abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 23 maart 2013 @ 20:42:00 #126
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_124419468
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 18:47 schreef blow... het volgende:

[..]

dat zijn gewoon kerststollen. Weet je waarom ze feeststollen heten en noet paasstol? Dan kunnen ze met kerst verkopen wat over is.
Lijkt me een vrij sterk verhaal, helemaal omdat de periodes andersom veel korter zijn.
pi_124421060
Ik koop daar regelmatig van die grote gedroogde salami.
Ура для россии
  zaterdag 23 maart 2013 @ 22:29:31 #128
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124423699
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 19:21 schreef Viking84 het volgende:
Sinds kort doe ik mijn weekboodschappen ook bij de Lidl en elke week is het weer: ooh hebben ze dat hier ook al? En whoah wat goedkoop! Ik stond vooral versteld van de groente en het fruit. Goeie kwaliteit, veel beter dan bij AH :Y

Had vandaag een rugzak en twee grote fietstassen vol voor nog geen 35 euro
Dat probeer ik je verdorie al jaren te vertellen :6
AH is de meest klote winkel ever, zelf de plaatselijke Plus is beter :{w
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_124609227
ik heb pas de magnetronmaaltijd babi ketjap gehad. Lekker man! Had met gemak van de AH kunnen zijn, maar dan een beetje duurder.
pi_124615637
De diepvriesappeltaart is goed! volgens mij alleen een feestproduct, maar ik ga m er niet zelf voor bakken.
Sojamelk.
Ham-kip loempia,s
De zwart paarse muesli
aardappelwedges
chocomousse
maar zeker ook de groente en het fruit. Prima kwaliteit.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_124615901
De apart verpakte reepjes chocola met hazelnootmousse zijn ook :9~
  zondag 31 maart 2013 @ 15:12:46 #132
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_124719734
Bij de lidl vanillestokjes te koop, van de Deluxe range. 1,79 voor 2, denk dat de prijs heel schappelijk is.
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  † In Memoriam † maandag 1 april 2013 @ 11:55:25 #133
37843 lady-wrb
kortaf
pi_124751839
ik vind die feeststollen van de lidl juist niet te eten :{
bij mij is die van de aldi favoriet. maar goed, smaken verschillen :)
pi_124752598
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 20:42 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Lijkt me een vrij sterk verhaal, helemaal omdat de periodes andersom veel korter zijn.
http://www.goeievraag.nl/(...)tstol-paasstol.53641
Because you know i'm all about that ass
  maandag 1 april 2013 @ 12:52:46 #135
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_124753181
Wauw goede bron zeg :')
pi_124759046
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:12 schreef ASSpirine het volgende:
Bij de lidl vanillestokjes te koop, van de Deluxe range. 1,79 voor 2, denk dat de prijs heel schappelijk is.
Niet alleen is de prijs heel schappelijk. Ook de kwaliteit is prima, vooral in vergelijking met die vaak uitgedroogde kleine dingen die ze in andere supermarkten verkopen.
  maandag 1 april 2013 @ 19:17:39 #137
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124764654
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:33 schreef liquid-orange het volgende:
Ik haal er altijd een flinke voorraad Mcennedychocalade koekjes. De beste chocolate chip cookies.
Ik kom niet zo vaak bij de lidl, dus meenstal neem ik een stuk of 10 pakken mee.
deze? vind ze de laatste tijd wat muf smaken, alsof ze 3 jaar oud zijn

pi_124774997
als ze Engelse weken hebben dan koop ik alle caramel slices/shortbread :) zijn zo lekker.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  dinsdag 2 april 2013 @ 08:53:56 #139
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_124783435
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 16:18 schreef FigureBirdStars het volgende:

[..]

Niet alleen is de prijs heel schappelijk. Ook de kwaliteit is prima, vooral in vergelijking met die vaak uitgedroogde kleine dingen die ze in andere supermarkten verkopen.
Ze zijn inderdaad lang en dik, zoals een vanillestokje hoort te zijn. Heb ineens 3 pakken gekocht, maar als ik tijd heb, zal ik er nog wat inkopen denk ik. :)
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 2 april 2013 @ 11:14:12 #140
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_124785926
Zijn de koffiebonen in kiloverpakking al genoemd? Uitstekende kwaliteit voor slechts ¤ 7,50 of zo. De crema-bonen leveren in onze Quickmill-machine een iets minder goed resultaat dan de gewone espressobonen (rood-zwarte verpakking), die een lekker pittig bakje espresso geven.
Verder blijf ik mij verbazen over het biologische gehakt, vergelijk dat eens met het al dan niet biologische of scharrel-AH-gehakt, waar eerst een krankjoreme sloot vocht uit komt bij het bakken en dat uiteindelijk slechts een taaie gummibal oplevert.
Lidl heeft ook steeds meer betaalbare luxe-producten en ik heb het winkelend publiek in de afgelopen jaren compleet zien veranderen; de paupers en hoofddoeken hebben plaatsgemaakt voor modieuze types en de middenklasse. Of nee, die eerste groepen zijn gebleven maar ze vallen niet meer zo op tussen de massa van het AH-achtige publiek.
It's not a lie, if you believe
pi_124787853
Ik zou volgens mij 75-70% van mijn boodschappen bij de lidl/aldi kunnen doen voor de overige % naar de dirk. Ik heb alleen een super hekel om in 2 winkels mijn weekboodschappen te doen (winkels zitten stuk rijden bij elkaar vandaan) en doe dus alle boodschappen bij de dirk.
Dingen die ik niet bij de lidl kan krijgen?
* Nescafe wiener melange
* Ice tea green (voor mijn dochter)
* raak multi vitamine sap (voor mijn dochter).

Ik zou de eigen merken eens kunnen proberen. Hebben ze bovenstaande producten in eigen merk van de lidl/aldi?

Hebben ze eigenlijk kip madras bij de aldi/lidl? Mijn kids vinden knorr variant erg lekker, eigen merk van de dirk vinden ze niet te eten.
pi_124788408
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:23 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik zou volgens mij 75-70% van mijn boodschappen bij de lidl/aldi kunnen doen voor de overige % naar de dirk. Ik heb alleen een super hekel om in 2 winkels mijn weekboodschappen te doen (winkels zitten stuk rijden bij elkaar vandaan) en doe dus alle boodschappen bij de dirk.
Dingen die ik niet bij de lidl kan krijgen?
* Nescafe wiener melange
* Ice tea green (voor mijn dochter)
* raak multi vitamine sap (voor mijn dochter).

Ik zou de eigen merken eens kunnen proberen. Hebben ze bovenstaande producten in eigen merk van de lidl/aldi?

Hebben ze eigenlijk kip madras bij de aldi/lidl? Mijn kids vinden knorr variant erg lekker, eigen merk van de dirk vinden ze niet te eten.
je boodschappen plannen en de ene week naar de lidl, andere week naar de dirk. of 1x per maand een grotere voorraad bij de ene winkel en de rest bij de andere winkel.
de producten die je noemt gebruik ik niet dus geen idee of de lidl deze heeft.
kip madras heeft de lidl wel, geen idee hoe dat smaakt.
pi_124789141
Lidl is, over het algemeen gewoon goed!
Favorieten:
Griekse Yoghurt (in emmer)
Multi Surface Doekjes (Geweldige dingen!)
de schwarzwalder-koeken (Niet altijd, helaas)
Groenten en fruit (hoewel de groenten vaak te veel is voor 2 personen)
Rode vruchtensap. Iets met zwarte bessen en nogwat. Drink bijna niets anders (naast bier *O* )
De spek-reepjes in de groene, vierkantige verpakking! Niet die hogere smalle bakjes. Weinig vocht, bakken heerlijk, smaken perfect!
pi_124789947
Wij hadden met Pasen de aardappelgratin taartjes met broccoli, die waren erg lekker! De ijstaart met witte chocolade en aardbeienijs trouwens ook.
pi_124790528
Ow ja, die desserts (4/doos) Cheesecake met aardbeien oid, waren erg lekker!!
pi_124825375


deze ga ik zeker nog vaker halen
pi_124825836
Die multisurface doekjes zijn echt top!
En de vissticks zijn ook erg lekker :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  woensdag 3 april 2013 @ 12:06:01 #148
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_124829044
Met pasen de varkenshaas met katenspek gehad.
Echt heel goed _O_
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_124952235
Ik haalde mijn cashewnoten altijd bij de Aldi, maar nu ik de cashewnoten van de Lidl heb geprobeerd heb ik een nieuwe favoriet. En, bijkomend pluspunt is dat ze nog goedkoper zijn ook! ¤ 4,95 voor een 500 gram zak om ¤ 2,99 voor een 250 gram zak van de Aldi!
Voor de variatie is de chili peanut / cashewmix ook erg goed te doen!
pi_124952980
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:23 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik zou volgens mij 75-70% van mijn boodschappen bij de lidl/aldi kunnen doen voor de overige % naar de dirk. Ik heb alleen een super hekel om in 2 winkels mijn weekboodschappen te doen (winkels zitten stuk rijden bij elkaar vandaan) en doe dus alle boodschappen bij de dirk.
Dingen die ik niet bij de lidl kan krijgen?
* Nescafe wiener melange
* Ice tea green (voor mijn dochter)
* raak multi vitamine sap (voor mijn dochter).

Ik zou de eigen merken eens kunnen proberen. Hebben ze bovenstaande producten in eigen merk van de lidl/aldi?

Hebben ze eigenlijk kip madras bij de aldi/lidl? Mijn kids vinden knorr variant erg lekker, eigen merk van de dirk vinden ze niet te eten.
tjonge je helpt je dochter aan de suikerziekte met al die zoete troep :P :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')