quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:06 schreef Fred_B het volgende:
Litouwen strijdt dit jaar wel met Oostenrijk voor de 3J's-award voor de meest onopvallende deelnemer.
Dit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:06 schreef Fred_B het volgende:
Litouwen strijdt dit jaar wel met Oostenrijk voor de 3J's-award voor de meest onopvallende deelnemer.
Nou...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:06 schreef Fred_B het volgende:
Het resultaat is alleen iets anders. 3J's kansloos onderaan, dit liedje (terecht) door naar de finale.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:06 schreef Fred_B het volgende:
Vond ik ook. Ik vond het gedurfd van mezelf om een "F" (van finale) achter dit nummer te zetten, maar het is gelukt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:28 schreef marcodej het volgende:
Deze Litouwse Paolo Nutini vond ik nog de beste vanavond. Vond het eigenlijk wel een prima nummertje.
Dat het Verenigd Koninkrijk en Ierland mee mochten stemmen zal zeker hebben geholpen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:17 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn mening over dit nummer is onveranderd gebleven: je hoort potentie, maar het komt er maar niet uit. Zeker niet slecht, maar dat het door is verbaast me toch wel een beetje.
Het is de muziek die het nummer acceptabel maakt. Maar ja de muziek is dan ook weer zo'n ongelooflijk jatwerk (Snow Patrol o.a.), dat het daardoor vriendelijk in het gehoor klinkt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:59 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vond zijn Engelse uitspraak echt verschrikkelijk. 'Love' sprak-ie uit als 'lowe', de tekst was raar en onorigineel: alsof het door een brugklasser was geschreven die net z'n eerste Engelse les had gehad. Ik zie niet de potentie die jullie zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |