Grote Catania?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:21 schreef Lijnloos het volgende:
Ik wilde vanmiddag nog effe rode catania halen bij ons wol/stofwinkeltje en daar hebben ze ook die soft-fun van scheepjeswol. Voelde inderdaad wel heel fijn. Als ik door mijn RedHeart (moet nog komen) en catanie heen ben, ga ik dat eens proberen. Oh en volgende maand of begin februari komt daar ook de grote catania binnenDaar ben ik wel heel erg benieuwd naar.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:46 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Grote Catania?
Mooie dingen heb ik voorbij zien komen!
Dat klinkt interessant! Ik ben benieuwd of ze het hier dan ook gaan verkopen bij de handwerkwinkel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:56 schreef Lijnloos het volgende:
[..]dikkere catania... Schijnt voor naald 4/5 te zijn en Ook aardig wat kleuren beschikbaar!
Mirjam, ik heb de redheart gewoon op de site zelf besteld. Had nu ongeveer 38 dolar incl verzenden voor ongeveer 10 bolletjes dankzij de christmas-sale.
Nee, dat ben ik inderdaadquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:00 schreef Lijnloos het volgende:
Jij ging toch vaak naar bado? of haal ik je nu door elkaar met een ander?
Ja, ze hebben wel een aantal garens van Schayenmayer. Hebben ook een vlag buiten hangen ervanquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:13 schreef Lijnloos het volgende:
Ah vast wel, daar zijn ze ook best schachenmeyer-fan volgens mij. En anders kom je een keer naar Leusden
zwart! ik zeg succes met je verpatspogingquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:25 schreef pep88 het volgende:
ik lees hier altijd mee, maar ben niet zo'n poster![]()
volgende week ga ik verhuizen en ik wil mijn wolvoorraad wat verkleinen
(zodat ik weer nieuwe wol kan kopen in de kleur die ik wil)
Misschien dat een van jullie interesse heeft in deze wolletjes?
Het zijn er best wat, dus ik wil er wel graag iets voor hebben..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
zwart! ik zeg succes met je verpatspoging
Ja ik meld me! Ik ben momenteel een jurk aan het haken voor mezelf, met zwart. Wat een drama is dat, ik staar me blind op de stekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou vol, maar hierna nooit meer iets in zwart denk ik (of het jurkje moet fantastisch worden
)
rust op de plaats! goed naar je lichaam luisteren hoor!quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:35 schreef YogaLove het volgende:
Ik heb ook even haakpauze.![]()
Heb de laatste week een beetje te veel gedaan, ben een bloemendeken aan het maken.
Cirkels van 12 stokjes en daaromheen met een andere kleur 2 st tussen elke stokje.
13 bloemen van elke (14) kleur = 182 stuks.
Mijn lichaam protesteert nu.
Ja inderdaad, jij ook hequote:Op zaterdag 29 december 2012 12:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
rust op de plaats! goed naar je lichaam luisteren hoor!
Maar die beschrijving begrijp ik net niet ^^. kan me er niet zo goed een bloem bij voorstellen.
Heb je al een foto van je proces?
Yogalove, wat bij mij helpt is heel 'wazig' naar je deken kijken. Ik weet dat het een beetje vaag (no pun intended) klinkt, maar wat ik bedoel is eigenlijk door een beetje scheel naar je deken te kijken focus je niet per sé op 1 kleur, maar meer op de totale verdeling van kleuren in je deken. Zo zie ik sneller of er een donkere hoek met veel donkere kleuren is, of juist iets waar veels te dicht 2 van dezelfde kleur bij elkaar zitten. Probeer het eens!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:20 schreef YogaLove het volgende:
En het klopt ook allemaal precies hè.
Ik heb 14 kleuren, dus 13 rondjes van dezelfde kleur want ze kunnen niet 2x dezelfde kleur hebben. Dat wordt nog leuk met het in elkaar zetten als ze precies goed verdeeld over het deken moeten komen te liggen.![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:22 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Yogalove, wat bij mij helpt is heel 'wazig' naar je deken kijken. Ik weet dat het een beetje vaag (no pun intended) klinkt, maar wat ik bedoel is eigenlijk door een beetje scheel naar je deken te kijken focus je niet per sé op 1 kleur, maar meer op de totale verdeling van kleuren in je deken. Zo zie ik sneller of er een donkere hoek met veel donkere kleuren is, of juist iets waar veels te dicht 2 van dezelfde kleur bij elkaar zitten. Probeer het eens!
Jaaa ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:27 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]Inderdaad!
Doe ik ook altijd zo bij de kerstboom, om te zien of de lichtjes goed verdeeld zitten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |