quote:Op zondag 23 december 2012 15:41 schreef Dennis101 het volgende:
Ehh, ik zou maar niet meer in een automaat stappen als je dit niet eens weet.. Levensgevaarlijk.
Automaten die ik gewend ben rijden niet eerder voordat je gas geeft.quote:Op zondag 23 december 2012 15:41 schreef Dennis101 het volgende:
Ehh, ik zou maar niet meer in een automaat stappen als je dit niet eens weet.. Levensgevaarlijk.
Zoals ik zeg, levensgevaarlijk dat je dit niet weet. Bij een 'echte' automaat is dit altijd zo. Bij die semi-automaten is dat geloof ik niet zo.quote:Op zondag 23 december 2012 15:42 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Automaten die ik gewend ben rijden niet eerder voordat je gas geeft.
Onder andere in een vrachtwagen.
Ik heb ook geen ervaring met oude automaten inderdaad. Ik dacht dat dat allemaal hetzelfde werkte, maar niet dus.quote:Op zondag 23 december 2012 15:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, levensgevaarlijk dat je dit niet weet. Bij een 'echte' automaat is dit altijd zo. Bij die semi-automaten is dat geloof ik niet zo.
Het is volgens mij alleen bij de traditionele automaten met koppelomvormer (ong. alles van >6-7 jaar oud en tegenwoordig nog steeds bij wat grotere auto's).quote:Op zondag 23 december 2012 15:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, levensgevaarlijk dat je dit niet weet. Bij een 'echte' automaat is dit altijd zo. Bij die semi-automaten is dat geloof ik niet zo.
Het ging deze keer redelijk hard, maar dat had ook te maken met dat ie stationair wat te hard liep.quote:Op zondag 23 december 2012 15:45 schreef Parzival het volgende:
wellicht te veel olie in de bak?
mijn gaat ook vooruit als je m in D zet.. maar dan blijft die wel kruipen.. en beetje remdruk is voldoende om hem te stoppen
Deze komt uit '69. Inderdaad met koppelomvormer.quote:Op zondag 23 december 2012 15:46 schreef Palomar het volgende:
[..]
Het is volgens mij alleen bij de traditionele automaten met koppelomvormer (ong. alles van >6-7 jaar oud en tegenwoordig nog steeds bij wat grotere auto's).
Nou ja, ook een moderne auto kan nog een automaat met koppelomvormer hebben.quote:Op zondag 23 december 2012 15:45 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ervaring met oude automaten inderdaad. Ik dacht dat dat allemaal hetzelfde werkte, maar niet dus.
Nouja, dan weten we het nu.
Bij ekte automaten kan je niet eens schakelen zonder de rem in te trappen.quote:Op zondag 23 december 2012 15:49 schreef Parzival het volgende:
daarom voet op de rem als je schakelt.. - overigens heeft de mijne wel wat PK'tjes.. maar echt er vandoor gaat die niet als je geen gas geeft
idd.. zelfde als dat je een handgeschakelde auto altijd start met de koppeling ingetrapt.quote:Op zondag 23 december 2012 15:49 schreef Parzival het volgende:
daarom voet op de rem als je schakelt..
WTF...quote:Op zondag 23 december 2012 15:42 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Automaten die ik gewend ben rijden niet eerder voordat je gas geeft.
Onder andere in een vrachtwagen.
Njaquote:Op zondag 23 december 2012 15:55 schreef Sounddragon het volgende:
Ouwere Yanken rijden idd gewoon weg, en meestal kun je die idd zonder remmetje in D kwakken, héél slekt voor de bak, maar ze doen het wel.
Voortaan maar eerst effe je pootje op de rem zetten he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |