dat meisje dat er gisteren zat, die was nou echt superknapquote:Op zondag 24 maart 2013 22:40 schreef Atmosphere82 het volgende:
Interessante aflevering dit keer vond ik. Heeft iemand trouwens dat ontzettend lekkere ding op de achtergrond in het publiek opgemerkt tijdens de uitzending (in het laatste half uur)?
Oké cool!quote:Op maandag 15 april 2013 15:12 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
dat meisje dat er gisteren zat, die was nou echt superknap
Narcose?quote:Op maandag 22 april 2013 22:15 schreef Atmosphere82 het volgende:
Woensdag dan maar, dan ben ik waarschijnlijk toch op en top suf n.a.v. mijn operatie voor twee verstandskiezen (onder gehele narcose)...
Via woede en boosheid brengt men je in strijd. Als een strijd massaal wordt en overgaat in een revolt of revolutie krijgt men je massaal georganiseert achter een politici die al jouw problemen oplost (inmiddels een uit een partij op de flanken aan het worden)quote:Op zondag 23 december 2012 11:06 schreef Tem het volgende:
Maar de jongeren zijn boos, want zij zaten weer niet aan tafel.
quote:Buitenhof 12 mei: Ronald Plasterk, de PVV & de Brixit
Minister Ronald Plasterk
Minister Ronald Plasterk van Binnenlandse Zaken ging voortvarend aan de slag met de herindeling van Nederland. Nu 7 maanden later heeft hij zijn plannen moeten bijstellen. Een gesprek over ambitie en de Haagse werkelijkheid.
Rondom Wilders
Politiek historicus Koen Vossen schreef een fascinerend boek over de PVV. In Rondom Wilders, Portret van de PVV analyseert hij op nuchtere wijze de politieke werkwijze van de PVV en Geert Wilders. Vossen spreekt over de drijfveren van een partij die niet meer weg te denken is uit de Nederlandse politiek.
De Britten uit Europa?
De druk vanuit de Conservatieven op premier David Cameron om zich in te zetten voor een vertrek uit de EU neemt toe, nu enkele prominente Tories zich deze week voor zo'n 'Brixit' uitspraken. Keert het Verenigd Koninkrijk de Europese Unie nu toch de rug toe? Daarover de Brit David Goodhart, directeur van de vooraanstaande denktank Demos en schrijver van het in april verschenen boek The British Dream.
Schuim & As met Maarten Asscher
Presentatie: Marcia Luyten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |