quote:Op zondag 23 december 2012 10:12 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Om de vragen voor te zijn: nee ik sta straks niet tussen de jongens bij Herman
Ik ben uiteindelijk rond half vijf gaan pitten. Vond hem vrij saai. Heeft een piercing laten zetten en verder vrij weinig gedaan. Ohja, bij elk leuk nummer klom ie door het Huis als een aap.quote:Op zondag 23 december 2012 10:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
pino, hoe was vannacht met johnny of ben je ook vroeg naar bed gegaan?
quote:Op zondag 23 december 2012 10:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk rond half vijf gaan pitten. Vond hem vrij saai. Heeft een piercing laten zetten en verder vrij weinig gedaan. Ohja, bij elk leuk nummer klom ie door het Huis als een aap.
Ja dat volgens mij wel, gewoon een echte studio deed het.quote:Op zondag 23 december 2012 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Vet bijzonder hoor zo'n wenkbrauwpiercing
Werd het wel hygienisch gedaan?
ah ja, ik heb er dus goed aan gedaan door gewoon te gaan slapenquote:Op zondag 23 december 2012 10:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk rond half vijf gaan pitten. Vond hem vrij saai. Heeft een piercing laten zetten en verder vrij weinig gedaan. Ohja, bij elk leuk nummer klom ie door het Huis als een aap.
Oke niet zo'n thuisjosti dus .. Voor je het weet heb je een infectiequote:Op zondag 23 december 2012 10:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat volgens mij wel, gewoon een echte studio deed het.
Hij doet m zoiezoquote:Op zondag 23 december 2012 10:37 schreef JaneDoe het volgende:
ik hoop zó dat er niet genoeg op geboden wordt op living doll
quote:Op zondag 23 december 2012 10:37 schreef JaneDoe het volgende:
ik hoop zó dat er niet genoeg op geboden wordt op living doll
Roel was wel leuk jaquote:Op zondag 23 december 2012 10:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ah ja, ik heb er dus goed aan gedaan door gewoon te gaan slapen
dat klimmen en tegen de ramen op springen heb ik nog wel gezien, wat een idioot
vind de slapgasten, op roel en frans na, sowieso tegenvallen
Je stelt me teleur.quote:Op zondag 23 december 2012 10:44 schreef vinnieboy het volgende:
Hoppa weer 100 pleuro erbij voor living doll
Als BNN al slechte kwaliteit levert, doet Powned er nog een schepje bovenopquote:Op zondag 23 december 2012 10:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit is echt te slecht in vergelijking met de Klusjesmannen.
Neuh.quote:Op zondag 23 december 2012 11:02 schreef MarijeH het volgende:
Na 6,5 uur slapen ben ik wakker. Heb ik nog iets gemist tussen 3 uur en 10 uur?
1miljoen?? Dafuq jongenquote:Op zondag 23 december 2012 10:52 schreef Pino112 het volgende:
Ah, alle 1.000.000-boden zijn weer weg.
Welkom terug Marije!quote:Op zondag 23 december 2012 11:02 schreef MarijeH het volgende:
Live-versie van Year of Summer.quote:Op zondag 23 december 2012 11:02 schreef MarijeH het volgende:
Daar mis je niets aan.quote:
Hoelaat en bij welk bedrag doet Gerard 'Living Doll'quote:
En 350 mensen willen dat horenquote:Op zondag 23 december 2012 11:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die horen we nog niet ofzo elk uur
Vanavond 23u, bij volgens mij 6k. Staat nu op 4k wat al binnen is.quote:Op zondag 23 december 2012 11:13 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hoelaat en bij welk bedrag doet Gerard 'Living Doll'
Hij zei dat er al 4000 geboden was vanmorgen, en voor de helft meer ofsow doet ie hem?quote:Op zondag 23 december 2012 11:13 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hoelaat en bij welk bedrag doet Gerard 'Living Doll'
meisjes van 10 snappen de goede platen van Williams nog niet.quote:Op zondag 23 december 2012 11:13 schreef De_Nater het volgende:
Zijn er zoveel leuke platen van Williams, vraag je deze aan...
Je hebt toch ouders...quote:Op zondag 23 december 2012 11:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
meisjes van 10 snappen de goede platen van Williams nog niet.
Maroon 5 etc ookquote:Op zondag 23 december 2012 11:13 schreef De_Nater het volgende:
Zijn er zoveel leuke platen van Williams, vraag je deze aan...
Ze dacht vast; 'Oh dan Candy ook wel'.quote:Op zondag 23 december 2012 11:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
meisjes van 10 snappen de goede platen van Williams nog niet.
quote:Op zondag 23 december 2012 11:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze dacht vast; 'Oh dan Candy ook wel'.
MC Hammerquote:Op zondag 23 december 2012 11:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen ik 10 was waren Vanilla Ice, MC Hammer en New Kids on the Block hypes.
Is leuker als ie het spontaan doet idd, maar na 100xquote:Op zondag 23 december 2012 11:16 schreef Beaudelaire het volgende:
Ongelooflijk dat Ekdom zich weer laat verlagen om Living Doll te doen. Je zag vorig jaar dat hij het niets vond.
Ok bedankt.quote:Op zondag 23 december 2012 11:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanavond 23u, bij volgens mij 6k. Staat nu op 4k wat al binnen is.
Mijn ouders waren meer van de franse chansons en klassieke muziek.quote:Op zondag 23 december 2012 11:17 schreef De_Nater het volgende:
[..]
MC Hammer
Maar mijn vader heeft me gewoon goed opgevoed met Jeff Buckley, U2, enzo
Ja als er een paar duizend euro voor geboden wordt kan hij moeilijk zeggen het niet te doen, en er een jaar niet over beginnen lukt niet want dat doen anderen wel. Erg zonde inderdaad.quote:Op zondag 23 december 2012 11:16 schreef Beaudelaire het volgende:
Ongelooflijk dat Ekdom zich weer laat verlagen om Living Doll te doen. Je zag vorig jaar dat hij het niets vond.
vreselijk uitgemolkenquote:
ja lekker bekkie hequote:Op zondag 23 december 2012 11:19 schreef Evertjan het volgende:
blijft altijd leuk om Ekdom te zien playbekken
Net zoals -BladHark-.quote:Op zondag 23 december 2012 11:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
vreselijk uitgemolken
Net als met dat anthem gezeur. oprotten ermee
vind zijn reportages altijd wel een meerwaarde tijdens SRquote:Op zondag 23 december 2012 11:21 schreef Blester het volgende:
[..]
Dat is zonder Corton ook wel duidelijk
Corton is een baasquote:Op zondag 23 december 2012 11:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vind zijn reportages altijd wel een meerwaarde tijdens SR
Hij valt in herhaling, dan begint het vervelend te worden.quote:Op zondag 23 december 2012 11:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vind zijn reportages altijd wel een meerwaarde tijdens SR
linkje??quote:Op zondag 23 december 2012 11:25 schreef Dagoduck het volgende:
Die post van mij om 7.15 vind ik wel mooi, helemaal omdat ik wakker werd toen die Josje Foo Fighters zeiMijn onderbewustzijn weet gewoon wanneer ik wakker wil zijn
Ik zit op iPod, linken is best wel kut met dit ding maar het was in deze reeks om 7.15quote:
Wat een aardige manquote:Op zondag 23 december 2012 11:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een leraar biologie die zegt dat als mensen geen kinderen krijgen het gewoon natuurlijke selectie isHij vind ook dat geestelijk gehandicapten die niet voor zichzelf kunnen zorgen niet in leven zouden moeten gehouden
En dat mag in het onderwijs zijn idiote denkbeelden promoten?quote:Op zondag 23 december 2012 11:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een leraar biologie die zegt dat als mensen geen kinderen krijgen het gewoon natuurlijke selectie isHij vind ook dat geestelijk gehandicapten die niet voor zichzelf kunnen zorgen niet in leven zouden moeten gehouden
Hij heeft het geluk dat hij geen 30 jaar geleden lesgaf.quote:Op zondag 23 december 2012 11:28 schreef Dagoduck het volgende:
zondag 23 december 2012 @ 07:15 • 226quote:Op zondag 23 december 2012 11:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit op iPod, linken is best wel kut met dit ding maar het was in deze reeks om 7.15
Jouw 'leraar'quote:Op zondag 23 december 2012 11:28 schreef Dagoduck het volgende:
haha nouu meestal vinden hun het juist super leuk en denken dat het heel origineel is enzoquote:Op zondag 23 december 2012 11:28 schreef De_Nater het volgende:
Mr.Houdou, kan je niet gewoon die mensen die Living Doll aanvragen omlullen om de FOK!requests te gaan draaien?
Tegenwoordig mag je een eigen(het liefst een niet-linkse) mening hebben als je leraar bent...quote:Op zondag 23 december 2012 11:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dat mag in het onderwijs zijn idiote denkbeelden promoten?
20 jaar geleden wel, toendertijd mocht hij het onderwerp evolutie niet eens besprekenquote:Op zondag 23 december 2012 11:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij heeft het geluk dat hij geen 30 jaar geleden lesgaf.
Daarom! Vraag gewoon of ze niet de A-trak remix van Head Will Roll willen, of vraag of ze niet liever Zombie Nation willen horen oidquote:Op zondag 23 december 2012 11:31 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
haha nouu meestal vinden hun het juist super leuk en denken dat het heel origineel is enzo
Wij hadden ook een docent met een nogal sterke mening (levensbeschouwing, over godsdienst natuurlijkquote:Op zondag 23 december 2012 11:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag je een eigen(het liefst een niet-linkse) mening hebben als je leraar bent...
Heads will rollquote:Op zondag 23 december 2012 11:34 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Daarom! Vraag gewoon of ze niet de A-trak remix van Head Will Roll willen, of vraag of ze niet liever Zombie Nation willen horen oid
Of zo van "wilt u niet liever Alt-J horen met Tessellate? Dit nummer vinden alle drie de DJ's helemaal te gek hij wordt alleen zo weinig aangevraagd mevrouw, u zou hier de DJ's echt mee steunen!"quote:Op zondag 23 december 2012 11:34 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Daarom! Vraag gewoon of ze niet de A-trak remix van Head Will Roll willen, of vraag of ze niet liever Zombie Nation willen horen oid
preciesquote:Op zondag 23 december 2012 11:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of zo van "wilt u niet liever Alt-J horen met Tessellate? Dit nummer vinden alle drie de DJ's helemaal te gek hij wordt alleen zo weinig aangevraagd mevrouw, u zou hier de DJ's echt mee steunen!"
Je kunt beter de aan/uit knop aan zettenquote:Op zondag 23 december 2012 11:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zet de 'surround stereo' knop even aan
Was dat die kale met fototoestel?quote:Op zondag 23 december 2012 11:40 schreef wolfrolf het volgende:
De 3FM baas komt even interessant doen
zo gewoon geblevenquote:Op zondag 23 december 2012 11:40 schreef wolfrolf het volgende:
De 3FM baas komt even interessant doen
nee dinsdag pasquote:Op zondag 23 december 2012 11:43 schreef JaneDoe het volgende:
iiiiiiiiit's chriiiiiiiiiistmaaaaaaaaaaaaaaaaas!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kloptquote:Op zondag 23 december 2012 11:44 schreef HiDiHo het volgende:
Michiel slaap volgens mij ook al heel lang?
Gerard heeft maar 4 uurtjes geslapen ofzoquote:
yuh minder zelfsquote:Op zondag 23 december 2012 11:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gerard heeft maar 4 uurtjes geslapen ofzo
voor de gy heeft hij ook geslapen hequote:Op zondag 23 december 2012 11:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeker...die zal lekker slapen als ie thuis komtquote:Op zondag 23 december 2012 11:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
yuh minder zelfs
dat ie uberhaupt nog iets kan zonder 1 hap gegeten te hebben
knapnhoor
Ilse houdt hem vanavond wel wakker tot 2 uurquote:Op zondag 23 december 2012 11:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
3 uur toch? Hij begint toch een uur later omdat Michiel tussen 10 uur en 11 uur vanavond in het Twents gaat presenteren?quote:Op zondag 23 december 2012 11:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ilse houdt hem vanavond wel wakker tot 2 uur
Ik heb een la vol back up Nokia's jeweetsquote:Op zondag 23 december 2012 11:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb hier ook nog een paar oude mobieltjes... ze liggen hier ook wel mooi.
Oh, da wissik niejjjquote:Op zondag 23 december 2012 11:48 schreef MarijeH het volgende:
[..]
3 uur toch? Hij begint toch een uur later omdat Michiel tussen 10 uur en 11 uur vanavond in het Twents gaat presenteren?
Daarom is de graveyardshift ook zo gevreesd.quote:Op zondag 23 december 2012 11:48 schreef ddx het volgende:
Huh had Giel niet dj moeten zijn op dit moment (of anders Michiel) ?
Gerard zat er toch al tot 6u vanmorgen ?
schema is een beetje maf omdat giel geen graveyard doetquote:Op zondag 23 december 2012 11:48 schreef ddx het volgende:
Huh had Giel niet dj moeten zijn op dit moment (of anders Michiel) ?
Gerard zat er toch al tot 6u vanmorgen ?
omdat Giel altijd 06.00-10.00 doetquote:Op zondag 23 december 2012 11:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
schema is een beetje maf omdat giel geen graveyard doet
Ik heb een Nokia 3410 die ik elke dag gebruikquote:Op zondag 23 december 2012 11:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb een la vol back up Nokia's jeweets
Vanavond 18 - 22quote:
Ik zit er spontaan van klem onder mijn bureauquote:Op zondag 23 december 2012 11:51 schreef Dagoduck het volgende:
RHCP speelde dit nummer van de zomer in 't Goffertpark voor het eerst in 5 jaar live en ik was erbij
doe wat aan die dikke bierpensquote:Op zondag 23 december 2012 11:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zit er spontaan van klem onder mijn bureau
Gerardquote:
Wikipedia: "The band performed the song for the first time in nearly five years since the end of the Stadium Arcadium tour on June 28th, 2012 at their concert at Goffertpark in Nijmegen, Netherlands during the I'm with You Tour."quote:Op zondag 23 december 2012 11:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zit er spontaan van klem onder mijn bureau
Klaas van Kruistum of hoe die ook heet.quote:
Ohja, het is natuurlijk zondag.quote:Op zondag 23 december 2012 11:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klaas van Kruistum of hoe die ook heet.
quote:
Ik heb ook eigenlijk niet echt een zondagstemming vandaagquote:Op zondag 23 december 2012 11:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Daar had ik serieus niet eens aan gedacht
Je zal maar last hebben van veel eeltquote:Op zondag 23 december 2012 11:56 schreef Dagoduck het volgende:
Ze gaan zichzelf vijlen:
[ afbeelding ]
dacht al dat t aan mij lagquote:Op zondag 23 december 2012 12:01 schreef whoopa het volgende:
De stream is stukblijft op loading staan.
Mja, ik zit nu even op de 360' camquote:Op zondag 23 december 2012 12:01 schreef whoopa het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2012 12:01 schreef whoopa het volgende:
Ah, lieve schat. Zal ik maar Terry Gordon voor hem aanvragen?quote:
De beeld kwaliteit is volgens mij lager via die streaming link, dan de website.quote:Op zondag 23 december 2012 12:03 schreef De_Nater het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/101tv-bb
Voor VLC, geen problemen hier.
Dit is de beeldkwaliteit van de websitequote:Op zondag 23 december 2012 12:05 schreef whoopa het volgende:
[..]
De beeld kwaliteit is volgens mij lager via die streaming link, dan de website.
zelfde 1128 kbpsquote:Op zondag 23 december 2012 12:05 schreef whoopa het volgende:
[..]
De beeld kwaliteit is volgens mij lager via die streaming link, dan de website.
Die doet het hier welquote:
En ook niet boosquote:
Nee, vertel Natersss!quote:Op zondag 23 december 2012 12:07 schreef De_Nater het volgende:
Hebben jullie ook die recensie op pitchfork meegekregen voor hun nieuwe album?
Helemaal afgebrand daarquote:
dat zijn vaak de beste albumsquote:Op zondag 23 december 2012 12:10 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Helemaal afgebrand daarIets van een 4 ofzo
lijkt een beetje op jordy van loon die stemquote:Op zondag 23 december 2012 12:12 schreef Cee het volgende:
Dit jongetje"Moe je luistere ik heb John Bakker voor je meegenomen."
Nee, dat is met leeftijd, met de klok valt niet te sollenquote:Op zondag 23 december 2012 12:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is morgen zolang het zo voelt
fuck de mayakalenderquote:Op zondag 23 december 2012 12:13 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat is met leeftijd, met de klok valt niet te sollen
Achter de schermen.quote:Op zondag 23 december 2012 12:14 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, hoe is het met die piercing afgelopen?
Hij zingt over tieten, dat hoor ik K3 nog niet doen...quote:Op zondag 23 december 2012 12:15 schreef Cee het volgende:
Hoe zou Gers dat nou vinden, dat ie uiteindelijk net zo'n kinderact is als K3?
Daarvoor wel?quote:Op zondag 23 december 2012 12:16 schreef Pino112 het volgende:
Na die nacht kan ik Gers echt niet meer serieus nemen
dat kon ik al nietquote:Op zondag 23 december 2012 12:16 schreef Pino112 het volgende:
quote:
"Ik staarde naar je tits", aldus Gers Pardoel. De grootste miet uit de geschiedenis van SR.quote:Op zondag 23 december 2012 12:16 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2012 12:15 schreef Cee het volgende:
Hoe zou Gers dat nou vinden, dat ie uiteindelijk net zo'n kinderact is als K3?
in het Gelredome was hij om te janken zo slechtquote:Op zondag 23 december 2012 12:18 schreef De_Nater het volgende:
Dat vind ik nog steeds een grote misser van 3voor12... Gers omarmen...
Daaromquote:Op zondag 23 december 2012 12:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in het Gelredome was hij om te janken zo slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |