SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Ah gossiequote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hahaquote:Op zondag 23 december 2012 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe ik sla ook over. En dit keer meen ik het!
![]()
![]()
Leven hier?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Je moet het niet jinxenquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Staat op de fb van C_Aquote:Op zondag 23 december 2012 16:26 schreef palawan het volgende:
Maar heeft er iemand nog een linkje naar het filmpje met huppel CA en Timo?![]()
quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Haiquote:.
Hellow Raene.quote:
Hoe is 't met jou?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Joah drukdrukquote:. Vrijdag zaterdag etc J hier.. ik morgen dinsdag en woensdag naar hem
!.. ondertussen nog freaking solliciteren als een mongool
..
Raak ik bevriend met iemand van lang, lang geleden op Facebook, is het er zo één die elke dag minstens 10 plaatjes met Jezus-kreten moet posten.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Fruitbierquote:.
Ben je klaar meequote:Op zondag 23 december 2012 16:29 schreef Fera het volgende:
Raak ik bevriend met iemand van lang, lang geleden op Facebook, is het er zo één die elke dag minstens 10 plaatjes met Jezus-kreten moet posten..
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 16:29 schreef Fera het volgende:
Raak ik bevriend met iemand van lang, lang geleden op Facebook, is het er zo één die elke dag minstens 10 plaatjes met Jezus-kreten moet posten.Gewoon weer verwijderen toch?quote:Op zondag 23 december 2012 16:29 schreef Fera het volgende:
Raak ik bevriend met iemand van lang, lang geleden op Facebook, is het er zo één die elke dag minstens 10 plaatjes met Jezus-kreten moet posten.Rustig aan.![]()
Ah, mooi. Dus gezellig samen met de kerst.quote:Op zondag 23 december 2012 16:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Joah drukdruk. Vrijdag zaterdag etc J hier.. ik morgen dinsdag en woensdag naar hem
!.. ondertussen nog freaking solliciteren als een mongool
..
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb van die vrienden die best tof zijn irl maar elke dag 100 foto's van hun kind plaatsen zo van KIJKNOUWATZEDOETAAHWWquote:Op zondag 23 december 2012 16:29 schreef Fera het volgende:
Raak ik bevriend met iemand van lang, lang geleden op Facebook, is het er zo één die elke dag minstens 10 plaatjes met Jezus-kreten moet posten.!!!1
Ja, inderdaad. WTF is er met haar gebeurd.quote:Misschien maar eens doen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Gewoon weer verwijderen toch?
Vind je het gek. Lekker en ook nog goedquote:Op zondag 23 december 2012 16:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pelle schijnt wel in de smaak te vallen bij de vrouwen![]()
![]()
Je kan hun posts uit je newsfeed fliteren, gewoon naar hun profiel gaan en klikken op "friends" dan zie je de opties.quote:Op zondag 23 december 2012 16:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb van die vrienden die best tof zijn irl maar elke dag 100 foto's van hun kind plaatsen zo van KIJKNOUWATZEDOETAAHWW!!!1
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Alleen begint hij dat zelf ook te vinden. Wil dingen te mooi gaan doen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vind je het gek. Lekker en ook nog goed![]()
Ja 1 nadeel... lieverd doe jij de boodschappen ik moet werken en ik heb niks in huisquote:Op zondag 23 december 2012 16:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, mooi. Dus gezellig samen met de kerst.... Dus ik heb mn apocalyptic gear klaarliggen voor morgen en ik zal boodschappen doen zoals ik nog nooit boodschappen heb gedaan
.
Daar heb ik gelukkig niet echt last van.quote:Op zondag 23 december 2012 16:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb van die vrienden die best tof zijn irl maar elke dag 100 foto's van hun kind plaatsen zo van KIJKNOUWATZEDOETAAHWW!!!1
Wel zo'n vriendin, superlief mens, die inspirerende quotes gaan zoeken en ze ook allemaal even met iedereen moet delen. Ook een stuk of vijftig per dag.
Als ie iedere wedstrijd twee goals maakt mag ie van mijquote:Op zondag 23 december 2012 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen begint hij dat zelf ook te vinden. Wil dingen te mooi gaan doen.![]()
![]()
Hierdoor moest ik denken aan:quote:Op zondag 23 december 2012 16:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 23 december 2012 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja...
Maar in je eentje zuipen is nie tof
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hoiquote:Op zondag 23 december 2012 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja...
Maar in je eentje zuipen is nie tof.
Op de dag van kerstavond nog boodschappen doen. Dat wordt een hel.quote:Op zondag 23 december 2012 16:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja 1 nadeel... lieverd doe jij de boodschappen ik moet werken en ik heb niks in huis... Dus ik heb mn apocalyptic gear klaarliggen voor morgen en ik zal boodschappen doen zoals ik nog nooit boodschappen heb gedaan
.
Je kan haar ook gewoon uit je feed verwijderen dan hoef je dr niet te verwijderen als vriendinquote:.
Dat ga ik dus doen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:33 schreef Raene het volgende:
[..]
Je kan haar ook gewoon uit je feed verwijderen dan hoef je dr niet te verwijderen als vriendin.
Zolang we winnen en hij scoort mag dat inderdaad, maar dit was gewoon echt een slechte wedstrijd.quote:Op zondag 23 december 2012 16:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als ie iedere wedstrijd twee goals maakt mag ie van mij![]()
Uhu.quote:Op zondag 23 december 2012 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe ik sla ook over. En dit keer meen ik het!
![]()
Dit nummerquote:Op zondag 23 december 2012 16:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hierdoor moest ik denken aan:
[..]
Ben ik het niet mee eens., staat op mijn disk hier
.
![]()
En bekend en rijk.quote:Op zondag 23 december 2012 16:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vind je het gek. Lekker en ook nog goedRustig aan.![]()
Wist ik al.quote:Op zondag 23 december 2012 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan hun posts uit je newsfeed fliteren, gewoon naar hun profiel gaan en klikken op "friends" dan zie je de opties.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Overigens levert het verwijderen van iemand uit je feed soms lullige situaties op, zoals "heb je dat niet gezien op facebook?" "Euuh nee, ik zie jouw posts niet"
Vandaar de apocalyptic gearquote:Op zondag 23 december 2012 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Op de dag van kerstavond nog boodschappen doen. Dat wordt een hel.... en mn telefoon goed opgeladen.. lekker appen in de rij
..
Dan zeg je dat je niet zo actief bent op fb, klaar.quote:Op zondag 23 december 2012 16:34 schreef PeuRac het volgende:
Overigens levert het verwijderen van iemand uit je feed soms lullige situaties op, zoals "heb je dat niet gezien op facebook?" "Euuh nee, ik zie jouw posts niet"
![]()
Jaaquote:!!!
Daar trapt niemand in die mij een klein beetje kentquote:Op zondag 23 december 2012 16:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zeg je dat je niet zo actief bent op fb, klaar.
Ik zou dan wel eerlijk zeggen dat ik niet constant tegen geloofskreten aan wil kijken, omdat ik er niks mee heb.quote:Op zondag 23 december 2012 16:34 schreef PeuRac het volgende:
Volgen doe je maar op Twitter.quote:Op zondag 23 december 2012 16:36 schreef muhahaha het volgende:
Sowieso *eisen* dat iemand je volgt op fb.
Mij boeit het geen zakquote:Op zondag 23 december 2012 16:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zeg je dat je niet zo actief bent op fb, klaar.... J en ik hebben eerlijk tegen 2 vrienden van ons gezegd sorry maar we hoeven echt niet elke 5 minuten een nieuwe foto van je dochter te zien met spaghetti uit haar neus... Als ze dan wel een keer iets plaatsen dat relevant is.. tsja jammer
.. Ik heb ook de optie dat vrienden iets op je timeline kunnen zetten uitgeschakeld.. en foto's taggen eerst goedkeuren en alles
..
Zie edit, verandert net de strekking van mijn post.quote:
Goed idee.. ik ga LAM jongequote:.
Duurt nog fucking langquote:.
Dat laatste heb ik ook gedaan behalve dat ze op mijn muur mogen kliederen, dat gebeurd sowieso niet zo vaakquote:Op zondag 23 december 2012 16:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Mij boeit het geen zak... J en ik hebben eerlijk tegen 2 vrienden van ons gezegd sorry maar we hoeven echt niet elke 5 minuten een nieuwe foto van je dochter te zien met spaghetti uit haar neus... Als ze dan wel een keer iets plaatsen dat relevant is.. tsja jammer
.. Ik heb ook de optie dat vrienden iets op je timeline kunnen zetten uitgeschakeld.. en foto's taggen eerst goedkeuren en alles
..
. Ik snap uberhaupt niet waarom mensen het berichtjes systeem niet gebruiken
.
![]()
Dat moet ik zien.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Want iedereen moet het kunnen zien natuurlijk.quote:Op zondag 23 december 2012 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook gedaan behalve dat ze op mijn muur mogen kliederen, dat gebeurd sowieso niet zo vaak. Ik snap uberhaupt niet waarom mensen het berichtjes systeem niet gebruiken
.
Haat is datquote:Op zondag 23 december 2012 16:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Want iedereen moet het kunnen zien natuurlijk.. Ik ben sowieso geen aandachts geilneef en dat weten de mensen die me kennen wel
.
![]()
Nichtje van me laatst... 24.. ik 24... OH WAT GRAPPIG JE BENT PRECIES EEN JAAR JONGER DAN MN VRIEND....quote:Op zondag 23 december 2012 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook gedaan behalve dat ze op mijn muur mogen kliederen, dat gebeurd sowieso niet zo vaak. Ik snap uberhaupt niet waarom mensen het berichtjes systeem niet gebruiken
.
Ja echt super bedankt voor deze info man, maakt m'n dag weer goed, ik wilde nog voor een trein springen maar dit zorgde ervoor dat ik het niet deed.
*optie dat mensen berichten op wall kunnen plaatsen.... UIT*But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Langerquote:.
+ 3 dagen.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 16:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Nichtje van me laatst... 24.. ik 24... OH WAT GRAPPIG JE BENT PRECIES EEN JAAR JONGER DAN MN VRIEND....
Ja echt super bedankt voor deze info man, maakt m'n dag weer goed, ik wilde nog voor een trein springen maar dit zorgde ervoor dat ik het niet deed.
*optie dat mensen berichten op wall kunnen plaatsen.... UIT*. Huppel en ik schelen 2 uur, beat that!
. Dat werd in prive uitgesproken zoals het hoort!
.
![]()
Ja, inderdaad. Lekker belangrijk.quote:Op zondag 23 december 2012 16:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Nichtje van me laatst... 24.. ik 24... OH WAT GRAPPIG JE BENT PRECIES EEN JAAR JONGER DAN MN VRIEND....
*optie dat mensen berichten op wall kunnen plaatsen.... UIT*Om dat nu op iemand zijn tijdlijn te gaan zetten.
netjes hoorquote:Op zondag 23 december 2012 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]. Huppel en ik schelen 2 uur, beat that!
.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat is interessante shit man, daar beleefde ik een hoop lol aan toen ik 12 was.. zo van ERMERGERD het dorp waar ik woon was op het nieuws nu zijn we beroemd.quote:Op zondag 23 december 2012 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]. Huppel en ik schelen 2 uur, beat that!
.
Dat zou voor het dorp waar ik opgegroeid ben wel vrij uniek zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 16:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is interessante shit man, daar beleefde ik een hoop lol aan toen ik 12 was.. zo van ERMERGERD het dorp waar ik woon was op het nieuws nu zijn we beroemd.
Precies. Ik gebruik fb ook voornamelijk voor events, dat vind ik dan wel handigquote:Op zondag 23 december 2012 16:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is interessante shit man, daar beleefde ik een hoop lol aan toen ik 12 was.. zo van ERMERGERD het dorp waar ik woon was op het nieuws nu zijn we beroemd.. En af en toe wat foto's gluren
.
![]()
Nu heb je mijn interesse gewektquote:Op zondag 23 december 2012 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou voor het dorp waar ik opgegroeid ben wel vrij uniek zijn..
Lurker.quote:Op zondag 23 december 2012 16:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Precies. Ik gebruik fb ook voornamelijk voor events, dat vind ik dan wel handig. En af en toe wat foto's gluren
.
Ik hoop eigenlijk dat mijn twee weken vakantie nooit eindigen.
En dan nog 3 dagen.. Maar die duren heul langquote:..
Niets bijzonders, daarom juist. Een klein kutdorp met 800 inwoners.quote:Op zondag 23 december 2012 16:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Nu heb je mijn interesse gewekt.
[..]
Lurker.
ik hoe sneller hoe lieverquote:Op zondag 23 december 2012 16:44 schreef Fera het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat mijn twee weken vakantie nooit eindigen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Vriendin van mijn broer heeft haar profielfoto bijgewerkt waar je mooi in de oksel van haar ex kan turenquote:Op zondag 23 december 2012 16:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Nu heb je mijn interesse gewekt.
[..]
Lurker.. De tering man ik moest zo hard lachen toen ik dat zag. Dat heb je toch wel in de gaten als je die foto bekijkt
. Echt zo een vieze dot haar.
![]()
Ik durf dat soort dingen nooit te hopen want dan ben ik bang dat ik mn eigen dood aan het jinxen benquote:Op zondag 23 december 2012 16:44 schreef Fera het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat mijn twee weken vakantie nooit eindigen..
Ga lekker iemand anders zijn vakantie misgunnen.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ik had het over mijn eigen vakantiequote:Op zondag 23 december 2012 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga lekker iemand anders zijn vakantie misgunnen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Wait, whut?quote:Op zondag 23 december 2012 16:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vriendin van mijn broer heeft haar profielfoto bijgewerkt waar je mooi in de oksel van haar ex kan turen. De tering man ik moest zo hard lachen toen ik dat zag. Dat heb je toch wel in de gaten als je die foto bekijkt
Waarom zou je geen vakantie willen? Waz met jou?quote:Op zondag 23 december 2012 16:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ik had het over mijn eigen vakantieA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik weet niet precies wat ik me daar bij voor moet stellen.quote:
De vriendin van je broer... een foto van haar ex... dat lijkt mij een man?quote:Op zondag 23 december 2012 16:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vriendin van mijn broer heeft haar profielfoto bijgewerkt waar je mooi in de oksel van haar ex kan turen. De tering man ik moest zo hard lachen toen ik dat zag. Dat heb je toch wel in de gaten als je die foto bekijkt
En mannen hebben overal haar.. Dus ik zie het punt niet.
Misschien moet je je post beter uitleggen al wil ik ook de grap zien.
Doorgaans geen flikker te doen, dingen die leuk zijn om te doen kosten weer geld, dus da's zonde en daarbij sprak ik een stille wens uit om de kerstmeuk te "bypassen".quote:Op zondag 23 december 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou je geen vakantie willen? Waz met jou?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Misschien is muh er zo een die wel z'n oksels scheert.quote:Op zondag 23 december 2012 16:47 schreef Raene het volgende:
[..]
De vriendin van je broer... een foto van haar ex... dat lijkt mij een man?
En mannen hebben overal haar.. Dus ik zie het punt niet.
Misschien moet je je post beter uitleggen al wil ik ook de grap zien.
Ze zitten samen op de bank, die ex een arm om haar heen en hij heeft zo een haltertop aan waarbij je dus die hele arm ziet. Nu heeft ze de foto verkleint waarbij je alleen haar gezicht ziet.... en die oksel + arm...quote:Op zondag 23 december 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ik me daar bij voor moet stellen.![]()
![]()
Ja, maar wat moet je anders met geld dan het uitgeven?quote:Op zondag 23 december 2012 16:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doorgaans geen flikker te doen, dingen die leuk zijn om te doen kosten weer geld, dus da's zonde en daarbij sprak ik een stille wens uit om de kerstmeuk te "bypassen".Het op je rekening laten staan zorgt ook niet voor veel vreugde, lijkt me. Beter doe je er leuke dingen van.
Als je het hebt tenminste.
Noemt/noemde hij haar ook "moppie/meissie/wijffie"?quote:Op zondag 23 december 2012 16:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zitten samen op de bank, die ex een arm om haar heen en hij heeft zo een haltertop aan waarbij je dus die hele arm ziet. Nu heeft ze de foto verkleint waarbij je alleen haar gezicht ziet.... en die oksel + arm...Beter onethisch dan oneetbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |