Ah joh, dan vier je het het weekend ernaquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm ik ben bang dat ik dat weekend mijn verjaardag vier (18e jarig), maar mocht dat niet zo zijn lijkt het me erg leuk![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah joh, dan vier je het het weekend erna![]()
![]()
Dan loop ik Rondje Nederland in Arnhemquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
Halloooo!
Zijn er FOK!kers die zin hebben om op 17 maart de Delftse Hout Loopt e doen + aftermeet?
http://www.hardloopkalend(...)57/Delftse-Hout-Loop
Er is een langetermijnmeetplanning gemaakt in een ander forum en die vindt op de 16e plaats, dus zat te denken om dan even terug naar NL te komen, en dan naast familie en die FOK!meet misschien ook een leuk loopje te doen!
Ze hebben er 5, 10 en 15kmWil dan zelf de 15 gaan doen!
Yeps, is leuk. Vindt wel elke maand plaats tzt, dus geen loop met veel publiek oid. Wel veel snelle lopers en een leuk parcours. Goeie sfeer en organisatiequote:Op zaterdag 22 december 2012 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
CPC is de week ervoor! Ik dacht al: nou, dan doe ik wellicht wel de CPC (10km) in combinatie, maar de andere meet waar ik heen wil is de 16een aangezien ik de HM op de CPC dan wel in 2014 ga doen (er komt als het goed is binnenkort geen einde van de wereld aan
___!!) dan kan ik net zo goed een ander leuk loopje doen dat weekend!
Is 't wat, die loop?
Ah, da's mooi!quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Yeps, is leuk. Vindt wel elke maand plaats tzt, dus geen loop met veel publiek oid. Wel veel snelle lopers en een leuk parcours. Goeie sfeer en organisatie
+1quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, da's mooi!That's how I like it!
750km ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik denk nog even na over de challenge. Ik zou 500km in 2012, maar halverwege was duidelijk dat het'm niet zou worden. Het zal wss ongeveer 300 worden.
mja, ik loop nu 2x in de week 7 tot 10 km. Dan zou 500km moeten kunnen...
Ik twijfel nog even. Week na CPC vind ik nog wat snelquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
Halloooo!
Zijn er FOK!kers die zin hebben om op 17 maart de Delftse Hout Loopt e doen + aftermeet?
http://www.hardloopkalend(...)57/Delftse-Hout-Loop
Er is een langetermijnmeetplanning gemaakt in een ander forum en die vindt op de 16e plaats, dus zat te denken om dan even terug naar NL te komen, en dan naast familie en die FOK!meet misschien ook een leuk loopje te doen!
Ze hebben er 5, 10 en 15kmWil dan zelf de 15 gaan doen!
Pfff, ik zie dat nog niet zitten. De grootste uitdaging zal de motivatie zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |