hij heeft zelf ook een navel?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:54 schreef Akantha het volgende:
[..]
God maakt dat zo, de mens naar zijn beeld.
bietje slap argument wel natuurlijk, als god ze gemaakt heeft kan hij er natuurlijk ook een navel bij makenquote:
sorryquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:54 schreef slug_ het volgende:
[..]
bietje slap argument wel natuurlijk, als god ze gemaakt heeft kan hij er natuurlijk ook een navel bij maken
Don't push yourself here, we hebben je net vergeven.quote:
Wel als ie 'n dipje heeft.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:43 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die is volgens eigen zeggen door en door loyaal, dus die zou Geelman nooit op deze wijze afvallen.
genesis was helaas wel degelijk echtquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef Rawberry het volgende:
Adam en Eva is een fabeltje. Net als Genesis.
Sorry maar het is zo. Bijbel is achterhaald.
genesis bestaat jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef slug_ het volgende:
[..]
genesis was helaas wel degelijk echt
Je gelooft in sprookjes.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:58 schreef dramatic het volgende:
[..]
genesis bestaat ja
helaas zit het een factor 800000 naast de werkelijke oudheid van de aarde, maargoed.
je moeders kinderen ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:58 schreef Akantha het volgende:
Stelletje heidenen.
[..]
Je gelooft in sprookjes.
De band?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef slug_ het volgende:
[..]
genesis was helaas wel degelijk echt
Daarmee bedoel je mij? Dat klopt niet.quote:
Narniaquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:58 schreef Akantha het volgende:
Stelletje heidenen.
[..]
Je gelooft in sprookjes.
Dit is een band die zichzelf Narnia noemt en christelijke liederen maakt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:01 schreef koekii het volgende:
[..]
Narnia![]()
Die keek ik net nog! Wel stom dat Narnia over hemel en paradijs gaat en dat Aslan hun god is
![]()
___!
Dat is gewoon pure aidsquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:01 schreef Akantha het volgende:
[..]
Dit is een band die zichzelf Narnia noemt en christelijke liederen maakt.
Kan jij mijn beste ts, vertellen waar die 'heer' is? Waarom zouden wij in iets moeten geloven dat er totaal niet isquote:
Hij is er wilt jou helpen maar je moet het toestaan! Hij is er, hij staat er klaar om je te steunen. Maar soms moet je beproevingen doorgaan, omdat je anders slap bent. Van beproevingen wordt je sterker.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:07 schreef koekii het volgende:
Kan jij mijn beste ts, vertellen waar die 'heer' is? Waarom zouden wij in iets moeten geloven dat er totaal niet is
Hij bestaat nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:08 schreef Akantha het volgende:
[..]
Hij is er wilt jou helpen maar je moet het toestaan! Hij is er, hij staat er klaar om je te steunen. Maar soms moet je beproevingen doorgaan, omdat je anders slap bent. Van beproevingen wordt je sterker.
WELLESquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:11 schreef koekii het volgende:
oms moet je beproevingen doorgaan, omdat je anders slap bent. Van beproevingen wordt je sterker.
Hij bestaat niet
Kusjes
Mocht je nog een antwoord hebben kun je het hier posten: F&L / Adam's testikels: we snappen er de ballen niet van. deel 2quote:
Misschien...quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:54 schreef SchoneZoon het volgende:
"Gaat heen en vermenigvuldig u"
God wil juist dat we erop losneuken
Dus omdat jij je niet aan je eigen regels kan houden, moet de rest van de wereld maar veranderen...quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:31 schreef Akantha het volgende:
Ze zoeken de duivel op. Allemaal worden ze verleidt tot het kopen van drugs, met de verkeerde figuren omgaan etc.
Het is gewoon onmogelijk geworden om niet toe te geven aan de lusten van het leven. De duivel heeft teveel macht, overal waar je kijkt zie je plezier en lust. Mannen willen chicks en willen hun paal gebruiken, ze willen blowen, ze willen zuipen. Ze verliezen zich zelf en raken zo de weg kwijt.
Christelijke broeders ga er tegen in en laat je van je beste kan zien!
RIP Geelman.
Daar zakte het beetje respect dat ik over had voor TS en zijn post naar het laagste punt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:31 schreef Akantha het volgende:
Ze zoeken de duivel op. Allemaal worden ze verleidt tot het kopen van drugs, met de verkeerde figuren omgaan etc.
Het is gewoon onmogelijk geworden om niet toe te geven aan de lusten van het leven. De duivel heeft teveel macht, overal waar je kijkt zie je plezier en lust. Mannen willen chicks en willen hun paal gebruiken, ze willen blowen, ze willen zuipen. Ze verliezen zich zelf en raken zo de weg kwijt.
Christelijke broeders ga er tegen in en laat je van je beste kan zien!
RIP Geelman.
Doet natuurlijk niks af aan de boodschap van naastenliefde...quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:01 schreef HardMetal het volgende:
Christelijk zijn is in mijn optiek onmogenlijk, omdat we tegenwoordig ons verstand wat beter kunnen gebruiken. Odin en Wodan waren ook ooit onze goden. Tegenwoordig zijn veel mensen wijzer, dan in sprookjes te geloven.
Zie je wel: naastenliefde...quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:31 schreef Akantha het volgende:
De duivel heeft teveel macht, overal waar je kijkt zie je plezier en lust. Mannen willen chicks en willen hun paal gebruiken
Als je zelf te beroerd bent om wat geschiedenis na te lezen..quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:25 schreef Beantje het volgende:
Terecht.
Even voor de mensen die niet geloven, verklaar maar is al die kerken die zijn gebouwd. Kerst, waarbij we de geboorte van jezus vieren, de bijbel en nog veel meer dingen.
Er is heus niet iemand die dat even verzonnen heeft.
Wat moet ik nalezen dan?, als je me dat even wilt vertellenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:27 schreef dramatic het volgende:
[..]
Als je zelf te beroerd bent om wat geschiedenis na te lezen..
Minder bijbel meer werkelijkheid.
Ja, maar niet alleen dat.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:31 schreef dramatic het volgende:
Jij vindt het bestaan van kerken reden voor dat het geloof niet verzonnen is?
Dan ben je toch een klapmongool?quote:
Ja het is dus verzonnen volgens jou?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:33 schreef dramatic het volgende:
[..]
Dan ben je toch een klapmongool?
Het vieren van een bepaalde gebeurtenis van een bepaald geloof in een land waar dat geloof eens de meerderheid had is geen reden om aan te nemen dat het geloof waar is
Ik zeg dat het geen bewijs is. En ja, christendom is grotendeels verzonnen door Paulus.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:35 schreef Beantje het volgende:
[..]
Ja het is dus verzonnen volgens jou?
Loze aannames.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:37 schreef dramatic het volgende:
[..]
Ik zeg dat het geen bewijs is. En ja, christendom is grotendeels verzonnen door Paulus.
Wat voor bewijs wil je nog meer dan dat er al is?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:37 schreef dramatic het volgende:
[..]
Ik zeg dat het geen bewijs is. En ja, christendom is grotendeels verzonnen door Paulus.
niet iedereen..quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:01 schreef HardMetal het volgende:
Christelijk zijn is in mijn optiek onmogenlijk, omdat we tegenwoordig ons verstand wat beter kunnen gebruiken. Odin en Wodan waren ook ooit onze goden. Tegenwoordig zijn veel mensen wijzer, dan in sprookjes te geloven.
Bijbelvers graagquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:39 schreef dramatic het volgende:
[..]
Op de bijbel gebaseerd, dat zou het goed moeten doen
Hier heb je een kleine greep uit de reeks goden waar men in geloofd heeft: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_goden_en_godinnenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:39 schreef Beantje het volgende:
[..]
Wat voor bewijs wil je nog meer dan dat er al is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |