Ok, dan denk ik dat Lin het is!quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik gok op Lindy. Sien is veelkleurig
Leuk pakje wederom!!
HOE MOET IK HET NOU ZEKER WETEN ALS HET EEN HINT WAS?quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:53 schreef Lindytje het volgende:
Er wordt uiteraard niks geroepen voor je het zeker weet
Het is een gavequote:Op zaterdag 22 december 2012 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net even het filmpje gezien. Respect voor je teringbende
Haha, nice! Fijn dat Wim ze kan waarderenquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeej ik had het goed![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet zeggen, ik zag dat pakket, ik zag het handschrift en ik dacht "Die is van Lin". Maar dat durfde ik niet te zeggen want dat is weer lullig als het toch van Swarte is.
En nu geloven jullie me vast niet meer![]()
De poetel vindt die brokjes leuk. Hij pakt ze aan, loopt er mee naar z'n kussen, gaat liggen en gaat het dan rustig op zitten kauwen
Sien is ook heel zachtquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vond de haren vooral zo zacht. Maar toen voelde ik aan mijn hont en zijn haar is in losse plukken ook wel zacht
Ik denk hetquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sien is ook een halfbloed, das dr herderkant
quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]zei: heerlijk, daar is het net zo'n pleuriszooi als hier
Jawel jonguh!! Miepiequote:Op zaterdag 22 december 2012 19:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
EN NIEMAND DIE ER OP LET HOE GARPIG MIJN MIETERIGE BEESTEN ZIJN![]()
![]()
Miep blaast zelden, die is vooral goed in het wtf-gezichtquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel jonguh!! Miepie
Valt me mee dat ze niet zat te blazen
♥ + nagellakflesje = Love Varnish = munne sitequote:
Ahhhhh! Ik zat te puzzelen met die 3837 die genoemd werd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
♥ + nagellakflesje = Love Varnish = munne site.
Die stond al op het doosje toen ik 'm kreeg!quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Ahhhhh! Ik zat te puzzelen met die 3837 die genoemd werd.
Awww lief!quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd toffen pakjes en IK HEB OOK ENEN PAKJE![]()
![]()
dankje swarte
![]()
zo lief
Morgen pics![]()
Aaaa graag gedaan Priem! Jij verdiende natuurlijk ook wat na al die moeitequote:Op zaterdag 22 december 2012 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd toffen pakjes en IK HEB OOK ENEN PAKJE![]()
![]()
dankje swarte
![]()
zo lief
Morgen pics![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Aaaa graag gedaan Priem! Jij verdiende natuurlijk ook wat na al die moeite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 december 2012 21:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zat op stage en kreeg een whatsappje dat er een pakketje voor mij was. ERMAGHERD SECRET SANTA!!
Tegen de tijd dat ik thuis kwam was ik uitgeput, maar ben natuurlijk toch uit gaan pakken.
[ afbeelding ]
Pakketje met heul kerstig inpakpapier.
[ afbeelding ]
OMG HOLO DOOS!!![]()
Ik bedenk me net dat ik daar mijn holo bh in ga bewaren.
![]()
[ afbeelding ]
Briefje van ooievaar! Sowieso was het al niet zo'n verrassing meer natuurlijk, haha.
[ afbeelding ]
En dit kwam uit de HOLO DOOS.Cadeautjes.
[ afbeelding ]
Voor de goede orde nog een foto van de HOLO DOOS.
[ afbeelding ]
Haha, ok dan. Het rammelde ook wel lekker!
[ afbeelding ]
En dit zat er in. KIEK NOU HOE SCHATTIG!Het mooiste vind ik het mobielhaakje-ding eraan. Want dat is heel wel praktisch ja.
[ afbeelding ]
En in het andere pakje zat Mary Poppins. Disney dvd.
Ik ben helemaal gelukkig met mijn cadeautjes.En de HOLO DOOS natuurlijk!
Danku Santa Swarte!
Leuke cadeaus Bambi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toffe holo doos![]()
Hier sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op zondag 23 december 2012 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
Bedankt lieve priem voor het initiërenvolgend jaar weer!!!
Van dittequote:Op zondag 23 december 2012 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
Bedankt lieve priem voor het initiërenvolgend jaar weer!!!
Ik had even een beeld van Priem die 1 iemand was vergeten in d'r bazen-verbindings-grafiek-lijstje en toen moest ik lachenquote:Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef PriemGirl het volgende:
No problemo ik vond het tof om te doen![]()
Blij dat ik iedereen goed heb gekoppeld (behoorlijk irritant als je panisch bent dat 1 iemand vergeten wordt thehehehhe
![]()
Iedereen bedankt die meedeed imho was het wieder geslaagd
Ook een optie.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ook zonder kadootjes kunnen bedenken, gewoon meedoen! Laat dat maar aan je santa over
Ik zat nog mobielquote:Op woensdag 6 november 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Stuur je me dan ff een PM met je mailadres Puckzie?
Je kan anoniem een vraag stellen over je lijstjequote:Op woensdag 6 november 2013 13:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Een dingetje, wat als je secret santa hun lijstje niet of heel laat invult? Nu kon Priem iedereen op hun dan geven, maar als je dat zelf gaat doen valt het een beetje op natuurlijk.
Hier heb je Aids hahaha einz!quote:Op woensdag 6 november 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan anoniem een vraag stellen over je lijstje
En anders koop je iets heul stoms om ze te jennen
MWUAHAHAHAHAquote:Op woensdag 6 november 2013 15:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hier heb je Aids hahaha einz!
Ja dat kan! En ja!quote:Op woensdag 6 november 2013 15:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe doe je zelf ook mee dan, of kan dat dan weer niet?
Ik ga nu kijken of ik lang genoeg online kan blijven om een pm te sturenquote:
ik hoef alleen maar je emailadres!quote:Op woensdag 6 november 2013 15:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga nu kijken of ik lang genoeg online kan blijven om een pm te sturen![]()
(Ligt er aan of de kinderen elkaar afmaken)
Ik moest stiekem ook even uitvinden hoe je mobiel een pm stuurtquote:Op woensdag 6 november 2013 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoef alleen maar je emailadres!
Ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 6 november 2013 19:41 schreef Incantrix het volgende:
Ooow, zal ik meedoen?ik heb geen clou wat ik op mijn lijstje moet zetten..
Okay mevrouwquote:Op woensdag 6 november 2013 23:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfdemaar ga me toch aanmelden, doe jij ook maar!
Nou, dan hoop ik toch wel dat diegene enige voorkeuren erin zet.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:10 schreef Puckzzz het volgende:
Lijstje is niet verplicht toch?
We kennen elkaar allemaal wel redelijk genoeg om een leuk kleinigheidje te kopen denk ik
niet verplicht maar wel sociaalquote:Op donderdag 7 november 2013 00:10 schreef Puckzzz het volgende:
Lijstje is niet verplicht toch?
We kennen elkaar allemaal wel redelijk genoeg om een leuk kleinigheidje te kopen denk ik
gewoon even in word typen en dan ctrlc ctrlvquote:Op donderdag 14 november 2013 16:55 schreef Debsterr het volgende:
HOE zet ik m'n adres in m'n lijstje? Als item?
Check.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon even in word typen en dan ctrlc ctrlv
oh kutquote:Op donderdag 14 november 2013 16:55 schreef Debsterr het volgende:
HOE zet ik m'n adres in m'n lijstje? Als item?
lootje en lijstje hoeft niet tegelijk he, lootje is gewoon een linkje aanklikkenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:16 schreef princess-a het volgende:
Jeeeej daar gaan we! Ik heb al bedacht wat mn hint wordtprobeer morgen onder werktijd lijstje en lootje in te leveren, maar als dat niet lukt wordt het zaterdag. Ben benieuwd voor wie ik mag shoppen
ERMAHGERD DAN KRIJG JE ALTIJD WAT JE ECHT HEEL GRAAG WIL WAJAAAquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:49 schreef PriemGirl het volgende:
Oei! Krijgt diegene die mij getrokken heeft telkens een bericht als ik mijn lijstje aanpas?
Dan alvast excuses voor de vele edits![]()
Toen ik de oude versies aan het teruglezen was ook echt Puckzzz 20x op een rij -edit- -oeps- -VERKEERDE TOPIC SORRY MEVROUW-quote:
heerlijkquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toen ik de oude versies aan het teruglezen was ook echt Puckzzz 20x op een rij -edit- -oeps- -VERKEERDE TOPIC SORRY MEVROUW-
Oh echt?quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toen ik de oude versies aan het teruglezen was ook echt Puckzzz 20x op een rij -edit- -oeps- -VERKEERDE TOPIC SORRY MEVROUW-
JA KAP ES EFFE JOHquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
Nog maar 3x mijn verlanglijstje aangepastIk heb medelijden met diegene die mij heeft
Oh dat moet me wel lukkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
Versturen mag al hoor! Als het maar vķķr de 15e is
Oh dan!quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
Versturen mag al hoor! Als het maar vķķr de 15e is
ERMAHGERD VELEN SPANNENNNNNDDDD !quote:
oh ja, goeden tip!quote:Op maandag 2 december 2013 14:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD VELEN SPANNENNNNNDDDD !
*gaat nog even miljoen keren haar lootje aanpassen*
net als Lindy vorig jaarquote:Op maandag 2 december 2013 14:44 schreef Debsterr het volgende:
Ik denk dat ik lekker laat ga versturen. Omdat het kan
.
Oh zo ver ben ik nog niet hoor.quote:Op maandag 2 december 2013 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat we langzaam in de richting komen dat er pakjes kunnen gaan arriveren dus dat is velen leuk
Nee maar anderen welquote:Op maandag 2 december 2013 17:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh zo ver ben ik nog niet hoor.
En zelfs toen ik uit nog maar twee mensen Jon kiezen durfde ik niet te radenquote:
Heb je je Excelsheet al klaar?quote:Op maandag 2 december 2013 17:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En zelfs toen ik uit nog maar twee mensen Jon kiezen durfde ik niet te raden
Oeh ik ga gewoon wachten tot iedereen al geweest is, ook al heb ik mijn pakketje veel eerder al mhuwawawa nee?
Had Lin 'm vorig jaar niet persoonlijk doorquote:
nee dat was het jaar daarvoorquote:Op woensdag 4 december 2013 12:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Had Lin 'm vorig jaar niet persoonlijk doorlaten bezorgen?
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
KUT PUCKZ WAS DE MAKKELIJKSTE OM TE RADEN DIE WILDE IK![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een lief pakket![]()
![]()
JA IK ZAG HEM WEL MAAR TOEN ZAG IK KERSTBALLEN MET HANDWERKSEL EN DACHT IK "FUU DIE WEET IK ZELFS" en toen was ik afgeleid en toen vergat ik hetquote:Op woensdag 4 december 2013 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
niemand is nog gevallen over het object waar ik mijn adres mee afgeschermd heb
Niettttquote:Op woensdag 4 december 2013 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
Een flermenger screensaver DVD, net als die openhaarden en aquaria
Super leuk!quote:Op woensdag 4 december 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ondanks dat Skjoe echt een hele erge kutdag had vandaag en eerder naar huis was gegaan omdat het even niet meer zo lekker ging, was er toch een lichtpuntje vandaag: de deurbel, met een heel mooi pakje. Dat moet wel sekreet santa zijn
[ afbeelding ]
Kookpunt, nee, dat rinkelt geen belletje, hmmmm....
[ afbeelding ]
Nou, Trix kan ik in elk geval afstrepen als Sekreet SantaEen handgeschreven recept, zo knus
[ afbeelding ]
Mijn pakje open:
[ afbeelding ]
Wat een prachtige raviolivormpjes!
[ afbeelding ]
Dit zat er ook bij, een schattig miniaatuurbadkuipje met badspulletjes
[ afbeelding ]
Maar de echte hint gaf zich prijs onder wat beschermend papier. Dit kan er maar 1 zijn! En wat zijn ze mooi!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze krijgen een ereplekje in mijn boom! Dankjewel Secret Santa PUCKZZZ!![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
KUT PUCKZ WAS DE MAKKELIJKSTE OM TE RADEN DIE WILDE IK![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een lief pakket![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:54 schreef Puckzzz het volgende:
En ze vroeg dus om hysterische kerstballen, ik had het pakketje al verstuurd want vandaag zag ik deze
[ afbeelding ]
Ik zag de kaart en dacht JA DAS DWYN. Thanks babequote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zag de kaart en dacht JA DAS DWYN. Thanks babeben er superblij mee!
Ik eis een pic van de candycanes.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:13 schreef Debsterr het volgende:
Oh, ik zie dat de candy canes er niet op staan, die had ik al even aan m'n lamp gehangen
Yup! Van Waxxies.nlquote:Op woensdag 4 december 2013 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ook al zo leuk! Zijn dat waxmelts?
quote:Op donderdag 5 december 2013 08:52 schreef PriemGirl het volgende:
ERMAHGERD DIE KERSTBALLEN![]()
Puckzz gij haakbaas
En wat een toffe pakketjes al
![]()
Gister de fig & brown sugar gebrand. ZO. LEKKER.quote:
Hihi, mooi! Ik had er stiekem ook wat voor mezelf gekochtquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gister de fig & brown sugar gebrand. ZO. LEKKER.
Snap ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hihi, mooi! Ik had er stiekem ook wat voor mezelf gekocht
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pakketjon!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
De foto's zijn redelijk kut trouwens
De Secret Santa heeft er alles aan gedaan zodat ik niet in paniek hoefde te raken omdat ik niet kon raden wie het was![]()
![]()
[ afbeelding ]
Er was natuurlijk maar één kutbjoetiebloggert tussen de martigalen (en de dokter, dat was ik).
Thanks MC![]()
[ afbeelding ]
Holo![]()
![]()
[ afbeelding ]
Food voor de beide beesten![]()
[ afbeelding ]
Volwassenmensen oorbellen![]()
I haz a happy, dank je wel meis![]()
En de mormels waren ook blij:
[ afbeelding ]
Hm.... wat is dezen?
..
[ afbeelding ]
ERMAGERD FOOD GIEV NOMNOMNOM
(ja zo ging het echt)
[ afbeelding ]
Mag ik eten of mag ik er alleen op liggen?
[ afbeelding ]
o ik mag ook eten![]()
(check de kwijl op het kussen)
Lief lief lief!! En wat een briljante hint speciaal voor Aspergesquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pakketjon!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
De Secret Santa heeft er alles aan gedaan zodat ik niet in paniek hoefde te raken omdat ik niet kon raden wie het was![]()
![]()
[ afbeelding ]
Er was natuurlijk maar één kutbjoetiebloggert tussen de martigalen (en de dokter, dat was ik).
Thanks MC![]()
[ afbeelding ]
Holo![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hm.... wat is dezen?
..
[ afbeelding ]
(ja zo ging het echt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
o ik mag ook eten![]()
Leuk pakketjon en toffe hintquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pakketjon!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Thanks MC![]()
[ afbeelding ]
Holo![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hm.... wat is dezen?
..
[ afbeelding ]
(ja zo ging het echt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
o ik mag ook eten![]()
Ik ben blij dat je het leuk vindt!quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pakketjon!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Thanks MC![]()
[ afbeelding ]
Holo![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hm.... wat is dezen?
..
[ afbeelding ]
(ja zo ging het echt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
o ik mag ook eten![]()
Jajajajajajsjsjajjsjsjajsjajaquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:27 schreef princess-a het volgende:
Hebben jullie zin in een enorme picture-heavy post?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:27 schreef princess-a het volgende:
Hebben jullie zin in een enorme picture-heavy post?
Peach stuurt echt hele lieve groetjesquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:02 schreef Puckzzz het volgende:
Wauw wat SUPER!!![]()
![]()
En je hebt de groetjes van Peach
De adressticker op het doosje was zķ sierlijk geschreven dat ik het ook al wist voor ik ook maar iets had geopendquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
D'aaawwwwwtof
ik zag het gelijk aan het handschrift dat het Trix was
![]()
![]()
PEACHquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:15 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Peach says hi!![]()
Wat fijn dat je het leuk vond En SORRY MEVROUW voor de aanstekerIk twijfelde of ik het wel goed gedaan had maar yay!
Priem, hahaha, ik moest daar nog aan denken, ik schreef heul niet zo erg mooi ondat die crappy ringband telkens in de weg zat
Ja ja jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:19 schreef Incantrix het volgende:
Ow, op mijn mobiel ziet de foto van mij en Peach er níet uit alsof 'ie op een elastiekje is afgedrukt en daarna uit is gerekt![]()
Ah well.. Zal ik er nog even een picspammetje overheen mikken?
Oh, dan doet mn laptop gewoon stom, thnxquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja ja ja![]()
En vooral nooooit door een ander laten schrijven, jouw handschrift is echt het halve kado
Dat hoor ik heel vaakquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:34 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn laptop rekt 'm ook uit, maar als je erop klikt is ie goed
Ik ken je vent niet, maar ik vind haar echt veel op jou lijken.
Duurde bij mij ook even voor ik doorhad dat Bambi niet bij het pakketje hoordequote:Op dinsdag 10 december 2013 22:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik dacht in eerste instantie bij allebei dat ze van Bami kwamen vanwege de Disney prinsessen bij princess-a en daarna de Bambi bij Trix. Alleen zag ik daarna pas dat die Bambi een notitieboekje was en niet het inpakpapier![]()
Maar leuke pakketjes allebei!
Die muts lijkt me erg lekker jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Duurde bij mij ook even voor ik doorhad dat Bambi niet bij het pakketje hoordeIk dacht ook direct aan Bami
Zit al de hele avond met die muts op in huis, zo heerlijk warmMaar ik moet douchen, hij moet af
Dat boekje is echt schattig zoquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:56 schreef princess-a het volgende:
Komt ie!
Vandaag, net na de lunch, werd er op mijn werk een heeeeel leuk pakje bezorgd.
Mijn secret santa heeft namelijk haar allermooiste inpakpapier opgezocht en gebruikt voor het inpakken van den kado'tjes![]()
Hier en daar heb ik geen foto gemaakt, want m'n collega's kwamen aanrennen en keken meeHoop dat alles leesbaar is, probeerde het een beetje mobiel-vriendelijk te houden
![]()
Pret-ty
[ afbeelding ]
Eenmaal open was dit het eerste wat ik zag: een hint!
[ afbeelding ]
Van links naar rechts en dan van boven naar beneden![]()
[ afbeelding ]
Thehehe![]()
Maar toen!!!....
....
[ afbeelding ]
Oepsie![]()
![]()
Maar wie is nou mijn secret santa?
[ afbeelding ]
Trixtrix
trix!!!!!
![]()
[ afbeelding ]
Er is maar 1 die de groetjes van Peach mag doen en dat is de mama van Peach![]()
hier heb ik dus een paar minuten helemaal blij doorheen gebladerd, en toen bedacht ik me dat er nog kado'tjes waren![]()
Kado 1
[ afbeelding ]
Aaaawhh yis! Ik zag hem op een beautyblog voorbij komen, dacht: zal ik hem op m'n lijstje zetten? En toen dacht ik nee, ik laat secret santa wat leuks bedenken. Maar GMTA dus nu heb ik hem alsnog![]()
[ afbeelding ]
Kado 2
[ afbeelding ]
deze brengt dus geluk![]()
[ afbeelding ]
en Kado 3 zat in dit mooie papiertje!
[ afbeelding ]
Lekker warm!
[ afbeelding ]
Alles bij elkaar. Er zat nog iets lekkers bij![]()
[ afbeelding ]
Heel heel blij mee! De hint is echt episch! Dank Trix![]()
![]()
Ermagerd oorbellen geluktquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:38 schreef Incantrix het volgende:
Ohai!
Ik kwam vandaag dus thuis van mijn werk, en woah! Er lag een pakketje voor mij!
[ afbeelding ]
Eerst dacht ik dat het om tweedehands kleding voor Peach ging, maar bij nadere bestudering besloot ik dat ik beter éérst even de kinders op bed kon mikken en picjons kon gaan makenIk moest metéén aan 1 van de dames hier denken namelijk
[ afbeelding ]
Er zat een doosje in en geen jurkjesIT WAS MINE ALL MINE HARRHARR
[ afbeelding ]
Hulde voor de handgetekende emo![]()
[ afbeelding ]
En toen.... YAAAAYYYY! MARIOOOOOO
[ afbeelding ]
(Om taarten mee te versieren)
[ afbeelding ]
En de hint.. Met daarin....![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Hier ging ik een beetje twijfelen, was mijn verdachte nummer 1, die ik éigenlijk al schuldig bevonden had, in Duitsland geweest??)
Maar eerst! Nķg een cadeautje!!
[ afbeelding ]
En écht, dit soort dingen durf ik eigenlijk nooit zo goed te vragen omdat ik dan altijd denk dat ik rond moet gaan lopen met oorbellen die ik stiekem niet helemaal leuk vind, maar déze.. ZE ZIJN ZO LEUK HOE DE FAK WEET MIJN SANTA MIJN SMAAK
Oh wacht. Misschien omdat we allebei in hoodies lopen en holo-gympen als het summum van smaak bestempelen?
[ afbeelding ]
JAAAAAAA
Dankjewel lieve Schaar, wat een leuk leuk pakje!
Nee jij gooit er een wit papiertje in wat op de 'albino' moet slaanquote:Op woensdag 11 december 2013 09:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Tssjk, ik zou nooit zo'n makkelijke hint doen natuurlijk.
Wat een leuke pakketjes allemaal! Superleuk gedaan.
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee jij gooit er een wit papiertje in wat op de 'albino' moet slaan![]()
Dat duurde lang voordat ik die vorig jaar doorhad
Tof Dwyn!!quote:Op woensdag 11 december 2013 11:22 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Ermahgerd, holo pakje!
[ afbeelding ]
Iemand heeft hard haar best gedaan op een lang gedicht!![]()
[ afbeelding ]
Eerste cadeautje!
[ afbeelding ]
Slagroomtaart?![]()
[ afbeelding ]
Een heel groot cadeautje!
[ afbeelding ]
Hoe cute is dit?!
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Nog een grote!
[ afbeelding ]
Vanillle![]()
[ afbeelding ]
Last but not least!
[ afbeelding ]
Superleuke oorbellen!
Heel erg bedankt....Princess-a?
Haha, sorry mevrouwquote:Op woensdag 11 december 2013 07:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd oorbellen gelukt![]()
En ik dacht dat ik heul moeilijke hints had gemaakt. Wel mooi dat ik je juist in de war heb gebracht met mijn bazenhint
![]()
Mijn moeder heeft met liefde die strijkkralen voor me staan strijken trouwens, die was helemaal blij dat er iets met die pot gebeurde, aangezien mijn nichtje er toch te klein voor is gebleken![]()
(en ik voelde me maar een heel klein beetje belachelijk dat ik daar met m'n bijna-30 op vrijdagmiddag aan het pielen was met die dingen)
(had ik goed onthouden dat Stef eerder een Luigi dan een Mario is?
Peach was wel duidelijk)
Leuk!quote:Op woensdag 11 december 2013 11:22 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Ermahgerd, holo pakje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerste cadeautje!
[ afbeelding ]
Slagroomtaart?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe cute is dit?!
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Nog een grote!
[ afbeelding ]
Vanillle![]()
[ afbeelding ]
Last but not least!
[ afbeelding ]
Superleuke oorbellen!
Jeeeeeej het is aangekomenquote:Op woensdag 11 december 2013 11:22 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Ermahgerd, holo pakje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerste cadeautje!
[ afbeelding ]
Slagroomtaart?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe cute is dit?!
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Nog een grote!
[ afbeelding ]
Vanillle![]()
[ afbeelding ]
Last but not least!
[ afbeelding ]
Superleuke oorbellen!
Faal, boobies en penors in 1 zin? Dakannie!quote:Op woensdag 11 december 2013 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
Iedereen aan de oorbellen![]()
![]()
Peheheh die piggy zou bij mij een grote faal worden (als in.. ik zou er boobies op schilderen en penors. Omdat het kan)
Ik zie potentie voor een bazenactiviteitquote:Op woensdag 11 december 2013 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
Iedereen aan de oorbellen![]()
![]()
Peheheh die piggy zou bij mij een grote faal worden (als in.. ik zou er boobies op schilderen en penors. Omdat het kan)
IM INquote:Op woensdag 11 december 2013 13:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zie potentie voor een bazenactiviteit
Fotoooooo'squote:Op donderdag 12 december 2013 18:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
IK HEB EEN PAKKETJEEE! Vanmiddag belde de postbode aan, yeuyyy. Meteen uitgepakt, foto's zijn ook niet prachtig denk ik ,want ik had haast. Moet even kijken of ik nog tijd heb om een verslag te posten, voor de hospiteeravond, anders wordt het morgen. Ben iig heeeel blij met mijn cadeautjes.
Toffe cadeaus! En leuke hintquote:Op donderdag 12 december 2013 21:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oehh, ik heb toch wel even tijd! Disclaimer, plaatjens zijn GROOT, dus mobiel lezen is misschien niet zo'n top idee.
ERMAHGERD PAKKETJE!!!
[ afbeelding ]En een Disney prinsessen adventkalender om het adres te verstoppen.
[ afbeelding ]Velen krantenproppen, yeuy!!![]()
[ afbeelding ]Met een kaartje, oehhhh.
[ afbeelding ]Kiek hoe mooi! Er staat een Bambi op.
[ afbeelding ]
En er stond een gedicht op.Na het 'geleende' geld wist ik al wie mijn Secret Santa was. Was verrekte hard werken om bank te zijn tijdens dat potje!
[ afbeelding ]Nog meer gedicht, super tof! Nu moet iedereen wel weten wie het is denk ik.
[ afbeelding ]Cadeauauauautjes!!
[ afbeelding ]Alles zat veilig ingepakt in zacht paars papier. Goed bezig Santa!
[ afbeelding ]Uilenketting!! <3 <3
[ afbeelding ]Oehhh, dit ziet er spannend uit!
[ afbeelding ]Kiek nou, zo leuk!!
[ afbeelding ]Een van de dvd's die ik wilde.Met echte oempa loempa's, puh!
[ afbeelding ]Oehh, ook nog hele toffe oorbellen!
[ afbeelding ]En alle cadeautjes bij elkaar.Ben er super blij mee!
Dankjewel Santa PRIEM!!
DAT!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Toffe cadeaus! En leuke hint
Al dacht ik het eigenlijk al te weten bij 'secret santa jongeuh!'
Ik vind die met Johnny leukerquote:
Jaa, dat helpt vaak ook idd. Thanks, vind het echt heel leuk allemaal!quote:Op donderdag 12 december 2013 23:55 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehehe matig is my middle name
Blij dat je het leuk vindtik heb zelf ook nikkelallergie en heb die ronde oorbellen en uilenketting ook en nergens last van. Dus ik hoop dat het bij jou ook zo is
en aders wat blanke lak over de sluiting
. Wil bij mij ook nog wel eens helpen
quote:
Die dvd heb ik al volgens mij... Maar ik vind sowieso de oempa loempa's in deze versie velen malen toffer.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb ook serieus geen één foto correct gedraaid.Goede actie wel, aangeschoten een Secret Santa verslag posten.
Bazinquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
Stormqueen heeft ?
Miss_Congeniality heeft Schaar
Dwyn heeft Debsterr
IJsdraakje heeft ?
Priemgirl heeft Bami
Puckzzz heeft Skjoe
Debsterr heeft ?
AlbinoBami heeft ?
Maisnon heeft?
Nagelschaartje heeft Trix
Princess-a heeft Dwyn
Incantrix heeft Princess-a
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
Stormqueen heeft ?
Miss_Congeniality heeft Schaar
Dwyn heeft Debsterr
IJsdraakje heeft ?
Priemgirl heeft Bami
Puckzzz heeft Skjoe
Debsterr heeft ?
AlbinoBami heeft ?
Maisnon heeft?
Nagelschaartje heeft Trix
Princess-a heeft Dwyn
Incantrix heeft Princess-a
ERMAHGERD DE SPANNING UND DIE SENSATIONEEEEE !quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
GIJ ZIJT NOG VOLLEDIG IN NEVEL GEHULD!
NIET MEERquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
GIJ ZIJT NOG VOLLEDIG IN NEVEL GEHULD!
NOG MEER SPANNINGGGGGGquote:
Handschriftquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
HOE kon je dat nou aan het pakje al zien !!!
Helemaal prima.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
Is de ketting wel een beetje je smaak? Ik ben wel tien kettingenwinkels in geweest maar ik vind dat zo moeilijk
DAT MAG HELEMAAL NIET VIA WHATSERP!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoop stiekem nog op een foto van de muts op IJs
Mag via whatserp
Komt nog, ik moest eerst even mijn eten de oven inbonjouren.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoop stiekem nog op een foto van de muts op IJs
Mag via whatserp
quote:
ja tuurlijk kun jij dat!!quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat is ook echt een bazenmuts
SKJOE KAN IK DAT OOK? NEE?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hou momenteel hersencapaciteit over door mijn Fok-matiging
Chick wat zie je er fantastisch uit!!quote:
Nou écht, IJs babequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
En wat zie je er goed uit! Hottie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |