Ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik maak een grap. Jij hopelijk ook.
ga zelfs eens achter t stuur van zon bus zitten, kijken wat voor je held je dan nog bent.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zo moeilijk is automaat rijden niet. Kijk maar naar buschauffeurs. Die mensen hebben in feite amper rijvaardigheden en mogen toch automaat rijden.
Nouja dat zal niet lang duren zodra de buschauffeur bijkomt of de politie mij klemrijd.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ga zelfs eens achter t stuur van zon bus zitten, kijken wat voor je held je dan nog bent.
Nee, voor die tijd heb je jezelf wel ergens klemgeredenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nouja dat zal niet lang duren zodra de buschauffeur bijkomt of de politie mij klemrijd.
Kruipen? Die van mij hou je lopend niet bij...quote:Op zondag 23 december 2012 15:40 schreef Klonk het volgende:
wel toch, ouwe automaten die ik me kan herinneren kruipen als de pest.
Bus vast rijden op een hoge stoeprand omdat je de draaicirkel niet gewend bent... dat soort dingen...quote:Op donderdag 27 december 2012 22:17 schreef Light het volgende:
[..]
Nee, voor die tijd heb je jezelf wel ergens klemgereden
Ik heb ooit een keer een vrachtwagen gereden op een parcoursje, is natuurlijk niet vergelijkbaar met echt praktijk. Maar kon het wel redelijk en dat voor iemand die nooit zoiets heeft gereden. Dus denk dat een bus ook wel mee zal vallen (gewoon alle bochten vrij ruim nemen)quote:Op donderdag 27 december 2012 19:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ga zelfs eens achter t stuur van zon bus zitten, kijken wat voor je held je dan nog bent.
Het lastige bij een bus is dat de sturende wielen achter je zitpositie zitten, in tegenstelling tot bij een personenauto. Een vrachtauto heeft dit in veel mindere mate. Dat maakt het lastig met bochten pakken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:04 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een vrachtwagen gereden op een parcoursje, is natuurlijk niet vergelijkbaar met echt praktijk. Maar kon het wel redelijk en dat voor iemand die nooit zoiets heeft gereden. Dus denk dat een bus ook wel mee zal vallen (gewoon alle bochten vrij ruim nemen)
Zoveel gewicht is dat niet. Alleen wat carrosserie delen en het interieur missen.quote:Op zondag 30 december 2012 00:17 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik zou me niet zo druk maken om je automaat de rest van je auto is ook niet helemaal oke. Verder mis je nu volgensmij ook nog wel wat gewicht aan je auto, misschien dat dat ook scheelt.
hij is maar 1200 kg zo te lezen normaal, onze kever stond ook al flink hoger toen het interieur, benzinetank en wat ander grut er uit ging. Kan me voorstellen dat t flink scheelt, paar deurtjes, beetje platen en interieurtje tikt wel aan.quote:Op zondag 30 december 2012 00:25 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Zoveel gewicht is dat niet. Alleen wat carrosserie delen en het interieur missen.
Je kan me niet vertellen dat ie langzamer optrekt als dat er op zit.
Ik hoop hetquote:Op zondag 30 december 2012 00:27 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
hij is maar 1200 kg zo te lezen normaal, onze kever stond ook al flink hoger toen het interieur, benzinetank en wat ander grut er uit ging. Kan me voorstellen dat t flink scheelt, paar deurtjes, beetje platen en interieurtje tikt wel aan.
M'n ex probeerde dat altijd, ging ze vragen hoe ik wist wanneer ze met links probeerde te remmenquote:Op zondag 23 december 2012 20:15 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Met links remmen geeft sowieso leuke effecten. Bijzonder om te zien hoe minder gedoseerd dat over het algemeen gaat.
Volgens mij is het een T96 3-speed die we erin hebben, maar dat zal ik even moeten nakijken.quote:Op zondag 30 december 2012 12:39 schreef Prullenbak6 het volgende:
Jij hebt de TH200-4R automaat in je Javelin zitten, ik kan zo niet een service manual vinden. Maar ik heb nog wel deze, het is de service manual van een Hydramatic automaat. Een compleet ander model automaat (voorganger van de THxxx automaten).
Maar er staat wel een troubleshooting guide in, dus misschien helpt dat.
http://www.61-62cadillacs(...)smission_service.pdf
Wat je zelf zegt, kracht van de motor icm transmissiequote:Op woensdag 2 januari 2013 15:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb nog nooit een automaat gereden die niet wegrolt in de D. Wat me wel opvalt is dat in m'n iQ het veel langzamer gaat dan in m'n Lexus. Daar ga je echt gewoon hard zonder gas bij te geven en moet je eigenlijk constant een beetje remmen. Ook als je het gas los laat op bijv. 50 km/u rem je nauwelijks af. Waar heeft dit mee te maken, de kracht van de motor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |