ja ik heb dat boekjequote:Op zaterdag 29 december 2012 13:51 schreef BrainTeaser het volgende:
Ben blij dat ik niet de enige ben, voel me altijd zo gek als ik met half dichtgeknepen ogen naar m'n kerstboom sta te kijken!![]()
Zijn er hier trouwens mensen die het boekje "Dierencupcakes haken" hebben?
En zo ja, is het een beetje de moeite waard? Aan de ene kant lijken ze me simpel genoeg om zelf te improviseren (vooral als je eenmaal een goede basisvorm hebt), maar toch wordt het het dan vaak 'net niet'.
Of zijn er nog andere boekjes aan te raden?
(Heb een cadeaubon van de plaatselijk handwerkwinkel gekregen, dus ga daar binnenkort eens even op m'n gemakje rondneuzen en ik weet dat ze best wel wat boekjes hebben daar)
En, is het wat? Of zijn de patronen echt zo simpel dat je bij jezelf denkt "Dat had ik zelf ook kunnen bedenken"?quote:
zo dat zijn er veel, en mooi patroon en kleurtjesquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:17 schreef YogaLove het volgende:
Thanks!
Moeilijk is het inderdaad helemaal niet, ik had van een andere foto van dit project afgekeken hoe ze het had gemaakt en een voorbeeld square gemaakt.
Het meeeeeeeeeste werk gaat straks in het wit zitten, nu is het nog afwisselend met die kleurtjes.
[ afbeelding ]
Alleen nog een paar met de turquoise rand en nog een stapeltje met de oker.
Ik vind het wel een stuk leuker project dan die ripple deken, nu heb ik telkens een klein projectje in mijn hand, in plaats van die grote lap (behalve straks met het joinen dan).
Op de biezenkamp, tegenover de chinees (Dragon city)... Lijkt van buiten puur stoffenwinkeltje, maar ze hebben ook wollies. http://www.rechtvandraad.nlquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:16 schreef marcellah89 het volgende:
Lijnloos: Waar zit die winkel in Leusden? Heb wel zin om weer eens een andere winkel te bezoeken!
t zijn 25 patroontjes, k weet niet hoeveel je ervoor betaald, maar voor de 3 euro waar ik m voor op de kop kon tikken vind ik t een tof ideequote:Op zaterdag 29 december 2012 15:52 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
En, is het wat? Of zijn de patronen echt zo simpel dat je bij jezelf denkt "Dat had ik zelf ook kunnen bedenken"?
Hoeveel verschillende diertjes staan er eigenlijk in?
das een koopjequote:Op zondag 30 december 2012 14:00 schreef Ynske het volgende:
t
[..]
t zijn 25 patroontjes, k weet niet hoeveel je ervoor betaald, maar voor de 3 euro waar ik m voor op de kop kon tikken vind ik t een tof idee
Zolang de duimen er nog zijn en minstens 1 vinger aan elke hand, moet het haken of breien wel lukken. Desondanks steek ik toch maar geen vuurwerk af. Veel te eng brr.quote:Op maandag 31 december 2012 16:57 schreef BrainTeaser het volgende:
Dankjewel trui!
Mooie mama-uil, Donna!
Vind dat zo'n leuk patroon, vooral die baby die erbij hoort!
En ook alvast vanuit hier:
Een hele fijne jaarwisseling voor iedereen!En hou het veilig he, want haken met 3 vingers lijkt me best lastig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |