mbo'ersquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:30 schreef garriej het volgende:
Ik doe ook mboik weet het. Maar hier zit ook nog, en dit is een pareltje de: ondernemers academie.
Leedvermaak is dan ook het beste vermaak.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:31 schreef Kola het volgende:
[..]
mbo'ersleukste mensen. heb nog nooit moeten lachen om een hoogopgeleid persoon.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:30 schreef Vaatwastablet het volgende:
Is toch gewoon van de zotte. Ik sprak laatst iemand die bouwkunde stuuderde. Ik nam aan dat hij op de TU zit, blijkt hij gewoon een mbo cursus bouwkunde te volgen aan een ROC; ofwel een opleiding tot bouwkundig tekenaar
hehe dankjequote:Op zaterdag 22 december 2012 20:31 schreef Kola het volgende:
[..]
mbo'ersleukste mensen. heb nog nooit moeten lachen om een hoogopgeleid persoon.
achterlijke humor=beste humorquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:32 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Leedvermaak is dan ook het beste vermaak.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:32 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Leedvermaak is dan ook het beste vermaak.
Leren hoe je steelt van die rijke tata's.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:33 schreef superdrufus het volgende:
Waajooow ik doe rechten aan roc, laterzzz advokaat worde, dikke geld verdienen jeweetz.
Alleen accountant volgens mij.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:37 schreef superdrufus het volgende:
Is accountancy trouwens niet een beschermde titel ?
Correcto.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alleen accountant volgens mij.
Stel je voor straks joinen ze ook nog het corps.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:52 schreef Sophie94 het volgende:
Terechte klacht. Mbo![]()
Blijkbaar kan je tegenwoordig ook al rechten op het mbo studeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be in the world
And not a part of it
That's the aim of the pain.
Ah, duidelijk. Maar ergens vind ik het toch een scheve ontwikkeling, dat dit vaak gebeurt met het idee van "laten we onze cursisten maar eens slim voelen".quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar om even verder OT te reageren volgens mij heeft dat niet zo zeer met dure namen te maken maar meer met globalisatie. Tegenwoordig raken bedrijfstakken over de heel de wereld vervlochten en is het steeds meer zaak om opleidingen internationaal te maken, denk aan het bachelor-master systeem. Nu weet ik niet precies in hoeverre mbo'ers in buitenlandse bedrijven gaan werken maar volgens mij heeft het daarmee te maken zodat er bijv. dan associate degrees worden uitgedeeld. Omdat bepaalde Nederlandse opleidingen slechts zo universitair klinken in het Engels ontstaat het idee zoals in de OP. Maar volgens mij draait het meer om de globalisatie en uniformering van het onderwijs an sich.
Waar ga je heen bro?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:34 schreef Smack10 het volgende:
Ben ik blij dat ik over een paar jaar weg ben uit dit "land
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:52 schreef Akantha het volgende:
[..]
Stel je voor straks joinen ze ook nog het corps.
Het zit in de soep en is rond rara wat is het?Mbo wordt gelukkig en zeer zeer terecht niet toegelaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:55 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Mbo wordt gelukkig en zeer zeer terecht niet toegelaten.
Aldus de corpsslet. Niet zo hypocriet doen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:55 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Mbo wordt gelukkig en zeer zeer terecht niet toegelaten.
Mbo is nu eenmaal ander volk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:58 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Aldus de corpsslet. Niet zo hypocriet doen.
Een waardeoordeel hebben voordat je iemand daadwerkelijk kent is de grootste fout die je kan maken.quote:
Dat moet ik nog beslissen (waar precies), maar ik moet afstuderen in een ander land en dat afstuderen begint in februari.. dus dan weet ik meerquote:
Alsof iedereen die mbo doet dom is, dikke onzin natuurlijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Een waardeoordeel hebben voordat je iemand daadwerkelijk kent is de grootste fout die je kan maken.
Leer je dat niet op je studie of ben je gewoon niet zo slim?
Dat probeer ik te zeggenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:02 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Alsof iedereen die mbo doet dom is, dikke onzin natuurlijk
Ik ben dan ook de verpersoonlijking van de waarheidquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:03 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Klopt. ik was het dan ook met je eens
hahaquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook de verpersoonlijking van de waarheid
http://www.ncoi.nl/opleid(...)edrijfseconomie.htmlquote:Studieprogramma
De opleiding bestaat uit 2 modules van elk 6 bijeenkomsten:
Bedrijfseconomie
Opbouw van de balans
Winst-en-verliesrekening
Financiële kengetallen
De waarde en interpretatie van kengetallen
Jaarrekening lezen
Budgetten en begrotingen
In- en uitstroom van geld
Financiering van investeringen
Budgetten en financiering
Werken met budgetten
Kostensoorten
Kostprijsberekeningen
Bedrijfsminimum
Liquiditeit en solvabiliteit
Belangrijke financiële gegevens begrijpen
Financiering en afschrijving
Budgetverschillen signaleren
Dat echt gewoon precies havo M&O ja.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:13 schreef MichaelScott het volgende:
De inhoud van zo'n 'opleiding' stelt ook al niets voor, het is gewoon hetzelfde als management en organisatie op de middelbare school.
[..]
http://www.ncoi.nl/opleid(...)edrijfseconomie.html
Mbo en moeilijk hahaha. Die mbo'ers kappen waarschijnlijk omdat ze willen werken in de plaatselijke super.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:16 schreef Ricardo1989 het volgende:
Overigens is mbo niet zo makkelijk als sommige doen geloven. Hoezo kappen zoveel mensen anders met de opleiding?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:17 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Mbo en moeilijk hahaha. Die mbo'ers kappen waarschijnlijk omdat ze willen werken in de plaatselijke super.
Ik zei niet dat het moeilijk is, maar zeker ook niet makkelijk. Bij mbo moet je ook vakken als nederlanders, Engels, rekenen, etc doen. Niet zo arrogant doen damequote:Op zaterdag 22 december 2012 22:17 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Mbo en moeilijk hahaha. Die mbo'ers kappen waarschijnlijk omdat ze willen werken in de plaatselijke super.
Nederlands Engels en rekenen.:')quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:18 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het moeilijk is, maar zeker ook niet makkelijk. Bij mbo moet je ook vakken als nederlanders, Engels, rekenen, etc doen. Niet zo arrogant doen dame
Het is sophie uit 94quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:18 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het moeilijk is, maar zeker ook niet makkelijk. Bij mbo moet je ook vakken als nederlanders, Engels, rekenen, etc doen. Niet zo arrogant doen dame
We weten dat je nep bent, kom er gewoon voor uit Ritmo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:19 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Nederlands Engels en rekenen.:')
Dat is basisschool.
Juist, totaal vergelijkbaar (y)quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:19 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Nederlands Engels en rekenen.:')
Dat is basisschool.
niet zo netjes bewoord, maar ze is wel arrogant vind ikquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:19 schreef Akantha het volgende:
[..]
Het is sophie uit 94Vergeet het maar die trollt en wilt alleen dat jij je gaat ergeren op haar het beste negeer je die.
Mwoah ze wilt dat wij dat denken, maar eigenlijk is het gewoon een vent of een lelijk wijf. Die zich enkel zo opstelt. Het is te doorzichtig dat een echt persoon achter dat account zit. Want wie is er nou serieus zo wereld vreemd en zo omhoog gevallen. Dat moet gewoon nep zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:21 schreef Ricardo1989 het volgende:
Het is sophie uit 94 Vergeet het maar die trollt en wilt alleen dat jij je gaat ergeren op haar het beste negeer je die.
Ik las al wat reacties, echt zon studentesletje he? omhooggevallen trutje.
Niet omdat het te moeilijk is. Heb voor mijn werk redenen voor schooluitval op MBO-niveau in kaart gebracht. De beweegredenen om te stoppen lagen veelal meer in de persoonlijke sfeer; financiele redenen/schulden, zwangerschap, ingewikkelde thuissituatie en/of psychische problematiek.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:16 schreef Ricardo1989 het volgende:
Overigens is mbo niet zo makkelijk als sommige doen geloven. Hoezo kappen zoveel mensen anders met de opleiding?
Daar heb je een punt, maar voor mensen als mij is het gewoon niet makkelijk een opleiding vol te houden. Ik kan slecht tegen gezach, en ik werk gewoon veel lieverquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:23 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Niet omdat het te moeilijk is. Heb voor mijn werk redenen voor schooluitval op MBO-niveau in kaart gebracht. De beweegredenen om te stoppen lagen veelal meer in de persoonlijke sfeer; financiele redenen/schulden, zwangerschap, ingewikkelde thuissituatie en/of psychische problematiek.
Waarom noem je mij, en niet Ricardo en Sophie? Die doen het even hard?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Akantha, zou je nu weer in topics OT willen gaan reageren aub in plaats van constant overal de confrontratie met sophie94 op te zoeken.
?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:25 schreef Akantha het volgende:
[..]
Waarom noem je mij, en niet Ricardo en Sophie? Die doen het even hard?
Omdat ik jou in meerdere topics de confrontatie zie zoeken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:25 schreef Akantha het volgende:
[..]
Dat jij ook met Sophie in discussie gaat..quote:
Sophie is obvious troll....quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Omdat ik jou in meerdere topics de confrontatie zie zoeken.
Het is zaterdagavond, houd het een beetje gezellig.
Zij met mij hé ;-)quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:26 schreef Akantha het volgende:
[..]
Dat jij ook met Sophie in discussie gaat..
Wat is er precies onnuttig aan die opleidingen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:30 schreef Palomar het volgende:
Al is het denk ik toch een nuttigere opleiding dan mbo dierverzorging of bloemschikken
Ook een LOI-cursus van 3 dagen. LOI-'opleidingen' worden door werkgevers niet bepaald serieus genomen, wat LOI zelf ook beweert. Wat had je dan verwacht dat ze gingen zeggen? Daarnaast heb je dus ook gewoon mbo-opleidingen met een duur van 2 tot 4 jaar die deze opleidingen aanbieden.quote:
Ga is heel rap de keuken keukenslaafje van mequote:Op zaterdag 22 december 2012 22:17 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo denigerend joh. Wat is het dan? Werken?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef Haantje_pappie het volgende:
Mensen die zeggen '"ik studeer aan het mbo"'ga dan meteen van school af jemig zeg
![]()
Ik doe helemaal niet denigrerend ,ik zeg gewoon waar het op staat, dat je daar niet tegen kan moet jij weten.Als ze hadden gezegd "ik zit op het mbo"had ik mijn waffel gehouden simpel als dat..... maar mensen die zeggen "ik studeer mbo"verdienen het om getrolled te worden, aangezien zij zich heel hoog voelen,terwijl dat absoluut niet het geval is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo denigerend joh. Wat is het dan? Werken?
Het is gewoon officieel een studerenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:55 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet denigrerend ,ik zeg gewoon waar het op staat, dat je daar niet tegen kan moet jij weten.Als ze hadden gezegd "ik zit op het mbo"had ik mijn waffel gehouden simpel als dat..... maar mensen die zeggen "ik studeer mbo"verdienen het om getrolled te worden, aangezien zij zich heel hoog voelen,terwijl dat absoluut niet het geval is.
Ach gossie, was dat nou echt de enige manier die je kon bedenken om je er onderuit te lullen dat je iets doms hebt gezegd? Het op de man spelen?quote:
Niet zo denigererendquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:59 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ach gossie, was dat nou echt de enige manier die je kon bedenken om je er onderuit te lullen dat je iets doms hebt gezegd? Het op de man spelen?
Studeren impliceert college volgen aan een hoger onderwijsinstelling. Het mbo is een uitbreiding op het voortgezet onderwijs en heeft een lager europees onderwijsniveau dan bachelors. In de Europese indeling is het mbo niveau 5 terwijl een bachelor op hbo of woquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo denigerend joh. Wat is het dan? Werken?
IDC.quote:Op zondag 23 december 2012 00:02 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Studeren impliceert college volgen aan een hoger onderwijsinstelling. Het mbo is een uitbreiding op het voortgezet onderwijs en heeft een lager europees onderwijsniveau dan bachelors. In de Europese indeling is het mbo niveau 5 terwijl een bachelor op hbo of wo
niveau 6 is. Daarom is de term student voor mbo'ers een onjuiste benaming.
Staat niet in de dikke Van Dale ,dus dan is het niet officieelquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:56 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Het is gewoon officieel een studeren
Ik heb ook mbo gedaan, kreeg STUDIEfinanciering en STUDENTEN ov kaart
Ik kreeg de volle beurs + maximale lening, dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Staat niet in de dikke Van Dale ,dus dan is het niet officieelen op het mbo krijg je geen studiefinanciering maar een tegemoetkoming
.Waar ik(helaas) wel gelijk in moet geven is dat mbo-ers recht hebben op een studenten OV kaart.
Doe je nou hbo of werk je?quote:Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik kreeg de volle beurs + maximale lening, dat waren nog eens tijden
ik heb mijn mbo helaas niet afgerond, ben nu aan de bak bij Salcon maar wil nog wel verder studerenquote:
Goed dat jij het zelf in ziet alleen maar mooi.quote:Op zondag 23 december 2012 00:05 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ik heb mijn mbo helaas niet afgerond, ben nu aan de bak bij Salcon maar wil nog wel verder studeren
Ik vind geen een opleiding nutteloos, want je streeft naar iets om te bereikenquote:Op zondag 23 december 2012 00:06 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Hij moet inderdaad niet zo denigrerend doen. Vind jij die opleidingen dan ook nutteloos?
Ga is heel rap koken keukenslaafje van mequote:Op zondag 23 december 2012 00:06 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Hij moet inderdaad niet zo denigrerend doen. Vind jij die opleidingen dan ook nutteloos?
Ehm mbo niveau 4 bedrijfskunde is ongeveer gelijk aan m&o op de Havo en ik denk dat m&o op de Havo een stuk pittiger is dan bedrijfskunde op het mboquote:Op zondag 23 december 2012 00:12 schreef TheSolution het volgende:
Ik denk niet dat het niveau van mbo bedrijfskunde veel scheelt met het niveau van wo bedrijfskunde eerlijk gezegd.
Het niveau van wo bedrijfskunde, of andere flutstudies op het wo, stelt ook helemaal niks voor (denk aan commerciële economie, communicatiewetenschappen, rechten etc.)quote:Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Ehm mbo niveau 4 bedrijfskunde is ongeveer gelijk aan m&o op de Havo en ik denk dat m&o op de Havo een stuk pittiger is dan die van mbo
Je vergeet vrijetijdskundequote:Op zondag 23 december 2012 00:16 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Het niveau van wo bedrijfskunde, of andere flutstudies op het wo, stelt ook helemaal niks voor (denk aan commerciële economie, communicatiewetenschappen, rechten etc.)
Jawel dus. Het verschil tussen hbo en wo is al echt gigantisch, laat staan dat het verschil tussen mbo en wo wel mee zal vallen. Al kan een en ander misschien nog per stad verschillenquote:Op zondag 23 december 2012 00:12 schreef TheSolution het volgende:
Ik denk niet dat het niveau van mbo bedrijfskunde veel scheelt met het niveau van wo bedrijfskunde eerlijk gezegd.
Je bedoelt deze Salcon: http://www.salcon.nl/ ? Waar ze het hebben over: "Onze mensen zijn professionals in hart en nieren, goed opgeleid, met een uitstekende staat van dienst, en zij beschikken over ruime en relevante werkervaring binnen de financiële dienstverlening."quote:Op zondag 23 december 2012 00:05 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ik heb mijn mbo helaas niet afgerond, ben nu aan de bak bij Salcon maar wil nog wel verder studeren
quote:
Ik wacht nog steeds op het eerste studentencorps voor MBO'ersquote:Op zondag 23 december 2012 09:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
Corpsballen. Van die saaie kakmensen.
quote:Op zondag 23 december 2012 11:05 schreef sinepedraap het volgende:
Zoals: veiligheid en vakmanschap.
Klinkt echt super sjiek duur maar geen idee wat het betekent XD
Met mbo 'accountancy' mag je blij zijn als je ergens facturen in mag kloppen. Zeer terechte klacht. Ik heb zelf destijds ook mbo gedaan, administrateur niv 4 heette het toen gewoon, en wij waren scholieren die lessen volgden, geen studenten die colleges volgden.quote:Op zondag 23 december 2012 08:10 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Verder overigens zeer terecht klacht. Een ex van mijn broertje "studeerde" accountancy. Ze zou echt zwaar veel gaan verdienen. Steeds de grootste verhalen, bleek na een paar maanden dat ze overwoog nog hbo accountancy te gaan doen. Mevrouw studeerde accountancy op het mbo en dacht echt accountant te worden.
Dat doet ze nu dus ookquote:Op zondag 23 december 2012 11:15 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Met mbo 'accountancy' mag je blij zijn als je ergens facturen in mag kloppen. Zeer terechte klacht. Ik heb zelf destijds ook mbo gedaan, administrateur niv 4 heette het toen gewoon, en wij waren scholieren die lessen volgden, geen studenten die colleges volgden.
Nee, helemaal niet. Blijkbaar heb jij geen mbo gedaan.quote:Op zondag 23 december 2012 11:50 schreef LelijKnap het volgende:
Engels op mbo 4 niveau klas 1:
Wat is het meervoud van 'cow' ?
No joke
quote:Op zondag 23 december 2012 12:17 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Blijkbaar heb jij geen mbo gedaan.
quote:AZ fan sinse 2002
Bank en verzekeringwezen nova college 2005. Was na 3 maanden wegquote:Op zondag 23 december 2012 12:17 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Blijkbaar heb jij geen mbo gedaan.
Ik kan jou vertellen dat het niveau van Engels weldegelijk hoger is dan jij doet geloven.quote:Op zondag 23 december 2012 12:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Bank en verzekeringwezen nova college 2005. Was na 3 maanden weg
Jij bent een mbo-voetbal(az)-tokkie die hopeloos het MBO tracht te verdedigen.quote:
Ik ben sowizo geen tokkie. En ik verdedig inderdaad het mbo, want ik wou dat ik die van mij had afgerond.quote:Op zondag 23 december 2012 12:21 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je bent een mbo-voetbal(az)-tokkie die hopeloos het MBO tracht te verdedigen.
Dat zegt hij.
quote:Op zondag 23 december 2012 12:21 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik kan jou vertellen dat het niveau van Engels weldegelijk hoger is dan jij doet geloven.
Het is vanzelfsprekend dat mijn voorbeeld niet representatief is. Maar dat maakt het niet minder waar dat ik daadwerkelijk die vraag voor mijn neus kreeg.quote:Op zondag 23 december 2012 12:23 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Jongen, doe niet zo neerbuigend man.
Ik vind Engels zelf ook wel een van de meest makkelijke vakken die ze geven, maar mbo in zijn geheel is gewoon niet makkelijk.quote:Op zondag 23 december 2012 12:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is vanzelfsprekend dat mijn voorbeeld niet representatief is. Maar dat maakt het niet minder waar dat ik daadwerkelijk die vraag voor mijn neus kreeg.
Dat is op het hbo ook zoquote:Op zondag 23 december 2012 12:32 schreef LelijKnap het volgende:
Leraren zijn slecht, de sfeer is kut (excuses maar al dat tuig om je heen de godsganse dag is gewoon niet leuk), de roosters zijn slecht, de reflectie-bullshit (pops en paps) is kut....
klopt allemaal
maar de inhoud van de studies opzichzelf zijn wel gewoon makkelijk... het enige wat het mbo bemoeilijkt zijn die omringende factoren
Het loopt om je heen, het zit in de aula, het staat naast je een peuk te roken...quote:Op zondag 23 december 2012 12:34 schreef Ricardo1989 het volgende:
Alleen niveau 2 heeft tuig, maar ik kan het wel vinden met die luiNiveau 4 heeft gewoon veel studiebollen
Ja, maar ik kan het wel vinden met die lui, doen tenminste niet zo neerbuigend als dat studentenvolk wat hier rond looptquote:Op zondag 23 december 2012 12:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het loopt om je heen, het zit in de aula, het staat naast je een peuk te roken...
Twee maanden en toen al afgehaakt? Daarna verder gegaan op Mbo?quote:Op zondag 23 december 2012 12:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt. Heb dat ook 2 maanden gedaan om die redenen
Vooropleiding Landmacht.quote:Op zondag 23 december 2012 11:05 schreef sinepedraap het volgende:
Zoals: veiligheid en vakmanschap.
Klinkt echt super sjiek duur maar geen idee wat het betekent XD
http://www.sallcon-werktalent.nl/quote:Op zondag 23 december 2012 08:07 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Je bedoelt deze Salcon: http://www.salcon.nl/ ? Waar ze het hebben over: "Onze mensen zijn professionals in hart en nieren, goed opgeleid, met een uitstekende staat van dienst, en zij beschikken over ruime en relevante werkervaring binnen de financiële dienstverlening."
quote:Op zondag 23 december 2012 00:16 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Het niveau van wo bedrijfskunde, of andere flutstudies op het wo, stelt ook helemaal niks voor (denk aan commerciële economie, communicatiewetenschappen, rechten etc.)
Doe niet zo neerbuigendquote:Op zondag 23 december 2012 13:07 schreef Uni4-Corn4 het volgende:
Laat die MBO-ers zich nu ook eens pro voelen...
dr. ir.quote:Op zondag 23 december 2012 13:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..].
Welke titulatuur mag jij voeren?
Niet neerbuigend bedoelt.. het word gewoon vergeten dat het land niet zonder ze kanquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 12:28 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik vind Engels zelf ook wel een van de meest makkelijke vakken die ze geven, maar mbo in zijn geheel is gewoon niet makkelijk.
*Elke dag half 9 op school zijn zonder te laat te komen is echt niet makkelijk of zo (ookal woon ik 10 minuten lopen van school)
*Leraren die je niet mogen en daarom jou benadelen en als je er tegenin gaat weer eens problemen krijgt
*Zo vaak bullshit vakken waar je gewoon geen zin in hebt, maar toch afgerond moet hebben
I can go on, and on
Ik ben serieus. Heb niet zo veel discipline wat dat betreft, gaf ook geen moer om school des tijdsquote:Op zondag 23 december 2012 13:09 schreef Aestivate het volgende:
[..]Troll, hoop ik? Ik moest elke dag drie kwartier met de bus en ben nog nooit te laat geweest. Op je werk moet je ook gewoon op tijd zijn. Scheelt wel dat op je werk nooit problemen hebt met collega's of dingen moet doen waar je geen zin in hebt /sarcasme.
Obviouslyquote:Op zondag 23 december 2012 13:10 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Heb niet zo veel discipline wat dat betreft, gaf ook geen moer om school des tijds
Ik ben studente aan het wo. Ik verdedigde het mbo luid en duidelijk. Jij begon vervolgens tegen mij te zeuren dat ik niet zo neerbuigend moet doen.. . Weet je zeker dat je niet gewoon enorm bevoordeeld bent jegens studenten? Of wil je eigenlijk gewoon iedereen afzeiken in dit topic?quote:Op zondag 23 december 2012 12:36 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan het wel vinden met die lui, doen tenminste niet zo neerbuigend als dat studentenvolk wat hier rond loopt
Niet per sé richting jou, maar er zijn heel veel mensen hier die zo denigerend doen richting mbo-studentenquote:Op zondag 23 december 2012 13:28 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik ben studente aan het wo. Ik verdedigde het mbo luid en duidelijk. Jij begon vervolgens tegen mij te zeuren dat ik niet zo neerbuigend moet doen.. . Weet je zeker dat je niet gewoon enorm bevoordeeld bent jegens studenten? Of wil je eigenlijk gewoon iedereen afzeiken in dit topic?
Wie is je mentrix? Princes margriet?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Studentquote:Op zondag 23 december 2012 13:29 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Niet per sé richting jou, maar er zijn heel veel mensen hier die zo denigerend doen richting mbo-studenten
Het zijn dan ook geen studenten maar scholieren.... dat ze wel stufi en een OV-kaart krijgen als ze 18 jaar of ouder zijn doet daar weinig aan af.quote:Op zondag 23 december 2012 13:29 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Niet per sé richting jou, maar er zijn heel veel mensen hier die zo denigerend doen richting mbo-studenten
De leraren doen ons anders geloven. Hun zeggen juist jullie zijn geen kinderen meer, maar volwassen studenten - gedraag jullie erna.quote:Op zondag 23 december 2012 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zijn dan ook geen studenten maar scholieren.... dat ze wel stufi en een OV-kaart krijgen als ze 18 jaar of ouder zijn doet daar weinig aan af.
Dan zouden ze het woord "studenten" moeten inslikken in die zin.quote:Op zondag 23 december 2012 13:40 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
De leraren doen ons anders geloven. Hun zeggen juist jullie zijn geen kinderen meer, maar volwassen studenten - gedraag jullie erna.
De verleiding om er een potje van te maken is echter groot.quote:Op zondag 23 december 2012 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zouden ze het woord "studenten" moeten inslikken in die zin.
Ze zijn idd volwassen, reden genoeg om je ernaar te gedragen.
Jup.quote:Op zondag 23 december 2012 13:33 schreef Red_85 het volgende:
Management denkt dat als je het beestje een popiejopie naam geeft, het interessant klinkt. Tegendeel bewijst het, want MBO en alles wat er mis mee is.
[..]
Wie is je mentrix? Princses margriet?
Waar staat dat intergral voor?quote:Op zondag 23 december 2012 13:46 schreef spierbal het volgende:
Ik doe Intergral security savety niveau 2
Geen idee, MBO 2 hé. Maar vond het wel mooi klinken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
quote:Op zondag 23 december 2012 13:57 schreef spierbal het volgende:
[..]
Geen idee, MBO 2 hé. Maar vond het wel mooi klinken.Het siert mensen als ze een gezonde dosis zelfspot hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag toch hopen dat het niet echt zo heet.....quote:Op zondag 23 december 2012 13:46 schreef spierbal het volgende:
Wist niet eens dat dat bestond. Verklaart wel waarom iedereen altijd denkt dat ik mbo doe als ik zeg dat ik Integrale Veiligheid studeer. Moet steeds vaker expliciet vermelden dat dit hbo is.quote:Op zondag 23 december 2012 13:46 schreef spierbal het volgende:
Hey, nog een IVK'er. Tik 'm aanquote:Op zondag 23 december 2012 14:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat bestond. Verklaart wel waarom iedereen altijd denkt dat ik mbo doe als ik zeg dat ik Integrale Veiligheid studeer. Moet steeds vaker expliciet vermelden dat dit hbo is.
Wel per sé richting mij. Ten eerste ben ik studente en doe jij een algemene bewering over studenten, ten tweede riep je specifiek tegen mij dat ik niet denigrerend moet doen. Het komt nogal zelfingenomen over als je te pas en te onpas tegen mensen gaat roepen dat ze niet denigrerend moeten doen. Ik begrijp dat iets specifieks je dwars zit en dat je mensen daarop aan wilt speken, maar houd het dan daarbij. Jouw naam is gewoon zwart en dus zou het je sieren als je jezelf niet opwierp als de bewaker van het algemene moraal in dit topic.quote:Op zondag 23 december 2012 13:29 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Jouw toon spreekt mij niet aan.quote:Op zondag 23 december 2012 16:04 schreef CruellaDeVil het volgende:
Wel per sé richting mij. Ten eerste ben ik studente en doe jij een algemene bewering over studenten, ten tweede riep je specifiek tegen mij dat ik niet denigrerend moet doen. Het komt nogal zelfingenomen over als je te pas en te onpas tegen mensen gaat roepen dat ze niet denigrerend moeten doen. Ik begrijp dat iets specifieks je dwars zit en dat je mensen daarop aan wilt speken, maar houd het dan daarbij. Jouw naam is gewoon zwart en dus zou het je sieren als je jezelf niet opwierp als de bewaker van het algemene moraal in dit topic.
In dat stukje of in het stukje waar je op reageerde met "Doe niet zo denigrerend."?quote:Op zondag 23 december 2012 16:15 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Jouw toon spreekt mij niet aan.
Heb jij ooit wel eens een CV gemaakt of gezien?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:35 schreef Palomar het volgende:
Kun je op je CV ook alleen bedrijfseconomie zetten. Dat verhoogt je kansen op de arbeidsmarkt als de werkgever niet doorheeft dat het MBO is.
ahahaha die is met haar hoofd in de wolken zij dacht zeker dat ze 40.000 per jaar gaat binnen slepen dacht het nietquote:Op zondag 23 december 2012 11:46 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Dat doet ze nu dus ook. Telefoon opnemen en licht administratief werk. Maar ze is gelukkig ook benaderd door een supermarkt om regiomanager te worden, maar weet niet of ze dat wel wil
. Echt de grootheidswaanzin van sommige van die lui.
Wat een schijt betoog maar goedquote:Op zondag 23 december 2012 16:04 schreef CruellaDeVil het volgende:
ssie is dan ook te vergelijken met het continu willen veranderen van de aanduiding van allochtonen. Het woord allochtoon heeft een negatieve connotatie voor een hoop mensen, maar introduceer je een nieuw woord dan wordt die connotatie gewoon ove
Ik heb hiervoor 4 jaar MBO gedaan en zit nu in m'n tweede jaar HBO en ervaar precies hetzelfde. Het klasgevoel is veel sterker op het MBO en je voelt je meer betrokken bij alles. Op het HBO zit je elk kwartaal weer met anderen en vervalt al snel dat hele aspect.quote:Op zondag 23 december 2012 16:37 schreef Sjieraf het volgende:
Ik heb zelf ook MBO gedaan, en ik heb er een hele toffe tijd gehad. Natuurlijk zijn er veel organisatorische zaken die drastisch beter kunnen, maar dat heb je ook op het hbo en wo. Ik had een hele leuke klas waarvan ik met sommigen nog steeds contact heb. De leukste tijd van mijn leven. Op hbo en wo nooit meer zo'n geweldige tijd gehad.
Klasgevoelquote:Op zondag 23 december 2012 20:34 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor 4 jaar MBO gedaan en zit nu in m'n tweede jaar HBO en ervaar precies hetzelfde. Het klasgevoel is veel sterker op het MBO en je voelt je meer betrokken bij alles. Op het HBO zit je elk kwartaal weer met anderen en vervalt al snel dat hele aspect.
Alleen een mbo CV.quote:Op zondag 23 december 2012 19:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens een CV gemaakt of gezien?
quote:
Ik kwam een meisje tegen dat zei dat ze die studie deed. Ik was zo onder de indruk van de naam dat ik er dus vanuit ging dat het een studie aan het hbo/de uni betrof, bleek het inderdaad een mbo'er te zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:20 schreef Vaatwastablet het volgende:
Mbo-opleidingen die de naam Bedrijfseconomie, International Business Studies en Accountancy hebben
Zie ik net op tv.
It's a fucking disgrace
Ze gaan Bedrijfseconomie studeren. Ik denk dan meteen aan universiteit. Hebben ze het over fucking mbo opleiding praktijk die hun opleiding Bedrijfseconomie noemen. Als ze klaar zijn durven ze zich zeker ook nog afgestudeerde bedrijfseconomen te noemen
Als ik klaar ben met mijn studie is de naam van mijn studie dusdanig gedevalueerd dat het niks meer betekent.
En gelijk heb je. Liever een matig salaris (waar je mee kan rondkomen) en plezier in het werk, dan een hoog salaris en een schijthekel aan je werk en gefrustreerd raken. Beste is natuurlijk plezier in je werk en een mooi salaris. Hoe beter de opleiding, hoe meer flexibiliteit, maar wat een hoop studenten niet beseffen, is dat ook jouw verdere 'skills' een belangrijke rol spelen. Skills waarvan je vaak pas op de werkvloer ontdekt dat je ze wel of niet hebtquote:Op zondag 23 december 2012 23:04 schreef spierbal het volgende:
Even serieus, heb ook mbogedaan, beveiliging niveau 2. Nu kan het mij echt niet bommen dat ik geen hbo heb gedaan of wat dan ook, want heb het prima naar mijn zin op mn werk. Het loon valt tegen maarja geen stress enzo.
Wat is muzzy? En gelukkig maar dat je van Nederlands nog wel veel hebt opgestokenquote:Rekenen, 2+2, engels van het niveau muzzy. Van Nederlands was ik nog wel veel opgestoken, maar dat dankzij de docent en niet door de lesstof uit het boek.
Wat is de regering dan precies? En het kabinet? En het verschil tussen die twee? En waarom moet ik naar Parnassia omdat ik dit toevallig niet weet?quote:Krijg je vragen zoals, wat is de regering, wat is het kabinet. Kom op als dat al niet bij je algemene kennis behoord, kan je beter meteen naar Parnassia.
Doe es niet zo denigerend?quote:Op zondag 23 december 2012 21:11 schreef Mandéra het volgende:
Sinds wanneer 'studeren' mensen die MBO doen?
Het woord "bedrijfseconoom" zegt dan ook helemaal niets over het niveau van de bedrijfseconoom in kwestie. Dus waar maak je je druk om?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:20 schreef Vaatwastablet het volgende:
Mbo-opleidingen die de naam Bedrijfseconomie, International Business Studies en Accountancy hebben
Zie ik net op tv.
It's a fucking disgrace
Ze gaan Bedrijfseconomie studeren. Ik denk dan meteen aan universiteit. Hebben ze het over fucking mbo opleiding praktijk die hun opleiding Bedrijfseconomie noemen. Als ze klaar zijn durven ze zich zeker ook nog afgestudeerde bedrijfseconomen te noemen
Als ik klaar ben met mijn studie is de naam van mijn studie dusdanig gedevalueerd dat het niks meer betekent.
bij soliccitattiebriev falt dat wel op hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:35 schreef Palomar het volgende:
Kun je op je CV ook alleen bedrijfseconomie zetten. Dat verhoogt je kansen op de arbeidsmarkt als de werkgever niet doorheeft dat het MBO is.
"AZ till i die!!"quote:Op zondag 23 december 2012 13:03 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Nu wat aan te merken op mn Engels? (Sig)
niveau engels dat je op het eind van je MBO moet hebben is gelijk aan vwo examen.quote:Op zondag 23 december 2012 12:21 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik kan jou vertellen dat het niveau van Engels weldegelijk hoger is dan jij doet geloven.
quote:Op maandag 24 december 2012 17:19 schreef HouseFann het volgende:
International Business studies student over here.
Havo M&O is zwaarder dan datquote:Op maandag 24 december 2012 17:19 schreef HouseFann het volgende:
International Business studies student over here.
Nothing wrong with it,quote:
Ja, ik heb daar een topic over gemaakt, niks mis meequote:Op maandag 24 december 2012 17:23 schreef HouseFann het volgende:
[..]
Nothing wrong with it,
Partly given in the English language so it's definitly more difficult than a normal mbo course.
Iedereen niet zo neerbuigend doen op het MBO, wanneer je niks weet van de opleiding zelf ook niet zo snel je mond open trekken dat het verschrikkelijk is want evenals bij mijn opleiding is er daadwerkelijk niveau verschil met de rest van het MBO.
quote:Op maandag 24 december 2012 17:23 schreef HouseFann het volgende:
[..]
Nothing wrong with it,
Partly given in the English language so it's definitly more difficult than a normal mbo course.
Iedereen niet zo neerbuigend doen op het MBO, wanneer je niks weet van de opleiding zelf ook niet zo snel je mond open trekken dat het verschrikkelijk is want evenals bij mijn opleiding is er daadwerkelijk niveau verschil met de rest van het MBO.
niet zo denigerendquote:Op maandag 24 december 2012 17:24 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Pochen met je "goede" Engels en uiteindelijk toch nog falen.
quote:Op maandag 24 december 2012 17:28 schreef HouseFann het volgende:
[..]
Definitely, mijn Engels niveau zal alsnog hoger zijn als dat van jou hoor lieverd.
Vast niet. Op basis van wat baseer je dat?quote:Op maandag 24 december 2012 17:28 schreef HouseFann het volgende:
[..]
Definitely, mijn Engels niveau zal alsnog hoger zijn als dat van jou hoor lieverd.
Verschil is ook het niet meer opletten vanwege zelfverzekerdheid dus geen zinnen nalezen.quote:Op maandag 24 december 2012 17:24 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Pochen met je "goede" Engels en uiteindelijk toch nog falen.
Aangezien ik eigenlijk bijna een native speaker ben, aangeleerd vanaf mijn 3e levensjaar namelijk.quote:Op maandag 24 december 2012 17:28 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Vast niet. Op basis van wat baseer je dat?
Get it over it!quote:Op maandag 24 december 2012 17:28 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Vast niet. Op basis van wat baseer je dat?
Just like sophisticated.quote:Op maandag 24 december 2012 17:31 schreef ebayaccountje het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is definitely ook wel een kut woord...
quote:Op maandag 24 december 2012 17:30 schreef HouseFann het volgende:
[..]
Aangezien ik eigenlijk bijna een native speaker ben, aangeleerd vanaf mijn 3e levensjaar namelijk.
Op mijn 5e was het al een must dus mijn ouders hebben mij extra vroeg gemotiveerd.
quote:Op maandag 24 december 2012 17:19 schreef HouseFann het volgende:
International Business studies student scholier over here.
Ik weet niet eens wat dat betekend joh? Waarom die dure woorden?quote:Op maandag 24 december 2012 17:32 schreef HouseFann het volgende:
[..]
Just like sophisticated.![]()
Recent een vriend van me: You're so suffecated.
Bedoelde die sophisticated, wel even om kunnen lachen.
Dat gevoel hebben wij dus met die mbo namenquote:Op maandag 24 december 2012 17:34 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat betekend joh? Waarom die dure woorden?
je engels is dan ook niet echt sophisticated XDquote:Op maandag 24 december 2012 17:34 schreef Ricardo1989 het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 17:32 schreef HouseFann het volgende:
[..]
Just like sophisticated.
Ik weet niet eens wat dat betekend joh? Waarom die dure woorden?
Typisch mbo-gedrag dit. Eerst misplaatst pochen met je Engels, daarna mensen bedreigen. Heerlijkquote:
innit?quote:Op maandag 24 december 2012 17:42 schreef ebayaccountje het volgende:
In Engeland hebben ze ook een mooi woord voor mbo'er : Chav
trollolol
Ik heb het grootste deel van mijn tijd in engeland doorgebracht in het (pikey)noorden waar innit niet of niet veel gebruikt wordt. Wel ben ik meerdere malen blood genoemt door Aziatische Engelsen(erg open en vriendelijke mensen vergeleken met de gemiddelde blanke Engelsman/vrouw), maar stiekem heb je op een grote universiteitscampus erg weinig contact met de grote hoeveelheid chavz die Engeland rijk is.quote:
Engelse hoolis hebben vet accentquote:Op maandag 24 december 2012 17:53 schreef ebayaccountje het volgende:
Ik heb het grootste deel van mijn tijd in engeland doorgebracht in het (pikey)noorden waar innit niet of niet veel gebruikt wordt. Wel ben ik meerdere malen blood genoemt door Aziatische Engelsen(erg open en vriendelijke mensen vergeleken met de gemiddelde blanke Engelsman/vrouw), maar stiekem heb je op een grote universiteitscampus erg weinig contact met de grote hoeveelheid chavz die Engeland rijk is.
Lol die hebben ook allemaal hetzelfde accent natuurlijkXDquote:Op maandag 24 december 2012 17:54 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Engelse hoolis hebben vet accent
Zijn weinig mensen die vanaf peuter af aan op een internationale school hebben gezeten dus dit kon ik ook niet ruiken.quote:Op maandag 24 december 2012 17:33 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Wat stoer joh. Sterker nog, ik BEN een native speaker, zat in plaats van een normale middelbare school op de internationale school en ga regelmatig terug naar mijn geboorteland. Alleen loop ik er niet misplaatst mee te pochen als jij.
Zelfverzekerdheid is een goede eigenschap, behalve als je er door de mand mee valt.
Leuk johquote:Op maandag 24 december 2012 18:55 schreef Ricardo1989 het volgende:
I used to be a baller, but now I'm a Bill Gater man
Is inderdaad wel lachen gieren brullen geblazenquote:Op maandag 24 december 2012 17:32 schreef HouseFann het volgende:
[..]
Just like sophisticated.![]()
echte chav muziek dus...quote:Op maandag 24 december 2012 20:00 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Is van Bill Gates by Lil Wayne
Voor jou wel ja, kwam net langs een topic over een buurman ofzoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |