Doet er wel degelijk toe. Als je via cijfers kan vaststellen dat bv allochtonen meer misdaden plegen dan autochtone burgers, dan kan je ook maatregelen treffen, snappie?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat doet het er toe dat hij een allochtoon was? Of sjor je d'r een af nu je weet dat het een allochtoon was?
Stats bijhouden wordt nu toch al gedaanquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:14 schreef bojan het volgende:
[..]
Doet er wel degelijk toe. Als je via cijfers kan vaststellen dat bv allochtonen meer misdaden plegen dan autochtone burgers, dan kan je ook maatregelen treffen, snappie?
Wmb moet alle misdaad tegengegaan worden en niet alleen de misdaad van allochtonen...quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:16 schreef bojan het volgende:
[..]
Wat wordt er nu al gedaan? Maatregelen?
Uiteraard, maar als je via cijfers kan vaststellen dat misdaad (veel) meer begaan wordt door allochtone burgers, kan je ook die groep gaan viseren en oplossingen zoekenquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wmb moet alle misdaad tegengegaan worden en niet alleen de misdaad van allochtonen...
Dat heeft werkelijk niets met een nieuwsbericht te maken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:14 schreef bojan het volgende:
[..]
Doet er wel degelijk toe. Als je via cijfers kan vaststellen dat bv allochtonen meer misdaden plegen dan autochtone burgers, dan kan je ook maatregelen treffen, snappie?
Of gewoon op internet roepen dat het WEER EEN ALLOCHTOON WAS.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:18 schreef bojan het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als je via cijfers kan vaststellen dat misdaad (veel) meer begaan wordt door allochtone burgers, kan je ook die groep gaan viseren en oplossingen zoeken
/CAREquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:18 schreef bojan het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als je via cijfers kan vaststellen dat misdaad (veel) meer begaan wordt door allochtone burgers, kan je ook die groep gaan viseren en oplossingen zoeken
Ik zou veel liever actie ondernemen hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Of gewoon op internet roepen dat het WEER EEN ALLOCHTOON WAS.
Wat voor actie wil je ondernemen dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:24 schreef bojan het volgende:
[..]
Ik zou veel liever actie ondernemen hoor.
Wat doet het er toe dat het een jongen was? Wat doet het er toe dat -ie 16 jaar was? Wat doet het er toe dat het in Brussel was? Wat doet het er toe met wat voor wapen iemand neergestoken is?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat doet het er toe dat hij een allochtoon was? Of sjor je d'r een af nu je weet dat het een allochtoon was?
Hey, TS maakt er een comlot van de linkse media van.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat doet het er toe dat het een jongen was? Wat doet het er toe dat -ie 16 jaar was? Wat doet het er toe dat het in Brussel was? Wat doet het er toe met wat voor wapen iemand neergestoken is?
Het 70 punten plan van het Vlaams Belang doorvoeren...quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat voor actie wil je ondernemen dan?
Etnische zuiveringquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:27 schreef bojan het volgende:
[..]
Het 70 punten plan van het Vlaams Belang doorvoeren...
houdt onder meer in dat er werk wordt gemaakt van een terugkeer van zowel de 1e, 2de, en 3de generatie allochtonen. We willen ze zelfs bijzonder onderwijs aanbieden specifiek aan de noden van hun thuisland én willen ze zelfs met een zak geld het land uitzetten.
Soort etnische zuivering dus zonder geweld, ik geloof niet in een multiculturele samenleving en dat is mijn goed recht denk ik.
NVA gaat niets veranderen hoor hier in België. Enkel Vlaams Belang wil actie ondernemen tegen de Islam zoals PVV in Nederlandquote:
Ik spreek niet voor Falco maar wat ik vooral interessant vind aan jouw verhaal is dat het er op lijkt dat je cultuur en etniciteit gelijk trekt.quote:
Dit bijvoorbeeld:quote:
GODWINquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Je hebt het nu nog over 'zonder geweld', maar van het een komt natuurlijk het ander.
Inderdaad. Niets ongewoons aan. Gewon indexeren om een trefzeker oplossingenplan te ontwerpen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:18 schreef bojan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het doel heiligt de middelen natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Je hebt het nu nog over 'zonder geweld', maar van het een komt natuurlijk het ander.
Je kunt waarschijnlijk net zo makkelijk vaststellen dat misdaad (veel) meer begaan wordt door mensen met een laag inkomen, kun je ook die groep in de gaten gaan houden en oplossingen zoeken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:18 schreef bojan het volgende:
[..]
heb je al een concentratiekamp?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:43 schreef bojan het volgende:
[..]
Het doel heiligt de middelen natuurlijk.
Wij - vlaams belang zijnde - willen allochtonen op termijn het land uitkrijgen, specifiek onderwijs aanbieden en geld toestoppen zodat ze het in hun thuisland niet slecht zouden hebben. Hierna onze grenzen sluiten en dan kunnen we intern orde op zaken stellen.
Natuurlijk, willen een aantal allochtone burgers hier in België blijven, zullen we het leger en politie moeten inschakelen... Het doel heiligt de middelen.
Alle allochtonen, of alleen de allochtonen die niet uit voormalige Belgische koloniën komen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:43 schreef bojan het volgende:
[..]
Het doel heiligt de middelen natuurlijk.
Wij - vlaams belang zijnde - willen allochtonen op termijn het land uitkrijgen, specifiek onderwijs aanbieden en geld toestoppen zodat ze het in hun thuisland niet slecht zouden hebben. Hierna onze grenzen sluiten en dan kunnen we intern orde op zaken stellen.
Natuurlijk, willen een aantal allochtone burgers hier in België blijven, zullen we het leger en politie moeten inschakelen... Het doel heiligt de middelen.
Als binnen de groep met lage inkomens een bepaalde etniciteit relatief oververtegenwoordigd is kun je hetzelfde doen. Het zoeken naar oplossingen laten tegenwerken door bepaalde politiek-correcte taboes: daar schiet je niks mee op.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt waarschijnlijk net zo makkelijk vaststellen dat misdaad (veel) meer begaan wordt door mensen met een laag inkomen, kun je ook die groep in de gaten gaan houden en oplossingen zoeken.
Alle Niet-EU burgers.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alle allochtonen, of alleen de allochtonen die niet uit voormalige Belgische koloniën komen?
Dus als ze een paspoort hebben dan is het OK.quote:
kerel, je praat nu iemand naar de mond die als reactie op een foto van kinderen in een concentratiekamp weet uit brengen: 'het doel heiligt de middelen'.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:47 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als binnen de groep met lage inkomens een bepaalde etniciteit relatief oververtegenwoordigd is kun je hetzelfde doen. Het zoeken naar oplossingen laten tegenwerken door bepaalde politiek-correcte taboes: daar schiet je niks mee op.
wat zijn niet-eu burgers?quote:
Ik vind de WO2-vergelijkingen hier en de politiek-correcte krampen net zo zielig als de TS.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:50 schreef tarantism het volgende:
[..]
kerel, je praat nu iemand naar de mond die als reactie op een foto van kinderen in een concentratiekamp weet uit brengen: 'het doel heiligt de middelen'.
Ik weet niet hoe jij erover denkt, maar wat mij betreft is dit genoeg voor een enkeltje heropvoedingsgesticht.
Mensen die uit een land komen dat 100 jaar geleden nog door de Belgische staat werd leeggeroofd, maar nu nergens meer op hoeven te rekenen... zo schat ik TS wel in.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat zijn niet-eu burgers?
Het tot de orde roepen van iemand die concentratiekampen als oplossing ziet wordt gerekend tot politieke correctheid? Wat een wereld.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:52 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik vind de WO2-vergelijkingen hier en de politiek-correcte krampen net zo zielig als de TS.
Dat doen we al 50 jaarquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt waarschijnlijk net zo makkelijk vaststellen dat misdaad (veel) meer begaan wordt door mensen met een laag inkomen, kun je ook die groep in de gaten gaan houden en oplossingen zoeken.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:27 schreef bojan het volgende:
Soort etnische zuivering dus zonder geweld
quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik dacht dat je oplossingen wilde zoeken betreffende die groep die misdaden pleegt .quote:
Dat hoeft niet, kan wel, TS claimt dat bepaalde etnische groepen meer vertegenwoordigd zijn bij bepaalde misdaden, ik reageerde daarop met de stelling dat lagere inkomensgroepen dat waarschijnlijk ook zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:57 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je oplossingen wilde zoeken betreffende die groep die misdaden pleegt .
Maar het probleem is dus geld ?
De bron is het parket en dat geeft geen signalement, aangezien de dader niet meer opgespoord hoeft te worden. Ook hebben kranten vaak niet de wijsheid in pacht zoals VB-ers en PVV-ers, die hebben niet alleen een groot inzicht in cultuur en religie en de drijfveren van mensen, maar weten ook altijd wat er zich precies heeft afgespeeld en wat het signalement van de dader was, wat natuurlijk het allerbelangrijkste is. Hoe moeten we anders weten van welke kleur we bang moeten worden op straat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:03 schreef bojan het volgende:
De dader was van allochtone afkomst trouwens, maar waarom wordt dit in dit artikel verzwegen? Ik vind dit wel naar extreem linkse journalistiek neigen.
Is toch logisch dat een Nederlandse krant het signalement 'blank' weglaat? We zijn hier in Nederland (ik België) en dat is een land met blanke mensen... als er niets bijstaat is het dus logisch dat het om een blanke gaat denk ikquote:Overigens hebben we in Nederland een krant die het signalement 'blank' weglaat bij het overnemen van een artikel over een persoon die nog gezocht wordt. Zou jij die krant dan als extreem rechts kwalificeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |