quote:
Dat ik een debiel ben dus om Opa te volgen, duidelijk jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is je vraag nu afdoende beantwoord Quarterback?
Als ik het me goed herinner, heb ik, omdat ik het niveau zo afgrijselijk vond, toen gesmeekt om me te bannen. Zeg maar, ik kwam, ik zag en smeekte om een banquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat komt dan vooral omdat menig echte Fokker daar al tegen en ban is aangelopen.
En jij was volgens mij de recordhouder met nog geen volle minuut
Dat is een hele aparte gevolgtrekking.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:13 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Dat ik een debiel ben dus om Opa te volgen, duidelijk ja
De toonzetting is in ieder geval weer duidelijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een hele aparte gevolgtrekking.
zucht, wijfquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:17 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
De toonzetting is in ieder geval weer duidelijk
quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:17 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
De toonzetting is in ieder geval weer duidelijk
Kijk uit voor overstekende tramsquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Anyway: het lijkt hier even gestopt met regenen te zijn. Ich geh' mal eine frische Nase holen.
quote:
Hij heeft last van z'n maag, maar no worries, hij drinkt wel gewoon wat langer door vanavond om aan zijn dagelijkse tax te komenquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:53 schreef QuarterBack het volgende:
Ik hoor iets raars, iets wat ik nog niet eerder gehoord heb uit Opa's mond, nee ik heb nog water, het is nog te vroeg voor een biertje
[ afbeelding ]
Nou, volgens mij was je anders behoorlijk verontwaardigd en vond je dat men daar niet echt tegen kritiek kon..quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner, heb ik, omdat ik het niveau zo afgrijselijk vond, toen gesmeekt om me te bannen. Zeg maar, ik kwam, ik zag en smeekte om een ban
Verontwaardigd lijkt me sterk dat zou betekenen dat het me iets deed, hetgeen ik me moeilijk kan voorstellen en dat laatste aangaande de kritiek is natuurlijk gewoon waar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, volgens mij was je anders behoorlijk verontwaardigd en vond je dat men daar niet echt tegen kritiek kon..
Dat was over het niveau op die chat, dat is ook om te jankenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Je zat toen anders wel te huilen in mijn DM, Jian.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat was over het niveau op die chat, dat is ook om te janken
Het is jou wel geluk dan om op Opa's chat te komen? Ik wil graag weten hoe dat lukt danquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat was over het niveau op die chat, dat is ook om te janken
Ach daar hoe ik wel van, het is de pure dommigheid die ik maar moeilijk kan verkroppenquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Vooral die platvloersheid stond me erg tegen.
Waarom, echte Fokkers willen niet op de Opa-chat, dat heb ik toch al gezegdquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:04 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Het is jou wel geluk dan om op Opa's chat te komen? Ik wil graag weten hoe dat lukt dan
Ik ben gelukkig zelf een enorme randdebiel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach daar hoe ik wel van, het is de pure dommigheid die ik maar moeilijk kan verkroppen
Ow suggereer dan niet dat je er zelf bij zitquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom, echte Fokkers willen niet op de Opa-chat, dat heb ik toch al gezegd
Jij was weg en zonder jou vind ie er niks aan zei ie .....quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom is opa eigenlijk offline? Hebben jullie 'm weggepest?
Dat zat er in nu jij weer mee postquote:
Goh, dat had vast niemand in de gaten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:00 schreef Coos het volgende:
Ok ok, ik zal eerlijk opbiechten, ik heb Coos`laptop gepikt en de mannen zitten in een diepgaand gesprek.
Wel insert vraagtekens en haakjes om dingen, ik kan de leestekens hier niet vinden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goh, dat had vast niemand in de gaten.
Hij heeft nog wel even de tijd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, het is meer omdat Coos niet zo'n giechelkont is. Bij je eerste post was het dus al duidelijk.
Ontopic: Opa had z'n nagels nog willen lakken maar hij is z'n potje lak kwijt.
We komen binnenkort wel eens zomaar eens aanwaaien.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat valt tegen hoor, hij staat pas rond het middaguur op. Z'n dagen zijn zo om.
Dat was Coos weer hoor!quote:
Pics or it didn't happenquote:
We bezoeken onder andere Leo.quote:
Opa zegt dat jullie van harte welkom zijn. Het huisnummer is 75.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef Coos het volgende:
[..]
We bezoeken onder andere Leo.~
Maar jij gaat toch ook mee=
Ik ga zo nog lekker een paar uurtjes met mijn vriending op stap. En niet naar Leoquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef Coos het volgende:
[..]
We bezoeken onder andere Leo.~
Maar jij gaat toch ook mee=
Tof.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa zegt dat jullie van harte welkom zijn. Het huisnummer is 75.
Kortom .. je verveelt jequote:Op zaterdag 22 december 2012 22:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Tof.
Ik ben weer aan de eettafel gaan zitten, ik kom er gewoon niet tussen, kletskouzen.![]()
Je kent mij niet, en hun niet, duidelijk. Ik vermaak me enorm!! Je wilt niet weten watvoor gesprekken we hebben, zoals ouderwets kan ik aan Coos´ lippen hangen want de verhalen die die man kan vertellen.quote:
Je kan ook een hobby nemen ...quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Je kent mij niet, en hun niet, duidelijk. Ik vermaak me enorm!! Je wilt niet weten watvoor gesprekken we hebben, zoals ouderwets kan ik aan Coos´ lippen hangen want de verhalen die die man kan vertellen.![]()
Naja je zou erbij moeten zijn, de sfeer is zo ongedwongen dat ik dus rustig even de laptop op mijn schoot kan nemen en het nog steeds tof is. Oude jongens krentenbrood.~
Ze zijn nu aan het overleggen of we tweede kerstdag bij opa op bezoek gaan en hoe laat we dan afspreken.
Je bent serieus he´quote:
Hè pik, blijf jij wel een beetje on topic!quote:Op zondag 23 december 2012 01:56 schreef QuarterBack het volgende:
Ik vond nog een oud clipje op zolder, als er toch niets te doen is hier misschien wel leuk tussendoortje
Gelukkig is je statement van 'een 2e kut maakt je blut' intact geblevenquote:Op zondag 23 december 2012 07:29 schreef Coos het volgende:
Effe voor de duidelijkheid NA 18.00 uur is NIETS wat ik gepost heb van mijn hand!!!!
En het erge is nog dat Liesje mijn layout verkankerd heeft!!!!! Smal beeld.
Kan iemand mij even vertellen hoe ik dat weer normaal krijg.
Tsja, het was gezellig maar het blijven kinderen hè.
quote:Op zondag 23 december 2012 11:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Nog een klein uurtje en dan kunnen we genieten van de wedstrijd Utrecht - Ajax. Natuurlijk voorzien van het onnavolgbare, doch immer deskundige en objectieve commentaar van Oop. Hij moet hiervoor in het holst van de nacht zijn bed uit, maar dat doet hij in dit geval graag.
Toch zet Oop zijn vraagtekens bij het aanvangsuur van de wedstrijd. Zo is het opvallend dat Ajax tegen Utrecht altijd 's morgens vroeg moet aantreden.
[ afbeelding ]
Beleef het live mee vanaf 12.30 uur via www.ditisopaatje.tk
die moet dan ook maar de tyfus geschopt worden lijkt mequote:Op zondag 23 december 2012 12:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is maar matig tevreden met Makkelie als scheidsrechter..
[ afbeelding ]
Een handje pammetjes ... Heeft dat hetzelfde effect als zo'n pil die niet genoemd mag worden?quote:Op zondag 23 december 2012 12:50 schreef Jian het volgende:
Dat geblèr van die man af en toe, echtZe zouden 'm voor de wedstrijd een handje pammetjes moeten geven.
Ik weet 't niet, ... maar hoop doet levenquote:Op zondag 23 december 2012 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een handje pammetjes ... Heeft dat hetzelfde effect als zo'n pil die niet genoemd mag worden?
ik vind hem juist erg mak vandaag. Wellicht zou een 1-0 voorsprong voor 030 hem wat scherper maken..quote:Op zondag 23 december 2012 13:04 schreef Jian het volgende:
En maar discussiëren met die commentator. Zou ie nou echt niet beseffen dat die man 'm niet hoort
Ik gok dat-ie het tegen zijn vrouw heeft. Die uiteraard ademloos aan zijn lippen hangt.quote:Op zondag 23 december 2012 13:04 schreef Jian het volgende:
En maar discussiëren met die commentator. Zou ie nou echt niet beseffen dat die man 'm niet hoort
tssss tis nog harstikke vroeg voor opa, en doe maar 2-0 als voorsprong danquote:Op zondag 23 december 2012 13:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ik vind hem juist erg mak vandaag. Wellicht zou een 1-0 voorsprong voor 030 hem wat scherper maken..
Kalm aan, de Bond tegen Vloeken kijkt meequote:Op zondag 23 december 2012 13:47 schreef Margo37 het volgende:
[..]
tssss tis nog harstikke vroeg voor opa, en doe maar 2-0 als voorsprong dan
Als het zo blijft is opa ook wel tevreden denk, kan 010 langs ajax komen, gaan ze lekker de winterstop inquote:Op zondag 23 december 2012 13:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kalm aan, de Bond tegen Vloeken kijkt mee
Kan die mini meet niet in de sc? ow sorry ben geen modquote:Op zondag 23 december 2012 14:20 schreef liesje1979 het volgende:
Coos heb je al ctrl + geprobeerd?Al dacht ik dat ik dat ook al had gedaan. Geen idee, want ik heb gewoon % in mijn werkbalk staan waar ik op kan klikken, maar dat had jij niet.
En ik heb een kater
Ziet hij er blij uit?quote:
oeps, beetje rood onder de ogen, geen zakdoek gezien?quote:Op zondag 23 december 2012 14:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ziet hij er blij uit?
[ afbeelding ]
Bijna goed heksquote:Op zondag 23 december 2012 12:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik en mijn zonnetje zitten er klaar voor, die kleine heeft ook al het AJAX Virus, hoe zou dat nu komen
1-4 voor me cluppie
Das niet sfeervolquote:Op zondag 23 december 2012 14:59 schreef ZOA het volgende:
0-0 Ze hadden net zo goed zonder publiek kunnen spelen ....
Ja maar, ja maar, Utreg speelt geen Europa Liek.quote:Op zondag 23 december 2012 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ajax moest om half één spelen? En de tegenstander mocht zeker uitslapen? Wat een klootzakken ook bij de KNVB
En als ze laat hadden moeten spelen was het volgens die ouwe lul natuurlijk wel een hele lange dag geworden voor Ajax en waren ze ook in het nadeel.quote:Op zondag 23 december 2012 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, Utreg speelt geen Europa Liek.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |