Hell no, nu is het heel drukquote:Op zondag 23 december 2012 13:41 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik vermoed dat iedereen nu nog cadeautjes gaan kopen is...![]()
Als ik ergens een hekel aan heb is het die Kerstdrukte (of andere)... Op koopzondagen zul je me dan ook nooit zien.quote:
Inderdaad, met kinderbuggie's, honden, rolstoelen, fietsen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:10 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is het die Kerstdrukte (of andere)... Op koopzondagen zul je me dan ook nooit zien.Echt hatelijk al dat kutvolk dat voor je voeten loopt en denkt dat ze er alleen zijn...
Dan zeg ik altijd: "Pardon, mogen andere mensen ook leven?"quote:Op zondag 23 december 2012 14:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Inderdaad, met kinderbuggie's, honden, rolstoelen, fietsen.
Midden in het pad opeens stoppen en hele gesprekken houden op plekken die niet handig zijn.
Heel langzaam voor je lopen, er was gisteren een paar die het voor elkaar kregen om met een kinderwagen en hun twee een pad van de blokker te blokkeren waar ik moest zijn
En dan niet opzij willen
Dan kom je hier toch gezellig praten.quote:Op zondag 23 december 2012 16:26 schreef Natalie het volgende:
* Natalie doet vandaag niets meer.
De afgelopen twee dagen zoveel gelopen dat het wel even genoeg is nu
En dan hebben die luieriken op kantoor wel een kwartier...quote:Op zondag 23 december 2012 17:51 schreef Atmosphere82 het volgende:
Irritant zeg, Miss_V, dat je dat hebt!![]()
Zo, ik ben echt nog aan het bijkomen van gisteren. Toen was ik pas om 17.30u thuis na het bezorgen van mijn week. Vijf uur rondlopen met slechts enkele minuten pauze is toch niet zo heel fijn vind ik...
Iets met werkloos...quote:Op zondag 23 december 2012 17:55 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja hè!? Werk jij ook bij de post? De Belgische post?
Natuurlijk. Wens hem maar alle succes, want hij zal het nodig hebben...quote:Op zondag 23 december 2012 17:58 schreef Atmosphere82 het volgende:
Dat is heel erg balen ja! Enkele vrienden van mij zijn het ook. Die hebben dezelfde studierichting gedaan als mij en als ik een vacature vind die past stuur ik die naar hen, maar tot op heden baat het weinig. Maar goed, één kan er waarschijnlijk op gesprek. Dat is al iets toch!?
Ja, maar ja, wij mogen niet zeuren hoor en moeten vooral positief blijven!quote:Op zondag 23 december 2012 18:02 schreef Atmosphere82 het volgende:
De maatschappij wordt steeds rotter op allerlei vlakken... Tenminste dat is mijn ervaring, en waarschijnlijk van velen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup.quote:Op zondag 23 december 2012 18:02 schreef Atmosphere82 het volgende:
De maatschappij wordt steeds rotter op allerlei vlakken... Tenminste dat is mijn ervaring, en waarschijnlijk van velen...
quote:Op zondag 23 december 2012 18:02 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ja, maar ja, wij mogen niet zeuren hoor en moeten vooral positief blijven!Blablabla...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zullen we met z'n allen even langsgaan en die kat dikzak noemen?quote:Op zondag 23 december 2012 18:04 schreef Little_Dolls het volgende:
Pff, sommige mensen kunnen toch echt niks verdragen...![]()
F&F / [Centraal] Kattenfoto's deel 93
Laat maar, blijkbaar was het als grap bedoeld; maar ze was een knipoog vergeten...quote:Op zondag 23 december 2012 18:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Zullen we met z'n allen even langsgaan en die kat dikzak noemen?
Dacht al zoiets, maar wilde even duvelen.quote:Op zondag 23 december 2012 18:09 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Laat maar, blijkbaar was het als grap bedoeld; maar ze was een knipoog vergeten...
Ja maar, dat is verwarrend hoor via internet.quote:Op zondag 23 december 2012 18:10 schreef Gray het volgende:
[..]
Dacht al zoiets, maar wilde even duvelen.
Je zou denken dat iemand al wel een sarcasme-smiley had uitgevonden oid...quote:Op zondag 23 december 2012 18:11 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ja maar, dat is verwarrend hoor via internet.
Ik weet niks XDquote:Op zondag 23 december 2012 17:28 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat mogen jullie zelf kiezen.
Helaas...quote:Op zondag 23 december 2012 18:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Je zou denken dat iemand al wel een sarcasme-smiley had uitgevonden oid...
Dank ende merci. U bent heel erg gul voor uw medemens.quote:Op zondag 23 december 2012 19:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Awww...
Hier! Om je te troosten alvast een filmpje voor kerst.
quote:Op zondag 23 december 2012 19:46 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dank ende merci. U bent heel erg gul voor uw medemens.
Jawel haha, maar ik vind de kerk veel te druk. Maar zojuist gehoord dat ik toch niet mee hoefquote:Op zondag 23 december 2012 19:31 schreef Little_Dolls het volgende:
Dus je mag niet zelf kiezen of je meegaat of niet? Triest, zeker als je zelf niet gelovig bent... Of ben je dat wel?
Ja, maar ik vind het wel belangrijk..misschien dat ik later als ik ouder ben weer ga.quote:Op zondag 23 december 2012 20:33 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik gisteren dus ook.
Ah, goed dat je dan toch niet mee moet.
Ach, vriendschap... Wat is dat nog vandaag met onzin als "faalboek" en dergelijke...quote:Op zondag 23 december 2012 20:38 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het wel belangrijk..misschien dat ik later als ik ouder ben weer ga.
Achja, ik verveel me zo vaak. In de weekenden heb ik vaak ook gewoon helemaal niks te doen, behalve dan met vrienden afspreken maar die heb ik ook niet zoveel. En de meeste van die vrienden ken ik van internet en met hun kan je niet zomaar even afspreken. Er zijn er nog wel een aantal met wie ik zou willen meeten...
Maar niet iedereen reageert zo stom toch? Ik heb de meeste leren kennen (niet lachen haha) op habbo, daar was ik vroeger helemaal verslaafd aan. En met sommige heb ik nu nog contact..quote:Op zondag 23 december 2012 20:40 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ach, vriendschap... Wat is dat nog vandaag met onzin als "faalboek" en dergelijke...
Ik had zin om er eens een topic over te openen in R&P, maar dan krijg ik toch weer van die kuttrollen op m'n dak die me eens zullen zeggen dat ik zelf zielig ben en geen vriendjes heb enz...
Nee, maar ik heb gewoon het gevoel dat ik er in TRU en vooral in dit topic beter kan over praten dan om het even waar in R&P. De trollen voelen zich nog altijd meer aangetrokken tot dat forum omdat daar meer mensen met ellende zitten en ze dus vrij spel hebben.quote:Op zondag 23 december 2012 20:44 schreef Catnip het volgende:
[..]
Maar niet iedereen reageert zo stom toch? Ik heb de meeste leren kennen (niet lachen haha) op habbo, daar was ik vroeger helemaal verslaafd aan. En met sommige heb ik nu nog contact..
Ja, dat is inderdaad wel zo denk ik..Trollen zijn best irritant.quote:Op zondag 23 december 2012 20:45 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb gewoon het gevoel dat ik er in TRU en vooral in dit topic beter kan over praten dan om het even waar in R&P. De trollen voelen zich nog altijd meer aangetrokken tot dat forum omdat daar meer mensen met ellende zitten en ze dus vrij spel hebben.
Als ze reageren in onserieuze topics, natuurlijk... want daar kan ik ook best om lachen zoals in KLB/ONZ; maar niet in dit soort topics gewoon...quote:Op zondag 23 december 2012 20:47 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel zo denk ik..Trollen zijn best irritant.
Ik kan er soms ook wel om lachen. Dan moet ik eigenlijk een beetje denken aan mezelf, hoe ik me vroeger op sites als dit gedroeg lol.quote:Op zondag 23 december 2012 20:51 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Als ze reageren in onserieuze topics, natuurlijk... want daar kan ik ook best om lachen zoals in KLB/ONZ; maar niet in dit soort topics gewoon...
Niet zo zwaar aan tillen joh.quote:Op zondag 23 december 2012 20:54 schreef Little_Dolls het volgende:
Hopen dat men deze keer weer een sarcastische smiley vergeten is...
Moet je toch gewoon om lachen haha...quote:Op zondag 23 december 2012 20:54 schreef Little_Dolls het volgende:
Hopen dat men deze keer weer een sarcastische smiley vergeten is...
quote:
Jullie zien meteen hoe ik ben...quote:Op maandag 24 december 2012 08:43 schreef Catnip het volgende:
[..]
Moet je toch gewoon om lachen haha...
Maar ze snapt heus wel dat je een foutje maakt.quote:Op maandag 24 december 2012 10:01 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
[..]
Jullie zien meteen hoe ik ben...![]()
Ik wil gewoon niet dat die user denkt dat ik katten als voorwerpen zie. Integendeel...
Tja, waarom zegt ze dan zoiets hé?quote:Op maandag 24 december 2012 10:09 schreef Catnip het volgende:
[..]
Maar ze snapt heus wel dat je een foutje maakt.
Waarom vraag je het niet gewoon?quote:Op maandag 24 december 2012 10:11 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Tja, waarom zegt ze dan zoiets hé?
Dan krijg je toch geen gedoe? Als je het echt zeker wilt weten (want nu heb je eigenlijk al een conclusie getrokken die waarschijnlijk niet eens juist is) kan je het toch beter vragen lijkt me..quote:Op maandag 24 december 2012 10:17 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Weet ik veel, omdat ik geen zin heb in gedoe.
Laat het dan gewoon van je afglijden, als een druppel van je wang.quote:Op maandag 24 december 2012 10:17 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Weet ik veel, omdat ik geen zin heb in gedoe.
Lucht gerust je hart.quote:Op zondag 23 december 2012 20:45 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb gewoon het gevoel dat ik er in TRU en vooral in dit topic beter kan over praten dan om het even waar in R&P. De trollen voelen zich nog altijd meer aangetrokken tot dat forum omdat daar meer mensen met ellende zitten en ze dus vrij spel hebben.
Gezelligquote:Op maandag 24 december 2012 15:08 schreef Natalie het volgende:
Gisteravond nog opgepikt uit de bungalow (er zat een muis op zolder....) en nu dus gezellig bij paps en mams thuis
Of ik tof ben, weet ik niet. Maar volgens mij ben ik best lief
Ben je zo bang voor muizen Natalie?quote:Op maandag 24 december 2012 15:08 schreef Natalie het volgende:
Gisteravond nog opgepikt uit de bungalow (er zat een muis op zolder....) en nu dus gezellig bij paps en mams thuis
Of ik tof ben, weet ik niet. Maar volgens mij ben ik best lief
Nee, valt mee. Maar dat getippel op boven mijn hoofd, daar word ik toch niet zo gelukkig van.quote:Op maandag 24 december 2012 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je zo bang voor muizen Natalie?
Maar sowieso gezellig he, bij je ouders thuis. Beetje verwend worden, net als vroeger
Ga je er gewoon afsporten volgend jaar. Nu gewoon genieten.quote:Op maandag 24 december 2012 15:37 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee, valt mee. Maar dat getippel op boven mijn hoofd, daar word ik toch niet zo gelukkig van.
We zouden sowieso vanmorgen naar m'n ouders, maar dat is gisteravond geworden. Zo gezellig. Ze wennen ons echt enorm! Volgens mij kom ik kilo's zwaarder thuis
Bedanktquote:Op maandag 24 december 2012 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je er gewoon afsporten volgend jaar. Nu gewoon genieten.
Maak van de gelegenheid gebruik om jullie TRUthers allemaal fijne kerstdagen te wensen
Hahahaquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
welkom thuis, Natalie!
TRU bedoel ik dan, het virtuele thuishonk.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hahaha
Ja, 't is wat: TRU-modje en meteen was ik er vandoor. Hahaha!
Nou ja, nu ben ik er weer. Nog even genieten van wat luie dagen bij eigen pc.
Hoe is jouw kerst tot nu toe?
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik heb een hele fijne kerst. Ben nu bij familie gister had ik mijn vriendin op visite.
[..]
Een voor mindfulness.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat voor fetisj heb je gekregen??
Dat mogen jullie zelf beslissen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Gaat LD ons trakteren voor - of na dat dit topic vol is, eigenlijk?
Zoiets:quote:
Oh je bent into SM, zeg maar.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:21 schreef Gray het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
Masbaha/tasbih
Als een rozenkrans, al is deze met 99 kralen en dus een islamitische variant. Komt ook uit een islamitisch land waar m'n ouders de kerstman op vakantie was.
Het idee is dat je het in je niet-dominante hand houdt zodat het altijd in de weg zit. Dat klinkt natuurlijk vreemd, maar het idee is dat je weer even uit je gedachtenwereld stapt en bovendien leert ergernissen van je af te laten glijden. Het brengt je even in het nu, oftewel mindfulness.
In de grote religies gebruikt men het ook als telraam om gebeden of mantra's te tellen. Bij deze zitten ook om de 33 kralen een plat 'kraaltje' om te helpen tellen. Men gebruikt ook wel een kortere versie van 33 kralen, welke dan driemaal wordt afgegaan.
Maar ik bid niet en doe niet aan mantra's, dus voor mij gaat het puur om de irritatiefactor.
Ja he? Daar maak je je dan zo druk over... Veel vreten in huis,kerstversieringen, verplichte gezelligheid..quote:Op woensdag 26 december 2012 08:55 schreef Dance99Vv het volgende:
goede morgen, nog 1 dagje en het is weer voorbij dat kerstgedoe
Nee , dan begint het pas.....quote:Op woensdag 26 december 2012 09:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En zo is het weer voorbij.
Niks mis met veel eten in huis...quote:Op woensdag 26 december 2012 09:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja he? Daar maak je je dan zo druk over... Veel vreten in huis,kerstversieringen, verplichte gezelligheid..
En zo is het weer voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |