Nat.quote:
Ja, was goed te doen. Ik had het veel drukker verwacht.quote:Op zondag 23 december 2012 15:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klinkt goed![]()
Was het te doen qua drukte?
Klinkt tofquote:Op zondag 23 december 2012 15:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nat.
Eerst in Ammeloe wezen eten. En ik krijg een XXL schnitzel niet op.Wel goede kwaliteit vlees.
Verder vanaf, ik gok, 2130 uur tot middernacht voor het huis gestaan. Daarna een kroeg ingedoken met zicht op het huis. Dat is 0430 uur geworden.
En vanochtend om 1100 uur er weer staan om de familie Diaan/Peace te ontmoeten.
Leuk tentje. En aardig personeel.quote:Op zondag 23 december 2012 15:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klinkt tofen ik wil wel eens zo'n xxl-schnitzel proberen
Ah, die trein heb ik vele vele malen bezochtquote:Op zondag 23 december 2012 15:53 schreef Cobra4 het volgende:
Leuk tentje. En aardig personeel.
En de reis begon gisteren al goed. De trein die ik had was de intercity naar Berlijn. Met restauratie/bar wagon. Lekker tapbiertje dus onderweg.
En het eten wat ze aan boord maken zag er ook erg lekker uit.quote:Op zondag 23 december 2012 15:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ah, die trein heb ik vele vele malen bezocht
Toen tinu in Berlijn woonde
Vers getapte Warsteiner
Dan is vertraging een stuk minder ergquote:Op zondag 23 december 2012 15:53 schreef Cobra4 het volgende:
En de reis begon gisteren al goed. De trein die ik had was de intercity naar Berlijn. Met restauratie/bar wagon. Lekker tapbiertje dus onderweg.
Ja.quote:Op zondag 23 december 2012 16:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan is vertraging een stuk minder erg![]()
Ik heb eindelijk een kerstboom met lichtjes![]()
(er stond al een week een niet versierde boom in huis
)
Helaas wel erg duurquote:Op zondag 23 december 2012 16:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het eten wat ze aan boord maken zag er ook erg lekker uit.
Nette service van de DB zo'n wagon.
¤3,70 voor 0,5 liter.quote:Op zondag 23 december 2012 16:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas wel erg duurdesalniettemin een welkome aanvulling als je >6 uur in een trein zit
Kom op, meneer de bankdirecteur...quote:Op zondag 23 december 2012 16:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maaltijdje (want niet echt vullend) was al gauw iets van ¤7-¤8 en dat vind ik best veel
Het is geen hele maaltijd, meer een uitgebreide snack. En volgens mij heb je bij de Mac, BK of KFC dan vlees, aardappel en "groente" alsmede drinken. En in zo'n restauratiewagen alleen een bord lasagna.quote:Op zondag 23 december 2012 16:28 schreef MadMaster het volgende:
Kom op, meneer de bankdirecteur...
Waar haal jij nog een maaltijd buiten de deur onder dat bedrag?
Zelfs McDonalds is duurder met een heel menu...
dit jaar weer geen kerstboom. Wel kaarsen aanquote:Op zondag 23 december 2012 16:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan is vertraging een stuk minder erg![]()
Ik heb eindelijk een kerstboom met lichtjes![]()
(er stond al een week een niet versierde boom in huis
)
Bij de Mac heb je voor zo'n bedrag een hamburger met een klein beetje groente erop, een beker drinken, wat patat en saus erbij. Verder is het een kwestie van vraag, aanbod en monopoliepositie.quote:Op zondag 23 december 2012 16:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is geen hele maaltijd, meer een uitgebreide snack. En volgens mij heb je bij de Mac, BK of KFC dan vlees, aardappel en "groente" alsmede drinken. En in zo'n restauratiewagen alleen een bord lasagna.
Wat heeft bankdirecteur er trouwens mee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |