Ze ruiken het ook niet, ze lezen het af aan zijn gedragquote:Op zondag 23 december 2012 00:09 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lijkt me echt onzin dat ze dat "ruiken"
Op straat is kansloos ja en als je bij álle meisjes op school faalt doe je iets verkeerd.quote:Op zondag 23 december 2012 00:08 schreef Socializer het volgende:
[..]
Op straat wil ik wel. Daar was ik niet op tegen. Maar de vraag is of dat niet wanhopig is en wat
ik dan moet zeggen of doen, want ik kan moeilijk zomaar hun tel.nmr vragen.
Ik werk op dit moment niet en op school heb ik al bijna alle dames geprobeerd maar gefaald.
Niet letterlijk... hij bedoelt "aanvoelen"quote:Op zondag 23 december 2012 00:09 schreef Miniem het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 december 2012 00:10 schreef Socializer het volgende:
[..]
Niet letterlijk... hij zij bedoelt "aanvoelen"
Niet daadwerkelijk falen maar of ze hebben klaarblijkelijk geen interesse lijkt mij en na het toevoegen op social media doe ik er ook niks mee. Op school vind ik het ook niet zo fijn.quote:Op zondag 23 december 2012 00:10 schreef erikkll het volgende:
[..]
Op straat is kansloos ja en als je bij álle meisjes op school faalt doe je iets verkeerd.
No shit Sherlockquote:Op zondag 23 december 2012 00:10 schreef Socializer het volgende:
[..]
Niet letterlijk... hij bedoelt "aanvoelen"
Omdat?quote:Op zondag 23 december 2012 00:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geloof me, je hebt het als vrouw gauw genoeg door
Omdat wanhopige mannen een bepaalde uitstraling hebben jegens vrouwspersonen, en dat merken wij gewoon opquote:
Ligt eraan hoe en wat, en hoe letterlijk je "op straat" ziet. Je kunt bijv een praatje aanknopen als de trein weer eens te laat is, of de bus niet gekomen of dat ze haar tas heeft laten vallen, of dat ze (bijna) valt door gladheid of dat soort zaken.. Als er dus een "aanleiding" gevonden kan wordenquote:Op zondag 23 december 2012 00:10 schreef erikkll het volgende:
[..]
Op straat is kansloos ja en als je bij álle meisjes op school faalt doe je iets verkeerd.
Hier zeg je toch: geen facebook.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:24 schreef Socializer het volgende:
Op mijn school lijken de meisjes zich ook niet echt volwassen te gedragen, alsof ze nog steeds stil zijn blijven staan met het " jongen vindt meisje leuk" en dan moet het allemaal via likes via de zogenaamde facebook. En fatsoenlijk contact lijkt dus nauwelijks haalbaar, omdat op de middelbare school waar ik studeer het nog kinderachtig werkt qua jongens-meisjes verhoudingen en iedereen met zijn of haar mobiel bezig is dan de omringende mensen.
quote:Op zondag 23 december 2012 00:12 schreef Moira. het volgende:
Wees gewoon even blij met dat je niemand hebt, geen gezeik aan je kop, geen ruzies, geen pijnlijke moeilijkdoenrij met gevoelens. Gewoon jij en je rechterhand.
Oh, ik denk dat dát juist wel weer goed zou kunnen zijn misschien. Als er een aanleiding is, is het niet awkward. Maar da's inderdaad niet wat ik verstond onder 'op straat'quote:Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe en wat, en hoe letterlijk je "op straat" ziet. Je kunt bijv een praatje aanknopen als de trein weer eens te laat is, of de bus niet gekomen of dat ze haar tas heeft alter vallen, of dat ze (bijna) valt door gladheid of dat soort zaken.. Als er dus een "aanleiding" gevonden kan worden![]()
Denk niet dat daar veel dates uit komen, maar je weet maar nooit en je "oefent" iig op meiden aanspreken
Ja, 't is wel zo hoorquote:
Daar geef ik je gelijk in. Weet gewoon niet wat ik moet uitvoeren etc.. na het toevoegen op de betreffende social media. Want de betreffende dames heb ik bv. alleen op school gezien en misschien kennen ze me geen eens, want ik heb hun nooit gesproken.quote:Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef erikkll het volgende:
[..]
Hier zeg je toch: geen facebook.
Overigens: wat is er mis met 'jongen vindt meisje leuk'-gedrag? Op wat voor manier verwacht je dat het later volwassener zal zijn? Je leert iemand kennen, je praat er wat mee, je liket haar foto's op facebook, je gaat eens daten en de rest volgt vanzelf. Niet noodzakelijkerwijs in deze volgorde mbt facebook, overigens
Zo heel veel anders gaat het dus volgens mij niet? Op de middelbare school ga je toch ook gewoon gezellig met een leuk meisje naar de bioscoop of iets drinken?
Vrouwen merken wel of iemand wanhopig is, andersom geldt dat trouwens ook.quote:Op zondag 23 december 2012 00:09 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat lijkt me al een slecht begin he. Eerst maar eens gezellig in het echt praten. Je zit bij elkaar op school, er zijn zóveel gelegenheden om een gesprekje aan te knopen!quote:Op zondag 23 december 2012 00:17 schreef Socializer het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in. Weet gewoon niet wat ik moet uitvoeren etc.. na het toevoegen op de betreffende social media. Want de betreffende dames heb ik bv. alleen op school gezien en misschien kennen ze me geen eens, want ik heb hun nooit gesproken.
Je moet een beetje creatief zijn op straatquote:Op zondag 23 december 2012 00:15 schreef erikkll het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat dát juist wel weer goed zou kunnen zijn misschien. Als er een aanleiding is, is het niet awkward. Maar da's inderdaad niet wat ik verstond onder 'op straat'
Dus? Ik heb zat vrouwen op Facebook die ik nog nooit in het echt heb gesproken of gezien. Maar die posten ook foto's, of updates etc. En dan kun je eens beginnen met daar een leuke comment op achter te laten, of eens iets van hen te liken.quote:Op zondag 23 december 2012 00:17 schreef Socializer het volgende:
Daar geef ik je gelijk in. Weet gewoon niet wat ik moet uitvoeren etc.. na het toevoegen op de betreffende social media. Want de betreffende dames heb ik bv. alleen op school gezien en misschien kennen ze me geen eens, want ik heb hun nooit gesproken.
Ze zitten niet in mijn klas en totaal niet in mij vriendengroep of ergens in de pauze..quote:Op zondag 23 december 2012 00:18 schreef erikkll het volgende:
[..]
Dat lijkt me al een slecht begin he. Eerst maar eens gezellig in het echt praten. Je zit bij elkaar op school, er zijn zóveel gelegenheden om een gesprekje aan te knopen!
Andersom? Wanhopige vrouw? Die ben ik nog nooit tegengekomenquote:Op zondag 23 december 2012 00:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Vrouwen merken wel of iemand wanhopig is, andersom geldt dat trouwens ook.Mensen beginnen b.v. dan te snel over dingen die er nog totaal niet toe doen op dat moment.
Gewoon ophouden met proberen en de dingen vanzelf laten gaan.quote:Op zondag 23 december 2012 00:17 schreef Socializer het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud je bent maar als je maar lang genoeg vrijgezel bent kom je ze wel tegen...meestal als je een tijdje in de dertig bent en de vrouw ook.quote:Op zondag 23 december 2012 00:19 schreef erikkll het volgende:
[..]
Andersom? Wanhopige vrouw? Die ben ik nog nooit tegengekomenWel onzekere vrouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |