Ja dat zag ik! Ik vind de kleur prachtig, maar hij past niet goed bij de anderen omdat ie te donker lijkt. Dat is het nadeel van kopen via internet, afgaan op een foto en op het advies van de webwinkelverkoopster kan dus toch verkeerd uitpakken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Pagoda is wel heeeel mooi, ik heb daar mijn calm cowl van gemaakt
Misschien kun je wel een sjaal er van maken nu je hebt toch hebt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:47 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja dat zag ik! Ik vind de kleur prachtig, maar hij past niet goed bij de anderen omdat ie te donker lijkt. Dat is het nadeel van kopen via internet, afgaan op een foto en op het advies van de webwinkelverkoopster kan dus toch verkeerd uitpakken.
Ja dat ga ik denk ik doen! Ik had me alleen verheugd op zo veel mogelijk kleurtjes voor de deken. Maar ik ben er alweer overheen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien kun je wel een sjaal er van maken nu je hebt toch hebt?
Ja dat is wel balenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:54 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja dat ga ik denk ik doen! Ik had me alleen verheugd op zo veel mogelijk kleurtjes voor de deken. Maar ik ben er alweer overheen.
Ik ga voor het eerst een ripple maken. Ik heb al 2 'banen' af.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat is wel balen. En nog een keer bestellen zit je weer met de verzendkosten enzo. Wat voor deken gaat het worden?
leuk!! hoe breed wordt ie? en wat jammer van die kleuren. weet je zeker dat 't er niet toch tussen kan? ik vind de calm cowl van SpaceInvaders heel mooi van kleur.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:23 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst een ripple maken. Ik heb al 2 'banen' af.
Met Softfun van Scheepjeswol is een knuffel meteen 5x knuffelbaarder dan met katoenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
Die kinderen groeien ook als kool.Leuk trouwens, die onderzetters! Ik houd ook van dat soort patronen omdat ze lekker snel zijn en veel opleveren.
Vraagje: heeft iemand een tip hoe een gehaakte knuffel zo zacht en knuffelbaar mogelijk te maken? Ik vind gehaakte knuffels zo hard en stevig, maar met minder stevig vullen worden de vormen weer minder mooi.
Ah, dank voor de tip! En de anderen ook.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef Serinde het volgende:
[..]
Met Softfun van Scheepjeswol is een knuffel meteen 5x knuffelbaarder dan met katoen
bewaren voor later, als je beter kunt hakenquote:Op zondag 6 januari 2013 21:57 schreef dapmar het volgende:
Ik heb nu rico design creative cottan aran, volgens de verkoopster op internet was dit fijn katoen om te haken maar het splijt als een gek voor een beginner echt niet grappig... wilde de onderzetters haken maar je ziet de hele patroon niet... het is zo platgedrukt niet uit te leggen. Weet nu niet zo goed wat ik met die bollen zal doen, weg gooien doe ik natuurlijk niet maar dit ontneemt wel mijn zin terwijl ik zo veel moois zie en wel wil haken.
Is dan Catania wel het juiste catoen en welke dan?? Iemand interesse in die bollen of zal ik ze gewoon bewaren?
Ik zou ze bewaren want het is fijn katoen en als je wat meer gehaakt hebt, dan kun je wellicht wel wennen aan het splijten.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:57 schreef dapmar het volgende:
Ik heb nu rico design creative cottan aran, volgens de verkoopster op internet was dit fijn katoen om te haken maar het splijt als een gek voor een beginner echt niet grappig... wilde de onderzetters haken maar je ziet de hele patroon niet... het is zo platgedrukt niet uit te leggen. Weet nu niet zo goed wat ik met die bollen zal doen, weg gooien doe ik natuurlijk niet maar dit ontneemt wel mijn zin terwijl ik zo veel moois zie en wel wil haken.
Is dan Catania wel het juiste catoen en welke dan?? Iemand interesse in die bollen of zal ik ze gewoon bewaren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |