Doet er wel degelijk toe. Als je via cijfers kan vaststellen dat bv allochtonen meer misdaden plegen dan autochtone burgers, dan kan je ook maatregelen treffen, snappie?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat doet het er toe dat hij een allochtoon was? Of sjor je d'r een af nu je weet dat het een allochtoon was?
Stats bijhouden wordt nu toch al gedaanquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:14 schreef bojan het volgende:
[..]
Doet er wel degelijk toe. Als je via cijfers kan vaststellen dat bv allochtonen meer misdaden plegen dan autochtone burgers, dan kan je ook maatregelen treffen, snappie?
Wmb moet alle misdaad tegengegaan worden en niet alleen de misdaad van allochtonen...quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:16 schreef bojan het volgende:
[..]
Wat wordt er nu al gedaan? Maatregelen?
Uiteraard, maar als je via cijfers kan vaststellen dat misdaad (veel) meer begaan wordt door allochtone burgers, kan je ook die groep gaan viseren en oplossingen zoekenquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wmb moet alle misdaad tegengegaan worden en niet alleen de misdaad van allochtonen...
Dat heeft werkelijk niets met een nieuwsbericht te maken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:14 schreef bojan het volgende:
[..]
Doet er wel degelijk toe. Als je via cijfers kan vaststellen dat bv allochtonen meer misdaden plegen dan autochtone burgers, dan kan je ook maatregelen treffen, snappie?
Of gewoon op internet roepen dat het WEER EEN ALLOCHTOON WAS.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:18 schreef bojan het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als je via cijfers kan vaststellen dat misdaad (veel) meer begaan wordt door allochtone burgers, kan je ook die groep gaan viseren en oplossingen zoeken
/CAREquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:18 schreef bojan het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als je via cijfers kan vaststellen dat misdaad (veel) meer begaan wordt door allochtone burgers, kan je ook die groep gaan viseren en oplossingen zoeken
Ik zou veel liever actie ondernemen hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Of gewoon op internet roepen dat het WEER EEN ALLOCHTOON WAS.
Wat voor actie wil je ondernemen dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:24 schreef bojan het volgende:
[..]
Ik zou veel liever actie ondernemen hoor.
Wat doet het er toe dat het een jongen was? Wat doet het er toe dat -ie 16 jaar was? Wat doet het er toe dat het in Brussel was? Wat doet het er toe met wat voor wapen iemand neergestoken is?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat doet het er toe dat hij een allochtoon was? Of sjor je d'r een af nu je weet dat het een allochtoon was?
Hey, TS maakt er een comlot van de linkse media van.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat doet het er toe dat het een jongen was? Wat doet het er toe dat -ie 16 jaar was? Wat doet het er toe dat het in Brussel was? Wat doet het er toe met wat voor wapen iemand neergestoken is?
Het 70 punten plan van het Vlaams Belang doorvoeren...quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat voor actie wil je ondernemen dan?
Etnische zuiveringquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:27 schreef bojan het volgende:
[..]
Het 70 punten plan van het Vlaams Belang doorvoeren...
houdt onder meer in dat er werk wordt gemaakt van een terugkeer van zowel de 1e, 2de, en 3de generatie allochtonen. We willen ze zelfs bijzonder onderwijs aanbieden specifiek aan de noden van hun thuisland én willen ze zelfs met een zak geld het land uitzetten.
Soort etnische zuivering dus zonder geweld, ik geloof niet in een multiculturele samenleving en dat is mijn goed recht denk ik.
NVA gaat niets veranderen hoor hier in België. Enkel Vlaams Belang wil actie ondernemen tegen de Islam zoals PVV in Nederlandquote:
Ik spreek niet voor Falco maar wat ik vooral interessant vind aan jouw verhaal is dat het er op lijkt dat je cultuur en etniciteit gelijk trekt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |