Ik nu wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:30 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ik heb mijn kasten opgeruimd Litlle_Dolls maar ik heb dit boek dus niet...
Misschien. Ik zal het eens moeten opzoeken, denk ik.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:35 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Dat zijn concentratie- en vernietigingskampen van de nazi's geweest... Hm, apart.
Ik weet wel dat er in één van de vervolgfilms van 'The Exorcist' een scène is dat die priester herinneringen heeft aan de tijd dat hij (ergens in Polen ofzo?) in WOII kinderen had kunnen redden. Een SS'er gaf hem de keus om op een plein te worden neergeschoten zodat er een aantal kinderen niet worden vermoord. De SS'er zegt dan: 'Choose priest!' Hij kiest er dan voor om zichzelf maar te redden en de kinderen worden toch gedood...
Misschien wat vergezocht maar wellicht heeft dat er iets mee te maken ofzo?
Dank, inderdaad!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:44 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja inderdaad. Veel leesplezier inderdaad!
Oh ben je zo ongeorganiseerd, soms?quote:Op zondag 30 december 2012 09:18 schreef Natalie het volgende:
Mogge allemaal!
Dit is even wennen... een eettafel (mét echte eetkamerstoelen, en geen klapstoeltjes) die ook daadwerkelijk als eettafel gebruikt wordt, en niet als bar of opslagruimte.
I like it!
Dat gaat wel en jij?quote:Op zondag 30 december 2012 10:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoi meis! Goed geslapen?
Misschien maar best, want je voelt je er alleen maar brak van.quote:Op zondag 30 december 2012 10:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen een gat in de dag te slapen.. Niet gelukt
Is ook zo!quote:Op zondag 30 december 2012 10:56 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Misschien maar best, want je voelt je er alleen maar brak van.
quote:Op zondag 30 december 2012 10:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Is ook zo!
Ik had toch iets gedroomd, vannacht, waarvan ik dacht, dat ga ik onthouden... maar ik ben het vergeten. Ik weet alleen nog dat ik zeker wist dat ik het wel zou onthouden.
Nee, bij voorkeur niet. Wordt onrustig van rommel. Daarom wilde ik dit ook zo graag gedaan hebbenquote:Op zondag 30 december 2012 10:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ben je zo ongeorganiseerd, soms?
Ze heeft weer inspiratie, da's mooiquote:Mijn vriendin heeft de eethoek omgetoverd tot een soort atelier. Ze is weer druk aan het schilderen.
Wat dat betrreft ben ik wel blij dat we latten.Hier worden spullen gebruikt waarvoor ze gebruikt moeten worden.. Alleen hier is het huishouden weer een beetje, naja, niet heel erg sterk bijgehouden. (Wat vandaag gaat veranderen, trouwens. Eindelijk tijd
)
Dat laatste onthoud je dan wel weer!quote:Op zondag 30 december 2012 10:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Is ook zo!
Ik had toch iets gedroomd, vannacht, waarvan ik dacht, dat ga ik onthouden... maar ik ben het vergeten. Ik weet alleen nog dat ik zeker wist dat ik het wel zou onthouden.
Nee, ze schildert realistisch.quote:Op zondag 30 december 2012 11:19 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee, bij voorkeur niet. Wordt onrustig van rommel. Daarom wilde ik dit ook zo graag gedaan hebben
[..]
Ze heeft weer inspiratie, da's mooiSchildert ze abstract?
Mannen en opruimen.... Gelukkig heb jij ook inspiratie gevonden
Niet? Valt me tegen van jequote:Op zondag 30 december 2012 11:21 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Nee, ik was al langer wakker hoor. Het is niet altijd zo dat ik meteen achter m'n pc kruip.
Dat is ook zo frustrerend! Ik werd even wakker vannacht.. En ik had iets gedroomd waarvan ik wist dat het de moeite van het onthouden waard was, of mss. wel iets om op TRU het erover te hebben.quote:Op zondag 30 december 2012 11:20 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat laatste onthoud je dan wel weer!
Staat er wat online? Ben wel benieuwd, eikquote:Op zondag 30 december 2012 11:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nee, ze schildert realistisch.
Maar als het dan allemaal netjes is, heb je dan niet iets van: 'Fijn! Dat voelt goed'quote:Ja, opruimen en ik. Oh, als ik eenmaal bezig ben vind ik het heerlijk.
Maar voor het zover is... Ach, ik ben een superman, wat dat betreft.
Ja, dat is een leuk idee.quote:Op zondag 30 december 2012 11:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is ook zo frustrerend! Ik werd even wakker vannacht.. En ik had iets gedroomd waarvan ik wist dat het de moeite van het onthouden waard was, of mss. wel iets om op TRU het erover te hebben.
Ik zou het dan in het dromentopic hebben gezet, jaquote:Op zondag 30 december 2012 11:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, dat is een leuk idee.
Maar is daar het dromentopic al niet voor?
Oh, vertel!quote:Op zondag 30 december 2012 12:58 schreef Little_Dolls het volgende:
'middag
Kennen jullie het "echte" verhaal achter The Exorcist?
Ik wel!
quote:
Ik heb inmiddels een stukje gezien. Interessant!quote:Op zondag 30 december 2012 13:03 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
... en de drie delen daarna.
Het blijft interessant om over na te denken, ook al bestaat de kans natuurlijk dat deze kerel gewoon zware psychische problemen had.
quote:Op zondag 30 december 2012 14:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een stukje gezien. Interessant!
Ik geloof ook dat de RK kerk vindt dat een geval van bezetenheid aan bepaalde 'eisen' moet voldoen voordat ze het als 'echt' erkennen.. En het dus in aanmerking komt voor excorisme.
Dat zijn dan dingen als levitatie, rondvliegende spullen, plotselinge temperatuurdaling, spreken in vreemde talen, enz.
Zoiets kan ik me althans herinneren van toen ik de extra's van de Excorsist een keer zag.
Ik vraag me af of er recente gevallen zijn geconstateerd van wat zij echte bezetenheid noemen. Het zou me niet verbazen als die uit een tijd komen waarin de psychiatrie nog niet veel te bieden had. Ik vraag me ook af wanneer ze een traditionele uitdrijving voor het laatst gedaan hebben.quote:
Ik vond het wel apart dat die oude priester sprak over het wijwater die plots stuksloeg (maar dat heb je misschien nog niet gezien). Dat zou zo'n oude brave man toch niet verzinnen? Hij was er zelfs bij.quote:Op zondag 30 december 2012 19:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er recente gevallen zijn geconstateerd van wat zij echte bezetenheid noemen. Het zou me niet verbazen als die uit een tijd komen waarin de psychiatrie nog niet veel te bieden had. Ik vraag me ook af wanneer ze een traditionele uitdrijving voor het laatst gedaan hebben.
Ik ben geneigd om het niet te geloven en dat allerlei zaken toch aan natuurljke oorzaken kunne worden toegeschreven. Ook kunnen bevooroordeelde, onafhankelijke getuigen elkaar flink gek maken en onbedoeld verhalen opkloppen, zeker als er sprake was van een panieksituatie (iemand draait door, heeft gekkenkracht en valt een priester aan, bv), dan weet naderhand niemand meer wat er precies gebeurde.
Aan de andere kant, er schijnen soms wel echt gekke dingen te gebeuren. Ik kan me herinneren uit de tijd dat Muus en Iteejer hier mod waren, dat Iteejer een keer vertelde over verwondingen en zelfs tandafdrukken van psychiatrische patienten die spontaan verschenen tijdens een attaque.. Dat is dan weer niet te verklaren.
tja, aan de andere kant... Items worden ook weleens gemaakt he? Of overtrokken om het publiek te vermaken.quote:Op zondag 30 december 2012 19:07 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik vond het wel apart dat die oude priester sprak over het wijwater die plots stuksloeg (maar dat heb je misschien nog niet gezien). Dat zou zo'n oude brave man toch niet verzinnen? Hij was er zelfs bij.
Je moet maar eens verder kijken (ik denk in het laatste of voorlaatste deel), dan kun je het zelf zien.quote:Op zondag 30 december 2012 19:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
tja, aan de andere kant... Items worden ook weleens gemaakt he? Of overtrokken om het publiek te vermaken.
Gelukkig heb ik toch nog nooit iets in de spiegel gezien...quote:Op zondag 30 december 2012 20:35 schreef Dance99Vv het volgende:
Tis wat ....al die demonen die in den mensch schuilen, je hoeft er alleen maar voor in de spiegel te kijken![]()
beter kijken , dieper in je ogen.....nog dieperquote:Op zondag 30 december 2012 20:36 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik toch nog nooit iets in de spiegel gezien...
Laat maarquote:Op zondag 30 december 2012 20:37 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
beter kijken , dieper in je ogen.....nog dieper
Whaha, sportief!quote:Op zondag 30 december 2012 22:32 schreef Atmosphere82 het volgende:
Goedenavond allen. Morgen lekker oud & nieuw en dinsdag in mijn geval meedoen aan de nieuwjaarsduik!
Die vriendin van je broer had toch dat Unox mutsje?quote:Op zondag 30 december 2012 22:42 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja, dit wordt de tweede keer dat ik meedoe! Mijn broer en zijn vriendin (waar ik dit o.a. mee doe) zijn volgens mij al een keer of zeven gegaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 december 2012 06:19 schreef Dance99Vv het volgende:
Goede morgen![]()
Moet nog werken ook vandaag.
En daarvoor ben je zo vroeg opgestaanquote:Op maandag 31 december 2012 10:22 schreef Dance99Vv het volgende:
Dat was een kort werkdagje, soms vraag je je af waarom je eigenlijk moet verschijnen om 7:30u om dan om 10 uur weer naar huis gestuurd te worden
Ik heb nu wel extra tijd om mij voor te bereiden op het oud en nieuw gebeuren, zoals boodschappen doen, krijg namelijk wel bezoekquote:Op maandag 31 december 2012 10:29 schreef Natalie het volgende:
[..]
En daarvoor ben je zo vroeg opgestaan
Ah, okéquote:Op maandag 31 december 2012 11:21 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
De Shining.Die krijg ik vanavond.
Dat mensen daarvan kunnen in slaap vallen...quote:Op maandag 31 december 2012 11:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ah, oké
Hoop dat het boek boeiender is dan de film. Van de film viel ik in slaap!
Vond het een slaapverwekkende film.quote:Op maandag 31 december 2012 11:23 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat mensen daarvan kunnen in slaap vallen...![]()
Ik zou net denken dat je The Shining dan enger zou vinden...quote:Op maandag 31 december 2012 11:25 schreef Natalie het volgende:
[..]
Vond het een slaapverwekkende film.
Had grote verwachtingen, dat wel. Hoorde van iedereen dat-ie zó eng zou zijn. Ik zou nachten niet slapen, dus heb het lang uitgesteld. Maar 't viel me behoorlijk tegen. Viel tijdens de film zelf al in slaap. Hihi.
The Exorcist vond ik wel doodeng, hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 december 2012 11:28 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik zou net denken dat je The Shining dan enger zou vinden...
Misschien ben je al "meer" gewoon dan dat?Ik ben gewoon raar. Laten we het daar op houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Un)masking for the greater good.
Dat heb ik toch helemaal niet gezegd...?quote:Op maandag 31 december 2012 11:29 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon raar. Laten we het daar op houden
Maar ik welquote:Op maandag 31 december 2012 11:30 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat heb ik toch helemaal niet gezegd...?
"Raar zijn" is subjectief. Het wordt enkel en alleen door de maatschappij als etiket aan iemand gegeven.quote:
Die topics zie ik geregeld langskomen in R&Pquote:Op maandag 31 december 2012 11:34 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
"Raar zijn" is subjectief. Het wordt enkel en alleen door de maatschappij als etiket aan iemand gegeven.
Zeg dat L_D het gezegd heeft.
Ja, maar mij lijkt het gewoon dat vanaf als iemand nog maar een beetje afwijkt meteen "raar" is. Daar word ik maar triest van.quote:Op maandag 31 december 2012 11:43 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die topics zie ik geregeld langskomen in R&P
Waar het om gaat is dat je tevreden en happy bent met jezelf, en als andere mensen daar een naam (of zoals jij zegt: etiket) willen geven: prima. Punt is: ik voel me niet beledigd of gekwetst als iemand me raar noemt. Sterker nog: ik zeg het ook over mezelf: een beetje gek is gezond
Daar moet je je niet zo druk om maken. Het heeft geen zin, en je hebt alleen jezelf ermee. En het is al helemaal a waste of of time als de persoon in kwestie (ik, in dit geval) er geen probleem van maakt (en 't zelfs iets positiefs vindt).quote:Op maandag 31 december 2012 11:43 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ja, maar mij lijkt het gewoon dat vanaf als iemand nog maar een beetje afwijkt meteen "raar" is. Daar word ik maar triest van.
Hmm...quote:Op maandag 31 december 2012 11:47 schreef Natalie het volgende:
[..]
Daar moet je je niet zo druk om maken. Het heeft geen zin, en je hebt alleen jezelf ermee. En het is al helemaal a waste of of time als de persoon in kwestie (ik, in dit geval) er geen probleem van maakt (en 't zelfs iets positiefs vindt).
Persoonlijk hè, als ik 'zo zou zijn als iedereen' dan zou ik mezelf niet zijn. En daar word ik pas verdrietig vanDan maar maf!
Ik vond de Shining vooral een hele mooie film. Niet per sé eng ofzo.quote:Op maandag 31 december 2012 11:25 schreef Natalie het volgende:
[..]
Vond het een slaapverwekkende film.
Had grote verwachtingen, dat wel. Hoorde van iedereen dat-ie zó eng zou zijn. Ik zou nachten niet slapen, dus heb het lang uitgesteld. Maar 't viel me behoorlijk tegen. Viel tijdens de film zelf al in slaap. Hihi.
The Exorcist vond ik wel doodeng, hoor
Haha, dat weet ik niet eens meer?quote:Op zondag 30 december 2012 22:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Die vriendin van je broer had toch dat Unox mutsje?
Oh, ik wil het zo graag een keer doen.. zo'n nieuwjaarsduik.
nog even en we zitten in een nieuw deelquote:Op maandag 31 december 2012 15:24 schreef Little_Dolls het volgende:
De TT kan niet veranderd worden in Gelukkig Nieuwjaar of de Engelse versie ervan?
Ja dat gevoel hebben er dan meerdere, ik ben dus net jarig na de feestdagen en heb daar al jaaren last van, vier het dus ook eigenlijk niet meer (mijn verjaardag)quote:Op maandag 31 december 2012 11:27 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een dag.
En dan is het feestdagengebeuren voorbij.
er is een oude bekende spreuk, die zegt:quote:Op maandag 31 december 2012 11:43 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ja, maar mij lijkt het gewoon dat vanaf als iemand nog maar een beetje afwijkt meteen "raar" is. Daar word ik maar triest van.
Ik doe het alvast: gelukkig nieuwjaar!quote:Op maandag 31 december 2012 23:31 schreef Catnip het volgende:
Ik heb zin om iedereen nu al een gelukkig nieuwjaar te wensen..![]()
Jij ook.quote:Op maandag 31 december 2012 23:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
iedereen de allerbeste wensen voor 2013!!
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:52 schreef Little_Dolls het volgende:
Zoals ik reeds beloofde...
Alleen een gezond en gelukkig Nieuwjaar!![]()
Dankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je oordopjes in dan of zijn ze al klaar met knallen? Trusten
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
'morgenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dankje.
Heb je oordopjes in dan of zijn ze al klaar met knallen? Trusten
Dat hoop ik ook. Zeker van jouquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
De beste wensen lieve TRU-ersEn dat we in 2013 nog vele posts hier plaatsen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Little_Dolls op 01-01-2013 16:21:32 ]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:12 schreef Little_Dolls het volgende:
Ja, boeiend.
Voor mij is het nieuwe jaar weer eens goed begonnen. Pijn bij het slikken + een bijna doodziek gevoel. Het kon weer niet beter...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ach ....hier zouden ze blij met je zijn , je brengt geld in het laatje .(van de dokter en apotheker....jazeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is only one religion
Ja, grappig. Echt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:01 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ach ....hier zouden ze blij met je zijn , je brengt geld in het laatje .(van de dokter en apotheker....jazeker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |