Lekker! Ik hoop dat over een maand of vijf ook weer te kunnenquote:Op maandag 24 december 2012 12:35 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/114587971
![]()
Kleine 55 minuten achter elkaar gelopen1x veters moeten strikken en 1x mijn hondje een kusje op zijn neus gegeven
Nee, joh, gewoon na de kerstmaaltijd gaanquote:Op maandag 24 december 2012 11:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik ga morgen weer een rondje (moet wel morgenvroeg want na kerstvoorbereidingen komt het er toch niet meer van).
vanmorgen kreeg ik een whatsapp van mijn oom...of ik een rondje mee ging rennenmaar moet denk ik nog flink oefenen voordat we echt samen kunnen gaan rennen. (en lag nog in bed dus ben ook niet gegaan)
en uiteraard iedereen een fijne kerst...en voor diegene die nog een kerstrun gaan doen, veel succes en plezier![]()
Leuk die broek! Ik krijg m vanavond van de kerstmanquote:Op zondag 23 december 2012 17:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik heb ook weer een rondje gedaan. ik dacht dat ik al aan week 9 van evy mocht beginnen, maar volgens mijn telefoon was dit niet zo......toch gewoon gedaan, want ik wild gewoon die 13 minuten halen. de weergoden waren het alleen niet met me eens want ik ben zeik en zeiknat geworden (tot aan mijn hemd aan toe) maar het vloeken op de regen heeft wel geholpen met lopen want heb de les eigenlijk zonder veel moeite uit kunnen lopen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/114451545
heb nu mijn schoenen te drogen staan met kranten erin...maar wel gewoon in de huiskamer (waar dus de verwarming aanstaat) kan/mag dit? of is er een beter plek om ze te laten drogen???
ow en jullie hadden nog wat foto's tegoed![]()
http://instagr.am/p/Tla3MEw-js/
http://instagr.am/p/Tla-jVQ-j3/
mijn doel trouwens voor dit jaar is, trouwens evy uitlopen op 1les na....als het goed is moet ik dat halen door nu echt om de dag te blijven lopen! maar of ik een challenge ga stellen voor volgend jaar weet ik nog niet...
denk dat dat nachtwerk wordt dan hoor....moeten ook nog cadeautjes enzo worden uitgepakt namelijk....en 'snachts rennen, tja weet niet of datnu zo'n goed idee isquote:Op maandag 24 december 2012 13:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee, joh, gewoon na de kerstmaaltijd gaan
quote:Op maandag 24 december 2012 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmorgen les 16 gedaan, woensdag les 17 en dan moet het zaterdag gaan gebeuren: 10km hardlopen!Ik vind het gewoon helemaal spannend!
quote:Op maandag 24 december 2012 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmorgen les 16 gedaan, woensdag les 17 en dan moet het zaterdag gaan gebeuren: 10km hardlopen!Ik vind het gewoon helemaal spannend!
Gaat vast wel goedkomen!quote:Op maandag 24 december 2012 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not worry, zonder dalen geen pieken.quote:Op maandag 24 december 2012 14:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... het meest positieve wat ik hier kan zeggen is dat ik voor het eerst in 2 weken weer eens meer dan 5KM gelopen heb.... maar meer dan 6 in 35 minuten kreeg ik er echt niet uit.
Ik weet niet wat er met m'n conditie aan de hand is, maar tis helemaal kut.
Als je een beetje veilige buurt hebt.. gewoon gaan. Net zoals 's nachts wandelen lijkt me 's nachts rennen heerlijk. Ga dat ook eens proberen binnenkort.quote:Op maandag 24 december 2012 14:10 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
denk dat dat nachtwerk wordt dan hoor....moeten ook nog cadeautjes enzo worden uitgepakt namelijk....en 'snachts rennen, tja weet niet of datnu zo'n goed idee is![]()
Karoltje, leuk....zelf besteld of de kerstman een heel duidelijke hint gegeven?
Zelf gepast, gekocht, betaald van gezamenlijke rekening en meegedeeld aan Kerstman dat hij dat moest geven met kerstquote:Op maandag 24 december 2012 14:10 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
denk dat dat nachtwerk wordt dan hoor....moeten ook nog cadeautjes enzo worden uitgepakt namelijk....en 'snachts rennen, tja weet niet of datnu zo'n goed idee is![]()
Karoltje, leuk....zelf besteld of de kerstman een heel duidelijke hint gegeven?
Leuk!quote:Op maandag 24 december 2012 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Hmz, zit wat inquote:Op maandag 24 december 2012 14:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Do not worry, zonder dalen geen pieken.
Volgende keer samen ff keertje strompelen?quote:Op maandag 24 december 2012 14:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... het meest positieve wat ik hier kan zeggen is dat ik voor het eerst in 2 weken weer eens meer dan 5KM gelopen heb.... maar meer dan 6 in 35 minuten kreeg ik er echt niet uit.
Ik weet niet wat er met m'n conditie aan de hand is, maar tis helemaal kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |