Lijkt me sterk.quote:Op zondag 23 december 2012 15:03 schreef Oozarou het volgende:
Het was een kleine duw. Niet eens genoeg om voor schouderklopje door te gaan. Hij viel er echter door om.
Of het juridisch loket.quote:
Gewoon langs die collega gaan en erover praten.quote:Op zondag 23 december 2012 15:03 schreef Oozarou het volgende:
Het was een kleine duw. Niet eens genoeg om voor schouderklopje door te gaan. Hij viel er echter door om.
Waarom zou je collega een schwalbe maken? Je bent gewoon zelf foutquote:Op zondag 23 december 2012 15:03 schreef Oozarou het volgende:
Jammer. Nog even geduld dan maar..quote:Op zondag 23 december 2012 15:39 schreef ElisaB het volgende:
Net nu ik inhoudelijk wilde reageren, is de OP weg
Maar ik wil em zieeenquote:
Iets met een collega geduwd die hem de kerstmuts van zijn hoofd trok, collega viel, leidinggevenden zagen dat en fysiek geweld in niet toegestaan in het bedrijf (staat in de CAO) en nu is TS geschorst en vraagt wat te doen.quote:
En de OP?quote:Op zondag 23 december 2012 16:45 schreef Renesite het volgende:
Excuses maken, met je teamleiders erbij.
Ik mod V&A, dat is het goede antwoord.quote:Op zondag 23 december 2012 17:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je mod/t niksmaar het verzoek is aardig gesteld
ik wacht wel!
Ah, geen punt voor mij dusquote:Op zondag 23 december 2012 17:09 schreef Renesite het volgende:
Ik mod V&A, dat is het goede antwoord.
Verwijtbaar werkloos, dus ga maar vast solliciterenquote:Op zondag 23 december 2012 15:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Iets met een collega geduwd die hem de kerstmuts van zijn hoofd trok, collega viel, leidinggevenden zagen dat en fysiek geweld in niet toegestaan in het bedrijf (staat in de CAO) en nu is TS geschorst en vraagt wat te doen.
The suspense is killing mequote:Op zondag 23 december 2012 17:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of op je knieën kruipend excuses aanbieden.quote:Op zondag 23 december 2012 17:10 schreef Maax het volgende:
[..]
Verwijtbaar werkloos, dus ga maar vast solliciteren
Had ie al gedaan moeten hebben, tenminste als ik zijn baas was..quote:Op zondag 23 december 2012 17:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Of op je knieën kruipend excuses aanbieden.
Of TS heeft iets harder geduwd dan hij aangeeft. We zullen het waarschijnlijk nooit weten.quote:Op zondag 23 december 2012 17:12 schreef Maax het volgende:
[..]
Had ie al gedaan moeten hebben, tenminste als ik zijn baas was..
Zn baas trekt er zwaar aan, anders had ie niet geschorst geweest. Er speelt waarschijnlijk wel meer ( een geschiedenis ofzo)
Van het dak af ofzo? "Ja maar het was maar een klein duwtje":Dquote:Op zondag 23 december 2012 17:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Of TS heeft iets harder geduwd dan hij aangeeft. We zullen het waarschijnlijk nooit weten.
quote:Op zondag 23 december 2012 17:14 schreef Maax het volgende:
[..]
Van het dak af ofzo? "Ja maar het was maar een klein duwtje":D
Ik betwijfel dat als je geschorst bent je salaris vrolijk door blijft gaan....het is geen vakantie.quote:Op zondag 23 december 2012 18:28 schreef Evertjan het volgende:
lekker thuis blijven en geld verdienen is toch heerlijk
Je duwde zo hard dat hij viel, maar het was maar een klein duwtje? Maar wel hard genoeg om hem te doen omvallen. Tsja...quote:Op zondag 23 december 2012 15:00 schreef Oozarou het volgende:
Omdat hij mijn muts jatte, heb ik hem geduwd. Helaas zo hard dat hij erdoor viel.
[knip]
Echter vraag ik me af of een klein duwtje, waardoor iemand valt, hardnekkig genoege sprake is van geweld?
quote:Op zondag 23 december 2012 18:55 schreef trovey het volgende:
Ik betwijfel dat als je geschorst bent je salaris vrolijk door blijft gaan....het is geen vakantie.
linkjequote:In het geval van een op non-actief stelling moet uw werkgever uw loon doorbetalen. Maar staat in uw arbeidsovereenkomst dat u geen recht hebt op salaris wanneer u op non-actief wordt gesteld? Uw werkgever hoeft uw loon dan niet door te betalen.
Apart inderdaad...nou ben ik nog meer benieuwd naar TS zijn situatie. Zal wel niet doorbetalen zijn als lichamelijk geweld in zijn CAO staat.quote:
Wel de linkjes lezen eyquote:Op zondag 23 december 2012 19:08 schreef trovey het volgende:
Apart inderdaad...nou ben ik nog meer benieuwd naar TS zijn situatie. Zal wel niet doorbetalen zijn als lichamelijk geweld in zijn CAO staat.
quote:Staat alleen in het bedrijfsreglement of de CAO - en dus niet in uw arbeidsovereenkomst - dat u geen recht hebt op salaris wanneer u op non-actief wordt gesteld? Uw werkgever is dan wél verplicht uw loon door te betalen!
Ja Meesteres!quote:Op zondag 23 december 2012 17:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jammer.quote:
hahahahaha hij stond bij de porto dus ik gok postnl of is het dan postPLquote:Op maandag 24 december 2012 01:24 schreef Gastaccount het volgende:
Een kerstmuts dragen op je werk en een pools sprekende collega, klinkt als een topbaan.
Zoek een nieuwe baan ?quote:Op zondag 23 december 2012 15:00 schreef Oozarou het volgende:
Hallo,
zojuist ben ik geschorst op werk. Dit komt naar aanleiding van een klein akkefietje tussen mij en een collega.
Ik stond bij de porto op de werkvloer. Naast mij was een poolse (spreekt geen Nederlands) collega, die op ruwe wijze mijn kerstmuts van mijn hoofd jatte. (Voor de duidelijkheid: Die kerstmuts mocht ik gewoon op de werkvloer dragen, en ik was niet de enige.)
Omdat hij mijn muts jatte, heb ik hem geduwd. Helaas zo hard dat hij erdoor viel. Dit gebeurde in zicht van twee teamleiders. Zodoende hebben ze mij gelijk op de hoogte gesteld van een schorsing. Ik ben naar huis gestuurd, en moet hier verder afwachten op wat er gaat gebeuren.
Nu weet ik dat er bij sprake van geweld een schorsing mogelijk is. Dit staat ook zo in mijn CAO. Echter vraag ik me af of een klein duwtje, waardoor iemand valt, hardnekkig genoege sprake is van geweld? Oh, en die collega van me is gewoon rustig aan het werk. Er zijn geen disciplinaire maatregelen tegen hem genomen.
Kan iemand mij aub vertellen wat ik nu het beste kan doen?
Geert Wilders bellenquote:Op zondag 23 december 2012 15:00 schreef Oozarou het volgende:
Kan iemand mij aub vertellen wat ik nu het beste kan doen?
Inderdaad dat dacht ik ook. Wat voor bedrijf is dat? Bij mij op het werk mag je niet eens met een kerstmuts rondlopen. Trouwens ook niet met petjes waar merken of logo van voetbalclubs op staan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat ben je ook voor een blije josti als je met kerstmuts op je werk rondloopt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |