abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126533229
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:17 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn mening over dit nummer is onveranderd gebleven: je hoort potentie, maar het komt er maar niet uit. Zeker niet slecht, maar dat het door is verbaast me toch wel een beetje.
Dat het Verenigd Koninkrijk en Ierland mee mochten stemmen zal zeker hebben geholpen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lithuanian_people

Ik vind dat Andrius het gisteren veel beter deed dan in de nationale finale van Litouwen, zijn mimiek ging er ook met sprongen op vooruit... Aangezien er gisteren een overvloed was aan vrouwen met ballads die achter elkaar behoorlijk vermoeiend klonken en allen in dezelfde vijver visten, is het op zich wel begrijpelijk dat sommigen voor zo'n rustig liedje kiezen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:59:28 #27
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126533900
Ik vond zijn Engelse uitspraak echt verschrikkelijk. 'Love' sprak-ie uit als 'lowe', de tekst was raar en onorigineel: alsof het door een brugklasser was geschreven die net z'n eerste Engelse les had gehad. Ik zie niet de potentie die jullie zien :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 19 mei 2013 @ 02:15:51 #29
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126712749
Vond dit toch echt wel een goed liedje :o
pi_126712894
Ik ook. Voor mij zeker in de Top 10.
pi_126712952
Ik vond hier niet zo veel aan, maar ik had het toch wel een aantal plaatsen hoger verwacht.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 19 mei 2013 @ 04:23:10 #32
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_126713923
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:59 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vond zijn Engelse uitspraak echt verschrikkelijk. 'Love' sprak-ie uit als 'lowe', de tekst was raar en onorigineel: alsof het door een brugklasser was geschreven die net z'n eerste Engelse les had gehad. Ik zie niet de potentie die jullie zien :P
Het is de muziek die het nummer acceptabel maakt. Maar ja de muziek is dan ook weer zo'n ongelooflijk jatwerk (Snow Patrol o.a.), dat het daardoor vriendelijk in het gehoor klinkt.

En zijn Engels is inderdaad van het meest bedroevende niveau. Net zoals jou hoorde ik hem geen I Will Love You zingen, maar I Will Lower You.

Eigenlijk al een aanfluiting dat het in de finale is gekomen. Verder geen verrassing dat het nummer dan ook op plek 22 is blijven steken. Want Litouwen heeft ook niet echt een goede track record (dus ook niet echt landen die het nummer door culturele principes nog omhoog stemmen).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_126718001
Het optreden gisteren viel me heel erg mee moet ik zeggen. Veel beter dan wat ik tot noch toe had gezien. Het blijft echter hilarisch dat het de finale in is gekomen. Het is echt zo net-niet allemaal, al heeft dat eigenlijk ook wel weer wat.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')