Dat was Coos weer hoor!quote:
Pics or it didn't happenquote:
We bezoeken onder andere Leo.quote:
Opa zegt dat jullie van harte welkom zijn. Het huisnummer is 75.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef Coos het volgende:
[..]
We bezoeken onder andere Leo.~
Maar jij gaat toch ook mee=
Ik ga zo nog lekker een paar uurtjes met mijn vriending op stap. En niet naar Leoquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef Coos het volgende:
[..]
We bezoeken onder andere Leo.~
Maar jij gaat toch ook mee=
Tof.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa zegt dat jullie van harte welkom zijn. Het huisnummer is 75.
Kortom .. je verveelt jequote:Op zaterdag 22 december 2012 22:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Tof.
Ik ben weer aan de eettafel gaan zitten, ik kom er gewoon niet tussen, kletskouzen.![]()
Je kent mij niet, en hun niet, duidelijk. Ik vermaak me enorm!! Je wilt niet weten watvoor gesprekken we hebben, zoals ouderwets kan ik aan Coos´ lippen hangen want de verhalen die die man kan vertellen.quote:
Je kan ook een hobby nemen ...quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Je kent mij niet, en hun niet, duidelijk. Ik vermaak me enorm!! Je wilt niet weten watvoor gesprekken we hebben, zoals ouderwets kan ik aan Coos´ lippen hangen want de verhalen die die man kan vertellen.![]()
Naja je zou erbij moeten zijn, de sfeer is zo ongedwongen dat ik dus rustig even de laptop op mijn schoot kan nemen en het nog steeds tof is. Oude jongens krentenbrood.~
Ze zijn nu aan het overleggen of we tweede kerstdag bij opa op bezoek gaan en hoe laat we dan afspreken.
Je bent serieus he´quote:
Hè pik, blijf jij wel een beetje on topic!quote:Op zondag 23 december 2012 01:56 schreef QuarterBack het volgende:
Ik vond nog een oud clipje op zolder, als er toch niets te doen is hier misschien wel leuk tussendoortje
Gelukkig is je statement van 'een 2e kut maakt je blut' intact geblevenquote:Op zondag 23 december 2012 07:29 schreef Coos het volgende:
Effe voor de duidelijkheid NA 18.00 uur is NIETS wat ik gepost heb van mijn hand!!!!
En het erge is nog dat Liesje mijn layout verkankerd heeft!!!!! Smal beeld.
Kan iemand mij even vertellen hoe ik dat weer normaal krijg.
Tsja, het was gezellig maar het blijven kinderen hè.
quote:Op zondag 23 december 2012 11:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Nog een klein uurtje en dan kunnen we genieten van de wedstrijd Utrecht - Ajax. Natuurlijk voorzien van het onnavolgbare, doch immer deskundige en objectieve commentaar van Oop. Hij moet hiervoor in het holst van de nacht zijn bed uit, maar dat doet hij in dit geval graag.
Toch zet Oop zijn vraagtekens bij het aanvangsuur van de wedstrijd. Zo is het opvallend dat Ajax tegen Utrecht altijd 's morgens vroeg moet aantreden.
[ afbeelding ]
Beleef het live mee vanaf 12.30 uur via www.ditisopaatje.tk
die moet dan ook maar de tyfus geschopt worden lijkt mequote:Op zondag 23 december 2012 12:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is maar matig tevreden met Makkelie als scheidsrechter..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |