quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax en friends - Wij zijn Ajax
DOWNLOADEN, OPBRENGST GAAT NAAR DE AJAXFOUNDATION!!!
Ajax en friends - Wij zijn Ajax
DOWNLOADEN, OPBRENGST GAAT NAAR DE AJAXFOUNDATION!!!Ajax en friends - Wij zijn Ajax
DOWNLOADEN, OPBRENGST GAAT NAAR DE AJAXFOUNDATION!!!Ajax en friends - Wij zijn Ajax
DOWNLOADEN, OPBRENGST GAAT NAAR DE AJAXFOUNDATION!!!
Wil je zeggen dat Ajax iets in te brengen heeft deze tweede helft dan? Eerste helft kansjes, met nadruk op 'jes'.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 13:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Ajax iets in te brengen heeft deze tweede helft dan? Eerste helft kansjes, met nadruk op 'jes'.
Niet trollen HMF.quote:Op zondag 23 december 2012 13:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Ajax iets in te brengen heeft deze tweede helft dan? Eerste helft kansjes, met nadruk op 'jes'.
Waren echt geen grote kansen hoor. Als je niet ziet dat die keeper dieballen zonder moeite kon houden.quote:Op zondag 23 december 2012 13:58 schreef GieJay het volgende:
[..]
;') 5 keer op de keeper af zijn inderdaad kansjes.
het waren échte 'clear cut chances' geweest als je een fatsoenlijke spits had gehad. Pellé had er 2 van de 3 gemaakt. Deze gasten schieten zo lachwekkend slecht, ik had die ballen er ook uitgehouden hoor.quote:Op zondag 23 december 2012 13:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Niet trollen HMF.
Na de eerste helft had het echt 3-0 moeten staan. Wat kansjes en 3 clear cut chances
gaat wel gebeurenquote:Op zondag 23 december 2012 13:59 schreef Pedroso het volgende:
Zou zonde zijn als je hier punten verliest. Totaal onnodig.
Ja en Messi had er 4 van de 3 gemaakt. Prins Friso wss geen enkele.quote:Op zondag 23 december 2012 14:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
het waren échte 'clear cut chances' geweest als je een fatsoenlijke spits had gehad. Pellé had er 2 van de 3 gemaakt. Deze gasten schieten zo lachwekkend slecht, ik had die ballen er ook uitgehouden hoor.
Je kan zeggen wat je wil, het waren geen 'open doel' kansen. Nogmaals, Ajax was echt érg slecht deze wedstrijd.quote:Op zondag 23 december 2012 14:03 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ja en Messi had er 4 van de 3 gemaakt. Prins Friso wss geen enkele.
al vanaf de 45e minuutquote:Op zondag 23 december 2012 14:04 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt me tijd voor een wissel. Is een beetje ingezakt bij Ajax. Poulsen trouwens prima vandaag.
Vijf bij ingaan winterstop vorig jaar. Maar dat was na 17 duels.quote:Op zondag 23 december 2012 14:05 schreef TIM-846 het volgende:
Jammer maar helaas. We staan minder achter dan vorig jaar rond deze tijd. Haha.
straks toch vier?quote:Op zondag 23 december 2012 14:06 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Vijf bij ingaan winterstop vorig jaar. Maar dat was na 17 duels.
Dan zijn het toch gewoon kansenquote:Op zondag 23 december 2012 14:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
het waren échte 'clear cut chances' geweest als je een fatsoenlijke spits had gehad. Pellé had er 2 van de 3 gemaakt. Deze gasten schieten zo lachwekkend slecht, ik had die ballen er ook uitgehouden hoor.
Drie bij deze stand.quote:
Moet zeggen dat Ajax de laatste tijd ook buitenshuis prima voetbalt.quote:Op zondag 23 december 2012 14:11 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Drie bij deze stand.
Hadden we vorig jaar wel eenvoudiger programma na de winterstop, dit keer moeten we vooral op bezoek bij het linker rijtje.
gaat goed ook nuquote:Op zondag 23 december 2012 14:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Ajax de laatste tijd ook buitenshuis prima voetbalt.
Who the hell cares? Dit is de winterstop.quote:Op zondag 23 december 2012 14:20 schreef Pedroso het volgende:
Volgende wedstrijd Feijenoord thuis en dan Vitesse uit.
Waarom niet? Wat hebben Eriksen, Fischer en De Jong goed gedaan dan vandaag?quote:Op zondag 23 december 2012 14:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Toch niet te geloven ook, waarom liet de boer in godsnaam boerrigter er in staan, heeft ie een vuurpijl in z'n oog gehad of zo?
Wat deed hij dan fout? Vond hem goed voor de bal blijven bij die kans van Mulenga.quote:Op zondag 23 december 2012 14:20 schreef TheArt het volgende:
Alderweireld speelt steeds slechter. Vandaag ook weer dramatisch. Hij oogt zo onzeker. Snap totaal niet waarom hij nog de voorkeur krijgt op Veltman en Denswil.
Ik denk omdat Alderweireld wat meer kracht heeft dan Veltman en dit een fysieke pot zou worden.quote:Op zondag 23 december 2012 14:20 schreef TheArt het volgende:
Alderweireld speelt steeds slechter. Vandaag ook weer dramatisch. Hij oogt zo onzeker. Snap totaal niet waarom hij nog de voorkeur krijgt op Veltman en Denswil.
Eriksen was de eerste helft fenomenaalquote:Op zondag 23 december 2012 14:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat hebben Eriksen, Fischer en De Jong goed gedaan dan vandaag?
Alsof die niet onzeker gaan spelenquote:Op zondag 23 december 2012 14:20 schreef TheArt het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2012 14:20 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik ben die Eriksen en de Jong zo ontzettend moe. Als het tegen zit heb je geen zak aan die gasten.
Fisscher had ie dan ook wel gewisseld. Boerrigter en Fischer waren allebei toch wel de slechtste man van het veld. Konden niet eens een balletje passen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat hebben Eriksen, Fischer en De Jong goed gedaan dan vandaag?
Siem moet ze gewoon opeisen, Eriksen kan ook egen vrije trap nemen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:17 schreef Pedroso het volgende:
Er is iets goed mis als Alderweireld en Boerigter vrije trappen gaan nemen op een gevaarlijke positie.
Dat sowieso.quote:Op zondag 23 december 2012 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel ook voor dat ze eens moeten kappen met dat combinerend de bal in het doel krijgen.
Welkom bij Ajax.quote:Op zondag 23 december 2012 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel ook voor dat ze eens moeten kappen met dat combinerend de bal in het doel krijgen.
Normaal lukt het, dus tja...maar dit keer. Fischer bijv. 5 man voor zich, well lets shoot!quote:Op zondag 23 december 2012 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn inspeelpasses zijn kut, hij heeft een aantal keer een bal terug proberen te koppen met als resultaat een vuurpijl de lucht in, een paar keer kinderlijk zijn man weg laten lopen waar dan gelukkig niets uit kwam en een paar keer dat hij als centrale verdediger niet eens het duel ingaat. Viel me gewoon erg op. Ben er wel een beetje klaar mee.quote:Op zondag 23 december 2012 14:21 schreef BobW het volgende:
[..]
Wat deed hij dan fout? Vond hem goed voor de bal blijven bij die kans van Mulenga.
Al werden we wel steeds kampioen, op 2009/2010 na. Voor wat het waard is.quote:Op zondag 23 december 2012 14:23 schreef Pedroso het volgende:
Al met al is Ajax verder dan voorgaande jaren. De laatste 3 jaar werden we hier (verdiend) verslagen en nu had je gewoon moeten winnen.
Normaal lukt het ook niet. Ajax is echt de minst efficiente ploeg van de eredivisie momenteel of zo. Van de gecreeerde kansen gaat er echt 5% in maximaal.quote:Op zondag 23 december 2012 14:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Normaal lukt het, dus tja...maar dit keer. Fischer bijv. 5 man voor zich, well lets shoot!
Wat een domme reactie.quote:Op zondag 23 december 2012 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Veltman staat verdedigend veel beter vind ik. Aan het opbouwen kan bij hem nog wel geschaafd worden.quote:Op zondag 23 december 2012 14:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zijn inspeelpasses zijn kut, hij heeft een aantal keer een bal terug proberen te koppen met als resultaat een vuurpijl de lucht in, een paar keer kinderlijk zijn man weg laten lopen waar dan gelukkig niets uit kwam en een paar keer dat hij als centrale verdediger niet eens het duel ingaat. Viel me gewoon erg op. Ben er wel een beetje klaar mee.
Veltman is juist opbouwend goed, beter dan Alderweireld.quote:Op zondag 23 december 2012 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veltman staat verdedigend veel beter vind ik. Aan het opbouwen kan bij hem nog wel geschaafd worden.
Ik snap niet hoe jij tevreden kan zijn met deze uitslag.quote:Op zondag 23 december 2012 14:25 schreef Devv het volgende:
Ajax heeft het gewoon goed gedaan. Ze staan maar drie punten achter op de koploper en gaan er in de lente gewoon weer overheen.
Dan verschillen we in die mening.quote:Op zondag 23 december 2012 14:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Veltman is juist opbouwend goed, beter dan Alderweireld.
Wat? Het is toch zo? Geweldige voetballers, daar niet van, maar de ploeg op het juiste moment op sleeptouw nemen doen ze niet. En dat terwijl die twee de leiders van het huidige Ajax zouden moeten zijn. Overigens Alderweireld idem.quote:
Alderweireld kan opbouwend vrij weinig. Kan soms leuk verdedigen, maar verder niet zo. Hopelijk over twee jaar een centrum met Denswil en Veltman.quote:Op zondag 23 december 2012 14:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Veltman is juist opbouwend goed, beter dan Alderweireld.
Je braakt onzin uit. Als we winnen zijn ze altijd bij alle goals betrokken, als we een keer niet winnen dan hebben ze het niet gedaan idd. Wat wil je nou met zo'n reactie?quote:Op zondag 23 december 2012 14:26 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Wat? Het is toch zo? Geweldige voetballers, daar niet van, maar de ploeg op het juiste moment op sleeptouw nemen doen ze niet. En dat terwijl die twee de leiders van het huidige Ajax zouden moeten zijn. Overigens Alderweireld idem.
Dat soort dingen zegt nooit zo veel, we zullen dit jaar ook wel potjes verloren hebben die we vorig jaar wonnen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:23 schreef Pedroso het volgende:
Al met al is Ajax verder dan voorgaande jaren. De laatste 3 jaar werden we hier (verdiend) verslagen en nu had je gewoon moeten winnen.
quote:Op zondag 23 december 2012 14:27 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Alderweireld kan opbouwend vrij weinig. Kan soms leuk verdedigen, maar verder niet zo. Hopelijk over twee jaar een centrum met Denswil en Veltman.
En passed over de grond alleen naar Moisander, van Rhijn, Poulsen of Vermeer. Nooit een pass met iets meer risico.quote:Op zondag 23 december 2012 14:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Die lange bal moet hij sowieso mee stoppen.
Hoe dan?quote:Op zondag 23 december 2012 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Televaagquote:Op zondag 23 december 2012 14:30 schreef TheArt het volgende:
WTF, kop Telesport: "Winstpuntje voor Ajax"x100
Ze maken zich zo belachelijk he, blijft toch bizar dat zo'n krant de grootste krant is (is in veel landen zo trouwens).quote:Op zondag 23 december 2012 14:30 schreef TheArt het volgende:
WTF, kop Telesport: "Winstpuntje voor Ajax"x100
Dat is toch wat ik zeg? Als het niet draait hebben ze geen waarde. Je ziet die gasten - vooral Eriksen - nooit het vuurtje opstoken in de ploeg. Het blijft voortdurend hetzelfde tempo.quote:Op zondag 23 december 2012 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je braakt onzin uit. Als we winnen zijn ze altijd bij alle goals betrokken, als we een keer niet winnen dan hebben ze het niet gedaan idd. Wat wil je nou met zo'n reactie?
Bij deze wedstrijd speelt de wedstrijd van donderdag inderdaad wel mee, qua conditie. Maar ja, dat gaat nog minimaal 2, maximaal 8 keer gebeuren...quote:Op zondag 23 december 2012 14:33 schreef Shreyas het volgende:
Ik kan wel leven met een 0-0 hoor. Het blijft een 12:30 uur wedstrijd, dus je mist sowieso veel scherpte en verlies de conditieslag. Bij deze wedstrijd had ik niet gerekend op drie punten. Eerste seizoenshelft hebben we alleen onnodig punten verspeeld tegen Heracles dus op zich niet heel slecht gedaan.
Nee dat is niet wat je zegt, daarnaast draaide het prima, we maakte alleen de kansen niet af. Snap niet waar je het over hebt eigenlijk.quote:Op zondag 23 december 2012 14:35 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Dat is toch wat ik zeg? Als het niet draait hebben ze geen waarde. Je ziet die gasten - vooral Eriksen - nooit het vuurtje opstoken in de ploeg. Het blijft voortdurend hetzelfde tempo.
Met 2 luik Unitedquote:Op zondag 23 december 2012 14:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bij deze wedstrijd speelt de wedstrijd van donderdag inderdaad wel mee, qua conditie. Maar ja, dat gaat nog minimaal 2, maximaal 8 keer gebeuren...
Om 12:30 zie je vaak een heel ander Ajax, dat heeft er meer mee te maken dan die wedstrijd van donderdagquote:Op zondag 23 december 2012 14:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bij deze wedstrijd speelt de wedstrijd van donderdag inderdaad wel mee, qua conditie. Maar ja, dat gaat nog minimaal 2, maximaal 8 keer gebeuren...
Maar als het draait, dan draait het dankzij hen. Dus dan doen ze precies wat jij van ze vraagt. Maar ja, dan draait het, dus dan telt het nietquote:Op zondag 23 december 2012 14:35 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Dat is toch wat ik zeg? Als het niet draait hebben ze geen waarde. Je ziet die gasten - vooral Eriksen - nooit het vuurtje opstoken in de ploeg. Het blijft voortdurend hetzelfde tempo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |