Toffe opnamequote:Op maandag 18 maart 2013 20:31 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd!
Ik kwam deze nog tegen:
Mooi was dat ja, ook die Seasick Steve die tijdens Springsteens concert voor het pit hek zat te genieten. Mooie avond was dat!quote:Op maandag 18 maart 2013 20:37 schreef Operc het volgende:
[..]
Toffe opname
Ook mooi dat hij tijdens het optreden van M&S backstage aan het kijken was en daar ook een cameraman stond. Hele publiek uit hun dak als hij op de schermen kwam en M&S die totaal niet snapten waarom iedereen midden in een liedje of verhaaltje aan het juichen was.
Dat was ook geniaal ja. Die zat daar relaxt op een stoeltje ofzo toch?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:41 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Mooi was dat ja, ook die Seasick Steve die tijdens Springsteens concert voor het pit hek zat te genieten. Mooie avond was dat!
Jammer alleen dat ze het liedje niet kenden.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:31 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd!
Ik kwam deze nog tegen:
Niet verkeerd. Ik zag hem in november in De Doelen. Toen was de zaal toch wat te klein voor zijn harde sound. Maar als voorprogramma van Springsteen vind ik hem wel een goede keuze.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:20 schreef F_JD het volgende:
Jamie N Commons staat ook op het podium in het Goffertpark
Nooit van gehoord (is dat een schande?) dus maar eens luisteren binnenkort.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:20 schreef F_JD het volgende:
Jamie N Commons staat ook op het podium in het Goffertpark
geen schande, maar wel een gemis. Vond Jamie op Lowlands erg goedquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:27 schreef Operc het volgende:
[..]
Nooit van gehoord (is dat een schande?) dus maar eens luisteren binnenkort.
Is gewoon goed te doen. Volgens mij staan er ook pendelbussen klaar om je naar het goffertpark te brengen. Was destijds bij Muse iig wel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:08 schreef Luni het volgende:
Iemand ervaring met de trein reizen naar Nijmegen met concerten?
Ok, doen we dat, heb weinig zin op de Bob te zijn en m'n maat ook niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is gewoon goed te doen. Volgens mij staan er ook pendelbussen klaar om je naar het goffertpark te brengen. Was destijds bij Muse iig wel.
Toch jammer dat ik nooit bij The Seeger Sessions Tour geweest ben, die DVD kijk ik nog vaak terug, het plezier druipt er bij iedereen vanaf!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:53 schreef fruityloop het volgende:
De setlist van vannacht, dat gaat de goede kant op.![]()
Setlist:
Pay Me My Money Down
Niet om je te pesten, maar het wat inderdaad een geweldig feest toen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik nooit bij The Seeger Sessions Tour geweest ben, die DVD kijk ik nog vaak terug, het plezier druipt er bij iedereen vanaf!
Sluit ik mij helemaal bij aan! Vooral de 2de leg in Europa was geweldig (oktober tot november)!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:02 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Niet om je te pesten, maar het wat inderdaad een geweldig feest toen.
Toen heb ik hem ook gezien, dat was de 13e oktober in Ahoy uit mijn hoofd? We stonden iig mooi vooraan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:03 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Sluit ik mij helemaal bij aan! Vooral de 2de leg in Europa was geweldig (oktober tot november)!
Daar was ik ook bij ja, mooi concert! Ook met veel eigen werk met een seeger sausje vooral de versie van The River vond ik erg mooi:quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:07 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Toen heb ik hem ook gezien, dat was de 13e oktober in Ahoy uit mijn hoofd? We stonden iig mooi vooraan.
Pet Shop Boys Alarm!quote:Op zondag 24 maart 2013 14:07 schreef Peter88Online het volgende:
De Pet Shop Boys hebben gisteren tijdens een concert Last To Die gecoverd.
gewoon ticketmaster.nlquote:Op maandag 25 maart 2013 13:14 schreef BerjanII het volgende:
Mooi topic!
Ik ben pas net de muziek van Bruce Springsteen gaan luisteren, ik kocht zijn laatste cd. Het begon met "we take care of our own", schitterend nummer. En nu heb ik al een aantal concerten gedownload. Helemaal fan geworden van Bruce. Ook zijn wisselwerking met de E Street Band is goed tijdens die concerten.
En wilde graag naar Nijmegen toe, weet alleen niet welke site betrouwbaar is. Ik wil niet voor problemen komen te staan van valse tickets of zo.
Een fan erbijquote:Op maandag 25 maart 2013 13:14 schreef BerjanII het volgende:
Mooi topic!
Ik ben pas net de muziek van Bruce Springsteen gaan luisteren, ik kocht zijn laatste cd. Het begon met "we take care of our own", schitterend nummer. En nu heb ik al een aantal concerten gedownload. Helemaal fan geworden van Bruce. Ook zijn wisselwerking met de E Street Band is goed tijdens die concerten.
En wilde graag naar Nijmegen toe, weet alleen niet welke site betrouwbaar is. Ik wil niet voor problemen komen te staan van valse tickets of zo.
Oei, ik heb nu al medelijden met alle artiesten die je daarna nog moet gaan zien.. De lat ligt hoog.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:00 schreef BerjanII het volgende:
Bedankt allemaal, ik heb mijn kaarten besteld![]()
Ben benieuwd, het wordt mijn eerste concert namelijk.
Tof, "mis" alleen working on a dream die wordt nergens genoemd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:28 schreef Peter88Online het volgende:
Ik kwam vandaag deze tegen.
[ afbeelding ]
Dat album is dan ook verschrikkelijk, dus niet zo erg dat die ontbreekt. Maar mooi plaatjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tof, "mis" alleen working on a dream die wordt nergens genoemd.
Ik vind hem best aardig bovendien de soundtrack van Twente's eerste kampioenschapquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat album is dan ook verschrikkelijk, dus niet zo erg dat die ontbreekt. Maar mooi plaatje
Ik gok omdat het komt omdat het één groot veld isquote:Op maandag 1 april 2013 09:46 schreef _The_General_ het volgende:
de omschrijving "staanplaatsen a 75 euro" te koop
Het is een groot park, dat beantwoord je vraag wel lijkt me. Alle plaatsen zijn hetzelfde.Hooguit een voorvak met een wie het eerst komt principe op de dag zelf.quote:Op maandag 1 april 2013 10:49 schreef _The_General_ het volgende:
Ja, maar dat is dus nergens echt duidelijk terug te vinden! Vandaar mijn vraag.
Het eerste voorprogramma schijnt al om 16:30 te beginnen. Dus vroeg denk ikquote:Op maandag 1 april 2013 20:11 schreef frits22 het volgende:
Hoe laat zijn jullie daar om redelijk voor aan te staan?
uurtje of 12? moet namelijk nog wel een eindje reizenquote:Op maandag 1 april 2013 21:15 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Het eerste voorprogramma schijnt al om 16:30 te beginnen. Dus vroeg denk ik.
Outlaw Petequote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat album is dan ook verschrikkelijk, dus niet zo erg dat die ontbreekt. Maar mooi plaatje
Ik weet niet hoe laat de aanvang is van het concert.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:06 schreef frits22 het volgende:
[..]
uurtje of 12? moet namelijk nog wel een eindje reizen
Dankzij deze link heb ik weer drie cd's binnenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:18 schreef Peter88Online het volgende:
Ik zie dat er weer een nieuw compilatie album is verschijnen. Met natuurlijk een incomplete tracklist![]()
http://www.bol.com/nl/p/t(...)966/?featuredProduct
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |