Graag.quote:Op zondag 23 december 2012 01:23 schreef Symphonic het volgende:
Kan van Velzen niet terugkomen en die teringkwal het huis uittrappen?
Arme Gerard.quote:Op zondag 23 december 2012 01:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat piercingmoment om half 3 wordt zo'n bummer..als net iedereen die Sanne weer vergeten is, komt ze weer vol in beeld.
Als ze maar inzoomen op die tepels!!!quote:Op zondag 23 december 2012 01:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat piercingmoment om half 3 wordt zo'n bummer..als net iedereen die Sanne weer vergeten is, komt ze weer vol in beeld.
die weet nog van niks!quote:
Zo groot is mn tv niet..quote:Op zondag 23 december 2012 01:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Als ze maar inzoomen op die tepels!!!![]()
360-cam alvast gereed houden.quote:Op zondag 23 december 2012 01:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Als ze maar inzoomen op die tepels!!!![]()
ga maar vast tissues pakken!quote:Op zondag 23 december 2012 01:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Als ze maar inzoomen op die tepels!!!![]()
Wel meer dan 1quote:
ja de goeiste teringkwal die er in NL rondlooptquote:Op zondag 23 december 2012 01:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Johnny is de goeiste Pokemontrainer
Dit is gewoon een hoogtepunt(verandering) in de Nederlandse muziekgeschiedenis. (niet sarcastisch)quote:
ben blij dat ik die gemist heb...quote:Op zondag 23 december 2012 01:24 schreef BBQSausage het volgende:
Sanne druipt gewoon af, die heeft d'r momentje van aandacht al gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |