Ik ben gelukkig zelf een enorme randdebiel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach daar hoe ik wel van, het is de pure dommigheid die ik maar moeilijk kan verkroppen
Ow suggereer dan niet dat je er zelf bij zitquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom, echte Fokkers willen niet op de Opa-chat, dat heb ik toch al gezegd
Jij was weg en zonder jou vind ie er niks aan zei ie .....quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom is opa eigenlijk offline? Hebben jullie 'm weggepest?
Dat zat er in nu jij weer mee postquote:
Goh, dat had vast niemand in de gaten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:00 schreef Coos het volgende:
Ok ok, ik zal eerlijk opbiechten, ik heb Coos`laptop gepikt en de mannen zitten in een diepgaand gesprek.
Wel insert vraagtekens en haakjes om dingen, ik kan de leestekens hier niet vinden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goh, dat had vast niemand in de gaten.
Hij heeft nog wel even de tijd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, het is meer omdat Coos niet zo'n giechelkont is. Bij je eerste post was het dus al duidelijk.
Ontopic: Opa had z'n nagels nog willen lakken maar hij is z'n potje lak kwijt.
We komen binnenkort wel eens zomaar eens aanwaaien.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat valt tegen hoor, hij staat pas rond het middaguur op. Z'n dagen zijn zo om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |