mbo'ersquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:30 schreef garriej het volgende:
Ik doe ook mboik weet het. Maar hier zit ook nog, en dit is een pareltje de: ondernemers academie.
Leedvermaak is dan ook het beste vermaak.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:31 schreef Kola het volgende:
[..]
mbo'ersleukste mensen. heb nog nooit moeten lachen om een hoogopgeleid persoon.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:30 schreef Vaatwastablet het volgende:
Is toch gewoon van de zotte. Ik sprak laatst iemand die bouwkunde stuuderde. Ik nam aan dat hij op de TU zit, blijkt hij gewoon een mbo cursus bouwkunde te volgen aan een ROC; ofwel een opleiding tot bouwkundig tekenaar
hehe dankjequote:Op zaterdag 22 december 2012 20:31 schreef Kola het volgende:
[..]
mbo'ersleukste mensen. heb nog nooit moeten lachen om een hoogopgeleid persoon.
achterlijke humor=beste humorquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:32 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Leedvermaak is dan ook het beste vermaak.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:32 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Leedvermaak is dan ook het beste vermaak.
Leren hoe je steelt van die rijke tata's.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:33 schreef superdrufus het volgende:
Waajooow ik doe rechten aan roc, laterzzz advokaat worde, dikke geld verdienen jeweetz.
Alleen accountant volgens mij.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:37 schreef superdrufus het volgende:
Is accountancy trouwens niet een beschermde titel ?
Correcto.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alleen accountant volgens mij.
Stel je voor straks joinen ze ook nog het corps.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:52 schreef Sophie94 het volgende:
Terechte klacht. Mbo![]()
Blijkbaar kan je tegenwoordig ook al rechten op het mbo studeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be in the world
And not a part of it
That's the aim of the pain.
Ah, duidelijk. Maar ergens vind ik het toch een scheve ontwikkeling, dat dit vaak gebeurt met het idee van "laten we onze cursisten maar eens slim voelen".quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar om even verder OT te reageren volgens mij heeft dat niet zo zeer met dure namen te maken maar meer met globalisatie. Tegenwoordig raken bedrijfstakken over de heel de wereld vervlochten en is het steeds meer zaak om opleidingen internationaal te maken, denk aan het bachelor-master systeem. Nu weet ik niet precies in hoeverre mbo'ers in buitenlandse bedrijven gaan werken maar volgens mij heeft het daarmee te maken zodat er bijv. dan associate degrees worden uitgedeeld. Omdat bepaalde Nederlandse opleidingen slechts zo universitair klinken in het Engels ontstaat het idee zoals in de OP. Maar volgens mij draait het meer om de globalisatie en uniformering van het onderwijs an sich.
Waar ga je heen bro?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:34 schreef Smack10 het volgende:
Ben ik blij dat ik over een paar jaar weg ben uit dit "land
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:52 schreef Akantha het volgende:
[..]
Stel je voor straks joinen ze ook nog het corps.
Het zit in de soep en is rond rara wat is het?Mbo wordt gelukkig en zeer zeer terecht niet toegelaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:55 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Mbo wordt gelukkig en zeer zeer terecht niet toegelaten.
Aldus de corpsslet. Niet zo hypocriet doen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:55 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Mbo wordt gelukkig en zeer zeer terecht niet toegelaten.
Mbo is nu eenmaal ander volk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:58 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Aldus de corpsslet. Niet zo hypocriet doen.
Een waardeoordeel hebben voordat je iemand daadwerkelijk kent is de grootste fout die je kan maken.quote:
Dat moet ik nog beslissen (waar precies), maar ik moet afstuderen in een ander land en dat afstuderen begint in februari.. dus dan weet ik meerquote:
Alsof iedereen die mbo doet dom is, dikke onzin natuurlijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Een waardeoordeel hebben voordat je iemand daadwerkelijk kent is de grootste fout die je kan maken.
Leer je dat niet op je studie of ben je gewoon niet zo slim?
Dat probeer ik te zeggenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:02 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Alsof iedereen die mbo doet dom is, dikke onzin natuurlijk
Ik ben dan ook de verpersoonlijking van de waarheidquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:03 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Klopt. ik was het dan ook met je eens
hahaquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook de verpersoonlijking van de waarheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |