SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat deed hij dan vervolgens zelf??quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Jongens even centraal. Ik heb gevoel dat er af en toe offtopic wordt gegaan.
- Stevenmac![]()
![]()
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Whopwhop whoooop Locadia.
Of zoals 'voetbalkenners' hem plegen te noemen, Locadía (me de nadruk op LocaDIa)![]()
![]()
Godenzonen in Breda!quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Iedereen kan voetballen behalve N A C
kerstliedjes
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
LOCOGODIACuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Heracles kon zijn gemis niet opvangen dus spelen nu maar zonder linksback in een 3-4-3 formatie.quote:![]()
Als er een zevende valt wil ik ook een achtste, anders moet ik overal dat cliche "zevenklapper" weer lezenquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
![]()
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Loomsgod was erg goed vandaag ja. Hutchingod en Boumgod ook probleemloos. Wijnalgod goed voor zijn doen.![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heracles kon zijn gemis niet opvangen dus spelen nu maar zonder linksback in een 3-4-3 formatie.![]()
![]()
Strootbaas was ook goed (zoals altijd)quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:30 schreef Ramboetan het volgende:
Loomsgod was erg goed vandaag ja. Hutchingod en Boumgod ook probleemloos. Wijnalgod goed voor zijn doen.![]()
Toch bijna 10 meer dan Messi.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als er een zevende valt wil ik ook een achtste, anders moet ik overal dat cliche "zevenklapper" weer lezen![]()
![]()
Kut Wijnaldum. Zelfs vandaag speelt hij nog but.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Maar serieus, vinden jullie die "woordspellingen" met 'god' en 'baas' in een spelersnaam niet extreem treurig?![]()
True GodGodMMquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:32 schreef GGMM het volgende:
Maar serieus, vinden jullie die "woordspellingen" met 'god' en 'baas' in een spelersnaam niet extreem treurig?Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
idd, alleen Strootman mag dat claimenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:32 schreef GGMM het volgende:
Maar serieus, vinden jullie die "woordspellingen" met 'god' en 'baas' in een spelersnaam niet extreem treurig?![]()
neequote:Op zaterdag 22 december 2012 22:32 schreef GGMM het volgende:
Maar serieus, vinden jullie die "woordspellingen" met 'god' en 'baas' in een spelersnaam niet extreem treurig?Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
nee, jij?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:32 schreef GGMM het volgende:
Mijn grap is te lang doorgegaan door enkele mensen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:32 schreef GGMM het volgende:
Maar serieus, vinden jullie die "woordspellingen" met 'god' en 'baas' in een spelersnaam niet extreem treurig?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik stap met je mee.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:32 schreef GGMM het volgende:
Zal Metgod leuk vinden dat je dat zegtquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:32 schreef GGMM het volgende:
Maar serieus, vinden jullie die "woordspellingen" met 'god' en 'baas' in een spelersnaam niet extreem treurig?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zal Metgod leuk vinden dat je dat zegt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zal Metgod leuk vinden dat je dat zegt![]()
![]()
lensquote:
strootman
zankaMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Verkapte 'ik ben er mee begonnen'-post.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn grap is te lang doorgegaan door enkele mensen.![]()
Bommel beest
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Godver. Dat was weer billenknijpen.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Het hele leven van een PSV'er is simpel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk wel ja. Beetje simpel en kinderachtig.
Maar ieder z'n ding.
Naar het stadion gaan is stap 1
Stil zijn tot de goal komt is stap 2
Zakdoekje zwaaien is stap 3
Naar huis gaan is stap 4![]()
Over simpel en kinderachtig, die liedjes die in het stadion gezongen worden danquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk wel ja. Beetje simpel en kinderachtig.
Maar ieder z'n ding.![]()
![]()
Morgen 19:00 @ Stadhuisplein kampioenschappie vieren
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Hij is ziek en een ginger. Gun die man een pleziertje.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ten Rouwelaar staat te lachen met Van Bommel.
Wat een mentaliteit heeft die man
Maar weet iemand wat het record is aan rode kaarten in 1 seizoen. Conboy met 3 uit 13 wedstrijden moet toch goed op weg zijn?![]()
Er zijn meer kinderachtige dingen in de wereld ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Over simpel en kinderachtig, die liedjes die in het stadion gezongen worden dan![]()
ik snap 'm niet, wat probeer je te zeggen ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het hele leven van een PSV'er is simpel.
Moet je nagaan dat voor een Ajacied stap 1 al onmogelijk isquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je vergeet bier drinken en kut roepen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toppiejoppie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat voor een Ajacied stap 1 al onmogelijk is![]()
4 rode kaarten. Door Attevelt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is ziek en een ginger. Gun die man een pleziertje.
Maar weet iemand wat het record is aan rode kaarten in 1 seizoen. Conboy met 3 uit 13 wedstrijden moet toch goed op weg zijn?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Past wel bij het voetbal. Domme liedjes en hooligans enzo. Dan vind ik zo'n 'grappige' naamsverandering nog wel meevallen eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn meer kinderachtige dingen in de wereld ja, dat klopt.![]()
Ik vind het raar, maar zoals gezegd; ieder z'n ding. Zoveel maakt het me nou ook weer niet uit.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Past wel bij het voetbal. Domme liedjes en hooligans enzo. Dan vind ik zo'n 'grappige' naamsverandering nog wel meevallen eigenlijk.![]()
![]()
*Atteveld.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Mooi, mij ook nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het raar, maar zoals gezegd; ieder z'n ding. Zoveel maakt het me nou ook weer niet uit.![]()
![]()
Kan je alweer zitten of sta je nu te posten?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
en vaak komt stap 3 eerder dan stap 2quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat voor een Ajacied stap 1 al onmogelijk isMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Geen Bunnikje dit keer?quote:Op zondag 23 december 2012 12:28 schreef Paul het volgende:
IK BEN ER KLAAR DE JODUH GAAN ERAAAAAAAAAN![]()
Voor het eerst sinds 10 jaar ofzo, blijft ik thuis. Om met jou te fokken <3quote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Idd... Een nekschot voor de geluidsman aub...quote:Op zondag 23 december 2012 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijf eens met je tengels van het geluid af daar.![]()
Vind ik erg jammer, moet ik zeggen.quote:Op zondag 23 december 2012 12:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds 10 jaar ofzo, blijft ik thuis. Om met jou te fokken <3![]()
Preciesquote:Op zondag 23 december 2012 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet wat als Vitesse verliest hé![]()
![]()
12:30 wedstrijd + Makkelie... Ajax gaat verliezen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2012 12:31:34 ]![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 12:31 schreef RvLaak het volgende:
12:30 wedstrijd + Makkelie... Ajax gaat verliezenUtrecht gaat beuken vandaag dus dat komt mooi uit.quote:Op zondag 23 december 2012 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig Makkelie als scheidsrechter, die houdt erg van een pot doodfluiten.![]()
jezelf eraan irriterenquote:Op zondag 23 december 2012 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou godverdomme, wat moet ik aan met dit geluid
Je zou een tweet @ EDL kunnen doen![]()
Doen ze toch niets mee.quote:Op zondag 23 december 2012 12:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
jezelf eraan irriteren
Je zou een tweet @ EDL kunnen doen![]()
idd... Wss hebben ze de oude geluidsman een nekschot gegeven en een nieuwe achter de knoppen gezetquote:![]()
![]()
Nee joh, dat is die van PSVquote:Op zondag 23 december 2012 12:34 schreef remlof het volgende:
Ajax heeft wel by far het lelijkste uittenue van de Eredivisie![]()
Humberto heeft gewoon zijn werk gedaan.quote:Op zondag 23 december 2012 12:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
idd... Wss hebben ze de oude geluidsman een nekschot gegeven en een nieuwe achter de knoppen gezet![]()
Wss god op z'n knietjes bedanken dat het geen Leo Driessen isquote:Op zondag 23 december 2012 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Littlerabbit, wat doe jij als Ron de Rijk commentaar geeft?![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Triest, bij de wedstrijd van het jaar is het stadion niet eens vol
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Sowieso veel lege stadions dit seizoen.quote:Op zondag 23 december 2012 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Triest, bij de wedstrijd van het jaar is het stadion niet eens vol2000 light years from home![]()
vind je het gek met al die rare tijdstippenquote:Op zondag 23 december 2012 12:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sowieso veel lege stadions dit seizoen.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Willem II vooralquote:Op zondag 23 december 2012 12:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sowieso veel lege stadions dit seizoen.![]()
Ik zie het probleem niet. Doen ze in de JL ookquote:Op zondag 23 december 2012 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan willen ze nog op maandagavond gaan spelen ook.![]()
dan blijft het echt leegquote:Op zondag 23 december 2012 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan willen ze nog op maandagavond gaan spelen ook.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Daar zeg je ook wat jah, de JL.quote:Op zondag 23 december 2012 12:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Doen ze in de JL ook![]()
UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT![]()
Ja hoor, de gols tegen onder andere Roda, PEC, PSV, NAC, Real Madrid en City uit en thuis gemist?quote:Op zondag 23 december 2012 12:41 schreef Doublepain het volgende:
Weet Ajax dat je bij een hoekschop direct mag voorgeven?![]()
![]()
Weten jullie dat ze bij Utrecht gemiddeld 20 cm langer zijn? Op deze manier zijn die korte corners prima![]()
Is in de war met een Vormerloos Feyenoord.quote:Op zondag 23 december 2012 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jou neem ik niet serieus als je zegt dat Ajax zijn corners nooit gevaarlijk zijn. True story.
![]()
Chelseavoetbalquote:Op zondag 23 december 2012 12:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. 1 counter en dan met z'n allen voor het doel blijven staan![]()
![]()
daar ben ik ook een beetje bang voorquote:Op zondag 23 december 2012 12:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. 1 counter en dan met z'n allen voor het doel blijven staan[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Feyenoord en cornersquote:Op zondag 23 december 2012 12:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is in de war met een Vormerloos Feyenoord.. True story.
. Nog nooit zo lang een team zo slecht zien presteren op 1 onderdeel
![]()
![]()
Dat is wel vaak een zwak punt van ajax idd.. als de tegenstander en masse achter de bal blijft.quote:Op zondag 23 december 2012 12:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. 1 counter en dan met z'n allen voor het doel blijven staan![]()
kortom, Utrecht speelt tactisch sterkquote:Op zondag 23 december 2012 12:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat is wel vaak een zwak punt van ajax idd.. als de tegenstander en masse achter de bal blijft.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Woensdag nog gescoord uit een corner.quote:Op zondag 23 december 2012 12:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord en corners. Nog nooit zo lang een team zo slecht zien presteren op 1 onderdeel
2000 light years from home![]()
Staan nog niet zo héél compact achterin toch?quote:Op zondag 23 december 2012 12:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
kortom, Utrecht speelt tactisch sterk![]()
De reacties in het Feyenoord topic niet gelezen? We waren met z'n allen verbaasdquote:Op zondag 23 december 2012 12:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
woensdag nog gescoord uit een corner.![]()
huillie Eriksen, als hij echt zo goed is zou hij verder spelen...
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-![]()
Anders ik wel. Zo briljant als je zo wedstrijden wintquote:Op zondag 23 december 2012 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen heb ik gewoon téringhard staan juichen voor Chelsea.
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 12:45 schreef Silver_Shark het volgende:
huillie Eriksen, als hij echt zo goed is zou hij verder spelen...
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
ajax heeft de meeste schulden?quote:Op zondag 23 december 2012 12:44 schreef Sunshineboy het volgende:
Ajax is het Barcelona van Nederland....![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 12:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Woensdag nog gescoord uit een corner.True story.quote:Op zondag 23 december 2012 12:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is in de war met een Vormerloos Feyenoord.. True story.
![]()
De enige keer dat ik blij was voor inZanity. Die stond altijd als een gek te schreeuwen dat hij Barça verafschuwde.quote:Op zondag 23 december 2012 12:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Anders ik wel. Zo briljant als je zo wedstrijden wint.
![]()
Makkelie, nuff saidquote:Op zondag 23 december 2012 12:48 schreef Doublepain het volgende:
Huu dat ging toch pas het nieuwe jaar in?![]()
Gezien het gedrag van de spelers NIETquote:Op zondag 23 december 2012 12:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een onzin die gele kaarten nu zo. Kan toch medunkt anders.![]()
Commentator denkt dat hij een nieuwtje heeft ofzo. Gaat inderdaad pas in na de winterstop. Anders hadden er gisteren 50 spelers geel gehad.quote:Op zondag 23 december 2012 12:48 schreef Doublepain het volgende:
Huu dat ging toch pas het nieuwe jaar in?Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Gewoon je bek dichthouden, zo moeilijk is dat niet. En Bulthuis had nog flink ongelijk ook, des te terechter deze kaart.quote:Op zondag 23 december 2012 12:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een onzin die gele kaarten nu zo. Kan toch medunkt anders.![]()
Vink gisteren hanteerde de regel wel al, en streng ook.quote:Op zondag 23 december 2012 12:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Commentator denkt dat hij een nieuwtje heeft ofzo. Gaat inderdaad pas na de winterstop. Anders hadden er gisteren 50 spelers geel gehad.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Traint Frank daar niet op met hem?Boerrigter heeft dat niet, is 26 jaar oud en zal dat ook nooit meer krijgen.
![]()
Protesteren mag toch, zolang er maar geen geweld aan te pas komt. Sinds die dood van die grensrechter wordt alles ietwat teveel uit zijn verband getrokken. Ligt niet aan het voetbal, ligt aan die complete mongolen en randdebielen in de maatschappij.quote:Op zondag 23 december 2012 12:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gezien het gedrag van de spelers NIET![]()
Wie floot vink?quote:Op zondag 23 december 2012 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Vink gisteren hanteerde de regel wel al, en streng ook.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Dit.quote:Op zondag 23 december 2012 12:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Protesteren mag toch, zolang er maar geen geweld aan te pas komt. Sinds die dood van die grensrechter wordt alles ietwat teveel uit zijn verband getrokken. Ligt niet aan het voetbal, ligt aan die complete mongolen en randdebielen in de maatschappij.
Maar met z'n 5en bij ieder fluitsignaal bij de scheids gaan janken is ook rammend irritant.![]()
Dan had Ajax al met 0-3 voor gestaanquote:Op zondag 23 december 2012 12:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is dit goed? Dan wil ik wel eens weten hoe het is als ze slecht spelen![]()
Gewoon de schuld aan de Rabobank gevenquote:Op zondag 23 december 2012 12:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Ron de Rijk heeft overal een verklaring voor he, rare commentator zeg.![]()
Keur ik ook niet goed, maar het is en blijft emotie. En dat komt in sport voor.quote:Op zondag 23 december 2012 12:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Dit.
Maar met z'n 5en bij ieder fluitsignaal bij de scheids gaan janken is ook rammend irritant.![]()
Oh heb ik niet helemaal gezien. Maar zou het raar vinden als de ene scheids het wel doet en de andere niet.quote:
Aan de andere kant, zou ik eigenlijk niet anders verwachten.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Moeilijk de bal goed afleggen.quote:
Oh wacht dat was die nieuwe cruijff niet.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
als Ajax zo door blijft gaan met kansen verneuken, dan krijg ik nog gelijk ook mbt de ene counter voor Utrecht![]()
![]()
Nog net binnen het jaar!quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Doe eens even heel snel scoren AjaxOp zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Eriksen en Boerigter zijn wel de zwakste van ajax op het moment.
ik vind Poulsen wel goeie wedstrijd spelen, en Vermeer zo vertrouwd als altijd.als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
sowieso waarom heeft Ajax boerigter gehaald met hem haal je sowieso de CL finale niet!!
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
Driesje Mertens is onze belangrijkste spelerquote:Op zondag 23 december 2012 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Kali belangrijker dan Mulenga.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
de jong
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
utreg oppermagtigOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
De ruiter
Als ze eens beter afwerken sta je na een kwartier al met 3-0 voorquote:Op zondag 23 december 2012 13:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die van Poulsen was ookWat speelt die sterk zeg vandaag.
![]()
Weet niet wie er net zei dat Eriksen niet goed speelt maar die heeft er dus duidelijk niet veel kijk op.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Niet op de bunnikside vandaag joh?quote:Op zondag 23 december 2012 13:03 schreef Paul het volgende:
Pff m'n hart bonst uit m'n lichaam van spanning![]()
Na al die kansen van Ajax zal Utrecht bij de eerste de beste kans wel scoren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 13:04 schreef RvLaak het volgende:
Wat is dat poepbruine embleem op de mouwen van Ajax eigenlijk? Vraag ik me al weken af![]()
![]()
kampioensbadge.quote:Op zondag 23 december 2012 13:04 schreef RvLaak het volgende:
Wat is dat poepbruine embleem op de mouwen van Ajax eigenlijk? Vraag ik me al weken af![]()
imoquote:
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ik hoop er wel opquote:Op zondag 23 december 2012 13:06 schreef muzas het volgende:
[..]
Wees blij. Op jullie shirt komt ie voorlopig niet![]()
![]()
Utreg ajax stond eerst om half 3quote:Op zondag 23 december 2012 13:06 schreef macca728 het volgende:
oh vandaag 2 wedstrijden om half een ? Typisch.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |