Das niet verkeerd!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Black Crowes voorprogramma van ome Bruce in Nijmegen.
http://www.podiuminfo.nl/(...)or_The_Black_Crowes/
The Black Crowes is dus bekend. Een tweede support act volgt nogquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:06 schreef frits22 het volgende:
Is er al nieuws over het voorprogramma in Nijmegen?
Inderdaad een hele mooie opname!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:56 schreef Mandéra het volgende:
Heeft iemand toevallig ook al de DVD van Parijs 4 juli 2012 gecheckt? Wat een geweldige mix zeg, heel professioneel! Te vinden op Jungleland.
Je kunt hem ook van de maker kopen op blu-ray (betere kwaliteit) voor 35 euro, maar dat is mij iets te veel voor een rottend schijfje wat over 10 jaar niet meer te lezen is.
Hoe is het geluid?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:56 schreef Mandéra het volgende:
Heeft iemand toevallig ook al de DVD van Parijs 4 juli 2012 gecheckt? Wat een geweldige mix zeg, heel professioneel! Te vinden op Jungleland.
Je kunt hem ook van de maker kopen op blu-ray (betere kwaliteit) voor 35 euro, maar dat is mij iets te veel voor een rottend schijfje wat over 10 jaar niet meer te lezen is.
Briliant hè, mag van mij mee touren!!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:09 schreef Yankee het volgende:
Kan Bruce deze held niet even meenemen naar Nijmegen?
Inderdaad, hier een preview van bijna drie kwartier van de betreffende DVD.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:53 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Van zowel Parijs als Koln is de opname van Zimny21 (?) dus erg goede opnames!!
Springsteen heeft ook een eigen nummer met dat als titel. Staat op de Blood Brothers EP die bij de VHS zat in de jaren '90.quote:
Toffe opnamequote:Op maandag 18 maart 2013 20:31 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd!
Ik kwam deze nog tegen:
Mooi was dat ja, ook die Seasick Steve die tijdens Springsteens concert voor het pit hek zat te genieten. Mooie avond was dat!quote:Op maandag 18 maart 2013 20:37 schreef Operc het volgende:
[..]
Toffe opname
Ook mooi dat hij tijdens het optreden van M&S backstage aan het kijken was en daar ook een cameraman stond. Hele publiek uit hun dak als hij op de schermen kwam en M&S die totaal niet snapten waarom iedereen midden in een liedje of verhaaltje aan het juichen was.
Dat was ook geniaal ja. Die zat daar relaxt op een stoeltje ofzo toch?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:41 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Mooi was dat ja, ook die Seasick Steve die tijdens Springsteens concert voor het pit hek zat te genieten. Mooie avond was dat!
Jammer alleen dat ze het liedje niet kenden.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:31 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd!
Ik kwam deze nog tegen:
Niet verkeerd. Ik zag hem in november in De Doelen. Toen was de zaal toch wat te klein voor zijn harde sound. Maar als voorprogramma van Springsteen vind ik hem wel een goede keuze.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:20 schreef F_JD het volgende:
Jamie N Commons staat ook op het podium in het Goffertpark
Nooit van gehoord (is dat een schande?) dus maar eens luisteren binnenkort.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:20 schreef F_JD het volgende:
Jamie N Commons staat ook op het podium in het Goffertpark
geen schande, maar wel een gemis. Vond Jamie op Lowlands erg goedquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:27 schreef Operc het volgende:
[..]
Nooit van gehoord (is dat een schande?) dus maar eens luisteren binnenkort.
Is gewoon goed te doen. Volgens mij staan er ook pendelbussen klaar om je naar het goffertpark te brengen. Was destijds bij Muse iig wel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:08 schreef Luni het volgende:
Iemand ervaring met de trein reizen naar Nijmegen met concerten?
Ok, doen we dat, heb weinig zin op de Bob te zijn en m'n maat ook niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is gewoon goed te doen. Volgens mij staan er ook pendelbussen klaar om je naar het goffertpark te brengen. Was destijds bij Muse iig wel.
Toch jammer dat ik nooit bij The Seeger Sessions Tour geweest ben, die DVD kijk ik nog vaak terug, het plezier druipt er bij iedereen vanaf!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:53 schreef fruityloop het volgende:
De setlist van vannacht, dat gaat de goede kant op.![]()
Setlist:
Pay Me My Money Down
Niet om je te pesten, maar het wat inderdaad een geweldig feest toen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik nooit bij The Seeger Sessions Tour geweest ben, die DVD kijk ik nog vaak terug, het plezier druipt er bij iedereen vanaf!
Sluit ik mij helemaal bij aan! Vooral de 2de leg in Europa was geweldig (oktober tot november)!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:02 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Niet om je te pesten, maar het wat inderdaad een geweldig feest toen.
Toen heb ik hem ook gezien, dat was de 13e oktober in Ahoy uit mijn hoofd? We stonden iig mooi vooraan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:03 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Sluit ik mij helemaal bij aan! Vooral de 2de leg in Europa was geweldig (oktober tot november)!
Daar was ik ook bij ja, mooi concert! Ook met veel eigen werk met een seeger sausje vooral de versie van The River vond ik erg mooi:quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:07 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Toen heb ik hem ook gezien, dat was de 13e oktober in Ahoy uit mijn hoofd? We stonden iig mooi vooraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |