SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Ah gossiequote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hahaquote:Op zondag 23 december 2012 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe ik sla ook over. En dit keer meen ik het!
![]()
![]()
Leven hier?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Je moet het niet jinxenquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Staat op de fb van C_Aquote:Op zondag 23 december 2012 16:26 schreef palawan het volgende:
Maar heeft er iemand nog een linkje naar het filmpje met huppel CA en Timo?![]()
quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Haiquote:.
Hellow Raene.quote:
Hoe is 't met jou?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Joah drukdrukquote:. Vrijdag zaterdag etc J hier.. ik morgen dinsdag en woensdag naar hem
!.. ondertussen nog freaking solliciteren als een mongool
..
Raak ik bevriend met iemand van lang, lang geleden op Facebook, is het er zo één die elke dag minstens 10 plaatjes met Jezus-kreten moet posten.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Fruitbierquote:.
Ben je klaar meequote:Op zondag 23 december 2012 16:29 schreef Fera het volgende:
Raak ik bevriend met iemand van lang, lang geleden op Facebook, is het er zo één die elke dag minstens 10 plaatjes met Jezus-kreten moet posten..
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 16:29 schreef Fera het volgende:
Raak ik bevriend met iemand van lang, lang geleden op Facebook, is het er zo één die elke dag minstens 10 plaatjes met Jezus-kreten moet posten.Gewoon weer verwijderen toch?quote:Op zondag 23 december 2012 16:29 schreef Fera het volgende:
Raak ik bevriend met iemand van lang, lang geleden op Facebook, is het er zo één die elke dag minstens 10 plaatjes met Jezus-kreten moet posten.Rustig aan.![]()
Ah, mooi. Dus gezellig samen met de kerst.quote:Op zondag 23 december 2012 16:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Joah drukdruk. Vrijdag zaterdag etc J hier.. ik morgen dinsdag en woensdag naar hem
!.. ondertussen nog freaking solliciteren als een mongool
..
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb van die vrienden die best tof zijn irl maar elke dag 100 foto's van hun kind plaatsen zo van KIJKNOUWATZEDOETAAHWWquote:Op zondag 23 december 2012 16:29 schreef Fera het volgende:
Raak ik bevriend met iemand van lang, lang geleden op Facebook, is het er zo één die elke dag minstens 10 plaatjes met Jezus-kreten moet posten.!!!1
Ja, inderdaad. WTF is er met haar gebeurd.quote:Misschien maar eens doen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Gewoon weer verwijderen toch?
Vind je het gek. Lekker en ook nog goedquote:Op zondag 23 december 2012 16:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pelle schijnt wel in de smaak te vallen bij de vrouwen![]()
![]()
Je kan hun posts uit je newsfeed fliteren, gewoon naar hun profiel gaan en klikken op "friends" dan zie je de opties.quote:Op zondag 23 december 2012 16:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb van die vrienden die best tof zijn irl maar elke dag 100 foto's van hun kind plaatsen zo van KIJKNOUWATZEDOETAAHWW!!!1
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Alleen begint hij dat zelf ook te vinden. Wil dingen te mooi gaan doen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vind je het gek. Lekker en ook nog goed![]()
Ja 1 nadeel... lieverd doe jij de boodschappen ik moet werken en ik heb niks in huisquote:Op zondag 23 december 2012 16:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, mooi. Dus gezellig samen met de kerst.... Dus ik heb mn apocalyptic gear klaarliggen voor morgen en ik zal boodschappen doen zoals ik nog nooit boodschappen heb gedaan
.
Daar heb ik gelukkig niet echt last van.quote:Op zondag 23 december 2012 16:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb van die vrienden die best tof zijn irl maar elke dag 100 foto's van hun kind plaatsen zo van KIJKNOUWATZEDOETAAHWW!!!1
Wel zo'n vriendin, superlief mens, die inspirerende quotes gaan zoeken en ze ook allemaal even met iedereen moet delen. Ook een stuk of vijftig per dag.
Als ie iedere wedstrijd twee goals maakt mag ie van mijquote:Op zondag 23 december 2012 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen begint hij dat zelf ook te vinden. Wil dingen te mooi gaan doen.![]()
![]()
Hierdoor moest ik denken aan:quote:Op zondag 23 december 2012 16:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 23 december 2012 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja...
Maar in je eentje zuipen is nie tof
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hoiquote:Op zondag 23 december 2012 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja...
Maar in je eentje zuipen is nie tof.
Op de dag van kerstavond nog boodschappen doen. Dat wordt een hel.quote:Op zondag 23 december 2012 16:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja 1 nadeel... lieverd doe jij de boodschappen ik moet werken en ik heb niks in huis... Dus ik heb mn apocalyptic gear klaarliggen voor morgen en ik zal boodschappen doen zoals ik nog nooit boodschappen heb gedaan
.
Je kan haar ook gewoon uit je feed verwijderen dan hoef je dr niet te verwijderen als vriendinquote:.
Dat ga ik dus doen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:33 schreef Raene het volgende:
[..]
Je kan haar ook gewoon uit je feed verwijderen dan hoef je dr niet te verwijderen als vriendin.
Zolang we winnen en hij scoort mag dat inderdaad, maar dit was gewoon echt een slechte wedstrijd.quote:Op zondag 23 december 2012 16:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als ie iedere wedstrijd twee goals maakt mag ie van mij![]()
Uhu.quote:Op zondag 23 december 2012 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe ik sla ook over. En dit keer meen ik het!
![]()
Dit nummerquote:Op zondag 23 december 2012 16:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hierdoor moest ik denken aan:
[..]
Ben ik het niet mee eens., staat op mijn disk hier
.
![]()
En bekend en rijk.quote:Op zondag 23 december 2012 16:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vind je het gek. Lekker en ook nog goedRustig aan.![]()
Wist ik al.quote:Op zondag 23 december 2012 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan hun posts uit je newsfeed fliteren, gewoon naar hun profiel gaan en klikken op "friends" dan zie je de opties.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Overigens levert het verwijderen van iemand uit je feed soms lullige situaties op, zoals "heb je dat niet gezien op facebook?" "Euuh nee, ik zie jouw posts niet"
Vandaar de apocalyptic gearquote:Op zondag 23 december 2012 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Op de dag van kerstavond nog boodschappen doen. Dat wordt een hel.... en mn telefoon goed opgeladen.. lekker appen in de rij
..
Dan zeg je dat je niet zo actief bent op fb, klaar.quote:Op zondag 23 december 2012 16:34 schreef PeuRac het volgende:
Overigens levert het verwijderen van iemand uit je feed soms lullige situaties op, zoals "heb je dat niet gezien op facebook?" "Euuh nee, ik zie jouw posts niet"
![]()
Jaaquote:!!!
Daar trapt niemand in die mij een klein beetje kentquote:Op zondag 23 december 2012 16:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zeg je dat je niet zo actief bent op fb, klaar.
Ik zou dan wel eerlijk zeggen dat ik niet constant tegen geloofskreten aan wil kijken, omdat ik er niks mee heb.quote:Op zondag 23 december 2012 16:34 schreef PeuRac het volgende:
Volgen doe je maar op Twitter.quote:Op zondag 23 december 2012 16:36 schreef muhahaha het volgende:
Sowieso *eisen* dat iemand je volgt op fb.
Mij boeit het geen zakquote:Op zondag 23 december 2012 16:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zeg je dat je niet zo actief bent op fb, klaar.... J en ik hebben eerlijk tegen 2 vrienden van ons gezegd sorry maar we hoeven echt niet elke 5 minuten een nieuwe foto van je dochter te zien met spaghetti uit haar neus... Als ze dan wel een keer iets plaatsen dat relevant is.. tsja jammer
.. Ik heb ook de optie dat vrienden iets op je timeline kunnen zetten uitgeschakeld.. en foto's taggen eerst goedkeuren en alles
..
Zie edit, verandert net de strekking van mijn post.quote:
Goed idee.. ik ga LAM jongequote:.
Duurt nog fucking langquote:.
Dat laatste heb ik ook gedaan behalve dat ze op mijn muur mogen kliederen, dat gebeurd sowieso niet zo vaakquote:Op zondag 23 december 2012 16:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Mij boeit het geen zak... J en ik hebben eerlijk tegen 2 vrienden van ons gezegd sorry maar we hoeven echt niet elke 5 minuten een nieuwe foto van je dochter te zien met spaghetti uit haar neus... Als ze dan wel een keer iets plaatsen dat relevant is.. tsja jammer
.. Ik heb ook de optie dat vrienden iets op je timeline kunnen zetten uitgeschakeld.. en foto's taggen eerst goedkeuren en alles
..
. Ik snap uberhaupt niet waarom mensen het berichtjes systeem niet gebruiken
.
![]()
Dat moet ik zien.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Want iedereen moet het kunnen zien natuurlijk.quote:Op zondag 23 december 2012 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook gedaan behalve dat ze op mijn muur mogen kliederen, dat gebeurd sowieso niet zo vaak. Ik snap uberhaupt niet waarom mensen het berichtjes systeem niet gebruiken
.
Haat is datquote:Op zondag 23 december 2012 16:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Want iedereen moet het kunnen zien natuurlijk.. Ik ben sowieso geen aandachts geilneef en dat weten de mensen die me kennen wel
.
![]()
Nichtje van me laatst... 24.. ik 24... OH WAT GRAPPIG JE BENT PRECIES EEN JAAR JONGER DAN MN VRIEND....quote:Op zondag 23 december 2012 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook gedaan behalve dat ze op mijn muur mogen kliederen, dat gebeurd sowieso niet zo vaak. Ik snap uberhaupt niet waarom mensen het berichtjes systeem niet gebruiken
.
Ja echt super bedankt voor deze info man, maakt m'n dag weer goed, ik wilde nog voor een trein springen maar dit zorgde ervoor dat ik het niet deed.
*optie dat mensen berichten op wall kunnen plaatsen.... UIT*But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Langerquote:.
+ 3 dagen.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 16:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Nichtje van me laatst... 24.. ik 24... OH WAT GRAPPIG JE BENT PRECIES EEN JAAR JONGER DAN MN VRIEND....
Ja echt super bedankt voor deze info man, maakt m'n dag weer goed, ik wilde nog voor een trein springen maar dit zorgde ervoor dat ik het niet deed.
*optie dat mensen berichten op wall kunnen plaatsen.... UIT*. Huppel en ik schelen 2 uur, beat that!
. Dat werd in prive uitgesproken zoals het hoort!
.
![]()
Ja, inderdaad. Lekker belangrijk.quote:Op zondag 23 december 2012 16:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Nichtje van me laatst... 24.. ik 24... OH WAT GRAPPIG JE BENT PRECIES EEN JAAR JONGER DAN MN VRIEND....
*optie dat mensen berichten op wall kunnen plaatsen.... UIT*Om dat nu op iemand zijn tijdlijn te gaan zetten.
netjes hoorquote:Op zondag 23 december 2012 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]. Huppel en ik schelen 2 uur, beat that!
.
Dat is interessante shit man, daar beleefde ik een hoop lol aan toen ik 12 was.. zo van ERMERGERD het dorp waar ik woon was op het nieuws nu zijn we beroemd.quote:Op zondag 23 december 2012 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]. Huppel en ik schelen 2 uur, beat that!
.
Dat zou voor het dorp waar ik opgegroeid ben wel vrij uniek zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 16:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is interessante shit man, daar beleefde ik een hoop lol aan toen ik 12 was.. zo van ERMERGERD het dorp waar ik woon was op het nieuws nu zijn we beroemd.
Precies. Ik gebruik fb ook voornamelijk voor events, dat vind ik dan wel handigquote:Op zondag 23 december 2012 16:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is interessante shit man, daar beleefde ik een hoop lol aan toen ik 12 was.. zo van ERMERGERD het dorp waar ik woon was op het nieuws nu zijn we beroemd.. En af en toe wat foto's gluren
.
![]()
Nu heb je mijn interesse gewektquote:Op zondag 23 december 2012 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou voor het dorp waar ik opgegroeid ben wel vrij uniek zijn..
Lurker.quote:Op zondag 23 december 2012 16:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Precies. Ik gebruik fb ook voornamelijk voor events, dat vind ik dan wel handig. En af en toe wat foto's gluren
.
Ik hoop eigenlijk dat mijn twee weken vakantie nooit eindigen.
En dan nog 3 dagen.. Maar die duren heul langquote:..
Niets bijzonders, daarom juist. Een klein kutdorp met 800 inwoners.quote:Op zondag 23 december 2012 16:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Nu heb je mijn interesse gewekt.
[..]
Lurker.
ik hoe sneller hoe lieverquote:Op zondag 23 december 2012 16:44 schreef Fera het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat mijn twee weken vakantie nooit eindigen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Vriendin van mijn broer heeft haar profielfoto bijgewerkt waar je mooi in de oksel van haar ex kan turenquote:Op zondag 23 december 2012 16:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Nu heb je mijn interesse gewekt.
[..]
Lurker.. De tering man ik moest zo hard lachen toen ik dat zag. Dat heb je toch wel in de gaten als je die foto bekijkt
. Echt zo een vieze dot haar.
![]()
Ik durf dat soort dingen nooit te hopen want dan ben ik bang dat ik mn eigen dood aan het jinxen benquote:Op zondag 23 december 2012 16:44 schreef Fera het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat mijn twee weken vakantie nooit eindigen..
Ga lekker iemand anders zijn vakantie misgunnen.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ik had het over mijn eigen vakantiequote:Op zondag 23 december 2012 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga lekker iemand anders zijn vakantie misgunnen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Wait, whut?quote:Op zondag 23 december 2012 16:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vriendin van mijn broer heeft haar profielfoto bijgewerkt waar je mooi in de oksel van haar ex kan turen. De tering man ik moest zo hard lachen toen ik dat zag. Dat heb je toch wel in de gaten als je die foto bekijkt
Waarom zou je geen vakantie willen? Waz met jou?quote:Op zondag 23 december 2012 16:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ik had het over mijn eigen vakantieA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik weet niet precies wat ik me daar bij voor moet stellen.quote:
De vriendin van je broer... een foto van haar ex... dat lijkt mij een man?quote:Op zondag 23 december 2012 16:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vriendin van mijn broer heeft haar profielfoto bijgewerkt waar je mooi in de oksel van haar ex kan turen. De tering man ik moest zo hard lachen toen ik dat zag. Dat heb je toch wel in de gaten als je die foto bekijkt
En mannen hebben overal haar.. Dus ik zie het punt niet.
Misschien moet je je post beter uitleggen al wil ik ook de grap zien.
Doorgaans geen flikker te doen, dingen die leuk zijn om te doen kosten weer geld, dus da's zonde en daarbij sprak ik een stille wens uit om de kerstmeuk te "bypassen".quote:Op zondag 23 december 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou je geen vakantie willen? Waz met jou?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Misschien is muh er zo een die wel z'n oksels scheert.quote:Op zondag 23 december 2012 16:47 schreef Raene het volgende:
[..]
De vriendin van je broer... een foto van haar ex... dat lijkt mij een man?
Ze zitten samen op de bank, die ex een arm om haar heen en hij heeft zo een haltertop aan waarbij je dus die hele arm ziet. Nu heeft ze de foto verkleint waarbij je alleen haar gezicht ziet.... en die oksel + arm...quote:Op zondag 23 december 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ik me daar bij voor moet stellen.![]()
![]()
Ja, maar wat moet je anders met geld dan het uitgeven?quote:Op zondag 23 december 2012 16:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doorgaans geen flikker te doen, dingen die leuk zijn om te doen kosten weer geld, dus da's zonde en daarbij sprak ik een stille wens uit om de kerstmeuk te "bypassen".Het op je rekening laten staan zorgt ook niet voor veel vreugde, lijkt me. Beter doe je er leuke dingen van.
Als je het hebt tenminste.
Noemt/noemde hij haar ook "moppie/meissie/wijffie"?quote:Op zondag 23 december 2012 16:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zitten samen op de bank, die ex een arm om haar heen en hij heeft zo een haltertop aan waarbij je dus die hele arm ziet. Nu heeft ze de foto verkleint waarbij je alleen haar gezicht ziet.... en die oksel + arm...Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja, dat haar snap ik wel alleen de foto met haar ex... Ik vind het raar.quote:Op zondag 23 december 2012 16:47 schreef Raene het volgende:
[..]
De vriendin van je broer... een foto van haar ex... dat lijkt mij een man?
Nee.quote:Op zondag 23 december 2012 16:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien is muh er zo een die wel z'n oksels scheert.![]()
Nou hehe nu vat ik emquote:Op zondag 23 december 2012 16:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zitten samen op de bank, die ex een arm om haar heen en hij heeft zo een haltertop aan waarbij je dus die hele arm ziet. Nu heeft ze de foto verkleint waarbij je alleen haar gezicht ziet.... en die oksel + arm...... Dat is goor
..
Geen idee, het is een foto...quote:Op zondag 23 december 2012 16:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Noemt/noemde hij haar ook "moppie/meissie/wijffie"?![]()
Faal. Van haar ex nog wel.quote:Op zondag 23 december 2012 16:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zitten samen op de bank, die ex een arm om haar heen en hij heeft zo een haltertop aan waarbij je dus die hele arm ziet. Nu heeft ze de foto verkleint waarbij je alleen haar gezicht ziet.... en die oksel + arm...
Ik kom in een standaard maand nét uit met mijn centjes.quote:Op zondag 23 december 2012 16:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet je anders met geld dan het uitgeven?Het op je rekening laten staan zorgt ook niet voor veel vreugde, lijkt me. Beter doe je er leuke dingen van.
Als je het hebt tenminste.
Valt best meequote:Op zondag 23 december 2012 16:44 schreef Raene het volgende:
[..]
En dan nog 3 dagen.. Maar die duren heul lang..
![]()
![]()
DAT WEET JE NOG NIETquote:!
Awwww. Dat terwijl jij me nog iets lekkers zou laten proeven uit jouw omgeving.quote:Op zondag 23 december 2012 16:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kom in een standaard maand nét uit met mijn centjes.
Ja, dat vond ik dus ookquote:. Het is ook nog haar profiel foto dus overal waar ze post zie je die foto
.
![]()
Daar heb ik een apart potje voor.quote:Op zondag 23 december 2012 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww. Dat terwijl jij me nog iets lekkers zou laten proeven uit jouw omgeving.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik dus ook. Het is ook nog haar profiel foto dus overal waar ze post zie je die foto
.
Moet je haar een bijnaam geven, iets met oksel. Misschien gaat er dan een belletje rinkelen.
Nice.quote:Op zondag 23 december 2012 16:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar heb ik een apart potje voor.
Okselientjequote:Op zondag 23 december 2012 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je haar een bijnaam geven, iets met oksel. Misschien gaat er dan een belletje rinkelen.
Ik hou me wijselijk op afstand, mijn broer kan het toch ook zienquote:Op zondag 23 december 2012 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je haar een bijnaam geven, iets met oksel. Misschien gaat er dan een belletje rinkelen..
![]()
Beetje plagen kan toch wel?quote:Op zondag 23 december 2012 16:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou me wijselijk op afstand, mijn broer kan het toch ook zien.
Ik zou het gewoon zeggen... Als het een openbare foto is zeg ik het wel voor jequote:Op zondag 23 december 2012 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik dus ook. Het is ook nog haar profiel foto dus overal waar ze post zie je die foto
.
.
Ik had 'm heel snel gevonden.quote:Op zondag 23 december 2012 16:51 schreef muhahaha het volgende:
Serieus, als ze haar hoofd zo draait kijkt ze precies in die oksel.
Shhhtquote:Op zondag 23 december 2012 16:51 schreef muhahaha het volgende:
Serieus, als ze haar hoofd zo draait kijkt ze precies in die oksel.
.
Dat haar lijkt net schaamhaar.quote:Op zondag 23 december 2012 16:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahahaha hij is publiekelijk he, dacht ik al.
Accepteer me jongequote:Op zondag 23 december 2012 16:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahahaha hij is publiekelijk he, dacht ik al.
.
Ja he, ik kan er wel heeeel hard om lachen hoor, waarom heeft ze dit niet doorquote:.
Als ik je zie meisje!quote:.
![]()
Nieuwsgierigheid. Als je het kent, dan begrijp je het.quote:Op zondag 23 december 2012 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen zien?
Hoezo als ik je ziequote:. Wat valt er niet te zien
.
Jij weet.quote:Op zondag 23 december 2012 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid. Als je het kent, dan begrijp je het.![]()
Alleen soms werkt het tegen je.
![]()
Waarom neemt ze dan niet die leuke foto van haar met je broer? Die is veel toffer.quote:Op zondag 23 december 2012 16:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja he, ik kan er wel heeeel hard om lachen hoor, waarom heeft ze dit niet door.
[..]
Als ik je zie meisje!.
Ik bedoel als ik je irl meetquote:Op zondag 23 december 2012 16:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Hoezo als ik je zie. Wat valt er niet te zien
.
.
![]()
Soms?quote:Op zondag 23 december 2012 16:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij weet.![]()
Alleen soms werkt het tegen je.
Ik heb werkelijk waar geen flauw benul... Rare kronkels denk ik maarquote:Op zondag 23 december 2012 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom neemt ze dan niet die leuke foto van haar met je broer? Die is veel toffer..
![]()
Nee laat maar homoquote:.
Kan ja, maar ik zie het ook vaak misgaan.quote:Op zondag 23 december 2012 16:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja want het kan ook goed uitpakken.
Tjah, risico van het vak hequote:Op zondag 23 december 2012 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ja, maar ik zie het ook vaak misgaan..
![]()
Het is eerder een drang, een behoefte die je moet bevredigen.quote:Het is nog erger dan geil zijn.
Dat ken ik welquote:Op zondag 23 december 2012 16:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doorgaans geen flikker te doen, dingen die leuk zijn om te doen kosten weer geld, dus da's zonde en daarbij sprak ik een stille wens uit om de kerstmeuk te "bypassen".
ik heb alleen nog 2de kerstdagavond vrij maybe een feest nog![]()
![]()
Je hoeft me ook niet meer te appen dan. je regelt met lola alles mbt de meeting maar.. ik kan toch niet gaan whatsappen met wildvreemdenquote:.. wil je dan even mn nummer verwijderen?
Vanwaar deze omslag ineens?quote:Op zondag 23 december 2012 16:59 schreef Raene het volgende:
[..]
Je hoeft me ook niet meer te appen dan. je regelt met lola alles mbt de meeting maar.. ik kan toch niet gaan whatsappen met wildvreemden.. wil je dan even mn nummer verwijderen?
![]()
Hij heeft geen move gemaakt toen hij naast me lag in bed. Ik voel me gepasseerd.quote:Op zondag 23 december 2012 16:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah hij is homo, ik pak mijn kans.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik was onder invloed en allesquote:Op zondag 23 december 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft geen move gemaakt toen hij naast me lag in bed. Ik voel me gepasseerd..
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 16:59 schreef Raene het volgende:
[..]
Je hoeft me ook niet meer te appen dan. je regelt met lola alles mbt de meeting maar.. ik kan toch niet gaan whatsappen met wildvreemden.. wil je dan even mn nummer verwijderen?
![]()
![]()
Misschien ben je gewoon zijn type niet.quote:Op zondag 23 december 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft geen move gemaakt toen hij naast me lag in bed. Ik voel me gepasseerd.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Blijkbaar voelt ze zich beledigd ofzo als je der niet toevoegd op facebook..quote:
Ik vind het een beetje apart hoe ze reageert.Rustig aan.![]()
Dan moet het toch juist gemakkelijker gaan?quote:Ik wil wel iemands type zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 17:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon zijn type niet.
Dus als jij iemand de rug geeft is dat groen licht?quote:Op zondag 23 december 2012 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan moet het toch juist gemakkelijker gaan?![]()
![]()
Nee wel elkaars telefoonnummer hebben met voor en achternaam maar elkaar niet op facebook kunnen hebben want dat is te persoonlijkquote:Op zondag 23 december 2012 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Blijkbaar voelt ze zich beledigd ofzo als je der niet toevoegd op facebook..
Ik vind het een beetje apart hoe ze reageerd.? bitch please.. en KT Ik vind dat jij altijd apart bent, dus hoera. high five daarvoor.
Hij gaf je de kont, snap dat dan.quote:Op zondag 23 december 2012 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus als jij iemand de rug geeft is dat groen licht?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Zit wat in...quote:Op zondag 23 december 2012 17:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee wel elkaars telefoonnummer hebben met voor en achternaam maar elkaar niet op facebook kunnen hebben want dat is te persoonlijk? bitch please.. en KT Ik vind dat jij altijd apart bent, dus hoera. high five daarvoor.
Ja nou, mag ik eerst wat voorspel hebben?quote:![]()
![]()
Ik ben niet de persoon aan wie je dat moet vragen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zit wat in...
[..]
Ja nou, mag ik eerst wat voorspel hebben?
Nee, wel de persoon die dat misschien ook wel wil hebben.quote:Op zondag 23 december 2012 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet de persoon aan wie je dat moet vragen.![]()
![]()
Groen betekend gaan toch?quote:Op zondag 23 december 2012 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus als jij iemand de rug geeft is dat groen licht?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Zo, de zelfgemaakte hartige taart staat in de oven.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zag de foto, ziet er goed uit.quote:Op zondag 23 december 2012 17:05 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Ik hoop dat ie er straks nog beter uit zietquote:.
Wat moet ik daaronder verstaan dan?quote:Op zondag 23 december 2012 17:04 schreef Raene het volgende:
KT Ik vind dat jij altijd apart bent, dus hoera. high five daarvoor.
Ik doe ook maar gewoon mijn best.
Rustig aan.![]()
Het is maar een voorbeeld hoor, als je vragen hebt over de meet mag je ze gerust stellen, maar ik maak graag mijn punt duidelijk. Dat ik het lichtelijk apart vind dat ik al genoeg van je weet maar je facebook dan weer te prive isquote:.
Awesome, wat zit er inquote:Op zondag 23 december 2012 17:05 schreef Samzz het volgende:
.
Ik snap je puntquote:Op zondag 23 december 2012 17:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is maar een voorbeeld hoor, als je vragen hebt over de meet mag je ze gerust stellen, maar ik maak graag mijn punt duidelijk. Dat ik het lichtelijk apart vind dat ik al genoeg van je weet maar je facebook dan weer te prive is.
.
![]()
Zal oranje dan betekenen dat je eigenlijk niet mag maar als je niet meer kan stoppen gewoon door moet gassenquote:?
Niet altijd.quote:Op zondag 23 december 2012 17:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, wel de persoon die dat misschien ook wel wil hebben.
Hm, zover ben ik niet gekomen eigenlijk. Oranje is meer dat je gewoon nog wat beter je best moet doen om het groen te laten wordenquote:Op zondag 23 december 2012 17:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Zal oranje dan betekenen dat je eigenlijk niet mag maar als je niet meer kan stoppen gewoon door moet gassen?
.
![]()
Eetsmakelijkquote:Op zondag 23 december 2012 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eten maken. Dag schatjes.. lief zijn.
Mijn katje is heel erg ziek, dierenarts is niet open op zondag en mijn ouders vinden het nog niet nodig, omdat die nog heel kalm is, geen pijn heeft en ze denken dat het zijn tijd gewoon is.![]()
Als je lang genoeg wacht word het wel weer groenquote:Op zondag 23 december 2012 17:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, zover ben ik niet gekomen eigenlijk. Oranje is meer dat je gewoon nog wat beter je best moet doen om het groen te laten worden.
.
Hmmmm??? Hoe oud is je katje dan?quote:Op zondag 23 december 2012 17:10 schreef Myraela het volgende:
Mijn katje is heel erg ziek, dierenarts is niet open op zondag en mijn ouders vinden het nog niet nodig, omdat die nog heel kalm is, geen pijn heeft en ze denken dat het zijn tijd gewoon is.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Spinazie, feta, cheddar en pijnboompittenquote:.
Of juist roodquote:Op zondag 23 december 2012 17:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Als je lang genoeg wacht word het wel weer groen.
.
![]()
Awwww ...quote:Op zondag 23 december 2012 17:10 schreef Myraela het volgende:
Mijn katje is heel erg ziek, dierenarts is niet open op zondag en mijn ouders vinden het nog niet nodig, omdat die nog heel kalm is, geen pijn heeft en ze denken dat het zijn tijd gewoon is.![]()
Dus kans dat het goed komt zit er niet meer in?
Ik hoef ook geen fokkers als Facebook vriend hoor.... Tenzij het echte vrienden zijn die ik vaker spreek.
Vind het wel een verschil namelijk iemand zijn nummer hebben tegenover iemand al zijn familie en vrienden kunnen zien
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Wij hebben hem nu 13 jaar, hij was ongeveer 1 jaar toen die uit het asiel was, niet helemaal zeker omdat het een zwerfkatje was.quote:![]()
Tell me more. Wat doet ze, wat doet ze niet, hoe eet en drinkt ze?quote:Op zondag 23 december 2012 17:10 schreef Myraela het volgende:
Mijn katje is heel erg ziek, dierenarts is niet open op zondag en mijn ouders vinden het nog niet nodig, omdat die nog heel kalm is, geen pijn heeft en ze denken dat het zijn tijd gewoon is.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Lekker.quote:Op zondag 23 december 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spinazie, feta, cheddar en pijnboompitten.
Ik eet vandaag ook hartige taart.
Nee sorry KT ik heb daar nu even geen behoefte aan, andere keer.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Lekkerquote:Op zondag 23 december 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spinazie, feta, cheddar en pijnboompitten.
.
Na oranje komt rood maar na rood komt GROEEENquote:.
Ok.quote:Op zondag 23 december 2012 17:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee sorry KT ik heb daar nu even geen behoefte aan, andere keer.Rustig aan.![]()
Ja, als je dan doorgast welquote:Op zondag 23 december 2012 17:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Na oranje komt rood maar na rood komt GROEEEN.
![]()
.
![]()
Ik weet niet. Ik heb FOK!ers die ik vaker zie als vrienden op Facebook.quote:Op zondag 23 december 2012 17:12 schreef Spezza19 het volgende:
Ik hoef ook geen fokkers als Facebook vriend hoor.... Tenzij het echte vrienden zijn die ik vaker spreek.
Vind het wel een verschil namelijk iemand zijn nummer hebben tegenover iemand al zijn familie en vrienden kunnen zien
Ik zie overigens het verschil niet tussen een FOK!er en een collega van werk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
My thoughts exactly.quote:
Wel gelijk perm-ban als er geklaagd wordt werd er gezegd, niet dat dat eerlijk is verder.quote:
Rustig aan.![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 17:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee sorry KT ik heb daar nu even geen behoefte aan, andere keer.
dus![]()
Katten kunnen gemiddeld 18 worden ofzo? Maar wat is er ziek mee? Eet en drinkt niet meer? verstopt hij zich? Als katten doodgaan dan gaan ze meestal op een stille plek zich verstoppen oid..quote:Op zondag 23 december 2012 17:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij hebben hem nu 13 jaar, hij was ongeveer 1 jaar toen die uit het asiel was, niet helemaal zeker omdat het een zwerfkatje was.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dat.quote:Op zondag 23 december 2012 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik heb FOK!ers die ik vaker zie als vrienden op Facebook.
Ik zie overigens het verschil niet tussen een FOK!er en een collega van werk.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
In Duitsland nietquote:Op zondag 23 december 2012 17:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Na oranje komt rood maar na rood komt GROEEEN.
.
Hahaha, wat een regelquote:Op zondag 23 december 2012 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel gelijk perm-ban als er geklaagd wordt werd er gezegd, niet dat dat eerlijk is verder.
quote:!!!!!
Ach, ik had gewoon het idee dat ik de mensen wel echt daadwerkelijk gezien had. Op zich maakt het me weinig uit en ik gebruik Facebook ook niet als uitlaatklepquote:Op zondag 23 december 2012 17:12 schreef Spezza19 het volgende:
Vind het wel een verschil namelijk iemand zijn nummer hebben tegenover iemand al zijn familie en vrienden kunnen zien.
![]()
Ik schat de kans zelf erg klein in. Hij is nu extreem mager, hij eet ook niet meer echt, drinkt ook niet veel. Als die loopt zakt die door zijn pootjes heen. Maar nu ligt die gewoon te slapen, wast zichzelf nog gewoon en spint nog gewoon.quote:Op zondag 23 december 2012 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww ...![]()
Dus kans dat het goed komt zit er niet meer in?
Is ongeveer begonnen sinds die 3 dagen ineens van huis weg was (vorige week), al vond ik hem sowieso al steeds slanker worden daarvoor ook al.![]()
Dat zou ik niet te hard roepen, straks word je nog genaaid.quote:Op zondag 23 december 2012 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel gelijk perm-ban als er geklaagd wordt werd er gezegd, niet dat dat eerlijk is verder.
Friend request van muhaha.
Dus als ik nu klaag dat jij mij een DM stuurt, dan mag je nooit meer DM'en?quote:Op zondag 23 december 2012 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat heb je uberhaupt gedaan dat je een ban kreeg.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb dan ook geen collega's als Facebook vriendenquote:Op zondag 23 december 2012 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik heb FOK!ers die ik vaker zie als vrienden op Facebook.
Ik zie overigens het verschil niet tussen een FOK!er en een collega van werk.
Geen behoefte aan... Tenzij het echt iemand is die ik ook buiten werktijd regelmatig zie.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Werd ik maar genaaid.quote:Op zondag 23 december 2012 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou ik niet te hard roepen, straks word je nog genaaid.
Rustig aan.![]()
Ahhh.quote:Op zondag 23 december 2012 17:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik schat de kans zelf erg klein in. Hij is nu extreem mager, hij eet ook niet meer echt, drinkt ook niet veel. Als die loopt zakt die door zijn pootjes heen. Maar nu ligt die gewoon te slapen, wast zichzelf nog gewoon en spint nog gewoon.
Is ongeveer begonnen sinds die 3 dagen ineens van huis weg was (vorige week), al vond ik hem sowieso al steeds slanker worden daarvoor ook al.
Zoek mij eens op danquote:Op zondag 23 december 2012 17:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, je bent wel lastig. Dan gooi je hem lekker weg, zo!
![]()
![]()
Je hebt nu toch wat je wilt?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee grapjequote:Op zondag 23 december 2012 17:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, je bent wel lastig. Dan gooi je hem lekker weg, zo!
.
Neuh want admins kunnen DM enzo lezen. Dus kan altijd gekeken worden of klacht terecht is.quote:Op zondag 23 december 2012 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou ik niet te hard roepen, straks word je nog genaaid.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:
Knuffel?
quote:Op zondag 23 december 2012 17:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh want admins kunnen DM enzo lezen. Dus kan altijd gekeken worden of klacht terecht is.nice .. lijkt me best vermakelijk om te doen
dus![]()
Te weinig.quote:Op zondag 23 december 2012 17:16 schreef Samzz het volgende:
Dus als ik nu klaag dat jij mij een DM stuurt, dan mag je nooit meer DM'en?
Wat heb je uberhaupt gedaan dat je een ban kreeg.Rustig aan.![]()
Ja, mijn liefste kleine beertje, al 13 jaar een trouwe vriend. Is wel een marteling om hem zo te zien. Als die ligt kan ik het een beetje hebben, maar als die loopt dat breek ik wel, dan zie je echt hoe zwak die is.quote:![]()
Je kan mij wel via Fera vindenquote:Op zondag 23 december 2012 17:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik weet alleen je voornaam.
Even zoeken.
[..]
Tjah, nu ligt de bal bij haar.
![]()
![]()
Je snapt dat ze alleen mogen kijken als er aanleiding is. Anders is het schending van privacy enzo.quote:Op zondag 23 december 2012 17:18 schreef Evie het volgende:
[..]nice .. lijkt me best vermakelijk om te doen
Klinkt als ouderdom, maar dat hoeft natuurlijk niet perse.quote:Op zondag 23 december 2012 17:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik schat de kans zelf erg klein in. Hij is nu extreem mager, hij eet ook niet meer echt, drinkt ook niet veel. Als die loopt zakt die door zijn pootjes heen. Maar nu ligt die gewoon te slapen, wast zichzelf nog gewoon en spint nog gewoon.
Is ongeveer begonnen sinds die 3 dagen ineens van huis weg was (vorige week), al vond ik hem sowieso al steeds slanker worden daarvoor ook al.
Heb je in zijn bek kunnen kijken? Hoe zien de ogen eruit en het tandvlees/de tong? Heb je iets van een spuit in huis zodat je hem eventueel kunt dwangvoeren/dwangdrenken?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat komt ook heus wel goed.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Klinkt niet best inderdaad.quote:Op zondag 23 december 2012 17:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner, is voedsel wel heel erg belangrijk bij katten. Die kunnen volgens mij geen dag zonder iets te eten, omdat er dan iets gebeurt met de spijsvertering geloof ik. De details zijn me zo ontschoten, maar misschien weet Samzz het wel.
Mja als ik 2 dagen van huis ben en mijn katten vreten te snel dan zitten ze ook zonder... Nooit last gehadquote:Op zondag 23 december 2012 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt niet best inderdaad.
Als ik het me goed herinner, is voedsel wel heel erg belangrijk bij katten. Die kunnen volgens mij geen dag zonder iets te eten, omdat er dan iets gebeurt met de spijsvertering geloof ik. De details zijn me zo ontschoten, maar misschien weet Samzz het wel.
Die van mij kunnen nog geen uur zonder eten.quote:Op zondag 23 december 2012 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner, is voedsel wel heel erg belangrijk bij katten. Die kunnen volgens mij geen dag zonder iets te eten, omdat er dan iets gebeurt met de spijsvertering geloof ik. De details zijn me zo ontschoten, maar misschien weet Samzz het wel.![]()
Kan op zich wel, beter worden ze er niet van.Daarom is dwangvoeren ook zo belangrijk wanneer de katten niet eten.quote:Op zondag 23 december 2012 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner, is voedsel wel heel erg belangrijk bij katten. Die kunnen volgens mij geen dag zonder iets te eten, omdat er dan iets gebeurt met de spijsvertering geloof ik. De details zijn me zo ontschoten, maar misschien weet Samzz het wel.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat lijkt me pijnlijk.quote:Op zondag 23 december 2012 17:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, mijn liefste kleine beertje, al 13 jaar een trouwe vriend. Is wel een marteling om hem zo te zien. Als die ligt kan ik het een beetje hebben, maar als die loopt dat breek ik wel, dan zie je echt hoe zwak die is.
Sterkte meisje.
Jouw katten zijn gezond, dat is wel een verschil.quote:Op zondag 23 december 2012 17:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja als ik 2 dagen van huis ben en mijn katten vreten te snel dan zitten ze ook zonder... Nooit last gehad“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, dat weet ik in ieder geval nog wel. Ook een stuk belangrijker dan bij honden geloof ik.quote:Op zondag 23 december 2012 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan op zich wel, beter worden ze er niet van.Daarom is dwangvoeren ook zo belangrijk wanneer de katten niet eten.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb eens een tijdje op 2 katten gepast. Die kwamen altijd om 5 voor 6 stipt binnen, want dan kregen ze eten. Gingen ze net zo lang staan miauwen om je heen totdat hun eten op de grond stond.quote:Op zondag 23 december 2012 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van mij kunnen nog geen uur zonder eten.
Wat een beesten waren dat.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
*leest even terug*quote:Op zondag 23 december 2012 17:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, mijn liefste kleine beertje, al 13 jaar een trouwe vriend. Is wel een marteling om hem zo te zien. Als die ligt kan ik het een beetje hebben, maar als die loopt dat breek ik wel, dan zie je echt hoe zwak die is.
Ah shit man. Das klote ja. Zou kunnen dat het zijn tijd is, maar zou ook nog wat anders kunnen zijn. Dierenartsbezoek kan geen kwaad denk ik.
Sterkte in ieder geval.![]()
Jup. En vocht met elektrolyten.quote:Op zondag 23 december 2012 17:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik in ieder geval nog wel. Ook een stuk belangrijker dan bij honden geloof ik.
Wij hebben echt een hoop meuk voor de zieke katten.
Bij katten kan je de klok gelijk zetten op hun eten. Een goede vriend van me werd 7dgn/week om half 7 wakker gemaakt door zijn kat, omdat hij door de week altijd om die tijd eten geeft.quote:Op zondag 23 december 2012 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb eens een tijdje op 2 katten gepast. Die kwamen altijd om 5 voor 6 stipt binnen, want dan kregen ze eten. Gingen ze net zo lang staan miauwen om je heen totdat hun eten op de grond stond.
Wat een beesten waren dat."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Dat doen die van mij ook. Handig joh, 2 van die wekkersquote:Op zondag 23 december 2012 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb eens een tijdje op 2 katten gepast. Die kwamen altijd om 5 voor 6 stipt binnen, want dan kregen ze eten. Gingen ze net zo lang staan miauwen om je heen totdat hun eten op de grond stond.
Wat een beesten waren dat.![]()
Ik wilde een punt makenquote:.
quote:Op zondag 23 december 2012 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een beesten waren dat.![]()
Zo stipt waren onze katten ook. Elke keer als je richting de keuken ging, wouden ze vreten!![]()
![]()
Joofquote:Op zondag 23 december 2012 17:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stomme Oranje die perse 2 beurten wil!
Das waar...quote:Op zondag 23 december 2012 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jouw katten zijn gezond, dat is wel een verschil.
Maar dat stond niet specifiek in haar opmerking. Dacht dat ze algemeen bedoelde.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Een dag is de max... katten krijgen snel een hypoquote:Op zondag 23 december 2012 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van mij kunnen nog geen uur zonder eten.
dus![]()
Ik ben soms drammerig dus ook in discussies over DM, dan is het wel eens heel lang geleden gebeurt dat ik door bleef drammen en dat vinden mensen niet fijn dus die hebben toen eventueel een klacht ingediend.quote:
Verder kwam de eerste ban nadat ik medeleven wou tonen aan een vrouw waarvan ik dacht dat ze een miskraam gekregen had... Of die had ze gehad ik weet het niet meer zeker... Te lang geleden.
Daar kreeg ik toen een ban voor, ze stond daar niet bepaald op te wachten.
Die werd er later afgehaald ofzo.... En toen noemde ik iemand dus ''vervelend'' over DM - feitelijk 1 DM, niet meer niet minder - sindsdien geband geweest op DM/PM
En dat is gewoon het verhaal.
Rustig aan.![]()
Kloptquote:Op zondag 23 december 2012 17:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe vrij eenvoudig zodra fb wat meewerkt.
![]()
![]()
Aah germquote:Op zondag 23 december 2012 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
over katten gesproken, een van mijn katten gister moeten laten inslapen.
![]()
Is me nooit opgevallen! Maar dat komt misschien omdat wij thuis niet bepaald gedisciplineerd warenquote:Op zondag 23 december 2012 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij katten kan je de klok gelijk zetten op hun eten. Een goede vriend van me werd 7dgn/week om half 7 wakker gemaakt door zijn kat, omdat hij door de week altijd om die tijd eten geeft.![]()
![]()
Ja, klopt idd. Voor zieke katten is eten en drinken heel belangrijk.quote:Op zondag 23 december 2012 17:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das waar...
Maar dat stond niet specifiek in haar opmerking. Dacht dat ze algemeen bedoelde.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ah shit. Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 23 december 2012 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
over katten gesproken, een van mijn katten gister moeten laten inslapen![]()
![]()
Ah dat is kut. Sterktequote:Op zondag 23 december 2012 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
over katten gesproken, een van mijn katten gister moeten laten inslapen![]()
![]()
Awr MeMoquote:Op zondag 23 december 2012 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
over katten gesproken, een van mijn katten gister moeten laten inslapen
Dus toch? Arme beest.... Was zo'n lieverd....
Dikke knuffel
Ik las hetquote:Op zondag 23 december 2012 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
over katten gesproken, een van mijn katten gister moeten laten inslapen. Ze heeft een mooi leven bij je gehad, sterkte
.
Sterktequote:Op zondag 23 december 2012 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
dus![]()
ze had AIHA en ging steeds slechter en sneller slechterquote:Op zondag 23 december 2012 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah shit. Wat is er gebeurd?![]()
Gecondoleerd, zwaar klote altijd om afscheid te moeten nemen van een dier.quote:Op zondag 23 december 2012 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb mn best voor dr gedaan, maar er zat niks meer in, en wil dr niet onnodig laten lijden.quote:Op zondag 23 december 2012 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las het. Ze heeft een mooi leven bij je gehad, sterkte
.
![]()
Shit. Ja, dan is laten inslapen uiteindelijk beter dan laten lijdenquote:Op zondag 23 december 2012 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze had AIHA en ging steeds slechter en sneller slechter![]()
![]()
Ogen zijn een beetje troebeler dan normaal, voor mijn gevoel. Vacht is ook doffer dan het hoort te zijn. Heb niets van een spuit in huis.quote:Op zondag 23 december 2012 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt als ouderdom, maar dat hoeft natuurlijk niet perse.
Heb je in zijn bek kunnen kijken? Hoe zien de ogen eruit en het tandvlees/de tong? Heb je iets van een spuit in huis zodat je hem eventueel kunt dwangvoeren/dwangdrenken?
Hij loopt nog wel mee naar de keuken als het tijd is voor vlees, likt een klein beetje, maar eet eigenlijk niets. Vervolgens controleert die wel nog het bakje van de andere kat.Gewoon alsof die vastzit in een ritme.
Wat ik zelf op internet heb gelezen, staat er bij veel ziektes in ieder geval dat ze veel gaan drinken en plassen. Dat doet hij zeker niet. Hij braakt ook niet.
Door de geleidelijke opbouw van zwakte, denk ik ook dat het ouderdom is. Alleen is het de laatste week wel enorm snel gegaan.![]()
Ligt eraan welke ziekte. Bij niesziekte bijvoorbeeld kunnen ze op gegeven moment niet eten en/of drinken. Daarom altijd ook even in de bek kijken.quote:Op zondag 23 december 2012 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ogen zijn een beetje troebeler dan normaal, voor mijn gevoel. Vacht is ook doffer dan het hoort te zijn. Heb niets van een spuit in huis.
Hij loopt nog wel mee naar de keuken als het tijd is voor vlees, likt een klein beetje, maar eet eigenlijk niets. Vervolgens controleert die wel nog het bakje van de andere kat.Gewoon alsof die vastzit in een ritme.
Wat ik zelf op internet heb gelezen, staat er bij veel ziektes in ieder geval dat ze veel gaan drinken en plassen. Dat doet hij zeker niet. Hij braakt ook niet.
Door de geleidelijke opbouw van zwakte, denk ik ook dat het ouderdom is. Alleen is het de laatste week wel enorm snel gegaan.
Als ze niet/nauwelijks meer eten en drinken gaat het heel snel, helaas.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Daaromquote:Op zondag 23 december 2012 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb mn best voor dr gedaan, maar er zat niks meer in, en wil dr niet onnodig laten lijden.. Je moet het niet in het onnodige rekken, je hebt meer dan je best gedaan voor haar.
Hij niest al erg lang, maar niet erg veel. Zal eens op zijn bek letten, wil hem er nu niet voor wakker maken.quote:Op zondag 23 december 2012 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan welke ziekte. Bij niesziekte bijvoorbeeld kunnen ze op gegeven moment niet eten en/of drinken. Daarom altijd ook even in de bek kijken.
Als ze niet/nauwelijks meer eten en drinken gaat het heel snel, helaas.![]()
nee, sinds n dag of 2 at ze niet meer, dronk niet, met spuitje water (kwam er vrijwel meteen weer uit) nergens meer interesse in,verzorgde zich niet meer, het was nog niet dat ze echt lag te creperen maar zo ver wilde ik t niet laten komen ook.quote:Op zondag 23 december 2012 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Je moet het niet in het onnodige rekken, je hebt meer dan je best gedaan voor haar.
![]()
Jouw reactie bedoel jequote:!
Ik ga maar eens douchen.
Geeft niksquote:Op zondag 23 december 2012 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry ik zat even wat te kijken.
Ik ga met je mee.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Zo lekker...quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ga zelf ook etenquote:Op zondag 23 december 2012 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
GVD wie blijven er dan nog hier?
Eet ze Vin
Dank.![]()
Ik wilde eigenlijk gaan gamen, maar toen bedacht ik me dat ik misschien beter nu nog boodschappen kan doen dan dat ik morgen ga en ik moet ook nog eten gaan kokenquote:Op zondag 23 december 2012 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eet ze Vin.
Klinkt als niesziekte. Hoe lang is lang? Dagen, weken, maanden, jaren?quote:Op zondag 23 december 2012 17:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij niest al erg lang, maar niet erg veel. Zal eens op zijn bek letten, wil hem er nu niet voor wakker maken.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Beter doe je dat vandaag nog. Ik vond het al druk in de supermarkt toennetquote:Op zondag 23 december 2012 17:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk gaan gamen, maar toen bedacht ik me dat ik misschien beter nu nog boodschappen kan doen dan dat ik morgen ga en ik moet ook nog eten gaan koken.
![]()
![]()
Ik maak altijd ook een superbatch saus.. waarvan ik 2/3 invries oidquote:Op zondag 23 december 2012 17:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Honger alles.
[..]
Zal zeker smaken.
[..]
Uhu, doe ik 2 a 3 dagen mee, lekker gemakkelijk.
. kan ik de komende maand nog 2 keer lasagne eten
Zelfde verhaal met spaghetti en macaroni
.
Geduld is mijn tweede naam.quote:Op zondag 23 december 2012 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter doe je dat vandaag nog. Ik vond het al druk in de supermarkt toennetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eet ze Vin
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 17:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Geduld is mijn tweede naam.ik vond het al zo raar voordat ik je spoiler opendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een beetje allergisch voor drukke supermarkten![]()
![]()
Hier komen en feestje bouwenquote:Op zondag 23 december 2012 17:49 schreef -Engel- het volgende:
Superstyle is uitverkocht..... wat zal ik nu gaan doenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik ookquote:Op zondag 23 december 2012 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik vond het al zo raar voordat ik je spoiler opende![]()
Ik ben een beetje allergisch voor drukke supermarkten.
Slimquote:Op zondag 23 december 2012 17:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik maak altijd ook een superbatch saus.. waarvan ik 2/3 invries oid. kan ik de komende maand nog 2 keer lasagne eten
Zelfde verhaal met spaghetti en macaroni
.
. Ik vries echt heel weinig in
. Dan vergeet ik het juist en ligt het daar een jaar
.
![]()
Dat klinkt aanlokkelijk .... ik mag toch al bij je crashen ... en Rotje is tofquote:
En op 1-1 kunnen we vast uitbrakken bij de pathe![]()
![]()
Oh, dan moet je de 31e mee komen naar Lotusss en ErwinRommelquote:Op zondag 23 december 2012 17:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat klinkt aanlokkelijk .... ik mag toch al bij je crashen ... en Rotje is tof
En op 1-1 kunnen we vast uitbrakken bij de patheDat vinden ze vast niet erg
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
HoiIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: