Ok, dan denk ik dat Lin het is!quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik gok op Lindy. Sien is veelkleurig
Leuk pakje wederom!!
HOE MOET IK HET NOU ZEKER WETEN ALS HET EEN HINT WAS?quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:53 schreef Lindytje het volgende:
Er wordt uiteraard niks geroepen voor je het zeker weet
Het is een gavequote:Op zaterdag 22 december 2012 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net even het filmpje gezien. Respect voor je teringbende
Haha, nice! Fijn dat Wim ze kan waarderenquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeej ik had het goed![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet zeggen, ik zag dat pakket, ik zag het handschrift en ik dacht "Die is van Lin". Maar dat durfde ik niet te zeggen want dat is weer lullig als het toch van Swarte is.
En nu geloven jullie me vast niet meer![]()
De poetel vindt die brokjes leuk. Hij pakt ze aan, loopt er mee naar z'n kussen, gaat liggen en gaat het dan rustig op zitten kauwen
Sien is ook heel zachtquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vond de haren vooral zo zacht. Maar toen voelde ik aan mijn hont en zijn haar is in losse plukken ook wel zacht
Ik denk hetquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sien is ook een halfbloed, das dr herderkant
quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]zei: heerlijk, daar is het net zo'n pleuriszooi als hier
Jawel jonguh!! Miepiequote:Op zaterdag 22 december 2012 19:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
EN NIEMAND DIE ER OP LET HOE GARPIG MIJN MIETERIGE BEESTEN ZIJN![]()
![]()
Miep blaast zelden, die is vooral goed in het wtf-gezichtquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel jonguh!! Miepie
Valt me mee dat ze niet zat te blazen
♥ + nagellakflesje = Love Varnish = munne sitequote:
Ahhhhh! Ik zat te puzzelen met die 3837 die genoemd werd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
♥ + nagellakflesje = Love Varnish = munne site.
Die stond al op het doosje toen ik 'm kreeg!quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Ahhhhh! Ik zat te puzzelen met die 3837 die genoemd werd.
Awww lief!quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd toffen pakjes en IK HEB OOK ENEN PAKJE![]()
![]()
dankje swarte
![]()
zo lief
Morgen pics![]()
Aaaa graag gedaan Priem! Jij verdiende natuurlijk ook wat na al die moeitequote:Op zaterdag 22 december 2012 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd toffen pakjes en IK HEB OOK ENEN PAKJE![]()
![]()
dankje swarte
![]()
zo lief
Morgen pics![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Aaaa graag gedaan Priem! Jij verdiende natuurlijk ook wat na al die moeite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 december 2012 21:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zat op stage en kreeg een whatsappje dat er een pakketje voor mij was. ERMAGHERD SECRET SANTA!!
Tegen de tijd dat ik thuis kwam was ik uitgeput, maar ben natuurlijk toch uit gaan pakken.
[ afbeelding ]
Pakketje met heul kerstig inpakpapier.
[ afbeelding ]
OMG HOLO DOOS!!![]()
Ik bedenk me net dat ik daar mijn holo bh in ga bewaren.
![]()
[ afbeelding ]
Briefje van ooievaar! Sowieso was het al niet zo'n verrassing meer natuurlijk, haha.
[ afbeelding ]
En dit kwam uit de HOLO DOOS.Cadeautjes.
[ afbeelding ]
Voor de goede orde nog een foto van de HOLO DOOS.
[ afbeelding ]
Haha, ok dan. Het rammelde ook wel lekker!
[ afbeelding ]
En dit zat er in. KIEK NOU HOE SCHATTIG!Het mooiste vind ik het mobielhaakje-ding eraan. Want dat is heel wel praktisch ja.
[ afbeelding ]
En in het andere pakje zat Mary Poppins. Disney dvd.
Ik ben helemaal gelukkig met mijn cadeautjes.En de HOLO DOOS natuurlijk!
Danku Santa Swarte!
Leuke cadeaus Bambi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toffe holo doos![]()
Hier sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op zondag 23 december 2012 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
Bedankt lieve priem voor het initiėrenvolgend jaar weer!!!
Van dittequote:Op zondag 23 december 2012 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
Bedankt lieve priem voor het initiėrenvolgend jaar weer!!!
Ik had even een beeld van Priem die 1 iemand was vergeten in d'r bazen-verbindings-grafiek-lijstje en toen moest ik lachenquote:Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef PriemGirl het volgende:
No problemo ik vond het tof om te doen![]()
Blij dat ik iedereen goed heb gekoppeld (behoorlijk irritant als je panisch bent dat 1 iemand vergeten wordt thehehehhe
![]()
Iedereen bedankt die meedeed imho was het wieder geslaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |