Scherm van retina is gewoon scherperquote:Op maandag 31 december 2012 16:20 schreef Lyzio het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat nu de werkelijke meerwaarde is van een retina-scherm? Want als je kijkt naar de prijsverschillen zijn die enorm. En dat ligt enkel aan het scherm.
Dus als iemand mij wegwijs kan maken hierin zou dat fijn zijnBen namelijk aan het twijfelen over twee modellen MacBook Pro's, een met en een zonder retina-scherm.
Niet alleen. Bij de retina MBP krijg je ook Ivy Bridge-processors ipv de oudere Sandy Bridge, USB 3 en standaard SSD-geheugen.quote:Op maandag 31 december 2012 16:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Scherm van retina is gewoon scherper
De 'normale' MacBooks hebben ook Ivy Bridge en USB3 hoorquote:Op maandag 31 december 2012 16:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet alleen. Bij de retina MBP krijg je ook Ivy Bridge-processors ipv de oudere Sandy Bridge, USB 3 en standaard SSD-geheugen.
Moet ik nog altijd eens bezoekenquote:Op maandag 31 december 2012 16:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
In de Apple Store in A'dam geweest, tering
256GB op een MB? Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 31 december 2012 18:55 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Zolang die SSD schijven zo klein blijven, zie ik absoluut geen voordelen. Ja, los van de snelheid uiteraard. 256GB op een MB, man man man....
Als het me op de prijs ging had ik vorig jaar geen MBP van 2400 euro gekocht maar een goedekopere Air met SSDquote:Op maandag 31 december 2012 19:06 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
256GB op een MB? Hoe bedoel je dat?
En hoe kun je nu geen voordelen zienKijk, dat je het duur vindt en het daarom niet koopt: oké, prima, begrijpelijk. Maar om nu te zeggen dat een SSD geen voordelen heeft?
1) Sneller;
2) Duurzamer;
3) Steviger;
4) ...
Wel waard manquote:Op maandag 31 december 2012 16:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Moet ik nog altijd eens bezoeken
De lokale aMac/MyCom/IVIZI ziet mij echter graag komen
Tja, nog steeds de goedkoopste manier om een XBMC mediaplayer te krijgen.quote:Op maandag 31 december 2012 21:59 schreef T_Fuff het volgende:
Apple tv 2 is gewoon ¤150 2ehands echt bizar
Dacht even er eentje te scoren, ik wacht wel even dan.
Raspberry Pi?quote:Op maandag 31 december 2012 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, nog steeds de goedkoopste manier om een XBMC mediaplayer te krijgen.
Ik zit er serieus aan te denken om de mijne te verkopenquote:Op maandag 31 december 2012 21:59 schreef T_Fuff het volgende:
Apple tv 2 is gewoon ¤150 2ehands echt bizar
Dacht even er eentje te scoren, ik wacht wel even dan.
50% winstquote:Op maandag 31 december 2012 22:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zit er serieus aan te denken om de mijne te verkopen.
Ja daaromquote:
Ja, maar dan zal je toch nog een behuizing moeten knutselen. En hoe doet die het met full HD content en remotes en dergelijke?quote:
Kan 1080p streamen, behuizing kan je kopen, en je kan je smartphone als remote gebruikenquote:Op maandag 31 december 2012 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar dan zal je toch nog een behuizing moeten knutselen. En hoe doet die het met full HD content en remotes en dergelijke?
Dat 1080P heb ik sterk mijn twijfels bij. Zelfs mijn Atom d525 + Nvidia ion 2 heeft er nog wel eens moeite mee. Behuizing heb ik inderdaad net gezien. Zijn wel fucking lelijk.quote:Op maandag 31 december 2012 22:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan 1080p streamen, behuizing kan je kopen, en je kan je smartphone als remote gebruiken
Heb het zelf ook niet gezien hoor dat streamen, lijkt me ook sterk ergens, maar volgens internet zou het moeten kunnenquote:Op maandag 31 december 2012 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat 1080P heb ik sterk mijn twijfels bij. Zelfs mijn Atom d525 + Nvidia ion 2 heeft er nog wel eens moeite mee. Behuizing heb ik inderdaad net gezien. Zijn wel fucking lelijk.
Maar inderdaad ik was de Pi ff vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |