze daar op het plein dan ook allemaal op in de nacht!
er stonden net 2 studenten voor mij bij BK... die hadden een schenking gekregen en op de spaarrekening gezet. Dus dat kan ook.quote:Op zondag 23 december 2012 17:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als student kan er ook gewoon geld op je spaarrekening staan.
Mag Justin Biebers 'Baby' anthem zijn? *Neergeslagen*quote:
Klopt.quote:Op zondag 23 december 2012 17:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als student kan er ook gewoon geld op je spaarrekening staan.
Egoïstquote:
Thuis blijven wonen en onder de achttien zijnquote:Op zondag 23 december 2012 17:33 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik ben een student. Maar vergeleken andere studenten heb ik het nog best goed.
Zo'n little miss sunshine bus?quote:Op zondag 23 december 2012 17:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij gaan vragen om een uurtje te mogen rijden een VW-bus (hippiebus)
Toen ik achttien was en "studeerde" kreeg ik een leuke studiebeurs. Ik studeerde in de goede periode.quote:Op zondag 23 december 2012 17:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thuis blijven wonen en onder de achttien zijn
Kamp wijf?quote:Op zondag 23 december 2012 17:35 schreef Cee het volgende:
Wat is dat voor een traveller meisje vooraan.
Zo fijn rijden die niet hoorquote:Op zondag 23 december 2012 17:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij gaan vragen om een uurtje te mogen rijden een VW-bus (hippiebus)
Bauer was sowieso geniaal.quote:Op zondag 23 december 2012 17:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heel irritant, en de media sprong erop als 'de grote held'. Fuck hun, Bauer was veel gezelliger.
quote:Op zondag 23 december 2012 17:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thuis blijven wonen en onder de achttien zijn
quote:
Gewoon opnemen en volgende week kijken ?quote:Op zondag 23 december 2012 17:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nu twijfel ik of ik nu ga slapen, 's nachts wakker, en morgen tot 14u slaap...
Of gewoon nu heel moe tot 's avonds ga luisteren, en dan morgenvroeg weer...
Eigenlijk wil ik nog gewoon es 's nachts meemaken, maar kan er nooit goed tegen als ik dáááág tegen m'n ritme moet zeggen
Naah, kijk dan wel gewoon de hoogtepunten op YouTube terugquote:Op zondag 23 december 2012 17:37 schreef ddx het volgende:
[..]
Gewoon opnemen en volgende week kijken ?
Dan is het momentum weg.quote:Op zondag 23 december 2012 17:37 schreef ddx het volgende:
[..]
Als je nu al heel moe bent, zou ik in ieder geval even lekker gaan liggen... en dan later kijken wat je doet.quote:Op zondag 23 december 2012 17:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Eigenlijk wil ik nog gewoon es 's nachts meemaken, maar kan er nooit goed tegen als ik dáááág tegen m'n ritme moet zeggen
quote:Op zondag 23 december 2012 17:37 schreef ddx het volgende:
[..]
Zit meestal wel lekkere muziek tussen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:39 schreef ddx het volgende:
[..]
Volgende week echt zo'n dip op 3fm, alle b djes die bijna alleen maar nummers gaan draaien.
Volgende week is Top 2000quote:Op zondag 23 december 2012 17:39 schreef ddx het volgende:
[..]
Volgende week echt zo'n dip op 3fm, alle b djes die bijna alleen maar nummers gaan draaien.
Buiten beeld, ze hadden iemand anders gevonden voor lippiercing.quote:Op zondag 23 december 2012 17:39 schreef iFok. het volgende:
Kreeg die lelijkerd gisteravond nog een tepelpiercing?
Ik zou deze nacht meepakken, want laatste en Ilse.quote:Op zondag 23 december 2012 17:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ook lekker na al dat entertainment!quote:Op zondag 23 december 2012 17:39 schreef ddx het volgende:
[..]
Waarom alsnog buiten beeld?quote:Op zondag 23 december 2012 17:40 schreef ddx het volgende:
[..]
Buiten beeld, ze hadden iemand anders gevonden voor lippiercing.
Iets met NPOquote:
Mocht niet van NPO ofzo, verder niet echt veel info over.quote:
Sitting on the dock of the bayquote:
Wat diep triest weer...quote:Op zondag 23 december 2012 17:42 schreef ddx het volgende:
[..]
Mocht niet van NPO ofzo, verder niet echt veel info over.
Terwijl er in freaknacht wel gekkere dingen gebeuren.
Vind persoonlijk dat het toch wel moet kunnen na 02.00. Niet dat ik het erg vind, maar als het een knappe dame was geweest was ik teleurgesteld..quote:
#chequeitouttwitter:ramon3fm twitterde op zondag 23-12-2012 om 17:42:41Vanavond rond 19.50 zie je op Ned3 bij welke acties in het land ik vandaag ben geweest! #sr12 #3fm #chequeitout reageer retweet
Johnny de Mol had het allang geslooptquote:Op zondag 23 december 2012 17:43 schreef Cee het volgende:
Dit is gevaarlijk, een verkeerde elleboogbeweging en er zit een gat in de Nachtwacht. Houd Giel uit de buurt.
How I love Rámonquote:Op zondag 23 december 2012 17:43 schreef Pino112 het volgende:
#chequeitouttwitter:ramon3fm twitterde op zondag 23-12-2012 om 17:42:41Vanavond rond 19.50 zie je op Ned3 bij welke acties in het land ik vandaag ben geweest! #sr12 #3fm #chequeitout reageer retweet
.
Frans Bauer had er een deur doorheen geduwd.quote:Op zondag 23 december 2012 17:43 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Johnny de Mol had het allang gesloopt
quote:Op zondag 23 december 2012 17:43 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Johnny de Mol had het allang gesloopt
quote:Op zondag 23 december 2012 17:43 schreef Dagoduck het volgende:
"Je ziet de verf van het doek afkomen" Lekkere kwaliteit dan.
Gers had tegen die mensen op het schilderij aan staan praten.quote:Op zondag 23 december 2012 17:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Frans Bauer had er een deur doorheen geduwd.
quote:Op zondag 23 december 2012 17:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Gers had tegen die mensen op het schilderij aan staan praten.
Welnee, die had er een mop tegen staan vertellen. En de mensen op de nachtwacht zouden dan zelfs spontaan lachen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Frans Bauer had er een deur doorheen geduwd.
Roel ook, ooghoogte.quote:Op zondag 23 december 2012 17:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Gers had tegen die mensen op het schilderij aan staan praten.
Wanneer?quote:Op zondag 23 december 2012 17:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Michiel gaat het mooiste liedje ooit gemaakt draaien.
Gaaf, wanneer?quote:Op zondag 23 december 2012 17:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Michiel gaat het mooiste liedje ooit gemaakt draaien.
zou echt tof zijn als we dat zouden mogen doen!quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 17:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Welnee, die had er een mop tegen staan vertellen. En de mensen op de nachtwacht zouden dan zelfs spontaan lachen.
quote:Op zondag 23 december 2012 17:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Welnee, die had er een mop tegen staan vertellen. En de mensen op de nachtwacht zouden dan zelfs spontaan lachen.
Ik vind het maar een matig nummer.quote:
Nee.quote:Op zondag 23 december 2012 17:46 schreef Againzender het volgende:
Welke held heeft dit aangevraagd??? Sersjee??
Moet haast wel, maar nog niet gehoord.quote:Op zondag 23 december 2012 17:46 schreef Againzender het volgende:
Hij stond niet bij 't lijstje.quote:Op zondag 23 december 2012 17:46 schreef Againzender het volgende:
CH heeft zeker betere!quote:Op zondag 23 december 2012 17:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het maar een matig nummer.
Anders ik wel.quote:Op zondag 23 december 2012 17:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het maar een matig nummer.
Ik ken geen muziek van CH (misschien als ik het hoor wel) maar dit mist wat pit.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 17:47 schreef DrMarten het volgende:
Oude Markt is afgesloten, mogen geen mensen meer bij.
http://112twente.nl/7965/
ik vind Into Temptation en Hole in the riverquote:Op zondag 23 december 2012 17:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken geen muziek van CH (misschien als ik het hoor wel) maar dit mist wat pit.
Rellen!!!! Project-X BAM!quote:Op zondag 23 december 2012 17:47 schreef DrMarten het volgende:
Oude Markt is afgesloten, mogen geen mensen meer bij.
http://112twente.nl/7965/
Bij mij ook niet meerquote:Op zondag 23 december 2012 17:49 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mijn stream opent niet in VLCHeeft iemand een high-quality link die ik in VLC kan openen?
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb doet het niet
http://livestreams.omroep.nl/npo/101tv-bbquote:Op zondag 23 december 2012 17:49 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mijn stream opent niet in VLCHeeft iemand een high-quality link die ik in VLC kan openen?
http://livestreams.omroep.nl/npo/101tv-bb gebruik ikquote:Op zondag 23 december 2012 17:49 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik zie hoofden bewegen.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 17:53 schreef alors het volgende:
Ik heb nu uit ellende I'm Not A Girl Not Yet A Woman opgezet.
Er heerst verdeeldheid over de keuze binnen de zender.quote:
Aldus Roos...hahaha...quote:Op zondag 23 december 2012 17:53 schreef Pino112 het volgende:
Oh, nu dus echt officieel anthem. Meh.
Dit, dit, en niet meer dan dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 december 2012 17:54 schreef Cee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Ja staat het ook.quote:Op zondag 23 december 2012 17:54 schreef CindieY het volgende:
De muziek staat ook wel heel zacht, zo te horen.
quote:Op zondag 23 december 2012 17:54 schreef Cee het volgende:
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
quote:Op zondag 23 december 2012 17:50 schreef alors het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/101tv-bb
Dank jullie, het werktquote:Op zondag 23 december 2012 17:50 schreef jcdragon het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/101tv-bb gebruik ik
Klopt, je hoort het alleen als je vooraan staat. Snap niet dat ze rondom de cafe's geen boxen hebben opgehangen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:54 schreef CindieY het volgende:
De muziek staat ook wel heel zacht, zo te horen.
Misschien mag het niet ivm vergunning/geluid ofzo.quote:Op zondag 23 december 2012 17:55 schreef Stienn het volgende:
[..]
Klopt, je hoort het alleen als je vooraan staat. Snap niet dat ze rondom de cafe's geen boxen hebben opgehangen.
Logisch ook.quote:Op zondag 23 december 2012 17:55 schreef Pino112 het volgende:
Tijdens de regen + Zombie Nation springen er meer.
ik snap niet dat het volume van die boxen die aan het gh hangen niet harder staat.quote:Op zondag 23 december 2012 17:55 schreef Stienn het volgende:
[..]
Klopt, je hoort het alleen als je vooraan staat. Snap niet dat ze rondom de cafe's geen boxen hebben opgehangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |