Je weet niet hoe oud ik ben.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
te oud voor jou
en je vraagt een dame nooit naar haar leeftijd!
Sleutelhanger heb ik ook nog ja, maar ik bedoelde de echte eendquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die sleutelhangers van 4 jaar (?) geleden? Die heb ik ook nog, 2 stuks zelfs.
Omdat je anders de eeuwige 'geven ze maar zo weinig?!' discussies krijgt. Nu gaat het er gewoon helemaal niet over.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:47 schreef iBenny het volgende:
Waarom komen die BN'ers alleen rotzooi dumpen voor de veiling en geven de meeste zelf geen geld
Qua usernames zouden jullie onwijs matchen!quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet niet hoe oud ik ben.
Sorry 'bout that.
Misschien doen ze dat wel, maar vinden ze dat ze dat niet zo moeten roepen vanaf de daken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:47 schreef iBenny het volgende:
Waarom komen die BN'ers alleen rotzooi dumpen voor de veiling en geven de meeste zelf geen geld
Dat is zo ouderwets dat je inderdaad bewijst dat ...quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en je vraagt een dame nooit naar haar leeftijd!
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Qua usernames zouden jullie onwijs matchen!
hmmmquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:48 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Misschien doen ze dat wel, maar vinden ze dat ze dat niet zo moeten roepen vanaf de daken.
Verdomd, inderdaad.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Sleutelhanger heb ik ook nog ja, maar ik bedoelde de echte eend
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |